Biasa Cerita-cerita erotik seksi

Cerita erotik seksi - Fantasi erotik Login Tulis cerita Arkib video Bantuan  

Kategori-kategori cerita

Anggota polis Antara keluarga Biasa Bilik sembang Buat kali pertama Dubur Hamil Homosektual
Kawasan terbuka Kecurangan Kelab seks Lesbian Orang ternama Pasangan Pengikatan Penipuan
Perbezaan umur Secara geng Secara kumpulan Seks aniayaan Transekstual X Files

Biasa Cerita-cerita

Cerita-cerita dalam kategori ini Biasa

Diagih dengan
Terbaru
Dengan bunyi
A-Z
Yang paling popular
Pilih muka surat
271
272
273
274
275
»

Ana yang gila sex

 
Terserah: 04/05/2009 Dikarang oleh: 127413 0 Ulasan

Mak aihh hang pa cerita macam betul ...padahal membuhung lebih ni maih orang lama nak cerita pulak...real punya.. Masa tu aku kat KL baru duduk kat situ 3 bulan ... satu hari tu aku balik dari kampung ..masa dalam bas tu aku ushar sorang awek tu...pergh cun gila...pas tu awek tu perasan aku ushar dia...mas turun dari bas aku jalan belakang dia....a...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.514 cerita

Akak

 
Terserah: 04/05/2009 Dikarang oleh: pudinasejati 0 Ulasan

Apa yang aku nak citer kat korang nie memang sesuatu kisah benar… Aku nie keje kat satu opis kat KL nie… boleh dikatakan besar jugak la kompeni aku nie… kat opis aku nie ada la sorang akak nie… dia nie dah berumahtangga dan dah ada anak tapi tetek ngan cipap serta bontot dia still power lagi.. Satu ari dia mintak tolong aku repair komputer dia… ...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.514 cerita

Cumbuan Arya

 
Terserah: 04/05/2009 Dikarang oleh: palisam 0 Ulasan

Dalam kehidupan Val ada beberapa pria, tetapi hanya tiga yang membuatnya berkesan. Di antara yang tiga ini, adalah Arya, seorang pria Indonesia dengan sedikit darah Belanda di tubuhnya (ayahnya Ambon-Belanda, dan ibunya seorang Jawa). Mereka bertemu ketika masih sama-sama kuliah di Bedford, Inggris. Pada awalnya mereka cuma berteman, dan Val menyuk...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.514 cerita

Gadis Brunei

 
Terserah: 04/05/2009 Dikarang oleh: Juneto himura 0 Ulasan

Kisah ini berlaku ketika aku menuntut di United Kingdom. Pada awal peringkat aku disini, semangat aku berkobar kobar utk belajar. Al maklum la, baru baru sampai.Selepas 2 atau 3 hari, nafsu aku mula memuncak muncak. Batang aku asyik meronta ronta. Aper taknya hari hari menyaksikan gelagat mat saleh melakukan maksiat didepan mata aku. Oleh kerana ta...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.514 cerita

Salah Sambung

 
Terserah: 03/05/2009 Dikarang oleh: diome 0 Ulasan

Untuk nyelesain tugas kuliah, gue mesti pinjem buku dari temen. Tapi, sayang, bukunya lagi dipinjem temen ceweknya. Dia nyaranin untuk menelpon temennya, siapa tau udah selesai. Dia lalu ngasih nomor telepon, gue catet, terus langsung menelpon. Telpon diangkat, suara cewek menyapa dari seberang sana. Waktu gue tanya nama temennya temen gue, dija...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.514 cerita

Saat Hujan Rintik

 
Terserah: 03/05/2009 Dikarang oleh: diome 0 Ulasan

Aku ingin berbagi cerita mengenai pengalamanku yang tidak terduga. Namaku E, aku dilahirkan dalam keluarga yang amat bersahaja namun aku cukup beruntung sehingga berpendidikan dan memahami dua bahasa asing. Fisikku sebenarnya tidak masuk kategori pria idaman, tinggi badan hanya sekitar 160 cm, lagi tidak memilki fasilitas apa-apa. Hal ini membuat a...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.514 cerita

Semalam Di Anyer

 
Terserah: 03/05/2009 Dikarang oleh: diome 0 Ulasan

Minggu yang lalu, berdua dengan teman baik gue Farid, kita ber-week end di Anyer. Kita tinggal di sebuah hotel di tepi pantai. Ketika kita berdua datang, tak banyak pengunjung yang ada, hanya dua orang turis bule. Sabtu pagi itu, aku berniat jogging di pantai dan ketika aku berada di lobby, aku berpapasan dengan empat orang gadis yang hendak per...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.514 cerita

Kenikmatan sejati

 
Terserah: 03/05/2009 Dikarang oleh: diome 0 Ulasan

Sudah hampir setahun saya tidak membaca situs 17 tahun dan baru ini saya membaca kembali dan tergerak untuk menceritakan pengalaman hidup saya yang pernah saya alami, dan ini yang kedua setelah kurang lebih satu setengah tahun yang lalu. Saya adalah seorang pria yang berumur kepala tiga, tetapi jiwanya masih ingin seperti remaja yah bila dipikir...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.514 cerita

Nostalgia gila

 
Terserah: 03/05/2009 Dikarang oleh: aqasha 0 Ulasan

Saya memang seorang yang arif tentang seks. Saya telah mengenal seks sejak ditingkatan 3 lagi. Tapi kisah ini bermula ketika saya di tingkatan 6 rendah. Saya berasal dari sebuah kampung yang bolehlah dikatakan jauh dari bandar. Apabila saya ditawarkan untuk ketingkatan 6 saya terpaksa berpindah ke bandar sebab semua sekolah di daerah saya tidak men...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.514 cerita

Semalam Di Luar Kota

 
Terserah: 03/05/2009 Dikarang oleh: distra 0 Ulasan

"Wah! Enaknya bau udara desa!" kataku dalam hati. Matahari sore menyinari mukaku yang tampan dan tak berjerawat. Telah lama gue menunggu kesempatan untuk berkelana ke desa-desa yang masih belum banyak dikunjungi orang-orang kota. Gua adalah seorang programmer yang bekerja di Amerika. "DOR!" Terdengar suara letusan dan dengan terpaksa aku menghentik...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.514 cerita

Penggemar Oral

 
Terserah: 03/05/2009 Dikarang oleh: distra 0 Ulasan

Sebenarnya aku bukan pengunjung setia cerita-cerita seru™ (CCS), hanya sesekali menengok kalau ada waktu luang setelah seharian letih bekerja di kantor. Tidak pernah terpikir olehku untuk menyumbang tulisan ke CCS, pertama-tama karena aku tidak punya pengalaman seksual yang hebat-hebat. Kedua, aku tidak punya waktu untuk menulis. Ketiga, aku khawat...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.514 cerita

Shanti

 
Terserah: 03/05/2009 Dikarang oleh: distra 0 Ulasan

Gue punya pengalaman buat elu2 pada, awalnya pada waktu gue sedang jalan-jalan di Mall, gue kenalan ama cewe yang namanya Shanti. Doi punya body yang aduhai dengan toketnya yang gede dan doi pun mempunyai pantat yang sengkel banget. Ternyata doi pegawai salah satu toko di mall itu sebagai pelayan. Kemudian doi gue ajak jalan-jalan sehabis doi seles...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.514 cerita

Tertangkap Basah

 
Terserah: 03/05/2009 Dikarang oleh: distra 0 Ulasan

Saya ingin bercerita kejadian nyata yang merupakan pengalaman pahit saya,aku adalah overseas student Saya mempunyai seorang teman baik orangnya itu cantik sekali tingginya kira kira 164 cm. Tubuhnya indah ,rambutnya hitam panjang ,kulitnya kuning langsat. Pada awalnya kami cuma berteman biasa berkenalan di sekolah begitu. Dia lebih tua dari aku ,or...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.514 cerita

Pengalaman-pengalamanku

 
Terserah: 03/05/2009 Dikarang oleh: Erul3 0 Ulasan

Saya mencoba untuk menuangkan kembali pengalaman-pengalaman seks saya selama ini dengan beberapa teman wanita saya. Saya tergerak untuk menceritakan pengalaman saya ini setelah membaca "Kisahku 1990 - 1995" (kalo nggak salah) di sitenya Bung Wiro. Saya berharap pembaca lainnya ikut senang dengan cerita pengalaman saya ini dan mudah-mudahan teman w...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.514 cerita

Lembaran hitam hidupku

 
Terserah: 03/05/2009 Dikarang oleh: djapz 0 Ulasan

Aku adalah Yono, 24 (bukan nama sebenarnya) seorang mahasiswa semester akhir sebuah PTN di kota kembang. Aku adalah anak sulung dari empat bersaudara. Asalku dari kota yang terkenal dengan pempek nya. Sekarang saatnya cerita, Aku memiliki seorang teman dekat yang bernama Laura, Aku dan Laura berkenalan ketika kami masih sama-sama duduk satu k...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.514 cerita

Kenangan Indah Aku Di Turki Tahun

 
Terserah: 03/05/2009 Dikarang oleh: adult2021 0 Ulasan

Aku tak tahu macamana dengan mula cerita mengenai dengan pengalaman seks pertama aku dengan dengan seorang lelaki. Aku ini seperti lelaki normal yang lain. Tinggi 5' 11, berat 70 kg, bermisai, dada berbulu dan saiz badan 37-28-34. Bentuk badan seperti seorang athelit kerana aku minat dengan sukan acara padang seperti ragbi dan bola sepak. Rak...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.514 cerita
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417

Login untuk ahli

Jika anda ahli erotikcerita.com sila isikan e-mel dan kata laluan anda di bawah.
E-mel
Kata laluan
 
login
Selanjutnya
Terlupa kata laluan
Ahli baru

Ingat?

Maklumat kategori

Kategori adalah paling biasa dan mengandungi pelbagai cerita seks dan fantasi. Bagaimana dengan mengadakan seks dengan anak dara jiran anda? Bercumbu dengan budak cabana yang ditemui anda dalam percutian? Atau seks dengan 3 lelaki tampan yang cuba membantu anda memperbaiki kereta anda di pertengahan perjanlanan di lebuhraya pada malam Jumaat? Kategori ini biasa digunakan apabila tiada lagi katagori boleh digunakan atau sebarang cerita yang berkenaan dengan seks domestik. Hantarkan cerita anda sekarang!
Karangkan "biasa" cerita anda

Yang paling popular

Kedai Seks

Link rakan

Ketahui juga

Laman web ini tertakluk dalam 18 U.S.C. Section 2257
Anda perlu berumur sekurang-kurang 18 tahun untuk menggunakan laman web ini
© 2003-2014 Erotikcerita.com "No.1 in Malaysia and Indonesia for erotic stories!"

TERIMAH KASIH DAN JUMPA LAGI !!! :-)