Biasa Cerita-cerita erotik seksi

Cerita erotik seksi - Fantasi erotik Login Tulis cerita Arkib video Bantuan  

Kategori-kategori cerita

Anggota polis Antara keluarga Biasa Bilik sembang Buat kali pertama Dubur Hamil Homosektual
Kawasan terbuka Kecurangan Kelab seks Lesbian Orang ternama Pasangan Pengikatan Penipuan
Perbezaan umur Secara geng Secara kumpulan Seks aniayaan Transekstual X Files

Biasa Cerita-cerita

Cerita-cerita dalam kategori ini Biasa

Diagih dengan
Terbaru
Dengan bunyi
A-Z
Yang paling popular
Pilih muka surat
263
264
265
266
267
»

Satu Alu Tiga Lumpang

 
Terserah: 03/06/2009 Dikarang oleh: sepuluhmata 0 Ulasan

Sebelum aku mulai, ada baiknya aku ulas pemain sandiwara dunia yang aku ceritakan nanti. Untuk menjaga privasi, bagi pribadi-pribadi yang terlibat --yang sampai aku tulis ini belum dimintai persetujuan-- maka semua nama aku samarkan. Mudah-mudahan bung Wiro setuju. Kanthong, seorang pria kurus dengan tinggi badan 155 cm, usil, anak tetangga ruma...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.279 cerita

Adik iparku Siti

 
Terserah: 01/06/2009 Dikarang oleh: channa 0 Ulasan

Aku nak cerita tentang kisah ku ketika aku adakan hubungan persetubuhan dengan adik ipar ku Siti dirumahnya dekat Shah Alam. Kisahnya bermula ketika aku menumpang untuk beberapa lama dirumahnya kerana aku tidak mempunyai tempat tinggal pada masa itu. Jadi aku pun menumpang dirumah adik ipar ku Siti dan suaminya Zul. Itu pun setelah mereka pelawa ak...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.279 cerita

Taman Daun Hijau (1)

 
Terserah: 30/05/2009 Dikarang oleh: alishazenia 0 Ulasan

Taman Daun Hijau.. aman damai sehijau namanya, terletak di pinggir Kuala Lumpur dengan majoriti 70% penghuni berbangsa melayu. Sudin baru 3 bulan diarahkan bertugas sebagai jaga di Taman Daun Hijau oleh majikannya. Kerjanya mudah, jaga di pintu masuk utama taman berkenaan tengok kereta yang keluar masuk, tahan mana-mana kenderaan yang mencuriga...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.279 cerita

Pensyarah Puteh

 
Terserah: 29/05/2009 Dikarang oleh: guykl 0 Ulasan

Aku seorang pelajar lelaki the IPT luar kampus di Pulau Pinang. Di akhir semesta lalu kami terpaksa mengharungi kursus yang di ajar oleh seorang pensyarah wanita dari england. Kursus kami mengambil masa 2 minggu. Didalam kelas itu aku seorang saja lelaki melayu . manakala yang lainnya perempuan cina dan dua wnita india dan 3 perempuan melayu. Ada 5...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.279 cerita

Gita Cinta Dari SMU

 
Terserah: 29/05/2009 Dikarang oleh: bejocyber 0 Ulasan

Cowok muda itu sedang tampak duduk , di depan PCnya . Tangannya sebentar menekan nekan tut tut di keyboardnya . Lalu diam sebentar sambil menatap layar monitornya . Kadang dia tersenyum, sendiri . Lalu mulai menekan tut tut keyboard itu lagi . Yah itu memang sudah menjadi Hobby Rudi Adrian . Remaja siswa SMU kelas tiga .Hampir setiap malam di ng...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.279 cerita

Dibalik jilbab wanita stw

 
Terserah: 29/05/2009 Dikarang oleh: bejocyber 0 Ulasan

“Tadi malam saya lewat rumah ibu dan mendengar suara menarik jadi saya mengintip. Ternyata, saya lihat ibu sedang mencolok-colokkan pisang ke itunya ibu sambil nyetel film BF. Saya sangat terangsang.Kalau ibu setuju, daripada pakai pisang saya juga mau dan penginbegituan dengan ibu”. Itu kalimat yang kutulis dalam HP dan siap dikirimkan dalam bent...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.279 cerita

Memperdaya Resepsionist Cantik

 
Terserah: 29/05/2009 Dikarang oleh: timpring 0 Ulasan

Aku sekarang berumur 37 tahun dan berprofesi sebagai direktur di sebuah perusahaan swasta. Ayahku adalah pendiri dari grup perusahaan ini yang terdiri dari beberapa perusahaan ini. Sebagai “putera mahkota”, aku sangat disegani oleh para karyawan di kantor, termasuk para direktur dan manager professional lainnya. Mereka, para professional itulah yan...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.279 cerita

Janda Anak (2)

 
Terserah: 27/05/2009 Dikarang oleh: satanc lurse 0 Ulasan

Kejadian ni berlaku semasa aku baru setahun bekerja di KL. Aku kenal dengan janda ni semasa aku praktikum kat Bentong. Namanya pun dah aku tak ingat, yang aku ingat cipap dia. Pada mulanya aku tak lah hirau sangat dengan janda ni. Ketika tu aku dan member2 sewa rumah sebelah rumahnya iaitu kepunyaan bapa dia. Dia mempunyai dua orang anak perempuan ...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.279 cerita

Jururawat Masyarakat

 
Terserah: 27/05/2009 Dikarang oleh: satanc lurse 0 Ulasan

Di kampungku ada sebuah klinik desa yang berfungsi memberi rawatan kesihatan peringkat asas kepada penduduk kampung. Fokus utama klinik desa tersebut ialah memberi rawatan kepada ibu-ibu mengandung, ibu lepas bersalin dan anak kecil. Di klinik tersebut ditugaskan seorang jururawat masyarakat. Beliau akan melawat rumah-rumah orang kampung denga...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.279 cerita

Kisah kampung

 
Terserah: 27/05/2009 Dikarang oleh: satanc lurse 0 Ulasan

Suasana Kampung Nyior Gading amat meriah sekali. Apa tidaknya, satu majlis perkahwinan sedang berlangsung dan penduduk Kampung Nyior Gading begitu sibuk dengan tugas masing-masing. Ada yang sibuk membasuh periuk belanga yang telah digunakan, ada yang sibuk mempersembahkan silat songsangya di hadapan pengantin dan ada juga yang sengaja buat-buat sib...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.279 cerita

Kenangan Bumper Nora

 
Terserah: 27/05/2009 Dikarang oleh: satanc lurse 0 Ulasan

Aku berkenalan dengan Nora sejak majlis kahwin abangnya yang kedua. Dia adalah anak sepupuku. Pada ketika itu, aku tidur di rumah ibu bapanya di Bagan Datoh kerana membantu membuat kerja-kerja rewang. Ketika pertama kali aku nampak dia, hati aku dah terpaut. Orangnya tak cantik sangat, tetapi bodynya sedap. Bahagian yang aku paling minati ad...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.279 cerita

Kenangan Dengan Janda Indon

 
Terserah: 27/05/2009 Dikarang oleh: satanc lurse 0 Ulasan

Cerita ini berlaku beberapa tahun yang lalu semasa saya masih lagi menuntut di sebuah IPTS di ibukota. Pada masa tu saya dah nak habis study dah, so banyaklah masa free. Jadi saya pun mintalah kerja kat satu supermaket. Masa rehat tengah hari kat situ, saya selalu melepak sementara tunggu time masuk kerja balik. Pada satu hari tu tiba-tiba seor...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.279 cerita

Kenangan ku

 
Terserah: 27/05/2009 Dikarang oleh: satanc lurse 0 Ulasan

Aku bertolak ke KL dengan menaiki bas ekspress. Entah macammana rezeki datang bergolek. Aku duduk bersebelahan dengan seorang gadis yang kebetulan hendak ke KL jugak. Di dalam bas tu, kami cuma berbual-bual aje maklumlah baru aje kenal. Gadis itu memperkenalkan dirinya ira. Malam tu, mataku cukup mengantuk. Aku pun tidur, lebih kurang tak bebe...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.279 cerita

Kesunyian (2)

 
Terserah: 27/05/2009 Dikarang oleh: satanc lurse 0 Ulasan

Melewati malam yang sudah hampir ke dinihari, aku tersedar dari lena kepuasan aku. Aku lihat Wawa masih lagi tidur mengiring dengan tangannya memeluk Faris manakala Faris tidur terlentang. Aku bangun dan duduk sambil melunjurkan kaki ku. Perlahan aku tatap wajah anak saudara ku, Wawa. Terlihat diwajahnya raut kepuasan apabila nafsu keghairahan yang...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.279 cerita

Kesunyian (1)

 
Terserah: 27/05/2009 Dikarang oleh: satanc lurse 0 Ulasan

“Hello…”. “Hello, kak Lisa. Wawa sini”. “Oh Wawa. Anything kak Lisa boleh tolong?”. “Emmm, kak Lisa free tak petang ni? Boleh datang rumah Wawa kejap tak?. Ada something lah Wawa nak minta tolong. Important juga”. “Petang ni rasanya tak dapat sebab abang Faris ada hal. Tapi kalau lepas 8.30 malam, boleh rasanya. Kenapa ni, Wawa?”. “Nantilah bila ju...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.279 cerita

Pacarku yang manis

 
Terserah: 27/05/2009 Dikarang oleh: kodokijo 1 Ulasan

Aku mempunyai pacar, sebut saja namanya Liza. Selama pacaran aku hanya pernah menciumnya sekali saja, yaitu pada saat kami jadian kurang lebih sebulan yang lalu. Setiap aku memboncengkannya dengan sepeda motor, punggungku sering menjadi sasaran payudaranya yang lumayan besar kurang lebih ukurannya 36 B pada saat aku mengerem mendadak. Aku jadi sema...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.279 cerita
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417

Login untuk ahli

Jika anda ahli erotikcerita.com sila isikan e-mel dan kata laluan anda di bawah.
E-mel
Kata laluan
 
login
Selanjutnya
Terlupa kata laluan
Ahli baru

Ingat?

Maklumat kategori

Kategori adalah paling biasa dan mengandungi pelbagai cerita seks dan fantasi. Bagaimana dengan mengadakan seks dengan anak dara jiran anda? Bercumbu dengan budak cabana yang ditemui anda dalam percutian? Atau seks dengan 3 lelaki tampan yang cuba membantu anda memperbaiki kereta anda di pertengahan perjanlanan di lebuhraya pada malam Jumaat? Kategori ini biasa digunakan apabila tiada lagi katagori boleh digunakan atau sebarang cerita yang berkenaan dengan seks domestik. Hantarkan cerita anda sekarang!
Karangkan "biasa" cerita anda

Yang paling popular

Kedai Seks

Link rakan

Ketahui juga

Laman web ini tertakluk dalam 18 U.S.C. Section 2257
Anda perlu berumur sekurang-kurang 18 tahun untuk menggunakan laman web ini
© 2003-2014 Erotikcerita.com "No.1 in Malaysia and Indonesia for erotic stories!"

TERIMAH KASIH DAN JUMPA LAGI !!! :-)