Biasa Cerita-cerita erotik seksi

Cerita erotik seksi - Fantasi erotik Login Tulis cerita Arkib video Bantuan  

Kategori-kategori cerita

Anggota polis Antara keluarga Biasa Bilik sembang Buat kali pertama Dubur Hamil Homosektual
Kawasan terbuka Kecurangan Kelab seks Lesbian Orang ternama Pasangan Pengikatan Penipuan
Perbezaan umur Secara geng Secara kumpulan Seks aniayaan Transekstual X Files

Biasa Cerita-cerita

Cerita-cerita dalam kategori ini Biasa

Diagih dengan
Terbaru
Dengan bunyi
A-Z
Yang paling popular
Pilih muka surat
1
2
3
4
5
»

Zarina bertudung

 
Terserah: 10/04/2015 Dikarang oleh: zack18sx 0 Ulasan

Ceritanya begini..... sesudah baru tamat mengambil peperiksaan SPM aku pun mulalah carik kerja kat kilang. Dapatlah aku kerja sebagai operator. Kena pulak aku dtempatkan kat Assembly, pergh... ramai awek.... Masa tu rapatlah ngan sorang awek nama Zarina. Hari hari la aku dok melakukan pengusyaran.. Cute giler cakap lu hehe... kulit putih, body pun ...

Tag: bertudung, dusun, kilang Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 29.261 cerita

Punggung Berisi

 
Terserah: 08/04/2015 Dikarang oleh: kenmacy4 0 Ulasan

Maknanya punggung akak yang sendat dengan skirt bunga- bunga ni memang terpapar jelas. Skirt yang ketat yang akak pakai malam tu membuatkan bentuk punggung, peha dan perut akak yang gebu ni jelas kelihatan. Walau pun punggung akak tak terlalu tonnggek, tetapi bentuknya yang bulat dan lebar memang benar-benar menarik perhatian lelaki. Kena pulak tu...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 29.261 cerita

Main Dengan Janda (1)

 
Terserah: 06/04/2015 Dikarang oleh: tozaisan 0 Ulasan

Beberapa tahun yg lepas, aku ada berkenalan dgn seorang janda beranak satu yang berumur lebih kurang 30 tahun dan pada waktu itu aku berumur kurang 5 tahun daripadanya. Janda tersebut aku gelarkan sebagai Ana sahaja dan beliau berasal dari negeri Cik Siti Wan Kembang. Kami berdua telah berkenalan lebih kurang 3 bulan dan aku amat tertarik dengan pe...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 29.261 cerita

Suzanna Gadis Massage

 
Terserah: 05/04/2015 Dikarang oleh: crashmedia 0 Ulasan

Terasa lenguh-lenguh badan, akupun singgah ke massage parlour (rumah urut - high class). Di sana, bilik-bilik disediakan untuk mengurut dan tertera, "Bilik ini boleh digunakan untuk mengurut sahaja". Selalunya di salahguna, bukan urut badan saja, lain bendapun diurut jugak. Aku mintak, "Melayu ada?" sebab selalu amoi cina saja. "Ada ini bagus, ...

Tag: suzanna, massage, urut Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 29.261 cerita

Adam dan hawari

 
Terserah: 01/04/2015 Dikarang oleh: hafidz najib 0 Ulasan

Adam & Hawa Adam seorang guru penolong kanan ko kurikulum di sebuah sekolah dan hawa pula adalah guru penasihat pasukan kadet remaja sekolah.... Hawa mendatangi Adam dengan hati yang resah untuk mengadu masalah yang sedang melanda diri... persiapan untuk perkhemahan semua dah sedia, surat kebenaran waris selesai, peralatan perkhemahan dan memas...

Tag: adam, hawa, dan Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 29.261 cerita

Berisi Dan Cantik

 
Terserah: 01/04/2015 Dikarang oleh: kenmacy4 0 Ulasan

Perempuan gemuk selalu cuba mengasingkan diri mereka dari kehidupan sosial kerana merasakan diri mereka yang hodoh dan besar. Mereka sering memikirkan semua lelaki hanya sukakan perempuan yang seksi seperti model-model. Tetapi sebenarnya mereka salah. Aku mula berkenalan dengan Janice setelah dia menghantar e-mel untuk berkenalan denganku, setela...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 29.261 cerita

Semenjak kejadian dirumahku bersama Pak Kuncoro

 
Terserah: 31/03/2015 Dikarang oleh: rafki 0 Ulasan

Pak kuncoro datang kerumahnya ketika Asih mau berangkat kerja . " EEhh bapak , silanhkan masuk Pak " " Mau berangkat , kerja Asih " " Iya Pak , tapi gak sibuk2 kok Pak " " Berarti bapak tidak menggangu jadwal kerja Asih dong " " Gak kok Pak , Asih malah senank bapak masih bersedia mampir kerumah Asih " " Gimana bapak bisa lupa de...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 29.261 cerita

Semalam bersama kak lin

 
Terserah: 26/03/2015 Dikarang oleh: erotikcerita1 0 Ulasan

ini kisah pengalaman aku bersama kakak angkat aku bernama azlin,aku lebih suka dengan memanggilnya kak lin,dia sudah berumah tangga hampir 4 tahun lebih…badan yang sedikit gempal tinggi dan mempunya kulit yang halus dan putih,aku amat rapat dengan keluarga meraka,aku selalu bermain badminton dan berjoging bersama suaminya..suaminya berkerja di sebu...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 29.261 cerita

Pengakuan

 
Terserah: 23/03/2015 Dikarang oleh: katakpisang 0 Ulasan

cairan jampi disapu ke seluruh badanku.Lama sekali Pak Boon menyapu air jampi di sekitar kemaluanku. Supaya lebihberkesan, kata Pak Boon. Kemaluanku yang berbulu halus diusap-usapnya. Bibir kemaluanku yang berwarna merah diraba-raba. Kelentitku yang berwarna merah jambu dibelai-belai halus. Air jampi disiram ke kelentitku. Sejuk terasa air jampi...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 29.261 cerita

Argh... kempunan lagi

 
Terserah: 13/03/2015 Dikarang oleh: yop kidey 0 Ulasan

Umur aku sekarang ni dah 26 tahun dan sudah bekerja disalah sebuah syarikat swasta yang terkenal diseluruh Malaysia. Macam remaja-remaja lain, aku pun ada gak pengalaman yang tak boleh aku lupakan masa aku remaja dulu. Kisah ni terjadi masa aku di tingkatan 5. Masa ni aku baru mula serius bercinta dengan pakwe aku ni. Umur aku 17, umur dia 21. Masa...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 29.261 cerita

Asik Di Kamar Mandi Dengan Mahasiswi

 
Terserah: 09/03/2015 Dikarang oleh: rafki 0 Ulasan

Mahasiswa semester 7 di sebuah universitas di Jakarta Barat. Umurku 21 tahun. Aku tergolong anak yang biasa-biasa saja di lingkungan pergaulan kampus. Dibilang kuper tidak, tapi dibilang anak gaul pun tidak. Aku anak bungsu dari dua bersaudara, berasal dari keluarga kelas menengah atas. Di kampus aku dianggap oleh teman-temanku sebagai anak yang pe...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 29.261 cerita

Saya dan teman adik

 
Terserah: 08/03/2015 Dikarang oleh: insayber01 0 Ulasan

Pertama kali aku mengenal hubungan sexual yang sebenarnya terjadi pada saat adik perempuanku memperkenalkan kepadaku seorang teman wanitanya. Sejak pertama kali aku melihat, memang aku sangat tertarik pada wanita ini, sebut saja namanya Nuke. Suatu saat Nuke datang ke rumahku untuk bertemu dengan adikku yang kebetulan tidak berada di rumah. Karena ...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 29.261 cerita

Aku, dia dan Feng

 
Terserah: 08/03/2015 Dikarang oleh: Rage Anchor 0 Ulasan

Pastu ada seorang lelaki cina datang dan dari pakaiannya aku tahu dia kerja promoter kat situ. Masa tu aku tengah tengok-tengok bikini yang biasa aku nampak orang putih pakai kat tv. Saja je nak tengok macam mana rupa sebenarnya. “Adik mau pakai ka?” tanya lelaki promoter tu. “Tak ada lah saja tengok-tengok” jawab aku acuh tak acuh. Aku te...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 29.261 cerita

Sehabis Sekolah

 
Terserah: 07/03/2015 Dikarang oleh: Hamizah1 0 Ulasan

Malu, sungguh malu. Ibu menangis tersedu-sedu bila mendengar peneranganku. Aku juga menangis mengenang nasib diriku. Aku terasa sungguh hina diriku ini. Ayah tempat kami menumpang kasih telah menodaiku, anaknya sendiri. Kejamnya ayah kerana sanggup menghancurkan masa depan anak perempuannya. Aku pada mulanya ingin merahsiakan perkara ini tapi bila ...

Tag: nikmat Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 29.261 cerita

Bu Gendut

 
Terserah: 06/03/2015 Dikarang oleh: empty_xxx 0 Ulasan

Masa mau kamu sama perempuan gendut kaya saya. " Jelas Elin merendah. " yah doyan gak doyan sih gak tahu. Kan aku belum pernah sama perempuan gendut kaya kamu " " Sudah dehh cobain aja, yahh tapi maaf maaf aja kalau oe gak bisa puasin kamu. Soalnya punya oe...... " " Kecil" bisik hen di telinga Elin " Kamu suami saya aja sudah ndak doyan sama ...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 29.261 cerita

Ritual Rumah Angker

 
Terserah: 06/03/2015 Dikarang oleh: empty_xxx 0 Ulasan

Memang sebelum itu Didik pernah bangkrut dan mulai bangkit setelah pakai jasa paranormal. Siang itu Didik membawa mbah Parjo, paranormal setianya yang merupakan kenalanya berusia 50 tahunan ,memang usia mbah parjo belum terlalu tua tapi lebih senang dipanggil mbah, untuk membersihkan rumahnya dari kemungkinan gangguan pesaing bisnisnya. Suda...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 29.261 cerita
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427

Login untuk ahli

Jika anda ahli erotikcerita.com sila isikan e-mel dan kata laluan anda di bawah.
E-mel
Kata laluan
 
login
Selanjutnya
Terlupa kata laluan
Ahli baru

Ingat?

Maklumat kategori

Kategori adalah paling biasa dan mengandungi pelbagai cerita seks dan fantasi. Bagaimana dengan mengadakan seks dengan anak dara jiran anda? Bercumbu dengan budak cabana yang ditemui anda dalam percutian? Atau seks dengan 3 lelaki tampan yang cuba membantu anda memperbaiki kereta anda di pertengahan perjanlanan di lebuhraya pada malam Jumaat? Kategori ini biasa digunakan apabila tiada lagi katagori boleh digunakan atau sebarang cerita yang berkenaan dengan seks domestik. Hantarkan cerita anda sekarang!
Karangkan "biasa" cerita anda

Yang paling popular

Kedai Seks

Link rakan

Ketahui juga

Laman web ini tertakluk dalam 18 U.S.C. Section 2257
Anda perlu berumur sekurang-kurang 18 tahun untuk menggunakan laman web ini
© 2003-2015 Erotikcerita.com "No.1 in Malaysia and Indonesia for erotic stories!"

TERIMAH KASIH DAN JUMPA LAGI !!! :-)