Biasa Cerita-cerita erotik seksi

Cerita erotik seksi - Fantasi erotik Login Tulis cerita Arkib video Bantuan  

Kategori-kategori cerita

Anggota polis Antara keluarga Biasa Bilik sembang Buat kali pertama Dubur Hamil Homosektual
Kawasan terbuka Kecurangan Kelab seks Lesbian Orang ternama Pasangan Pengikatan Penipuan
Perbezaan umur Secara geng Secara kumpulan Seks aniayaan Transekstual X Files

Biasa Cerita-cerita

Cerita-cerita dalam kategori ini Biasa

Diagih dengan
Terbaru
Dengan bunyi
A-Z
Yang paling popular
Pilih muka surat
1
2
3
4
5
»

Kenangan Lalu (1)

 
Terserah: 02/09/2014 Dikarang oleh: tadin 0 Ulasan

Aku meneguk secawan kopi..arghh,lega sunggguh setelah menikmati kopi nih..hilang siket penat aku setelah seharian aku mengadap komputer nih.. Bisik aku. Tapi cepat fikiran aku menyanggah sebab ini memang sudah tugasku sebagai Eksekutif IT di salah sebuah bank terkemuka luar negara.Tension,tension..bentak ku.sampai bile aku kene mcm nih? Bos aku p...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.924 cerita

Deep Dibah

 
Terserah: 02/09/2014 Dikarang oleh: tadin 0 Ulasan

Semua mengenai Dibah menarik perhatian aku. Wajahnya yang comel, senyumnya yang manis... kulitnya yang putih gebu... rambutnya yang panjang.. pendik kata kalau Dibah ada depan mata aku, batang aku ni memang terus tegang. Apatah lagi Dibah ni montel orangnya. Badannya berisi, sendat terutama di bahagian punggung dan dada. Si Dibah ni suka menye...

Tag: dibah Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.924 cerita

Aku yang Tersakiti (2)

 
Terserah: 02/09/2014 Dikarang oleh: LegolasPieyan 0 Ulasan

Aku bakalan mati bosan di apartemen ini apabila tidak ada Sally. Rutinitasku benar-benar sangat membosankan. Setiap pagi hanya nonton soap opera, atau Oprah Show. Beli sayuran juga amat-amat jarang, karena hampir selalu mas Irawan yang beli. Kami berdua jarang sekali keluar jalan- jalan, karena suamiku hampir tidak pernah libur. Libur 1 h...

Tag: umum Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.924 cerita

Aku yang Tersakiti (1)

 
Terserah: 02/09/2014 Dikarang oleh: LegolasPieyan 0 Ulasan

Kami berangkat ke Maryland, 2 minggu setelah mendapatkan ijin tinggal. Pastinya karena peran Kakak iparku, yang menjadi pegawai konjen di Maryland. Dia bilang, sudah waktunya karyaku dilihat orang banyak, go international katanya. Aku seorang pelukis, 5 tahun menghabiskan waktu menjual hasil lukisanku di galeri-galeri kecil di Yogyakarta...

Tag: umum Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.924 cerita

Tisu Basah

 
Terserah: 02/09/2014 Dikarang oleh: LegolasPieyan 0 Ulasan

pengalaman ini kurang lebih di tahun 2009 yg lalu. Nama newbi adam (bukan nama asli) umur 27 th, ukuran pen 10 cm dg diameter seperti uang logam 100 yang dulu. Ya ukuran pen asia pada umumnya. Pagi itu seperti biasa saya berangkat kerja, menggunakan vespa kesayangan.. hari hari di lalui seperti rutinitas pasti. Bosan.. sungguh bosan.. setelah isti...

Tag: umum Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.924 cerita

Antara dosa dan terpaksa

 
Terserah: 02/09/2014 Dikarang oleh: the kid 0 Ulasan

Fanny menemukan dirinya berada di tengah ranjang besar berlapis kain ungu terang dengan keharuman yang luar biasa memabukkan asap berbau kemenyan wangi yang berasal dari anglo tanah yang terpasang pada keempat penjuru ranjang. Tubuhnya hanya dibalut sehelai kain putih tipis yang menutupi dadanya dan bawahan yang juga dari bahan tipis yang memp...

Tag: secara geng, penipuan, perkosaan Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.924 cerita

Ustaz Halim (2)

 
Terserah: 29/08/2014 Dikarang oleh: ihwaklua 0 Ulasan

Johar sudah dua hari berangkat ke luar negeri untuk suatu urusan tugas dengan majikannya. Tinggallah isterinya Milah dengan bapa mertuanya, PakMat. Sebelum pergi, sehari sebelumnya Johar bercuti sehari untuk memenuhi keperluan kejantanannya dan permintaan kebetinaan isterinya Milah. Sehari, dari siang bawa ke malam, hampir sepuluh round Johar...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.924 cerita

Dari sahabat, jadi istri

 
Terserah: 28/08/2014 Dikarang oleh: LegolasPieyan 0 Ulasan

Dari jam 6 pagi hingga jam 10 malam aku bekerja. Waktu normal jam kerja ku seharusnya hanya sampai jam 2 siang saja. Namun, hari itu ada beberapa pekerjaan yang harus aku selesaikan. Aku adalah Toni, umurku masih 23 tahun, badanku besar tapi tidak terlalu tinggi, namun aku sudah bekerja sejak beberapa bulan yang lalu di sebuah perusahaan terkem...

Tag: sahabat Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.924 cerita

Buah Dada Sinta Perawan Gadis Salon

 
Terserah: 26/08/2014 Dikarang oleh: rafki 0 Ulasan

Kubergegas menuju sebuah salon dengan dekorasi yang didominasi warna merah itu. “Mau diapain Pak” tanya resepsionis yang cantik. Kulihat namanya yang terpampang di dada. Anggi, namanya. “Creambath sama refleksi” jawabku. “Mari dicuci dulu Pak” Anggi menyilahkanku ke tempat cuci. cewek bispak 1Tak lama pegawai salon yang akan merawat r...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.924 cerita

Bosku

 
Terserah: 24/08/2014 Dikarang oleh: nedzz 0 Ulasan

Biarlah aku kenalkan diri aku sebagai Julia, berusia dalam pertengahan 20an. Telah berkahwin dan mempunyai seorang cahayamata. Selama aku berkahwin dengan suami ku, aku memang tidak pernah memandang lelaki lain dengan perasaan ghairah, apatah lagi untuk bersama dengan mereka. Tapi semua ini berubah suatu hari, apabila keadaan menyebabkan aku beruba...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.924 cerita

Astried, rekan kerjaku

 
Terserah: 23/08/2014 Dikarang oleh: empty_xxx 0 Ulasan

Oke, kali ini gue mau menceritakan pengalaman gue yang baru dengan rekan kerja gue yang usianya lebih tua 4 tahun dari gue, nama panggilannya Acid. Kejadian ini di tahun 2013, dan gue kenalin dulu latar belakang si Acid ini dulu ya, Acid ini wanita yang sudah menikah dan sudah mempunyai 2 orang anak yang masih kecil, hubungan keluarganya pun menur...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.924 cerita

Dari sahabat, jadi istri

 
Terserah: 23/08/2014 Dikarang oleh: empty_xxx 0 Ulasan

Dari jam 6 pagi hingga jam 10 malam aku bekerja. Waktu normal jam kerja ku seharusnya hanya sampai jam 2 siang saja. Namun, hari itu ada beberapa pekerjaan yang harus aku selesaikan. Aku adalah Toni, umurku masih 23 tahun, badanku besar tapi tidak terlalu tinggi, namun aku sudah bekerja sejak beberapa bulan yang lalu di sebuah perusahaan terkem...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.924 cerita

Ditiduri Pak Ujang saat Tidur

 
Terserah: 23/08/2014 Dikarang oleh: empty_xxx 0 Ulasan

Kakak tadi tes ke dokter spesialis androlog untuk mengetahui kesuburan benih kakak, kamu tau kan kalau selama ini sudah 1 tahun kita menikah tapi kamu belum hamil, (suamiku terlihat lesu dan tertunduk) dari hasil tes ternyata kakak mandul,sperma kakak tidak mengandung zigot untuk membuat mu hamil.” Jujur pada saat itu aq sangat langsung memeluk su...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.924 cerita

Perawatan Wajah Dita

 
Terserah: 23/08/2014 Dikarang oleh: empty_xxx 0 Ulasan

Gubraaaakk..!!! Bunyi pintu dibanting mengagetkan kami (aku dan istriku yang sedang bertempur) di sore yang tenang . “Huuh…ganggu orang aja…”! kataku kesal. “Paling si Dita pah…!” sahut istriku sambil memakai daster. Jadi loyo deh si junior….runtukku dalam hati. Untung mertuaku lagi keluar kota jenguk sodaranya yang lagi sakit. Itulah serba-...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.924 cerita

Menghidu Punggung Ayu

 
Terserah: 23/08/2014 Dikarang oleh: apisha13 0 Ulasan

Ayu namanya. Orangnya juga ayu. Mungkin kerana umur kami yang berbeza 2 tahun jaraknya membuatnya segan untuk memanggil aku adik. Tetapi, bagi aku selamba. Memang sepatutnya dia layak panggil aku adik, sebab masa mula-mula aku kerja kat situ, aku panggil dia akak, yelah, sebab umurnya 2 tahun lebih tua dari aku. Tapi bila dia dah selalu bahasakan ...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.924 cerita

Sarang Burung

 
Terserah: 21/08/2014 Dikarang oleh: maya1984 0 Ulasan

Perniagaan sarang burung walit menarik ramai pengusaha menceburi bidang itu. Ada seorang taukeh Cina membina bangunan sarang burung walit di sebuah bukit di daerah tersebut. Jais sebagai orang harapan taukeh Cina itu seringkali memantau kerja-kerja membina bangunan itu yang dibina oleh pekerja dari Myammar. Enam orang pekerja Myammar tinggal di ...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.924 cerita
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419

Login untuk ahli

Jika anda ahli erotikcerita.com sila isikan e-mel dan kata laluan anda di bawah.
E-mel
Kata laluan
 
login
Selanjutnya
Terlupa kata laluan
Ahli baru

Ingat?

Maklumat kategori

Kategori adalah paling biasa dan mengandungi pelbagai cerita seks dan fantasi. Bagaimana dengan mengadakan seks dengan anak dara jiran anda? Bercumbu dengan budak cabana yang ditemui anda dalam percutian? Atau seks dengan 3 lelaki tampan yang cuba membantu anda memperbaiki kereta anda di pertengahan perjanlanan di lebuhraya pada malam Jumaat? Kategori ini biasa digunakan apabila tiada lagi katagori boleh digunakan atau sebarang cerita yang berkenaan dengan seks domestik. Hantarkan cerita anda sekarang!
Karangkan "biasa" cerita anda

Yang paling popular

Kedai Seks

Link rakan

Ketahui juga

Laman web ini tertakluk dalam 18 U.S.C. Section 2257
Anda perlu berumur sekurang-kurang 18 tahun untuk menggunakan laman web ini
© 2003-2014 Erotikcerita.com "No.1 in Malaysia and Indonesia for erotic stories!"

TERIMAH KASIH DAN JUMPA LAGI !!! :-)