Biasa Cerita-cerita erotik seksi

Cerita erotik seksi - Fantasi erotik Login Tulis cerita Arkib video Bantuan  

Kategori-kategori cerita

Anggota polis Antara keluarga Biasa Bilik sembang Buat kali pertama Dubur Hamil Homosektual
Kawasan terbuka Kecurangan Kelab seks Lesbian Orang ternama Pasangan Pengikatan Penipuan
Perbezaan umur Secara geng Secara kumpulan Seks aniayaan Transekstual X Files

Biasa Cerita-cerita

Cerita-cerita dalam kategori ini Biasa

Diagih dengan
Terbaru
Dengan bunyi
A-Z
Yang paling popular
Pilih muka surat
274
275
276
277
278
»

Awek Cina

 
Terserah: 05/04/2009 Dikarang oleh: neoxsmith 0 Ulasan

Kisah ini berlaku ketika aku masih belajar kat overseas beberapa tahun lepas. aku telah berkenalan dengan awek Cina, namanya J (tapi dari Malaysia, Penang mari, anak orang berada jugak) yang kebetulan satu kelas masa tahun 1. kami mangambil jurusan yang sama. lepas tu kami lain-lain kelas, tapi masih berhubung, dan boleh kira hubungan kami ni "i...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 25.972 cerita

Vagina Gadis Cantik Perawan

 
Terserah: 05/04/2009 Dikarang oleh: neoxsmith 0 Ulasan

Pagi ini aku duduk di depan rumah ketika tiba-tiba lalu di depanku Shima, seorang awek yang bekerja sebagai penjual kosmetik di sebuah supermarket. Ia tersenyum manis melihatku, aku hanya mengangguk saja ketika ia menyapaku. Padahal sebenarnya aku sangat tertarik sekali kepadanya. Shimaa benar-benar awek yang seksi sekali, badannya tidak terlalu ti...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 25.972 cerita

Kisah jalang ujang

 
Terserah: 05/04/2009 Dikarang oleh: neoxsmith 0 Ulasan

Aku tengok adik sepupu aku ni lain sikit.Cerita ni bermula masa aku masuk bilik dia (dia yang ajak) nak ajak aku tengok cerita combat kegemaran dia.Brutal betul muka sikit punya cantik,lembut tapi minat combat perang-perang.Dalam bilik ezu penuh dengan gambar Slyvester Stallone,rupanya dia ni peminat si sly.Banyak poster ramboo penuh dalam bilik di...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 25.972 cerita

Bukit baru

 
Terserah: 05/04/2009 Dikarang oleh: salleh lai 0 Ulasan

aku pelajar dan masih blajar. masa umo aku 18 time nak tgu amik result exam aku dapat sambung blaja kat kolej ni. aku kenal la sowg dak pompuan kat cni nama dia n. nak dijadikan cta aku pun da kenal dia selama 2 mgu. masuk jer minggu ketiga aku cam biasa la bawak dia jalan2 nek mto pastu lepak kat bukit baru penang. 2 memang tempat lepak aku ngan d...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 25.972 cerita

Nge-sex di Kyoto (yang ini asli story buat cewek)

 
Terserah: 04/04/2009 Dikarang oleh: eternalgardenx 0 Ulasan

Ni pengalaman pertama gue gituan. Lumayan asyiklah. Kejadiannya di Kyoto, Jepang, waktu gue mau cari sekolah. Di sana gue nginep di rumahnya adik nyokap (nyokap gue orang jepang). Waktu pertama kali gue datang ke sana gue di kenalin sama istrinya Om gue, namanya Atsuko. Tante Atsuko itu lumayan cakep. Tapi yang bikin gue lebih tertarik.. Bodynya...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 25.972 cerita

Mess Mesum

 
Terserah: 03/04/2009 Dikarang oleh: jaka_sembung 0 Ulasan

Cerita ini terjadi sekitar tiga tahun yang lalu. Nama saya Andy dan bekerja di sebuah perusahaan Farmasi di Jakarta. Saya mengepalai bagian marketing Seluruh indonesia, dan otomatis saya sering pergi ke luar kota untuk urusan pekerjaan, apalagi bila ada produk baru yg harus disosialisasikan. Sekitar tiga tahun yang lalu, saya ditugaskan ke Batam. ...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 25.972 cerita

Sepandai-pandai Tupai Melompat

 
Terserah: 02/04/2009 Dikarang oleh: azmira 0 Ulasan

Hari itu cuti semester bermula. Di aras kediaman aku, hampir semua pelajar telah pulang ke kampung halaman masing masing. Namun, Yati tetap meneruskan pekerjaannya setiap pagi. Aku memutuskan untuk tidak pulang ke kampung sehinggalah bermulanya Hari Raya. Ini kerana aku mahu menikmati tubuh Yati sepuas hati, walaupun aku terpaksa membatalkan puasa ...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 25.972 cerita

Gejolak Nafsu Dalam Dada

 
Terserah: 30/03/2009 Dikarang oleh: madlyee 0 Ulasan

Enam bulan kemudian, Hanim dan Liza meninggalkan kota kecilnya. Mereka ikut Jalil ke Kuala Lumpur. Jalil belum lama mereka kenal, tetapi mereka tidak peduli, mereka menginginkan hidup lebih baik ketimbang di kota kecilnya sendiri. Mereka tahu nasib apa yang bakal mereka terima di Kuala Lumpur nanti, diserahkan pada seorang germo yang namanya Tante ...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 25.972 cerita

Hanim

 
Terserah: 30/03/2009 Dikarang oleh: madlyee 0 Ulasan

Hanim gadis muda jelita, usianya baru sembilan belas tahun, hidup bersama ibu dan ayah tirinya. Ayah kandungnya telah meninggal dunia lapan tahun yang lalu. Rupanya ayah tirinya yang baru berusia tiga puluh enam tahun itu, telah lama menaruh rasa untuk merasmikan dara Hanim yang masih segar itu. Ayah tiri Hanim meneguk air liur setiap menyaksikan p...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 25.972 cerita

Dahlia si setiausaha ku

 
Terserah: 30/03/2009 Dikarang oleh: madlyee 0 Ulasan

“Dahlia, ada apa-apa appointment untuk saya.” “Ada boss, boss perlu ke Bukit Minyak untuk memeriksa asrama pekerja.” “Okey, ingatkan saya.” “Baik boss.” Pagi itu Dahlia memakai baju kurung batik yang dibuat dari kain sutera lembut dan cantik. Terserlah keayuan gadis melayu itu bila dia mengenakan baju kurung. Pada hari-hari biasa d...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 25.972 cerita

Belajar Sex

 
Terserah: 30/03/2009 Dikarang oleh: yuginanta 0 Ulasan

Kenalkan nama saya "Aidit", usia saat ini 38 tahundengan tinggi badan 165 cm, berat badan 60 kg, warna kulit agak kemerahan. Sayabekerja sebagai pengelola jasa dengan fasilitas komputer. Saya kenal internetsejak 4 Bulan yang lalu. Sejak itu saya rajin membaca majalah hiburan danbertanya pada teman-teman tentang internet. Bahkan setiap saya nonton t...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 25.972 cerita

Ahh sedap

 
Terserah: 29/03/2009 Dikarang oleh: capoweda 0 Ulasan

Kawasan umah aku mmg agak sunyi.... rumah aku plak rumah batu 2 tingkat... agak besar utk 3 beranak... aku anak bongsu.... aku je yg tggal kat umah tu dgn mak ayah aku... mak ayah aku tdo bilik bawah.... manakala aku plak tdo sorg2 kat bilik atas.... mmg aku ske memerap kat dlm bilik... sbb besar n ske pasang radio n tv kuat2.... bkn mak ayah aku d...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 25.972 cerita

Suzarina

 
Terserah: 29/03/2009 Dikarang oleh: nargnarg2004 0 Ulasan

Let call me Su. Aku nak cerita kisah hidup aku yang aku harap boleh jadi pengajaran untuk adik adik dan anak anak yang nak pergi belajar keluar negara. Aku ni dari keluarga yang baik-baik. Sebelum aku pergi ke England aku berjanji pada emak abah yang aku akan belajar bersungguh-sungguh dan sentiasa menjaga kesucian hidup aku. Janji yang pertama...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 25.972 cerita

Nongkrong di Kampus

 
Terserah: 28/03/2009 Dikarang oleh: swannice 0 Ulasan

Kantin jadi tempat ternyaman setelah kelas siang ini. Mata kuliah hari ini bener-bener malesin, full teori. Untung yang masuk banyak, jadi yang senasib juga banyak, hehe… Lagi enaknya jalan sambil celingak-celinguk nyariin menu yang klop di setiap stand satu persatu, ternyata gw meleng dan…”bruuk…duh!” waduh, nyundul cewek nih, jatuh dia. Gw tolong...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 25.972 cerita

Rumah sakit

 
Terserah: 27/03/2009 Dikarang oleh: riksonsinaga@yahoo.com 0 Ulasan

Perlahan-lahan sebuah mobil melaju menjauhi rumah Dr Andre yang kini sudah menjadi abu. Ada sesuatu yang terasa hilang bagaikan hamparan pasir halus di padang gurun yang tertiup angin, bersebaran entah kemana. Pandangan Fitri, Shierlen dan Liu Yifei terlihat kosong, mereka tidak menduga nasib si kecil Misdi yang tragis, masih terbayang senyum ceria...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 25.972 cerita

Ayu Sayang

 
Terserah: 27/03/2009 Dikarang oleh: dr_polong 0 Ulasan

Jam menunjukkan baru menghampiri 9.45pm. Mata aku mulai kuyu melayan rasa ngantuk yang amat sangat. Kalau ikutkan hati mahu ajer aku lelapkan mata.... tapi entah kenapa rasa cam malas lak nak tidur...... lantas aku bangun terus menuju ketingkap. aku kuakkan daun tingkap terasa angin meluru masuk laju. Terasa dingin sekali.... hingga terasa amat ...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 25.972 cerita
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407

Login untuk ahli

Jika anda ahli erotikcerita.com sila isikan e-mel dan kata laluan anda di bawah.
E-mel
Kata laluan
 
login
Selanjutnya
Terlupa kata laluan
Ahli baru

Ingat?

Maklumat kategori

Kategori adalah paling biasa dan mengandungi pelbagai cerita seks dan fantasi. Bagaimana dengan mengadakan seks dengan anak dara jiran anda? Bercumbu dengan budak cabana yang ditemui anda dalam percutian? Atau seks dengan 3 lelaki tampan yang cuba membantu anda memperbaiki kereta anda di pertengahan perjanlanan di lebuhraya pada malam Jumaat? Kategori ini biasa digunakan apabila tiada lagi katagori boleh digunakan atau sebarang cerita yang berkenaan dengan seks domestik. Hantarkan cerita anda sekarang!
Karangkan "biasa" cerita anda

Yang paling popular

Kedai Seks

Link rakan

Ketahui juga

Laman web ini tertakluk dalam 18 U.S.C. Section 2257
Anda perlu berumur sekurang-kurang 18 tahun untuk menggunakan laman web ini
© 2003-2014 Erotikcerita.com "No.1 in Malaysia and Indonesia for erotic stories!"

TERIMAH KASIH DAN JUMPA LAGI !!! :-)