Biasa Cerita-cerita erotik seksi

Cerita erotik seksi - Fantasi erotik Login Tulis cerita Arkib video Bantuan  

Kategori-kategori cerita

Anggota polis Antara keluarga Biasa Bilik sembang Buat kali pertama Dubur Hamil Homosektual
Kawasan terbuka Kecurangan Kelab seks Lesbian Orang ternama Pasangan Pengikatan Penipuan
Perbezaan umur Secara geng Secara kumpulan Seks aniayaan Transekstual X Files

Biasa Cerita-cerita

Cerita-cerita dalam kategori ini Biasa

Diagih dengan
Terbaru
Dengan bunyi
A-Z
Yang paling popular
Pilih muka surat
1
2
3
4
5
»

Menikmati Rani

 
Terserah: 06/02/2015 Dikarang oleh: empty_xxx 0 Ulasan

Jurusan apa?” “Ekonomi...” Balas Rani, “Kamu jurusan apa?” “Oh, gue jurusan IT...” Dan obrolan kami pun berlanjut, mulai dari ngobrolin soal kuliah, tempat nongkrong di kampus juga jalanan Jakarta yang macet gak ada abisnya. Diluar penampilan Rani yang cantik memesona, dia cukup sederhana dan gak neko-neko anaknya. Cewek macem dia yang gue tem...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.614 cerita

Sabrina

 
Terserah: 06/02/2015 Dikarang oleh: empty_xxx 0 Ulasan

Kami berdua pun mampir ke foodcourt mall tersebut dan memesan minum. Aku pun berusaha menghibur wanita yang ku ketahui bernama Sabrina itu. Ia masih kuliah di salah satu universitas swasta di Jakarta Barat. Awalnya ia ke mall ini hendak menjual hape tersebut, tapi naas nasib malah membuat hape itu hilang sebelum sempat dijual. Setelah ngobro...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.614 cerita

Katrin Dan Kasvin (3)

 
Terserah: 06/02/2015 Dikarang oleh: empty_xxx 0 Ulasan

Tubuh bagian atas Via, yang sekal dan mulus itu, tengah dikusal oleh jemari Jo yang besar. Sementara bibir dua sejoli menyatu. Saling hisap tanpa batas. Mereka terengah-engah, menikmati setiap persentuhan kulit dan lidah mereka. Sesaat kemudian, keduanya dengan terburu-buru saling melepasi bagian bawah pakaian mereka yang tesisa. Sekali kait dengan...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.614 cerita

Katrin Dan Kasvin (2)

 
Terserah: 06/02/2015 Dikarang oleh: empty_xxx 0 Ulasan

“Aduh, bahaya kalau hujan…” Kasvin berujar dalam hati. Ia khawatir buku-buka yang dibawa akan kebasahan. Memang sih buku tersebut dibungkus rapi dan dilapisi plastic, sebelum dimasukan dalam kardus. Jumlahnya tak banyak hanya sekitar 200 eksemplar buku dari berbagai jenis bacaan. Ada cerita anak-anak, buku pertanian dan peternakan. Kasvin dan Jo ma...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.614 cerita

Katrin Dan Kasvin (1)

 
Terserah: 06/02/2015 Dikarang oleh: empty_xxx 0 Ulasan

Sungguh tak pernah terbayang oleh Kasvin, dirinya bakal bersetubuh dengan Katrin, sahabat dekatnya sendiri. Walaupun itu persetubuhan yang dilandasi nafsu sekilat, namun keindahannya tiada tara. Mereka bercinta bagai sepasang kekasih yang telah lama tak memadu cinta. Entah siapa yang memulai, sehingga malam dingin itu terlewati dengan percintaan da...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.614 cerita

Sales Motor yang Cantik

 
Terserah: 06/02/2015 Dikarang oleh: empty_xxx 0 Ulasan

Siang yang cukup terik saat itu mendadang gelap dengan sedikit gemuruh petir di langit. Seperti yang sudah diperkirakan, tidak berapa lama hujan deras pun turun. Aku yang masih berkendara diatas motor menuju rumah pun bergegas mencari tempat berteduh. Hujan pun semakin lebat, untungnya tidak jauh dari sana terdapat dealer motor kecil yang bisa digu...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.614 cerita

Janda gersang batang

 
Terserah: 02/02/2015 Dikarang oleh: AkuTerror 0 Ulasan

Nafsu rakus seks ku… Ceritanya bermula daripada aku gersang pada suatu pagi disebabkan suami ku tiada dirumah untuk memenuhi kehendak nafsuku. Aku kahwin pada umur 27 dan inginkan seks setiap hari,walaupun semasa period. Gilakan…tapi, realiti. Bekas suami ku, layan sahaja kehendak ku walaupun dia kelihatan geli. Aku tak peduli semua itu. Janji naf...

Tag: janda, ofis Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.614 cerita

Ghairah semasa sakit

 
Terserah: 02/02/2015 Dikarang oleh: AkuTerror 0 Ulasan

Apa yang aku ingat, seks terakhir kami adalah semasa aku sedang berus gigi di sinki tandas. Teman lelaki ku yang bangun untuk kencing tiba-tiba memeluk aku dari belakang dan menggentel puting tetek aku dengan bernafsu .Dihisap dan dijilat belakang badanku dengan nafas yang kuat. 'pang!pang!pang!' bontot aku ditampar dari belakang."ah...ah..." suar...

Tag: hospital, atas katil Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.614 cerita

Cikgu Erna

 
Terserah: 01/02/2015 Dikarang oleh: aees70 0 Ulasan

Cerita ini berlaku secara tidak sengaja semasa aku belajar di salah sebuah sekolah di selatan Semenanjung Malaysia pada tahun 1997. Kisah ini telah memberikan aku pengalaman dan asas kepada pengalaman aku yang lain. Diharap kisah ini menjadi iktibar kepada pembaca ² yang lain. Kisahnya bermula begini: Suatu pagi yang indah dan permai, semasa aku b...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.614 cerita

Ramlah Hau terok

 
Terserah: 29/01/2015 Dikarang oleh: ukoqtanah 0 Ulasan

Hati Ramlah semakin resah gelisah. Sesekali dia menjeling ke arah jam meja yang terletak di atas almari soleknya. "Alamak, baru pukul 10.30, patutlah mata aku belum mau mengantuk" getus hati kecilnya. Dia lalu mencapai bantal dan menarik rapat ketubuhnya yang mula merasakan kedinginan hawa malam itu. Perlahan-lahan dia membaringkan tubuhnya kea...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.614 cerita

Ngentot bu rw

 
Terserah: 25/01/2015 Dikarang oleh: udin samsudin 0 Ulasan

perkenalkan nama saya udin samsudin saya umur saya sekarang 15thn pengalaman ini baru terjadi neberapa waktu lalu dilingkungan saya banyak wanita yang seksi dan bohay dan yamg paling menarik perhatian saya yaitu bu rw payudaranya lumayan besar dan bokongnya pun broooooo wuiiih bahenol saya selalu memimpikan bisa ngentot sama dia dan akhirnya saya ...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.614 cerita

Gemok

 
Terserah: 25/01/2015 Dikarang oleh: AkuTerror 0 Ulasan

Aku mula berkenalan dengan Janice setelah dia menghantar e-mel untuk berkenalan denganku, setelah melihat profil aku dalam web dilaman 'AFF'. Melalui penerangan yang diberikan, Janice ialah seorang wanita Cina yang berbadan gembal berumur lewat 30an. Walaupun kami hanya berhubung melalui e-mel dan bertukar-tukar fantasi terutamanya fantasi seks den...

Tag: gemok, cina, pancut Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.614 cerita

Hasnah

 
Terserah: 24/01/2015 Dikarang oleh: maxxim75 0 Ulasan

Peristiwa yang ingin aku ceritakan ini berlaku pada diriku di bulan Mei 2008. Peristiwa berlaku ketika aku dalam perjalanan menuju kedai mamak kesukaanku untuk bersarapan pagi. Waktu itu kira-kira jam 8.45 pagi. Biasanya aku akan memandu keretaku untuk ke kedai mamak tersebut. Namun, ada kalanya aku akan berjalan kaki melalui apartmen rendah (walk-...

Tag: janda Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.614 cerita

Sekolah dan mama

 
Terserah: 23/01/2015 Dikarang oleh: dylansamm 0 Ulasan

Usai solat subuh, Tiha bermalasan di tikar sejadah. Rasa berat untuk ke sekolah hari ini. Ditambah lagi dengan tekanan kerna dia gagal menyiapkan kerja rumah yg di beri gurunya kelmarin. Huhhh…. Panjang keluhan membungkam di hati. “Tiha Kau nak pergi sekolah pukul berapa ha? Lambat nanti,” laung mama tihah dari dapur. Baru Tihah te...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.614 cerita

Mengintai jiran main

 
Terserah: 23/01/2015 Dikarang oleh: akmal3 0 Ulasan

Jiran sebelah rumahku juga dah seminggu balik kampung kerana nak naik pelamin. Rumah kami kembar tiga; dua kami pakai sendiri, manakala yang lagi satu abah sewakan pada Bang Halim. Cuaca redup kerana hari nak hujan. Sudah menjadi tabiatku, kalau aku tinggal sendirian, pintu depan akan kumangga dari luar, seolah-olah rumah ini kosong aje. Aku ak...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.614 cerita

Sex muda mudi

 
Terserah: 23/01/2015 Dikarang oleh: akmal3 0 Ulasan

Hi, nama aku shah,aku berumur 19 thn….aku nak cerite kat korang pasal pengalaman aku konkek ngan budak setahun lebih muda dari aku……kisah nie terjadi pada nov 1998……nama pompuan nie syida,die nie x awek aku nye kawan…… Satu hari nie aku lepak kat umah die memang dah biasa la aku lepak kat sini……tetiba satu hari tu hujan……aku tak dapat nak balik ...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.614 cerita
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425

Login untuk ahli

Jika anda ahli erotikcerita.com sila isikan e-mel dan kata laluan anda di bawah.
E-mel
Kata laluan
 
login
Selanjutnya
Terlupa kata laluan
Ahli baru

Ingat?

Maklumat kategori

Kategori adalah paling biasa dan mengandungi pelbagai cerita seks dan fantasi. Bagaimana dengan mengadakan seks dengan anak dara jiran anda? Bercumbu dengan budak cabana yang ditemui anda dalam percutian? Atau seks dengan 3 lelaki tampan yang cuba membantu anda memperbaiki kereta anda di pertengahan perjanlanan di lebuhraya pada malam Jumaat? Kategori ini biasa digunakan apabila tiada lagi katagori boleh digunakan atau sebarang cerita yang berkenaan dengan seks domestik. Hantarkan cerita anda sekarang!
Karangkan "biasa" cerita anda

Yang paling popular

Kedai Seks

Link rakan

Ketahui juga

Laman web ini tertakluk dalam 18 U.S.C. Section 2257
Anda perlu berumur sekurang-kurang 18 tahun untuk menggunakan laman web ini
© 2003-2015 Erotikcerita.com "No.1 in Malaysia and Indonesia for erotic stories!"

TERIMAH KASIH DAN JUMPA LAGI !!! :-)