Biasa Cerita-cerita erotik seksi

Cerita erotik seksi - Fantasi erotik Login Tulis cerita Arkib video Bantuan  

Kategori-kategori cerita

Anggota polis Antara keluarga Biasa Bilik sembang Buat kali pertama Dubur Hamil Homosektual
Kawasan terbuka Kecurangan Kelab seks Lesbian Orang ternama Pasangan Pengikatan Penipuan
Perbezaan umur Secara geng Secara kumpulan Seks aniayaan Transekstual X Files

Biasa Cerita-cerita

Cerita-cerita dalam kategori ini Biasa

Diagih dengan
Terbaru
Dengan bunyi
A-Z
Yang paling popular
Pilih muka surat
274
275
276
277
278
»

Nostalgia gila

 
Terserah: 03/05/2009 Dikarang oleh: aqasha 0 Ulasan

Saya memang seorang yang arif tentang seks. Saya telah mengenal seks sejak ditingkatan 3 lagi. Tapi kisah ini bermula ketika saya di tingkatan 6 rendah. Saya berasal dari sebuah kampung yang bolehlah dikatakan jauh dari bandar. Apabila saya ditawarkan untuk ketingkatan 6 saya terpaksa berpindah ke bandar sebab semua sekolah di daerah saya tidak men...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.146 cerita

Semalam Di Luar Kota

 
Terserah: 03/05/2009 Dikarang oleh: distra 0 Ulasan

"Wah! Enaknya bau udara desa!" kataku dalam hati. Matahari sore menyinari mukaku yang tampan dan tak berjerawat. Telah lama gue menunggu kesempatan untuk berkelana ke desa-desa yang masih belum banyak dikunjungi orang-orang kota. Gua adalah seorang programmer yang bekerja di Amerika. "DOR!" Terdengar suara letusan dan dengan terpaksa aku menghentik...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.146 cerita

Penggemar Oral

 
Terserah: 03/05/2009 Dikarang oleh: distra 0 Ulasan

Sebenarnya aku bukan pengunjung setia cerita-cerita seru™ (CCS), hanya sesekali menengok kalau ada waktu luang setelah seharian letih bekerja di kantor. Tidak pernah terpikir olehku untuk menyumbang tulisan ke CCS, pertama-tama karena aku tidak punya pengalaman seksual yang hebat-hebat. Kedua, aku tidak punya waktu untuk menulis. Ketiga, aku khawat...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.146 cerita

Shanti

 
Terserah: 03/05/2009 Dikarang oleh: distra 0 Ulasan

Gue punya pengalaman buat elu2 pada, awalnya pada waktu gue sedang jalan-jalan di Mall, gue kenalan ama cewe yang namanya Shanti. Doi punya body yang aduhai dengan toketnya yang gede dan doi pun mempunyai pantat yang sengkel banget. Ternyata doi pegawai salah satu toko di mall itu sebagai pelayan. Kemudian doi gue ajak jalan-jalan sehabis doi seles...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.146 cerita

Tertangkap Basah

 
Terserah: 03/05/2009 Dikarang oleh: distra 0 Ulasan

Saya ingin bercerita kejadian nyata yang merupakan pengalaman pahit saya,aku adalah overseas student Saya mempunyai seorang teman baik orangnya itu cantik sekali tingginya kira kira 164 cm. Tubuhnya indah ,rambutnya hitam panjang ,kulitnya kuning langsat. Pada awalnya kami cuma berteman biasa berkenalan di sekolah begitu. Dia lebih tua dari aku ,or...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.146 cerita

Pengalaman-pengalamanku

 
Terserah: 03/05/2009 Dikarang oleh: Erul3 0 Ulasan

Saya mencoba untuk menuangkan kembali pengalaman-pengalaman seks saya selama ini dengan beberapa teman wanita saya. Saya tergerak untuk menceritakan pengalaman saya ini setelah membaca "Kisahku 1990 - 1995" (kalo nggak salah) di sitenya Bung Wiro. Saya berharap pembaca lainnya ikut senang dengan cerita pengalaman saya ini dan mudah-mudahan teman w...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.146 cerita

Lembaran hitam hidupku

 
Terserah: 03/05/2009 Dikarang oleh: djapz 0 Ulasan

Aku adalah Yono, 24 (bukan nama sebenarnya) seorang mahasiswa semester akhir sebuah PTN di kota kembang. Aku adalah anak sulung dari empat bersaudara. Asalku dari kota yang terkenal dengan pempek nya. Sekarang saatnya cerita, Aku memiliki seorang teman dekat yang bernama Laura, Aku dan Laura berkenalan ketika kami masih sama-sama duduk satu k...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.146 cerita

Kenangan Indah Aku Di Turki Tahun

 
Terserah: 03/05/2009 Dikarang oleh: adult2021 0 Ulasan

Aku tak tahu macamana dengan mula cerita mengenai dengan pengalaman seks pertama aku dengan dengan seorang lelaki. Aku ini seperti lelaki normal yang lain. Tinggi 5' 11, berat 70 kg, bermisai, dada berbulu dan saiz badan 37-28-34. Bentuk badan seperti seorang athelit kerana aku minat dengan sukan acara padang seperti ragbi dan bola sepak. Rak...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.146 cerita

Nikmatnya Ngeseks Dengan Pembantu

 
Terserah: 03/05/2009 Dikarang oleh: adult2021 0 Ulasan

Namaku sebut saja Ryan, seorang mahasiswa sebuah PTS di kota S yang bertampang lumayan tampan dan suka dengan petualangan cinta dan seks. Aku punya pengalaman seks menarik yg ingin aku ceritakan. Waktu itu bulan juni-juli 2002 adalah saat liburan kuliah akupun yg selama kuliah indekost di kota S akhirnya pulang liburan di kota kelahiranku sekaligus...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.146 cerita

Kenangan Manis

 
Terserah: 03/05/2009 Dikarang oleh: adult2021 0 Ulasan

Cerita ni bermula bulan lepas. Dekat rumah aku, ada awek bernama Seha. Dia belajar di ITM dengan aku. Dah lama jugak aku perhatikan jiran aku tu, tapi aku baru dapat kenal dengan dia masa dia langgar kereta aku. Rumah aku dengan rumah dia memang satu baris. Cuma dipisahkan 5 rumah. Dia orangnya manis! Aku suka betul tengok mukanya kalau berselisiha...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.146 cerita

Selingkuh kerena internet

 
Terserah: 03/05/2009 Dikarang oleh: adunq 0 Ulasan

Ini adalah kisah nyataku, Pertama aku ingin memperkenalkan diri dahulu, aku adalah seorang wanita berusia 27 tahun, namaku... katakan lisa, tempat tinggalku di semarang, dan sudah setahun menikah, tetapi entah kenapa belum mempunyai anak, walaupun hubungan sex kami (dengan suami) lakukan dengan rutin dan lancar, kehidupan sex kami biasa biasa saja,...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.146 cerita

Kakak angkat

 
Terserah: 03/05/2009 Dikarang oleh: ady bin arip 0 Ulasan

Aku berkenalan dengan kakak angkat ku melalui talipon ,dia adalah seorang janda anak seorang, bekas suaminya adalah sorang askar aku selalu kerumahnya, anaknya tak ada sebab duduk dengan parents dia. Selalunya dia akan datang ambil aku pada waktu ptg dan hantar pada waktu subuh aku suka berborak dengan dia ,aku diberi satu bilik khas pada mula...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.146 cerita

Miss Chin

 
Terserah: 03/05/2009 Dikarang oleh: ady bin arip 0 Ulasan

Ini pengalaman yg ku alami baru2 ini. Selepas hari raya, aku mengalami masalah kewangan yang agak memeningkan juga. Bingung aku dibuatnya. Kawan2 semuanya senasib, tak dpt nak pinjam ler... Dlm aku dok termenung2, last2 ada sorg rakan sekerja yg memberiku idea. Terkejut sungguh aku mendengar ideanya. Dia menyuruhku cuba berjumpa dengan akaunt...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.146 cerita

Membantingkan kenikmatan

 
Terserah: 03/05/2009 Dikarang oleh: adysex 0 Ulasan

10 Tahun aku jalani Hubungan dengan Tuti, wanita yang mewarnai kehidupanku. Perkenalan kami dimulai dari hubungan kerja dikantor sampai terjadi hubungan intim. Waktu itu dia atasanku. Usia Tuti lebih tua 4 tahun dariku tapi bodynya yang aduhai, pantat menonjol dada 34B membuat orang tergiur untuk mendekapnya selain kulitnya putih. Beruntungnya aku ...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.146 cerita

Merengkuhkenikmatan Ausie girls

 
Terserah: 03/05/2009 Dikarang oleh: adysex 0 Ulasan

Matahari sudah mulai redup menandakan senja akan datang, dalam keadaan lelah tetap kulangkahkan kakiku ke super market "Bilo" supermarket terlengkap di Newcastle. Aku saat ini sedang mengikuti trainnig, dan rutin tiap selesai trainning aku mampir "Bilo" disamping membeli untuk keperluan makan malam, juga untuk refreshing. Sambil menunggu Bis kot...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.146 cerita

Nikmatnya anak SMU

 
Terserah: 03/05/2009 Dikarang oleh: adysex 0 Ulasan

Buat yang baru pertama kali membaca cerita saya, tolong sebelumnya anda baca cerita saya yang berjudul "Kenikmatan Wulan". Nama saya Adit. Cerita ini merupakan lanjutan dari cerita saya sebelumnya yang berjudul "Kenikmatan Wulan"tersebut. Anda masih inget dengan seorang wanita yang bernama Wulan? Hingga saat ini kami masih sering berhubungan bah...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.146 cerita
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420

Login untuk ahli

Jika anda ahli erotikcerita.com sila isikan e-mel dan kata laluan anda di bawah.
E-mel
Kata laluan
 
login
Selanjutnya
Terlupa kata laluan
Ahli baru

Ingat?

Maklumat kategori

Kategori adalah paling biasa dan mengandungi pelbagai cerita seks dan fantasi. Bagaimana dengan mengadakan seks dengan anak dara jiran anda? Bercumbu dengan budak cabana yang ditemui anda dalam percutian? Atau seks dengan 3 lelaki tampan yang cuba membantu anda memperbaiki kereta anda di pertengahan perjanlanan di lebuhraya pada malam Jumaat? Kategori ini biasa digunakan apabila tiada lagi katagori boleh digunakan atau sebarang cerita yang berkenaan dengan seks domestik. Hantarkan cerita anda sekarang!
Karangkan "biasa" cerita anda

Yang paling popular

Kedai Seks

Link rakan

Ketahui juga

Laman web ini tertakluk dalam 18 U.S.C. Section 2257
Anda perlu berumur sekurang-kurang 18 tahun untuk menggunakan laman web ini
© 2003-2014 Erotikcerita.com "No.1 in Malaysia and Indonesia for erotic stories!"

TERIMAH KASIH DAN JUMPA LAGI !!! :-)