Biasa Cerita-cerita erotik seksi

Cerita erotik seksi - Fantasi erotik Login Tulis cerita Arkib video Bantuan  

Kategori-kategori cerita

Anggota polis Antara keluarga Biasa Bilik sembang Buat kali pertama Dubur Hamil Homosektual
Kawasan terbuka Kecurangan Kelab seks Lesbian Orang ternama Pasangan Pengikatan Penipuan
Perbezaan umur Secara geng Secara kumpulan Seks aniayaan Transekstual X Files

Biasa Cerita-cerita

Cerita-cerita dalam kategori ini Biasa

Diagih dengan
Terbaru
Dengan bunyi
A-Z
Yang paling popular
Pilih muka surat
263
264
265
266
267
»

Anita, Cinta Pertamaku

 
Terserah: 08/06/2009 Dikarang oleh: etrone 0 Ulasan

Sebenarnya kejadian ini terjadi 6 tahun yang lalu, tepatnya bulan November 1994, tetapi kejadian itu tak akan mungkin aku lupakan seumur hidupku. Saat itu aku masih sekolah kelas 3 di STM Negeri di Surakarta. Saat itu aku bertemu dengan kawanku saat SMP. Dia sebenarnya adalah cinta pertama bagiku yang yang saat itu belum pernah aku ungkapkan wa...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.550 cerita

Jack mantap

 
Terserah: 08/06/2009 Dikarang oleh: belara 0 Ulasan

Nama aku Jack. Ini adalah kisah benar yang aku sendiri buat. Aku dilahirkan dengan wajah yang tampan dan berdarah mixed. Jadi memang hensemlah (bukan nak membangga diri). Aku ni ada seorang gf, nama dia E. E ni tetek dia memang mantaplah, punggung dia pun ok. Aku selalunya biasa beromen2 je dengan E ni, stakat kiss2, jilat-jilat tetek tu adalah. Na...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.550 cerita

Ah Siew

 
Terserah: 07/06/2009 Dikarang oleh: Soul Assassin 0 Ulasan

Sejurus sebelum aku meninggalkan pejabat, aku terima panggilan daripada Mr. Tan. Dia nak ajak aku menziarahi teman lamanya yang baru balik dari Taiwan. Katanya dah lama tak jumpa. Saja nak jumpa, manalah tahu, kut- kut ada peluang bisness. Aku setuju nak ikut. Cuma masanya saja tak sesuai. Dia minta aku tunggu jam lapan malam. Tapi aku minta jam se...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.550 cerita

Pembantuku yg beruntung

 
Terserah: 07/06/2009 Dikarang oleh: leo lopulisa 0 Ulasan

Kisah ini terjadi saat aku dan suamiku pindah ke suatu daerah di Sumatera Selatan. Sebagai pengusaha yang sukses, suamiku membuka sebuah perkebunan di daerah itu. Sedang kedua anak kami kutitipkan di tempat neneknya di Padang. Di kota ini aku tinggal dan sengaja ikut suami. Sebagai pengusaha, ia ingin kudampingi sehingga tidak merepotkannya untuk ...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.550 cerita

Tetanggaku

 
Terserah: 07/06/2009 Dikarang oleh: maximus30 0 Ulasan

Omku adalah RT, aku numpang dirumahnya. Suatu pagi, aku sedang senam sendiri di halaman belakang, terdengar bunyi bel. Segera aku keluar, masih keringatan. Di pager rumah ada seorang lelaki, ganteng, tegap, umur 40an. "Ada apa om", sapaku sambil membuka pintu pager. "Pak RT nya ada", jawabnya. "Kerja om, ada perlu apa, nanti Ines sampekan". "Saya m...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.550 cerita

Janda anak (3)

 
Terserah: 06/06/2009 Dikarang oleh: entahh 0 Ulasan

Aku adalah seorang pegawai pemasaran dan selalu ditugaskan utk bertemu pegawai2 dari pelbagai jabatan kerajaan dan swasta. satu ari aku ke sebuah kementerian dan bertemu sorang pegawai dari unit akaun. aku present service dan produk sykt aku dan dari situ jugaklah perbualan jadi semakin mesra. selepas dari itu kami selalu berhubng melalui email dan...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.550 cerita

Aida dato's 2nd wife

 
Terserah: 05/06/2009 Dikarang oleh: amharith 1 Ulasan

Setelah lebih sejam kami bergomol dalam sesi pertama tadi, ku lihat Aida lesu keletihan. Sesi sulung itu memang terasa sangat meletihkan. Memang letih. Lebih-lebih lagi aku. Aku sendiri keletihan benar. Maklumlah, sepanjang malam berjaga di dalam bas. Kami tertidor. Lena. Aida terlena disisiku sambil memeluk ku. Kami terlena betul….. Sungguh. Tib...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.550 cerita

Penyesalan Tiada Akhir

 
Terserah: 03/06/2009 Dikarang oleh: Malekmolek 0 Ulasan

Namaku Reni. Usiaku hampir mendekati kepala tiga. Sudah menikah sejak lima tahun yang lalu namun belum dikarunia anak. Suamiku berusia lebih tua dariku dengan jarak yang cukup jauh. Kehidupan kami bisa dibilang bahagia, bisa juga dibilang tidak. Dalam kehidupan sehari-hari, antara aku dan suamiku tidak ada permasalahan yang pelik dan tidak menganca...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.550 cerita

Gelora antara guru

 
Terserah: 03/06/2009 Dikarang oleh: gaaradinz 0 Ulasan

Hubungan antara Cikgu Ramli dan Rosmah kian rapat. Rapat bukan sahaja di sekolah tetapi kian rapat bila mandi di sungai.. Sejak Cikgu Ramli terpijak kain Rosmah, Cikgu Ramli tidak sukar lagi untuk melihat keindahan tubuh Rosmah. Cikgu Ramli pasti kalau dia minta untuk melihat lagi pasti Rosmah tidak membantah. Lagipun dia mempunyai senjata yang bol...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.550 cerita

Seks Dengan Budak Negro

 
Terserah: 03/06/2009 Dikarang oleh: Askar_sakit 0 Ulasan

Aku ingin berkongsi pengalaman interracial aku dengan budak negro dari Afrika. Selepas pengalaman itu baru aku tahu mengapa wanita mat saleh tergila-gila konek negro. Penan-gan mereka memang hebat. Yang aku rasa hanya amatur sebab masih budak lagi, kalau dah berusia tentu lebih dahsyat. Budak negro tersebut masih bersekolah di sekolah anta-rabangsa...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.550 cerita

Anak tipah

 
Terserah: 03/06/2009 Dikarang oleh: Askar_sakit 0 Ulasan

Pada satu malam musim durian rahat aku hendak ke-bilik air tanpa di-duga aku melihat ibuku keluar dari rumah. Aku memerhatikan dari celah lubang kemana dia hendak pergi. Aku melihat dia menuju ke-pondok di-hujung kebun. Aku mencari akal. Kerana telah biasa dengan kaedaan kebun dan lorong-lorong-nya aku memberanikan diri dan dengan perlahan aku me...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.550 cerita

Satu Alu Tiga Lumpang

 
Terserah: 03/06/2009 Dikarang oleh: sepuluhmata 0 Ulasan

Sebelum aku mulai, ada baiknya aku ulas pemain sandiwara dunia yang aku ceritakan nanti. Untuk menjaga privasi, bagi pribadi-pribadi yang terlibat --yang sampai aku tulis ini belum dimintai persetujuan-- maka semua nama aku samarkan. Mudah-mudahan bung Wiro setuju. Kanthong, seorang pria kurus dengan tinggi badan 155 cm, usil, anak tetangga ruma...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.550 cerita

Adik iparku Siti

 
Terserah: 01/06/2009 Dikarang oleh: channa 0 Ulasan

Aku nak cerita tentang kisah ku ketika aku adakan hubungan persetubuhan dengan adik ipar ku Siti dirumahnya dekat Shah Alam. Kisahnya bermula ketika aku menumpang untuk beberapa lama dirumahnya kerana aku tidak mempunyai tempat tinggal pada masa itu. Jadi aku pun menumpang dirumah adik ipar ku Siti dan suaminya Zul. Itu pun setelah mereka pelawa ak...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.550 cerita

Taman Daun Hijau (1)

 
Terserah: 30/05/2009 Dikarang oleh: alishazenia 0 Ulasan

Taman Daun Hijau.. aman damai sehijau namanya, terletak di pinggir Kuala Lumpur dengan majoriti 70% penghuni berbangsa melayu. Sudin baru 3 bulan diarahkan bertugas sebagai jaga di Taman Daun Hijau oleh majikannya. Kerjanya mudah, jaga di pintu masuk utama taman berkenaan tengok kereta yang keluar masuk, tahan mana-mana kenderaan yang mencuriga...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.550 cerita

Pensyarah Puteh

 
Terserah: 29/05/2009 Dikarang oleh: guykl 0 Ulasan

Aku seorang pelajar lelaki the IPT luar kampus di Pulau Pinang. Di akhir semesta lalu kami terpaksa mengharungi kursus yang di ajar oleh seorang pensyarah wanita dari england. Kursus kami mengambil masa 2 minggu. Didalam kelas itu aku seorang saja lelaki melayu . manakala yang lainnya perempuan cina dan dua wnita india dan 3 perempuan melayu. Ada 5...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.550 cerita

Gita Cinta Dari SMU

 
Terserah: 29/05/2009 Dikarang oleh: bejocyber 0 Ulasan

Cowok muda itu sedang tampak duduk , di depan PCnya . Tangannya sebentar menekan nekan tut tut di keyboardnya . Lalu diam sebentar sambil menatap layar monitornya . Kadang dia tersenyum, sendiri . Lalu mulai menekan tut tut keyboard itu lagi . Yah itu memang sudah menjadi Hobby Rudi Adrian . Remaja siswa SMU kelas tiga .Hampir setiap malam di ng...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.550 cerita
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417

Login untuk ahli

Jika anda ahli erotikcerita.com sila isikan e-mel dan kata laluan anda di bawah.
E-mel
Kata laluan
 
login
Selanjutnya
Terlupa kata laluan
Ahli baru

Ingat?

Maklumat kategori

Kategori adalah paling biasa dan mengandungi pelbagai cerita seks dan fantasi. Bagaimana dengan mengadakan seks dengan anak dara jiran anda? Bercumbu dengan budak cabana yang ditemui anda dalam percutian? Atau seks dengan 3 lelaki tampan yang cuba membantu anda memperbaiki kereta anda di pertengahan perjanlanan di lebuhraya pada malam Jumaat? Kategori ini biasa digunakan apabila tiada lagi katagori boleh digunakan atau sebarang cerita yang berkenaan dengan seks domestik. Hantarkan cerita anda sekarang!
Karangkan "biasa" cerita anda

Yang paling popular

Kedai Seks

Link rakan

Ketahui juga

Laman web ini tertakluk dalam 18 U.S.C. Section 2257
Anda perlu berumur sekurang-kurang 18 tahun untuk menggunakan laman web ini
© 2003-2014 Erotikcerita.com "No.1 in Malaysia and Indonesia for erotic stories!"

TERIMAH KASIH DAN JUMPA LAGI !!! :-)