Biasa Cerita-cerita erotik seksi

Cerita erotik seksi - Fantasi erotik Login Tulis cerita Arkib video Bantuan  

Kategori-kategori cerita

Anggota polis Antara keluarga Biasa Bilik sembang Buat kali pertama Dubur Hamil Homosektual
Kawasan terbuka Kecurangan Kelab seks Lesbian Orang ternama Pasangan Pengikatan Penipuan
Perbezaan umur Secara geng Secara kumpulan Seks aniayaan Transekstual X Files

Biasa Cerita-cerita

Cerita-cerita dalam kategori ini Biasa

Diagih dengan
Terbaru
Dengan bunyi
A-Z
Yang paling popular
Pilih muka surat
24
25
26
27
28
»

Sensasi Cewek Desa (3)

 
Terserah: 02/01/2014 Dikarang oleh: empty_xxx 0 Ulasan

Akhirnya kami keluar dari kamar, aku hanya mengenakan celana pendek dengan t-shirt. lilis mengajakku ke sebuah balai-balai bambu dengan ukuran sekitar 2x2 meter, tampak diatasnya hidangan makan siang telah siap, dengan nasi didalam bakul bambu yg masih mengepul asapnya, daun singkong rebus didalam piring kaleng, sambal yg masih didalam cobek batu, ...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.234 cerita

Sensasi Cewek Desa (2)

 
Terserah: 02/01/2014 Dikarang oleh: empty_xxx 0 Ulasan

Semakin lama semakin dahsyat mulut lilis mengulum kontolku, serasa hampir ditelannya seluruh batang kontolku hingga menyentuh kerongkongannya, air liur mulai banyak menetes disela-sela bibirnya sehingga menimbulkan bunyi yg gemelocok saat mulutnyaa mengocok turun naik ghlokk..ghlokk..ghlokk.. suara yg terdengar begitu merangsang bagiku, menambah ga...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.234 cerita

Sensasi Cewek Desa (1)

 
Terserah: 02/01/2014 Dikarang oleh: empty_xxx 0 Ulasan

Sabtu 4 desember 2010, mobil hardtop tua milik temanku berjalan agak tersendat dimedan yg becek dan agak berlumpur dikawasan pedesaan sekitar kabupaten bogor, hampir 3 jam kami menempuh perjalanan dari Jakarta menuju ketempat yg menurut herman, temanku ini, adalah tempatnya mojang-mojang cantik sebagai teman akhir pekan. “ Gila lu her, ini sih t...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.234 cerita

Tukang sampah binal

 
Terserah: 01/01/2014 Dikarang oleh: ifulyanto 0 Ulasan

Tidak mau ambil pusing, Riri tidak memikirkan tantangan yang diberikan Lina. Riri benar-benar malas dengan liburan beda yang diusulkan Intan. Meski Riri tahu kalau Lina, Moniq, dan Intan sudah mendapatkan ‘tantangan’ pada liburannya, Riri sama sekali tak berniat mencari pekerjaan kasar yang akan dicobanya. Riri pergi makan ke sebuah restoran sendi...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.234 cerita

Dari lobang kecil

 
Terserah: 31/12/2013 Dikarang oleh: LegolasPieyan 0 Ulasan

Sejak menamatkan SMU aku tidak melanjutkan ke perguruan tinggi. Bukan karena orangtuaku tidak mampu untuk membiayai, melainkan lebih pada keinginan dari dalam diriku sendiri untuk bekerja menghasilkan uang yang banyak sedini mungkin dan menjadi orang kaya dalam usia yang masih muda. Aku mungkin terlalu terobsesi oleh pendapat-pendapat para pakar mo...

Tag: seks Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.234 cerita

Yati dan Yuni

 
Terserah: 31/12/2013 Dikarang oleh: evilkid 0 Ulasan

“I Yati dan yang nih sepupu I, Yuni..” Si Yati, 15 tahun, ni putih gebu dan si Yeni, baru 13 tahun, kulit ‘sawo matang’ macam aku juga. Lepas tu mulalah aku jual minyak kat diaorang. Member-Member aku pun berbulu mata diaorang sebab aku dapat layan dua awek, sekor pun aku tak offer nak kenal kan untuk dia orang.. Dalam diam member-member hilan...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.234 cerita

Misa, Sal dan Aku

 
Terserah: 30/12/2013 Dikarang oleh: mashmash9092 0 Ulasan

Aku mina... berambut hitam, kulit putih, tinggi 150cm, berat 40kg dan berwajah melayu+jepun. Sememangnye sebagai seorang perempuan mereka tidak akan sukakan segala perkara tentang sex. Tetapi cerita lepas membuatkan aku "gile" lebih teruk dari lelaki. Ceritanya begini... Aku sibuk belajar ketika itu untuk SPM. Permulaan detik study ini telahpun ber...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.234 cerita

Tak rugi berbudi

 
Terserah: 28/12/2013 Dikarang oleh: abangbiru 0 Ulasan

Dia merayu abis kat aku untuk rekomen kan loan dia cepat...Aku ni yang memang tak leh tenguk pompuan apa lagi kira jual mahal la skit...Dalam hati boleh...tapi ada syarat la..aku berikan alasan yang aku ada banyak kerja...takkan nak stay malam buat kerja... Tapi amoi ni terus pujuk aku..Nanti "I belanja la you..kalau loan I approved ok.." "Tenguk ...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.234 cerita

Semurni kasih mu

 
Terserah: 27/12/2013 Dikarang oleh: shaqeerZ 0 Ulasan

Shafiq menunggu dengan sabar di ruang tamunya. Murni akan tiba sebentar lagi setelah selesai urusan makan tengahhari di gerai makanan ibu dan bapanya. Dia menonton berita tengahhari di TV sambil kadang-kadang menjenguk keluar. Bimbang juga dia kalau Kak Sara dan ayahnya tiba- tiba balik. Mana tahu? Dia sekarang telah berubah menjadi optimisti...

Tag: murni, gadis, lolita Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.234 cerita

4 Generasi

 
Terserah: 26/12/2013 Dikarang oleh: empty_xxx 0 Ulasan

Dari situ baru aku tahu bahwa semua 4 perempuan yang aku salami tadi adalah saudara sekandung. Maksudku bukan sekandung kakak beradik, tetapi hubungannya sangat dekat, mereka adalah anak, ibu, nenek dan buyut. Sorry kalau saya keliru menyebutnya sekandung, karena waktu nulis ini saya tidak menemukan istilah yang tepat. Mereka benar-benar punya ba...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.234 cerita

Kontrakan Adi (7)

 
Terserah: 26/12/2013 Dikarang oleh: empty_xxx 0 Ulasan

Hari ini aku pergi kekantorku, tapi seblum aku pergi kerja sengaja aku nyalakan kamera pengintaiku dan menyalakan mode merekam kegiatan dirumah siska, aku ingin tahu apakah apa yang telah kami lakukan semalam diketahui mas anton atau tidak, sengaja kusibukkan diriku mengerjakan pekerjaan2 kantor dan berusaha menghindari pertemuan dengan mas anton, ...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.234 cerita

Kontrakan Adi 7

 
Terserah: 26/12/2013 Dikarang oleh: empty_xxx 0 Ulasan

Esoknya aku bangun kesiangan, mungkin karena terlalu lelah melayani ece semalam, dengan tubuh gontai aku berjalan menuju kamar mandiku untuk membersihkan diriku, setelah selesai mandi kunyalakan komputerku untuk melihat targetku yaitu mitha, dilayar monitorku kulihat mitha sedang bersiap2 hendak pergi, wah rencanaku untuk mendekati mitha batal hari...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.234 cerita

Kontrakan Adi (6)

 
Terserah: 26/12/2013 Dikarang oleh: empty_xxx 0 Ulasan

Ceritaku sebelumnya adalah saatku jalan2 kepuncak bersama dengan siska dan menemukan hal2 yang tidak kami duga sebelumnya yaitu melihat mas anton dan bosnya sedang bersenang2 dengan sekretarisnya. Sepulang kami dari puncak kamipun berpisah untuk beristirahat dirumah kami masing2, minggu malam suami siska sudah kembali juga dari perjalanan dipuncak...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.234 cerita

Kontrakan Adi (5)

 
Terserah: 26/12/2013 Dikarang oleh: empty_xxx 0 Ulasan

Ceritaku sebelumnya adalah saatku jalan2 kepuncak bersama dengan siska dan menemukan hal2 yang tidak kami duga sebelumnya yaitu melihat mas anton dan bosnya sedang bersenang2 dengan sekretarisnya. Sepulang kami dari puncak kamipun berpisah untuk beristirahat dirumah kami masing2, minggu malam suami siska sudah kembali juga dari perjalanan dipuncak...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.234 cerita

Kontrakan Adi (4)

 
Terserah: 26/12/2013 Dikarang oleh: empty_xxx 0 Ulasan

Pkl.17.00 sudah tiba, segera aku keluar dari kantorku dan menggenjot dengan maximal Honda CBR ku menuju kerestauran dan langsung bergegas pulang. Sesampainya dirumah aku segera mandi untuk menghilangkan bau keringat dan kupakai baju terbaikku lalu bergegas kerumah siska. Dengan segera dibuka olehnya pintu rumah siska, dengan suara pelan dia pangg...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.234 cerita

Kontrakan Adi (3)

 
Terserah: 26/12/2013 Dikarang oleh: empty_xxx 0 Ulasan

Sesampainya dirumah akupun segera makan dengan lahapnya, pikirku aku harus menjaga staminaku karena sekarang aku harus kuat melayani 2 orang wanita yang menurutku haus akan sex. Selesai makan aku segera istirahat sudah 2 hari ini aku bertempur dengan 2 wanita tersebut dan kurasakan tubuhku letih sekali. Baru 5 menit aku tertidur tiba2 aku mendapat ...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.234 cerita
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421

Login untuk ahli

Jika anda ahli erotikcerita.com sila isikan e-mel dan kata laluan anda di bawah.
E-mel
Kata laluan
 
login
Selanjutnya
Terlupa kata laluan
Ahli baru

Ingat?

Maklumat kategori

Kategori adalah paling biasa dan mengandungi pelbagai cerita seks dan fantasi. Bagaimana dengan mengadakan seks dengan anak dara jiran anda? Bercumbu dengan budak cabana yang ditemui anda dalam percutian? Atau seks dengan 3 lelaki tampan yang cuba membantu anda memperbaiki kereta anda di pertengahan perjanlanan di lebuhraya pada malam Jumaat? Kategori ini biasa digunakan apabila tiada lagi katagori boleh digunakan atau sebarang cerita yang berkenaan dengan seks domestik. Hantarkan cerita anda sekarang!
Karangkan "biasa" cerita anda

Yang paling popular

Kedai Seks

Link rakan

Ketahui juga

Laman web ini tertakluk dalam 18 U.S.C. Section 2257
Anda perlu berumur sekurang-kurang 18 tahun untuk menggunakan laman web ini
© 2003-2014 Erotikcerita.com "No.1 in Malaysia and Indonesia for erotic stories!"

TERIMAH KASIH DAN JUMPA LAGI !!! :-)