Biasa Cerita-cerita erotik seksi

Cerita erotik seksi - Fantasi erotik Login Tulis cerita Arkib video Bantuan  

Kategori-kategori cerita

Anggota polis Antara keluarga Biasa Bilik sembang Buat kali pertama Dubur Hamil Homosektual
Kawasan terbuka Kecurangan Kelab seks Lesbian Orang ternama Pasangan Pengikatan Penipuan
Perbezaan umur Secara geng Secara kumpulan Seks aniayaan Transekstual X Files

Biasa Cerita-cerita

Cerita-cerita dalam kategori ini Biasa

Diagih dengan
Terbaru
Dengan bunyi
A-Z
Yang paling popular
Pilih muka surat
1
2
3
4
5
»

Penjaga Counter HP (2)

 
Terserah: 05/10/2015 Dikarang oleh: empty_xxx 0 Ulasan

Badan Indri kian menggigil,ketika tangan Nanda mulai menyusup di balik baju yang kenakannya. Perlahan wanita berjilbab ini merasakan tangan laki - laki itu mengelus dan meremas buah dadanya beberapa kali. Lantas wanita berjilbab lebar ini merasakan tangan laki - laki ini baju bagian bawahnya kemudian bergerak mengelus bagian bawah perutnya. Sesaat ...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 29.693 cerita

Penjaga Counter HP (1)

 
Terserah: 05/10/2015 Dikarang oleh: empty_xxx 0 Ulasan

Indri adalah seorang ibu rumah tangga berwajah cantik yang berkulit putih bersih baru berusia 25 tahun. Wanita cantik ini terlihat alim dengan jilbab lebar serta jubah panjang dan kaus kaki sebagai ciri Muslimah yang taat, apabila dia keluar rumah atau bertemu laki-laki yang bukan mahromnya. Dalam kehidupan seharinya wanita berjilbab ini bekerja se...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 29.693 cerita

Fitri, Pengamen yang jadi Pelayan Seks

 
Terserah: 05/10/2015 Dikarang oleh: empty_xxx 0 Ulasan

Umurku 28 tahun, dan di umur ini, aku telah meraih S2 dan bekerja menjadi manager di sebuah perusahaan di Bandung Hidupku lumayan berkecukupan, rumah yang cukup besar di sebuah kompleks, dan mobil pribadi merupakan raihan atas kerja kerasku. Namun, meski sudah banyak yang kuraih, aku belum juga memiliki istri. Bukan tidak laku, wajahku yang lumaya...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 29.693 cerita

Sisi gelap Penghuni Kost kost Ku (2)

 
Terserah: 05/10/2015 Dikarang oleh: empty_xxx 0 Ulasan

Bang jer : nah udah kenalan semua kan sekarang ayo kita makan malam dulu Setelah itu kamipun makan malam bersama menyantap hidangan yang sudah disiapkan oleh abang jeri Sudah hampir seminggu aku tinggal di kost kostan ini, akupun mulai terbiasa dengan kehidupanku yang sekarang, hal ini dikarenakan penghuni lain yang begitu baik juga ramah terha...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 29.693 cerita

Sisi gelap Penghuni Kost kost Ku (1)

 
Terserah: 05/10/2015 Dikarang oleh: empty_xxx 0 Ulasan

ini merupakan cerita pertama ane, kalau ada kritik dan saran ane sangat berterima kasih selamat menikmati Sebelum memulai ceritaku, aku akan memberikan sedikit gambaran mengenai diriku. Namaku adalah Niver usia 21 tahun tinggal di gorontalo, aku keturunan chinese, Tinggiku 175 cm dan berat badanku 74 kg, aku juga menguasai bela diri karate ...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 29.693 cerita

Paksu

 
Terserah: 02/10/2015 Dikarang oleh: asasi 0 Ulasan

Aku menggenggam segulung ijazah. Wajah-wajah gembira dengan teman-teman menceriakan suasana majlis konvokasi. Aku masih mencari-cari dimana kelibat Mamaku. “Mama, are you here for my graduation ceremony?” “Maaf sayang, Mama sibuk ni. Anyway you’re old enough to handle this. I’ll pick you up after everything’s over, OK?” Mengeluh. Aku send...

Tag: saudara, mama, bertiga Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 29.693 cerita

Pengalaman Pertama

 
Terserah: 29/09/2015 Dikarang oleh: asasi 0 Ulasan

"Citer malam pertama akak?" tanya N.. Kak Zizah menundukkan muka dan kepalanya. Dia berasa malu juga. "Isshh malu lahh nak citer" balas Kak Zizah mencubit peha N. Dia senyum mulus dan melirik sambil menyentuh dan menjeling seluar N yang berbongol. "Iee.." Kak Zizah ketawa. Dia mengeletik pinggang dan perut N. N kegelian dan mengelinjang. "...

Tag: lelaki, perempuan, isteri Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 29.693 cerita

Dirogol Perompak

 
Terserah: 24/09/2015 Dikarang oleh: asasi 0 Ulasan

Dengan keadaan tanpa seurat benang pun pada tubuhnya, Maria berdiri di dalam almari tersebut sambil mendiamkan diri. Para perompak mulalah memasuki rumah Maria. Mereka giat menyelongkar untuk mencari barangan berharga. Seorang perompak yang berketurunan Melayu bergerak masuk ke dalam bilek tidur Maria. Tujuannya ialah untuk meninjau kehadiran ...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 29.693 cerita

Seks dalam bas

 
Terserah: 13/09/2015 Dikarang oleh: Telanjangluar 0 Ulasan

Di usiaku yang baru 15 tahun saat itu, seks tak pernah ada dalam pikiranku. Cowok hanya sekedar ketertarikan visual atau paling tidak karena didasari oleh keingin-tahuan semata. Apa memangnya yang diharapkan dari seorang siswi yang baru masuk SMA? Di masa-masa itu justru kami perempuan yang sedang beranjak dewasa justru lebih tertarik dengan diri ...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 29.693 cerita

Seks dengan family

 
Terserah: 06/09/2015 Dikarang oleh: Nunchakurider 0 Ulasan

Baik daripadateddy bear besar, telefon bimbit mahal, pakaian berjenama, percutian luar Negara, semua datang dengan mudah kepadanya. Papanya, Roslan dan mamanya, Rosnah, sangat memanjakan semua anak-anak mereka. Elisa mempunyai dua orang abang, Emir yang berusia 28 tahun dan Erul yang berusia 24 tahun. Dia juga mempunyai seorang adik perempuan beru...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 29.693 cerita

Intai ustazah

 
Terserah: 03/09/2015 Dikarang oleh: joeaziz 0 Ulasan

Aku memang sukakan seks tapi aku tak penah merasakan keenakan rasa hubungan seks yang sebenar. Aku masih bujang dan tak pernah main dengan perempuan langsung. Pegang pun tak pernah. Untuk melampiaskan nafsu seks aku biasanya aku melancap aje sambil tengok cd lucah. Tu aje la yang aku mampu setakat ni. Boleh kata tiap-tiap bulan aku mesti beli cd lu...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 29.693 cerita

Bunga embun

 
Terserah: 29/08/2015 Dikarang oleh: hectic7 0 Ulasan

Hasan memanjat kesyukuran kepada Ilahi kerana wanita yang dicintai kini sah menjadi isterinya. Dia bangga Mira akhirnya memilih dia sebagai suami dan sanggup mengetepikan kekasih terdahulu, Imran. Walaupun Hasan sedar dia sudah melukakan hati Imran namun kerana ego dia tidak endahkan perasaan bersalah sebaliknya Hasan gembira dapat mengalahkan Imr...

Tag: biasa Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 29.693 cerita

Tante Selvi

 
Terserah: 28/08/2015 Dikarang oleh: bilisbilis 0 Ulasan

Kenalkan, namaku alex. Usiaku saat ini 28 tahun. Menuliskan kisah nyata ini rasanya cukup sulit. Alasannya karena aku tidak begitu pandai menulis. Jadi mohon maaf jika ada kalimat yang agak rancu. Pekerjaanku saat ini adalah sebagai staff marketing sebuah perusahaan kontraktor di bilangan Jakarta Pusat. Sebuah pekerjaan yang cukup aku nikmati. D...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 29.693 cerita

Mei Ling : jangan sebut aku pelacur

 
Terserah: 27/08/2015 Dikarang oleh: ican_yorke 0 Ulasan

Perlahan dengan tangan kanan-ku, kugengam penis seorang lelaki yang duduk dihadapan ku,.. perutnya yang buncit dengan keriput wajah yang sudah begitu nyata terlihat jelas di guratan wajahnya itu,.. sementara ia memandang dengan penuh birahi ke sekujur tubuh-ku yang tak lagi berbusana,.. Kuremas perlahan penis yang tak lagi keras itu,.. aku terse...

Tag: mei ling, perkosaan, china Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 29.693 cerita

Sahabat Lama

 
Terserah: 23/08/2015 Dikarang oleh: angsa69 0 Ulasan

Tak butuh waktu lama untuk menyudahi aktifitas tersebut. Segera kukeluarkan cairan putih kental milikku dan kutampung di gelas teh bekas Naya. Ternyata setelah setahun tidak melihatnya, Naya sudah banyak berubah. Kini dia tampil lebih cantik, dan entah kenapa membuat darahku berdesir setiap menatap bentuk tubuhnya. Melihatnya berpakaian lengkap s...

Tag: sahabat Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 29.693 cerita

Soal jawab

 
Terserah: 23/08/2015 Dikarang oleh: Stupidhabit 0 Ulasan

Seorang guru, Cikgu Murni (Umur: 22) menghadapi masalah dengan salah seorang muridnya (Abu). Lalu guru ini bertanya kepada murid tersebut : "Apa sebenarnya masalah awak, Abu?" Lalu Abu menjawab, "Saya terlalu cerdik untuk berada di darjah 4, kakak saya menduduki UPSR dan saya lebih cerdik dari dia, maka saya seharusnya berada di tempat yang sama ju...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 29.693 cerita
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427 428 429 430 431

Login untuk ahli

Jika anda ahli erotikcerita.com sila isikan e-mel dan kata laluan anda di bawah.
E-mel
Kata laluan
 
login
Selanjutnya
Terlupa kata laluan
Ahli baru

Ingat?

Maklumat kategori

Kategori adalah paling biasa dan mengandungi pelbagai cerita seks dan fantasi. Bagaimana dengan mengadakan seks dengan anak dara jiran anda? Bercumbu dengan budak cabana yang ditemui anda dalam percutian? Atau seks dengan 3 lelaki tampan yang cuba membantu anda memperbaiki kereta anda di pertengahan perjanlanan di lebuhraya pada malam Jumaat? Kategori ini biasa digunakan apabila tiada lagi katagori boleh digunakan atau sebarang cerita yang berkenaan dengan seks domestik. Hantarkan cerita anda sekarang!
Karangkan "biasa" cerita anda

Yang paling popular

Kedai Seks

Link rakan

Ketahui juga

Laman web ini tertakluk dalam 18 U.S.C. Section 2257
Anda perlu berumur sekurang-kurang 18 tahun untuk menggunakan laman web ini
© 2003-2016 Erotikcerita.com "No.1 in Malaysia and Indonesia for erotic stories!"

TERIMAH KASIH DAN JUMPA LAGI !!! :-)