Biasa Cerita-cerita erotik seksi

Cerita erotik seksi - Fantasi erotik Login Tulis cerita Arkib video Bantuan  

Kategori-kategori cerita

Anggota polis Antara keluarga Biasa Bilik sembang Buat kali pertama Dubur Hamil Homosektual
Kawasan terbuka Kecurangan Kelab seks Lesbian Orang ternama Pasangan Pengikatan Penipuan
Perbezaan umur Secara geng Secara kumpulan Seks aniayaan Transekstual X Files

Biasa Cerita-cerita

Cerita-cerita dalam kategori ini Biasa

Diagih dengan
Terbaru
Dengan bunyi
A-Z
Yang paling popular
Pilih muka surat
260
261
262
263
264
»

Pacarku dinikmati orang lain

 
Terserah: 03/07/2009 Dikarang oleh: velciuz 0 Ulasan

Aku sudah pacaran dengan Dina sejak kelas 2 SMU sampai sekarang kuliah semester 4 di sebuah perguruan tinggi swasta di Jakarta. Hubungan kami selama ini berjalan damai, mungkin terlalu damai. Akhir-akhir ini aku merasa hubunganku dengan Dina terasa hambar. Aku benar-benar cinta kepadanya, karena Dina sangat mengerti aku dan menerimaku apa adanya. S...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.924 cerita

Tak ku sangka Biha

 
Terserah: 03/07/2009 Dikarang oleh: hartono porno 0 Ulasan

Aku dulu belajar kat sebuah IPT tempatan ... tempat aku belajar ni kira glamer gak laa....biasala.. kalau dah belajar tu mesti sangkut kat awek punye... nak dijadikan cerita aku kawan dgn awek nii... Biha nama dia... kalau nak ikutkan aku ni sebenarnya takut kat pempuan.. tapi tak tahu macam mana benda ni boleh terjadi...kira2 dah setahun berkawan...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.924 cerita

Olahraga Sex

 
Terserah: 03/07/2009 Dikarang oleh: majestics 0 Ulasan

Setelah dua tahun bercerai aku baru mulai bisa menikmati hidup menjomblo. Dalam usia ku di awal 50-an aku tidak lagi direpotkan oleh pekerjaan. aku memilih tinggal di daerah sepi di Bali. rumah ku tak jauh dari pantai yang berpasir putih. Daerah ini karena sepi dan jauh dari pemukiman penduduk, sering dimanfaatkan oleh wisatawan asing untuk ber...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.924 cerita

Tia, Pembantuku yang Cantik

 
Terserah: 02/07/2009 Dikarang oleh: Rudi Bokep 0 Ulasan

Namaku Jemz, aku sudah berkeluarga dan mempunyai satu orang anak perempuan yang lucu dan manis. Sejak istriku melahirkan, dia tidak tinggal lagi serumah denganku, dia disuruh tinggal di rumah orang tuanya, dengan alasan agar bayinya lebih terawat. Karena orang tuanya menganggapku baru pertama kali mempunyai bayi sehingga kurang pengalaman, tapi seb...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.924 cerita

Kisahku Di Kost-an Wanita

 
Terserah: 01/07/2009 Dikarang oleh: xkeruh 0 Ulasan

Kejadian ini fakta tapi pelaku cwonya bukan gw hanya sya ganti dengan saya hahaha sekitar tahun 2007... begini critanya : Ketika itu saya sudah membuat janji mau nonton bioskop (di Sebuah Mall besar di kawasan kebun jeruk pasti tau apa nama mallnya) bersama teman lama saya seorang wanita cantik di sebuah kost dimana dya tinggal...namanya Revana ...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.924 cerita

Kencan Pertama

 
Terserah: 30/06/2009 Dikarang oleh: andernyawa 0 Ulasan

Cerita ini adalah kisah nyata yang saya alami di tahun 1997. Punya teman memang sangat mengasyikkan apalagi kalau banyak. Saya sangat senang berhubungan dengan banyak orang khususnya cewek. Nama saya Didik, saya tinggal di suatu kota kecil di propinsi Jawa Timur. Saya mempunyai tinggi badan 170 cm dan berat badan 62 kg. Saya bekerja pada suatu peru...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.924 cerita

Kisah menyidai baju

 
Terserah: 29/06/2009 Dikarang oleh: sawanobori 0 Ulasan

Hai kengkawan.... I nie nak cerita kisah benar yang terjadi keatas diriku. Ceritanya bermula apabila i tamat sekolah. kisah ini terjadi dirumah i. I tinggal di sebuah rumah teres dekat sungai dua . Sebelah rumah I ader sekumpulan mamat ITM. Mereka studi dekat ITM permatang pasir. mereka tinggal berlima.Mereka datang daripada lain2 negeri. Kisahny...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.924 cerita

Azlanku

 
Terserah: 28/06/2009 Dikarang oleh: honey12307 0 Ulasan

Pengalaman seks pertama aku adalah di pejabat. aku bekerja di sebuah syarikat pengiklanan sebagai seorang setiausaha. bertugas sebagai secretary memerlukan aku sentiasa berpakaian cantik dan mengikut trend semasa. jadi..aku gemar memakai skirt pendek bersama blaus dan kadang-kadang mengenakan blazer sekiranya memakai blaus yang nipis. tetapi aku me...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.924 cerita

Wanieku

 
Terserah: 28/06/2009 Dikarang oleh: ros_soh 0 Ulasan

Wanieku Salam....Pada mulanya aku malu untuk menceritakan kisah ini kepada umum kerana ianya adalah pengalaman yang sebenar. Kisahnya begini..........Aku berumur 21 tahun dan sedang menuntut di salah sebuah institusi pengajian tinggi di ibu kota kuala lumpur. Kisah yang ingin aku paparkan ini memang benar-benar terjadi pada diriku setahun y...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.924 cerita

Kisah perselingkuhan sejati

 
Terserah: 28/06/2009 Dikarang oleh: aryaxxx 0 Ulasan

Perkenalkan nama Saya, Heru (bukan nama sebenarnya) usia saya sekarang 30 tahun (pada tahun 2009) dan telah berkeluarga , istri saya lebih tua dari saya 1 tahun dan sampai detik ini kami belum dikarunia putra, Tubuh saya aku nilai biasa saja menurut saya, Tinggi badan 175cm ukuran badan biasa tidaklah Macho seperti Atlit pokoknya Semua biasa saja N...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.924 cerita

Asmara dalam bioskop

 
Terserah: 28/06/2009 Dikarang oleh: jufri_nba 0 Ulasan

Pagi itu aku bangun kesiangan, seisi rumah rupanya sudah pergi semua. Akupun segera mandi dan berangkat ke kampus. Meskipun hari itu kuliah sangat padat, pikiranku nggak bisa konsentrasi sedikitpun, yang aku pikirkan cuma Rani. Aku pulang kerumah sekitar jam 3 sore, dan rumah masih sepi. Kemudian ketika aku sedang nonton TV di ruang keluarga sehabi...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.924 cerita

Ngesex denganKakak Ipar Ceweku

 
Terserah: 28/06/2009 Dikarang oleh: jufri_nba 0 Ulasan

Cerita ini mungkin terdengar standar, tapi buat ku sangat luarbiasa dan pengalaman yang menyenangkan. Lebih dari setahun lalu aku punya pacar sebut saja namanya ita, lama pacaran dengannya aku dikenalkan dengan keluarganya, termasuk dengan - sebut saja - lina, yang kala itu masih berstatus pacar kakaknya ita, - Anggara. Awalnya sih biasa saja.. ...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.924 cerita

Membalun anak bos

 
Terserah: 27/06/2009 Dikarang oleh: suami_ska_sexs_dubur 0 Ulasan

Pada suatu hari waktu itu nadia tidak kesekolah kerana terjatuh dari basikal yg mengakibatkan kakinya luka sedikit. Dan hari itu juga nasib aku amat baik kerana ayah dan ibunya telah ke KL bagi urusan perkahwinan salah seorang ahli keluarganya dan juga pada hari itu kedua org gajinya balik ke kampung. Maka tinggalah aku dan nadia sahaja dirumah. Pe...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.924 cerita

Relevankah Aku Di Hatimu

 
Terserah: 27/06/2009 Dikarang oleh: mamat zali 0 Ulasan

Aku dan Johari yang biasa kami panggil Jo sedang mengikuti kuliah di sebuah IPTS di ibu kota. Kami berkenalan semasa sama-sama mendaftar di tahun pertama. Kebetulan pada waktu itu aku tidak mempunyai wang kecil dan Jo menawarkan jasanya meminjamkan wangnya. Sejak itu kami berkawan akrab, tertarik antara satu sama lain dan akhirnya menjadi kekasih. ...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.924 cerita

Wanieku

 
Terserah: 26/06/2009 Dikarang oleh: ros_soh 0 Ulasan

Salam....Pada mulanya aku malu untuk menceritakan kisah ini kepada umum kerana ianya adalah pengalaman yang sebenar. Kisahnya begini..........Aku berumur 21 tahun dan sedang menuntut di salah sebuah institusi pengajian tinggi di ibu kota kuala lumpur. Kisah yang ingin aku paparkan ini memang benar-benar terjadi pada diriku setahun yang lepas. ...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.924 cerita

Saksi Bisu

 
Terserah: 25/06/2009 Dikarang oleh: akta 0 Ulasan

Bila dah dengar desahan Isha, aku rasa tiba masanya aku praktikkan apa yang aku tengok kat TV semalam. Perlahan-lahan aku baring kat sebelah Isha. Sebelah puting Isha aku jilat dan yang sebelah lagi aku gentel. Entah dari mana aku tahu, aku kadang-kadang menyedut puting Isha. Bila aku sedut, Isha makin kuat mendesah. Jari aku yang masih menggentel ...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.924 cerita
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419

Login untuk ahli

Jika anda ahli erotikcerita.com sila isikan e-mel dan kata laluan anda di bawah.
E-mel
Kata laluan
 
login
Selanjutnya
Terlupa kata laluan
Ahli baru

Ingat?

Maklumat kategori

Kategori adalah paling biasa dan mengandungi pelbagai cerita seks dan fantasi. Bagaimana dengan mengadakan seks dengan anak dara jiran anda? Bercumbu dengan budak cabana yang ditemui anda dalam percutian? Atau seks dengan 3 lelaki tampan yang cuba membantu anda memperbaiki kereta anda di pertengahan perjanlanan di lebuhraya pada malam Jumaat? Kategori ini biasa digunakan apabila tiada lagi katagori boleh digunakan atau sebarang cerita yang berkenaan dengan seks domestik. Hantarkan cerita anda sekarang!
Karangkan "biasa" cerita anda

Yang paling popular

Kedai Seks

Link rakan

Ketahui juga

Laman web ini tertakluk dalam 18 U.S.C. Section 2257
Anda perlu berumur sekurang-kurang 18 tahun untuk menggunakan laman web ini
© 2003-2014 Erotikcerita.com "No.1 in Malaysia and Indonesia for erotic stories!"

TERIMAH KASIH DAN JUMPA LAGI !!! :-)