Biasa Cerita-cerita erotik seksi

Cerita erotik seksi - Fantasi erotik Login Tulis cerita Arkib video Bantuan  

Kategori-kategori cerita

Anggota polis Antara keluarga Biasa Bilik sembang Buat kali pertama Dubur Hamil Homosektual
Kawasan terbuka Kecurangan Kelab seks Lesbian Orang ternama Pasangan Pengikatan Penipuan
Perbezaan umur Secara geng Secara kumpulan Seks aniayaan Transekstual X Files

Biasa Cerita-cerita

Cerita-cerita dalam kategori ini Biasa

Diagih dengan
Terbaru
Dengan bunyi
A-Z
Yang paling popular
Pilih muka surat
271
272
273
274
275
»

Pembantu Ganjen

 
Terserah: 16/05/2009 Dikarang oleh: mas kun 0 Ulasan

Ganjen, centil dan sebagainya. Dia sering gonta ganti pacar. Dayah baru berumur kurang lebih 24 tahun. Bodynya bagus, dengan payudara berukuran kira-kira 34D dan pantat bulat dan padat. Dia kerap mengenakan kaos ketat dan celana model ABG sekarang yang memperlihatkan pinggul dan pusar. Wajahnya cukup manis, bibirnya sensual sekali. Aku sering menel...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.271 cerita

Ayu org gajiku

 
Terserah: 16/05/2009 Dikarang oleh: nargnarg2004 0 Ulasan

kami berdua bekerja dan kerana itu kami memerlukan seorang pembantu rumah bagi menjaga anak2 kami yang masih kecil. setelah setahun ayu tinggal bersama kami, tiada apa2 yang berlaku, walaupun kadang2 aku merasakan yang ayu agak rapat dengan aku. Pernah dia memegang tangan aku dengan tujuan agar tidak jadi memukul anak aku. Kadang2 berdebar...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.271 cerita

Oral Sex Dengan Anak SMU

 
Terserah: 14/05/2009 Dikarang oleh: kuskas 0 Ulasan

Sampai suatu hari, ketika sore pulang kerja, Mei-Mei temen kostku mau pinjam film dvd Lord of the Ring 2 milikku. Aku perbolehkan, tapi nanti malam saja, kataku kepadanya. Sebagai gambaran, Mei-Mei tuh anak SMU kelas 3, lumayan facenya, supel, rada kurus, tapi dadanya proporsional, kencang dan indah. Malamnya, aku tuh lupa mau pinjamin dia film, ta...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.271 cerita

Pembantuku Pelampiasanku

 
Terserah: 14/05/2009 Dikarang oleh: mas kun 0 Ulasan

Ketika anak saya berumur satu tahun saya pindah rumah. Kami sering berganti-ganti pembantu. Paling lama mereka hanya bertahan satu tahun. Yang pertama dengan seorang gadis bernama Dayah. Usianya saat itu 26 tahun. Dia kami peroleh di sebuah penampungan PRT, semacam sebuah yayasan. Saat itu istri saya sedang memilih-milih sejumlah PRT yang ditawarka...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.271 cerita

Mertuaku Nan Aduhai

 
Terserah: 14/05/2009 Dikarang oleh: mas kun 0 Ulasan

Pembantuku namanya Dayah, umurnya baru 28 tahun. Pembantuku dari praci wonogiri. Pembantuku yang biasa kupanggil Dayah ini pindah ke Solo setelah cerai dengan suaminya dan tinggal di rumahku yang lain. Aku dan istri setiap akhir bulan selalu menyempatkan diri ke itu sekaligus membawa uang ala kadarnya sekedar untuk menambah biaya hidup sehari-hari....

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.271 cerita

Great sex together

 
Terserah: 14/05/2009 Dikarang oleh: budak_johor77 0 Ulasan

Cerita ni bukan yang first time dlm hidup aku. But this guy is the first and hopefully to be the only and the last person. cerita dia yg dulu aku x minat nak tahu. Tp aku tahu, for his present life, aku yang terbaik dlm bab atas katil. Mulanya aku pon x terer. Tp sbb dah byk episod dok buat ‘wayang’ dgn dia, ditambah dgn aku mmg yg bernafsu, semuan...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.271 cerita

Tidak Ku Sangka-Sangka

 
Terserah: 14/05/2009 Dikarang oleh: nocturnal88 0 Ulasan

Namaku ku An. sebelum aku bercerita lebih panjang, aku nak describe ttg diri aku sikit. masa kat sekolah aku merupakan pelajar tumpuan. aku dikatakan mempunyai muka yg cantik tetapi yg lebih penting mempunyai bodi yg cukup menarik. aku sedar aku memanglah menjadi tumpuan pelajar2 lelaki. tetapi masa tu aku masih tidak berminat utk berkasih kerana a...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.271 cerita

Djaka Lawung

 
Terserah: 13/05/2009 Dikarang oleh: cowocondet 0 Ulasan

Setelah kejadianku dengan mbak Inggit itu, tanpa diketahui oleh anak-anak kost yang lain, hampir bisa disebut rutin melakukan itu. Minimal rata-rata dua hari sekali, aku harus setor sperma ke mbak Inggit. Yang aku ketahui belakangan ialah bahwa ternyata dia itu nafsunya gedhe banget. Dan yang hebat, dia bisa cepat sekali mencapai orgasme, p...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.271 cerita

Akibat membaca Diary Mbak Inggit

 
Terserah: 13/05/2009 Dikarang oleh: cowocondet 0 Ulasan

Begitulah setelah kejadian malam itu, diantara mereka bertiga justru aku merasa paling nggak enak sama mbak Inggit. Penyebabnya ialah bahwa aku melakukan itu dikamarnya didepan matanya. Sebenarnya aku nggak tahu persis apakah mbak Inggit marah atau tidak, yang jelas setiap ketemu dia selalu ada perasaan canggung yang luar biasa. Dengan mbak...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.271 cerita

Kino - Interlude Indi dan Perjumpaan Itu

 
Terserah: 13/05/2009 Dikarang oleh: saufulbahri 0 Ulasan

Kino sebetulnya agak terperanjat juga merasakan betapa Indi bukan gadis ingusan lagi dalam soal berciuman. Bibirnya yang lembut basah itu ternyata pandai sekali bermain-main, mengulum bibir Kino dengan lahap. Gadis itu juga dengan leluasa membuka mulutnya, membiarkan lidah Kino menelusup masuk, menjilati langit-langitnya. Harum lembut nafas Indi, m...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.271 cerita

Sayang Sha

 
Terserah: 12/05/2009 Dikarang oleh: deathninja 0 Ulasan

Kisah nie bermula pada waktu aku tingkatan 3, lepas aku abis pmr. Aku kenal seorang girl nie...kawan kepada best friend aku. Pada mulanya kami hanya kawan biasa, namun selepas itu kami kian intim. Aku hanya panggil dia Sayang. Mukanya manis, dan cun. Ramai kawan aku minat kat dia, tapi memandangkan aku dah declare awal-awal lagi, so takder member a...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.271 cerita

Seks Dengan Tunang (2)

 
Terserah: 12/05/2009 Dikarang oleh: deathninja 0 Ulasan

Malam tu seperti malam-malam sebelumnya, tunangku akan menjemput aku dan kami akan pergi drive bersama-sama. tempat favourite kami ialah melalui jalan antara gemas ke kuantan (masa tu aku kerja kat tempat ceruk, jadi ni kira nak release tentionler...) so, seperti selalulah juga bila jalan semakin gelap dan sunyi, tangan tunangku pun mulalah merayap...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.271 cerita

Seks Dengan Tunang (1)

 
Terserah: 12/05/2009 Dikarang oleh: deathninja 0 Ulasan

Ni cerita lima tahun yang lepas...sewaktu aku di alam pertunangan (yang terputus di tengah jalan) dah setahun tiga bulan aku menjalinkan pertunangan dengan pemuda pilihan hatiku...tak delah kacak sangat, bersesuaian dengan aku yang mempunyai rupa yang sederhana. tapi sikapnya yang caring, 'alim' betul-betul menambat hatiku. kami dah berkira-kira na...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.271 cerita

Tasha

 
Terserah: 12/05/2009 Dikarang oleh: Askar_sakit 0 Ulasan

Kejadian ini berlaku pada tahun 14 Disember 1999 dulu sewaktu aku di Kuala Lumpur. Perempuan ini belajar di satu kolej dengan aku. Nama dia ni Natasha. Dia ni sangat baik dengan aku sampaikan kita orang boleh bergurau melampau-lampau. Jadi aku selalulah bercerita yang lucah-lucah dengan Tasha ni. Kadang-kadang aku beri dia VCD. Apalagi cerita b...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.271 cerita

Teman kost Mbakyu yg berjilbab, teman nafsuku

 
Terserah: 12/05/2009 Dikarang oleh: ikan_busuk 1 Ulasan

Ini adalah pengalaman nyataku waktu pertama kali duduk di bangku kuliah.namaku Ray (nama samaran) usiaku pada waktu itu masih 18 tahun. Aku kuliah di sebuah Universitas ternama di sebuah kota di Jawa Timur. Kota tersebut tidak jauh dari kota tinggalku. Namun di kota itulah aku merasakan sesuatu yang akan sangat sulit kulupakan. Cerita ini berawal ...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.271 cerita

Isteri Jiran

 
Terserah: 12/05/2009 Dikarang oleh: kbb9085 0 Ulasan

Sebagai seorang bujang aku menyewa sebuah rumah di pekan T bersendirian. Rumahku dikelilingi oleh jiran-jiran yang tak berapa mesra. Masa mula-mula masuk rumah ni (kira-kira 7 bulan lalu) aku rasa macam dalam kandang lembu aje. Semuanya serba tak terurus sehingga menyebabkan aku bercadang nak pindah ke tempat lain. Tapi ada sesuatu yang telah menah...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.271 cerita
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421

Login untuk ahli

Jika anda ahli erotikcerita.com sila isikan e-mel dan kata laluan anda di bawah.
E-mel
Kata laluan
 
login
Selanjutnya
Terlupa kata laluan
Ahli baru

Ingat?

Maklumat kategori

Kategori adalah paling biasa dan mengandungi pelbagai cerita seks dan fantasi. Bagaimana dengan mengadakan seks dengan anak dara jiran anda? Bercumbu dengan budak cabana yang ditemui anda dalam percutian? Atau seks dengan 3 lelaki tampan yang cuba membantu anda memperbaiki kereta anda di pertengahan perjanlanan di lebuhraya pada malam Jumaat? Kategori ini biasa digunakan apabila tiada lagi katagori boleh digunakan atau sebarang cerita yang berkenaan dengan seks domestik. Hantarkan cerita anda sekarang!
Karangkan "biasa" cerita anda

Yang paling popular

Kedai Seks

Link rakan

Ketahui juga

Laman web ini tertakluk dalam 18 U.S.C. Section 2257
Anda perlu berumur sekurang-kurang 18 tahun untuk menggunakan laman web ini
© 2003-2014 Erotikcerita.com "No.1 in Malaysia and Indonesia for erotic stories!"

TERIMAH KASIH DAN JUMPA LAGI !!! :-)