Biasa Cerita-cerita erotik seksi

Cerita erotik seksi - Fantasi erotik Login Tulis cerita Arkib video Bantuan  

Kategori-kategori cerita

Anggota polis Antara keluarga Biasa Bilik sembang Buat kali pertama Dubur Hamil Homosektual
Kawasan terbuka Kecurangan Kelab seks Lesbian Orang ternama Pasangan Pengikatan Penipuan
Perbezaan umur Secara geng Secara kumpulan Seks aniayaan Transekstual X Files

Biasa Cerita-cerita

Cerita-cerita dalam kategori ini Biasa

Diagih dengan
Terbaru
Dengan bunyi
A-Z
Yang paling popular
Pilih muka surat
25
26
27
28
29
»

Balasan dendam Ghairah

 
Terserah: 06/11/2013 Dikarang oleh: bilisbilis 0 Ulasan

Lepas habis mengaji, aku masuk satu kolej di Lembah Kelang. Ramai la sttudent disitu yang kebanyakannya student yang tengah prepare nak masuk universiti, termasuk le aku. Selama ni aku tak de lah layan awek, tapi masa tu sebab dah jadi mahasiswa kolej kononnya dan dah tamat SPM, aku pun cuba-cuba la keehidupan sebagai mahasiswa yang tengah belajar ...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.623 cerita

Cerita takut takut

 
Terserah: 06/11/2013 Dikarang oleh: bilisbilis 0 Ulasan

ahhh..ahhh emm sedapp...ahhhh..rintih WM sambil mata kuyu nya merenung aku..WM boleh I jilat tetek u..tanya aku pada WM..buatlah cepatt TN...emmmma hhhhh...rintih WM lagi.. Aku terus masuk bawah meja..WM macam tahu apa yang harus di buat..maklumlah ada pengalaman...terus di selak baju dan bra nya untuk aku hisap..sambil kepalanya di letak atas me...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.623 cerita

Aku Jadi Pengantin Muridku

 
Terserah: 02/11/2013 Dikarang oleh: anggasapri 0 Ulasan

Aku merupakan seorang mahasiswi keturunan Chinese dari Medan yang bisa tergolong sebagai pendatang baru di Jakarta. Aku merantau ke Jakarta sendirian untuk melanjutkan pendidikanku di sebuah universitas swasta di Jakarta Barat. Sehari-harinya aku bekerja sebagai guru les privat yang mengajar anak-anak sekolah yang pada umumnya adalah anak-anak SMP...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.623 cerita

Bu nana

 
Terserah: 02/11/2013 Dikarang oleh: widya saputra 0 Ulasan

Sudah berhari - hari aku memprhatiknnya,namanya bu nana seorang istri dari pemilik minimarket yang bertempat tinggal didekat kampusku.kulitnya putih,wajahnya halus bentuk badanyapun proposional.badanya agak berisi karena sudah memiki satu anak namun tetap seksi dan aduhai Setiap aku pergi kekampus dia sedang menyapu,didepan pagar depan rumahnya, r...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.623 cerita

Penjual roti

 
Terserah: 01/11/2013 Dikarang oleh: abangbiru 0 Ulasan

...roti..rotiii... pom..pom.. bunyi hon .... roti..rotiii... sini..sambil-sambil melambaikan tangan.... aku tersenyum melihat menuju ke arah ku.. saya mahu yang ne... perisa kacang... .ok itu 2.50... free jer la bai... hi..hi.... saja aku bergurau dengan ... mana ada free,, adikkkk... ha..ha... sambil aku jeling-jeling ... cuaca agak panas peta...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.623 cerita

Awek ku Uza

 
Terserah: 30/10/2013 Dikarang oleh: aziz62 0 Ulasan

Setelah bertahun menyulam kasih akhirnya dia telah ku tepikan atas beberapa sebab kesilapan yang telah ku lakukan. Kusangkakan ianya telah berakhir dan aku sedang menghirup kemanisan cinta bersama-sama gf beruku kini, rupanya ia kembali menjelma kembali menambahkan episod baru dalam hidupku kini. Iza telah datang ke Kuala Lumpur semula untuk me...

Tag: awek, sayang , iza Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.623 cerita

Motor (10) Scuter Piaggio (4)

 
Terserah: 30/10/2013 Dikarang oleh: empty_xxx 0 Ulasan

"Iya..iya ...maaf... gw nggak sadar, ternyata lo lelaki normal ..., gimana nih selanjutnya ..." "Tau dahh...yang penting setop dulu ujiannya, laen kali atau cari yang laen" "Baiklah, terima kasih tak terhingga, pelajaran yang berharga. Tapi masih boleh minta yang lain kan?" "Nggak ahh... cepet pulang sono ... nggak tahan niii" "Emang kenapa kok...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.623 cerita

Motor (10) Scuter Piaggio (3)

 
Terserah: 30/10/2013 Dikarang oleh: empty_xxx 0 Ulasan

Stefani kembali ke kamar suite, mendadak suasana kondusif. Stefani tak ingin kehilangan momentum, apalagi ada peluang. Berdua di kamar hotel suite deluxe nan mewah, sendirian. Ditambah lagi, bila tadi Bahdin ceriwis berbalasan becanda parno, sekarang tampak gelagapan. Bahdin terbata-bata, mendapatkan macan galak, kembali kekamar saat yang lain pula...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.623 cerita

Motor (10) Scuter Piaggio (2)

 
Terserah: 30/10/2013 Dikarang oleh: empty_xxx 0 Ulasan

Kamis Sesi ketiga, di hotel X, 17.20 Bahdin, Marni dan Ina sudah standby di loby. Dari pabrik rebutan siapa yang digonceng, akhirnya sepakat naik taksi. Diintipin supir taksi, orang kucel diapit mesra dua mahluk cantik. Untung aja kaca spion nggak lihat sampai bawah. Tuh tangan pada kemana-mana. Stefani datang hampir berbarengan, padahal yan...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.623 cerita

Motor (10) Scuter Piaggio (1)

 
Terserah: 30/10/2013 Dikarang oleh: empty_xxx 0 Ulasan

Stefani, sekretaris Direktur Karmin, lulusan Asmi, dipilih jadi sekretaris direksi perusahaan multi nasional karena banyak hal: yang pasti penampilan eksotis, mungkin darah bule campur dayak. Karakter lainnya percaya diri, kepribadian mernarik, serdas dan tanggap, pengalaman dan kinerja baik. Diantara tamu bos-nya, Bahdin orang lapangan, termasu...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.623 cerita

Motor (9) Scoopy (2) (4)

 
Terserah: 30/10/2013 Dikarang oleh: empty_xxx 0 Ulasan

Pillow talk “Pak Karmin minta konfirmasi kesediaan Ina, lisan saja cukup. Sebelum menjawab coba pikirkan matang “Apa mas. “ Ina heran “Ingatkan pertama dulu kerumah, saya tanya mau karir atau mau pindah, dan saya hanya bisa kawal satu orang, pelan-pelan saya cari yang bisa ngawal Ina?” “Iya...iya ingat” “Ya itu, Pak Karmin, karena dia perc...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.623 cerita

Motor (9) Scoopy (2) (3)

 
Terserah: 30/10/2013 Dikarang oleh: empty_xxx 0 Ulasan

Sesuai permintaan anak Manja, usai jam kantor Marni menyusul dengan taksi, dan nanti bisa pulang bonceng motor Bahdin. Walaupun kerjaan menumpuk, ditinggalkannya, teringat kata Ina, istirahat sejenak, besok dilanjutkan lagi tempurnya. Seperti diduga kena Macet. Diintipnya argo, angka yang sebulan lalu bakalan bikin dirinya deg-degan, dapur tiga har...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.623 cerita

Motor (9) Scoopy (2) (2)

 
Terserah: 30/10/2013 Dikarang oleh: empty_xxx 0 Ulasan

Bosan menjarah bongkahan pantat, tangan kanan Bahdin mulai merayapi gandulan yang tertutup bra,menyelusup kebawah baju terusan. Tak puas rasanya Bahdin membelai daging yang terbalut bra tebal. Entah Ina merasa nikmat tanggung atau mempermisikan, tanpa sedetikpun melepaskan kemotan batang, kedua tangannya bergerak cepat melepas kaitan bra, yang lang...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.623 cerita

Motor (9) Scoopy (2) (1)

 
Terserah: 30/10/2013 Dikarang oleh: empty_xxx 0 Ulasan

Ritual baru mingguan terus berulang memantapkan hubungan batin ketiganya. Tak kalah penting saat ketiganya telanjang tergeletak lemas, terjadi diskusi pembelajaran tentang permasalahan dan kecurangan yang terjadi di pabrik dimasa lalu. Didorong keingintahuan Marni dan landasan teori Ina, Bahdin terus diberondong kedua wanita itu dengan berbagai per...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.623 cerita

Motor (8) Scoopy (1) (4)

 
Terserah: 30/10/2013 Dikarang oleh: empty_xxx 0 Ulasan

Setelah kejangan panjang tubuh Marni, Bahdin melepaskan juntaian kaki lemas dari bahunya, tanpa sedikitpun melepaskan batang kerasnya. Bahdin merebahkan dirinya menelungkup Marni, pinggulnya menekan lembut pangkal paha Marni yang terpaksa harus terkangkang. Ina secara ekspresif ikut-ikutan menelungkui punggung telanjang Bahdin, menggesekkan bulu...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.623 cerita

Motor (8) Scoopy (1) (3)

 
Terserah: 30/10/2013 Dikarang oleh: empty_xxx 0 Ulasan

Menyadari Ina mulai terlelap, Bahdin berpikir mencari sasaran lain, Perlahan bangkit melepaskan diri dan berdiri. Menyelimuti tubuh indah telanjang itu dengan kain sarung butut. Keluar kamar sambil telanjang mendapati Marni, yang baru selesai masak dan sedang merapihkan makanan di pantri. “Mbak…pijet dong…tanggung nih…” Sedikit kaget Marni m...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.623 cerita
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419

Login untuk ahli

Jika anda ahli erotikcerita.com sila isikan e-mel dan kata laluan anda di bawah.
E-mel
Kata laluan
 
login
Selanjutnya
Terlupa kata laluan
Ahli baru

Ingat?

Maklumat kategori

Kategori adalah paling biasa dan mengandungi pelbagai cerita seks dan fantasi. Bagaimana dengan mengadakan seks dengan anak dara jiran anda? Bercumbu dengan budak cabana yang ditemui anda dalam percutian? Atau seks dengan 3 lelaki tampan yang cuba membantu anda memperbaiki kereta anda di pertengahan perjanlanan di lebuhraya pada malam Jumaat? Kategori ini biasa digunakan apabila tiada lagi katagori boleh digunakan atau sebarang cerita yang berkenaan dengan seks domestik. Hantarkan cerita anda sekarang!
Karangkan "biasa" cerita anda

Yang paling popular

Kedai Seks

Link rakan

Ketahui juga

Laman web ini tertakluk dalam 18 U.S.C. Section 2257
Anda perlu berumur sekurang-kurang 18 tahun untuk menggunakan laman web ini
© 2003-2014 Erotikcerita.com "No.1 in Malaysia and Indonesia for erotic stories!"

TERIMAH KASIH DAN JUMPA LAGI !!! :-)