Biasa Cerita-cerita erotik seksi

Cerita erotik seksi - Fantasi erotik Login Tulis cerita Arkib video Bantuan  

Kategori-kategori cerita

Anggota polis Antara keluarga Biasa Bilik sembang Buat kali pertama Dubur Hamil Homosektual
Kawasan terbuka Kecurangan Kelab seks Lesbian Orang ternama Pasangan Pengikatan Penipuan
Perbezaan umur Secara geng Secara kumpulan Seks aniayaan Transekstual X Files

Biasa Cerita-cerita

Cerita-cerita dalam kategori ini Biasa

Diagih dengan
Terbaru
Dengan bunyi
A-Z
Yang paling popular
Pilih muka surat
274
275
276
277
278
»

Gairah Karyawanku

 
Terserah: 05/05/2009 Dikarang oleh: abjalilmdyunus 0 Ulasan

Cerita ini kubuat semata-mata hanya ingin berbagi pengalaman, dimana kejadian yang kualami ini sungguh-sungguh terjadi kurang lebih setahun yang lalu. Sengaja nama tempat-tempat yang pernah ada, kusamarkan karena tidak enak dengan karyawan lain. Aku adalah seorang pimpinan sebuah Biro Perjalanan Wisata yang terhitung masih baru di nega...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.269 cerita

Janda Sexy Tetanggaku

 
Terserah: 05/05/2009 Dikarang oleh: abjalilmdyunus 0 Ulasan

Namaku Yudha, aku mahasiswa perantauan yang indekos didaerah perumahan dekat kampus. Tempat kosku tergolong bebas karena Pak Isom, pemilik kos tinggal agak jauh tempat kostku. Paling sebulan sekali atau dua kali beliau datang menaih sewa. Mungkin aku benar-benar terpengaruh mitos tentang betis seorang wanita. Konon wanita yang memiliki betis in...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.269 cerita

Janda Montel Bergaya

 
Terserah: 05/05/2009 Dikarang oleh: abjalilmdyunus 0 Ulasan

Dalam berchatting Abang N mengenali seorang wanita yang dipalu dengan kewalahan,kekecewaan dan kesedihan yang amat sangat. Wanita ini,namanya Suhana (29thn) agak montel,tembam dan rendah orangnya.Dia berpelajaran dan suaminya juga sedemikian namun suaminya bermasalah. Mereka mendirikan rumahtangga atas dasar suka sama suka,namun rumahtangga merek...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.269 cerita

Amoi Cina

 
Terserah: 05/05/2009 Dikarang oleh: abjalilmdyunus 0 Ulasan

Ini adalah cerita betul yang terjadi masa malam Hari Raya ke - 2 di KL. Aku boring duduk rumah malam tu so aku call member ajak keluar, tau - tau diaorang dah ada kat Spiral (pub). Apa lagi aku tukar baju start enjin kereta terus blah menuju Spiral, punyalah kosong KL malam tu, tak macam biasa kalau esoknya cuti!. Aku dah agak mesti mesti kosong, c...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.269 cerita

Awek Sayang (2)

 
Terserah: 05/05/2009 Dikarang oleh: 13r4 0 Ulasan

Lepas menikmati tubuh Ani dari luar petang tadi, sebenarnya otak aku dah tak tenteram lagi, apa yang aku buat semuanya teringatkan peristiwa nikmat tadi. Aku tak boleh bersabar lagi menanti mak dia masuk tidur dan lena. Tapi camna nak suruh mak dia tidur? Lepas rehat-rehat malam, tengok tv, mak dia pun pesan kat Ani, nanti kemaskan tempat tid...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.269 cerita

Awek Sayang (1)

 
Terserah: 05/05/2009 Dikarang oleh: 13r4 0 Ulasan

Masa tu aku baru awal 20an, tengah naik kata orang. Aku ni tak ler hensem sangat, tapi tak juga buruk, tapi awek aku (Ani) ni, cantik kau, kulit putih melepak, muka bujur sirih, ngan jari-jaris tombak serai, paling cantik kat mata dia, jenis mata stim, ngan bulu mata lentik, lebat. Ani sebaya saja ngan aku, kami sama-sama kerja tapi tempat kerja do...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.269 cerita

Bohsia Subang

 
Terserah: 05/05/2009 Dikarang oleh: _Mysteryus_ 0 Ulasan

Ini adalah sedutan kisah benar dari pengalamaan aku dengan seorang bohsia Subang. Banyak lagi pengalaman aku fuck bohsia-bohsia Kuala Lumpur dan tak lepas juga awek-awek yang telah menyerahkan maruah mereka untuk aku. Terima kasih aku ucapkan kepada mereka semua dan berharap supaya mereka meneruskan kerja mulia mereka memuaskan nafsu lelaki-lelaki ...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.269 cerita

Cinta Melissa

 
Terserah: 05/05/2009 Dikarang oleh: _Mysteryus_ 0 Ulasan

Sekarang nie i berumur 22 tahun dan dah bekerja.....potongan badan i memang klass la...sebab i nie kuat bersenam dan menjaga badan...dengan diet yang teratur.....darah campuran / keturunan rojak status yang i perolehi (china/melayu/irish/indian/inggeris) menyebabkan wajah i jadi buruan..lelaki jugak...bukan meninggi diri tetapi...memang itulah haki...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.269 cerita

Kawan Ayah Meratahku

 
Terserah: 05/05/2009 Dikarang oleh: pipit007 0 Ulasan

Peristiwa ini berlaku semasa kami sekeluarga bercuti ke Negara jiran. Masa itu kami sekeluarga tinggal di rumah Pakcik Kadir dan ayah terjumpa kawan lamanya, Haji Imran di situ. Haji Iram ini lelaki yang agak berumur daripada ayah ku yang lebih kurang dalam lingkungan 55 tahun ke atas. Ayah menjemput Haji Imran untuk makan malam bersama kami di ru...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.269 cerita

Gambir Serawak

 
Terserah: 05/05/2009 Dikarang oleh: Mr Soya 0 Ulasan

Cerita ini adalah kisah benar yang berlaku pada diri ku beberapa minggu yang lalu. Sebenarnya aku bukan laa seorang kaki sex yang unggul, cuma may be ini mungkin rezeki anak-anak yang terbuang dalam bilik air. Kisah bermula bila aku pergi bertemu seorang gadis secara blind date. Aku mengenali gadis ini melalui IRc. Akr selalu bertemu dengan gad...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.269 cerita

Mengintip

 
Terserah: 05/05/2009 Dikarang oleh: Mr Soya 0 Ulasan

Ringgggg! Kedengaran loceng masa terakhir Sekolah Menengah Kampung Sejati. Adila masih lagi menyiapkan tugasan yang diberi oleh Cikgu Zakaria. Pelajar lain semuanya bergegas keluar untuk pulang ke rumah masing-masing. Cikgu Zakaria masih lagi terpacak di depan kelas. "Adila, awak sudah siapkan semua soalan latihan itu," tanya Cikgu Zakaria sambil b...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.269 cerita

Jiran Tetangga

 
Terserah: 05/05/2009 Dikarang oleh: Mr Soya 0 Ulasan

Aku ni umur dalam 28 tahun dan kerja di sebuah syarikat tv langganan, tak perlu la aku kasi tau, agak sudah la. aku punya nafsu seks memang power jugak. pantang nampak awek cun dan yang paling mustahak body shape mesti menepati citarasa aku. aku paling pantang kalau nampak awek yang pakai kebarung, kain dia terbelah dari depan atau belakang sehingg...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.269 cerita

Aku dan sesuatu

 
Terserah: 05/05/2009 Dikarang oleh: Mr Soya 0 Ulasan

Daripada bandar ipoh, aku berpindah semula ke Johor. Bersekolah tingkatan satu di sekolah yang berada bebetul di tengah bandar JB. Sekolah aku tak campur, semua lelaki. Tapi di sekolah ini juga aku mula mengenali rupa air mani! Rase geli pun ada, tapi yang pasti masa dia keluar, tuhan aje yang tau, nikmat! Mulanya aku tak tau apa itu onani. Semuany...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.269 cerita

Gadis Kecil

 
Terserah: 05/05/2009 Dikarang oleh: zek1051 0 Ulasan

Ceritanya begini, cuti penggal pengajian bermula, untuk pengetahuan kau orang semua, cuti ini selama empat bulan dan aku mengambil keputusan untuk lepak dikampung sahaja. aku dah rindu dengan keluarga dan suasana kampung, maklumlah tempat pengajianku di bandaraya. Sampai di kampung aku merasa sunguh nyaman dan tenteram, jauh dari kebisingan k...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.269 cerita

Liburan

 
Terserah: 04/05/2009 Dikarang oleh: dedi_07 0 Ulasan

Namaku adalah Santoso. Saya bekerja di suatu pabrik di sekitar kota B. Saya bekerja di sana sudah hampir satu tahun. Saya adalah laki-laki single berusia 20 tahun dengan tinggi 170cm dan berat badan 65kg. Sebenarnya saya malas menceritakan pengalaman saya tentang sex tapi karena di situs ini banyak cerita yang merangsang, jadi saya sesekali mencoba...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.269 cerita

Berbagi kebahagiaan dengan kenalan baru

 
Terserah: 04/05/2009 Dikarang oleh: peking888 0 Ulasan

Aku akan menceritakan kisahku yang lain. Tentu para netters masih ingat dengan kisahku berjudul “PETUALANGAN DENGAN PACAR”, dimana aku dan ALAN pacarku melakukan ML- di sofa ruang tamuku kala rumah kosong. Sebenarnya bukan hanya itu aja pengalamanku dengannya, banyak kisah asmara kami yang lain. Tapi itu hanya tinggal kenangan. Sekarang aku putus d...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.269 cerita
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421

Login untuk ahli

Jika anda ahli erotikcerita.com sila isikan e-mel dan kata laluan anda di bawah.
E-mel
Kata laluan
 
login
Selanjutnya
Terlupa kata laluan
Ahli baru

Ingat?

Maklumat kategori

Kategori adalah paling biasa dan mengandungi pelbagai cerita seks dan fantasi. Bagaimana dengan mengadakan seks dengan anak dara jiran anda? Bercumbu dengan budak cabana yang ditemui anda dalam percutian? Atau seks dengan 3 lelaki tampan yang cuba membantu anda memperbaiki kereta anda di pertengahan perjanlanan di lebuhraya pada malam Jumaat? Kategori ini biasa digunakan apabila tiada lagi katagori boleh digunakan atau sebarang cerita yang berkenaan dengan seks domestik. Hantarkan cerita anda sekarang!
Karangkan "biasa" cerita anda

Yang paling popular

Kedai Seks

Link rakan

Ketahui juga

Laman web ini tertakluk dalam 18 U.S.C. Section 2257
Anda perlu berumur sekurang-kurang 18 tahun untuk menggunakan laman web ini
© 2003-2014 Erotikcerita.com "No.1 in Malaysia and Indonesia for erotic stories!"

TERIMAH KASIH DAN JUMPA LAGI !!! :-)