Biasa Cerita-cerita erotik seksi

Cerita erotik seksi - Fantasi erotik Login Tulis cerita Arkib video Bantuan  

Kategori-kategori cerita

Anggota polis Antara keluarga Biasa Bilik sembang Buat kali pertama Dubur Hamil Homosektual
Kawasan terbuka Kecurangan Kelab seks Lesbian Orang ternama Pasangan Pengikatan Penipuan
Perbezaan umur Secara geng Secara kumpulan Seks aniayaan Transekstual X Files

Biasa Cerita-cerita

Cerita-cerita dalam kategori ini Biasa

Diagih dengan
Terbaru
Dengan bunyi
A-Z
Yang paling popular
Pilih muka surat
50
51
52
53
54
»

Kenikmatan dari pasangan

 
Terserah: 23/03/2013 Dikarang oleh: empty_xxx 0 Ulasan

Sebenarnya mereka mo bawa pasangannya, tapi karena aku gak punya pasangan tetap, gak jadi deh. "Kamu sih Nes, gak punya pasangan tetap", protes mereka. "Ngapain punya pasangan tetap, banyak kok lelaki yang mo bikin Ines klepek2 sampe lemes", aku membela diri. Akhirnya mereka mengalah. Kita nyampe di Anyer Jumat sore, banyak juga lelaki yang lalu l...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 26.946 cerita

Rumah makan Sex

 
Terserah: 23/03/2013 Dikarang oleh: empty_xxx 0 Ulasan

Seperti biasa, malam hari sekitar jam 19:00, sepulang kerja aku selalu mencari tempat untuk makan (maklum bosenan), dan aku teringat oleh kata temanku yang baru siang tadi makan di WP. Karena jarak antara kantor dan lok agak jauh maka aku segera buru-buru melarikan kudaku. Sesampainya di sana aku agak bingung, karena begitu banyak kuda dan buaya ya...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 26.946 cerita

Nikmatnya Kunjungan Nostalgia

 
Terserah: 23/03/2013 Dikarang oleh: empty_xxx 0 Ulasan

Singkat cerita, selesai dari acara nikahan, ane gak langsung pulang, selain males, dan agak capek, ane juga pengen nostalgia dulu di kota tempat ane kuliah dulu bro. Keliling kota S, mengingatkan jaman dulu waktu masih pacaran sama si mantan yang sekarang udah nikah dan tinggal di Kota B bareng suaminya, Hah. So memorable, 4 tahun dan berjuta k...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 26.946 cerita

Nikki wanita terindah (2)

 
Terserah: 23/03/2013 Dikarang oleh: empty_xxx 0 Ulasan

“Aku ga percaya kamu pernah disentuh oleh laki-laki lain …” Kata-kata itu terus terngiang dalam otakku sesaat setelah kepergian Ian, masih diatas kasurku, masih didalam kamarku, dan aku masih duduk menangis. Hal yang selama ini aku hindari, hal yang selama ini ingin aku lupakan mau tidak mau berkelabat kembali dalam benakku. Kesakitan yang terus m...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 26.946 cerita

Nikki wanita terindah (1)

 
Terserah: 23/03/2013 Dikarang oleh: empty_xxx 0 Ulasan

Nama saya Ian, saat ini saya tercatat sebagai salah satu mahasiswa di sebuah universitas di kota Bandung. Saya berasal dari keluarga yang berkecukupan, di Bandung saya tinggal dengan tante alias adik kandung ibu saya. Umur saya saat ini sudah menginjak 22 tahun, usia yang mulai beranjak dewasa dalam pola pikir dan fisik. Secara fisik tinggi saya cu...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 26.946 cerita

Dikerjain di toilet

 
Terserah: 23/03/2013 Dikarang oleh: empty_xxx 0 Ulasan

Aku baru saja pulang dari acara ulang tahun temanku di salah satu kafe di Kemang. Pulang dari sana sekitar pukul 1 malam, dan aku mengendarai mobilku sendirian. Tiba di ujung jalan aku berhenti sebentar untuk singgah di sevel di sekitaran kemang karena kebelet mau pipis . Setibanya di sana aku langsung menuju lantai atas, karena toiletnya memang a...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 26.946 cerita

Dokter binal

 
Terserah: 23/03/2013 Dikarang oleh: empty_xxx 0 Ulasan

Kisah ini terjadi beberapa tahun yang lalu. Sudah lebih dari 5 tahun usia perkawinanku dengan Hendra, tapi belum juga menghasilkan momongan, setelah mencari informasi ke teman teman akhirnya aku mendapat rekomendasi dokter kandungan bagus yang berpraktek di kawasan elit Jakarta. Setelah membuat appointment, aku dan suamiku sudah berada di ruang t...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 26.946 cerita

Ketika Mantan Berkunjung

 
Terserah: 23/03/2013 Dikarang oleh: empty_xxx 0 Ulasan

Ini Kejadian nyata akhir tahun kemarin, tepatnya 26 Desember 2012 bro Waktu itu mantan ane mewakili kantornya buat menghadiri workshop yang diadain di kota tempat ane tinggal dan kerja sekarang, Kota S. Biasalah, akhir tahun kalau tempat kerja kan kegiatannya “menghabiskan anggaran”, kalo yang udah kerja pasti paham banget  Jadi Ane sama manta...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 26.946 cerita

Nasib Amah

 
Terserah: 23/03/2013 Dikarang oleh: kinglaw 0 Ulasan

Setelah beberapa hari di tengah lautan yang bergelora, akhirnya aku sampai di sebuah pantai di Malaysia. Ketibaan aku disambut oleh beberapa orang yang sedia menunggu. Aku dan ramai lagi pendatang di arahkan untuk menaiki beberapa buah van. Aku tidak tahu ke mana kami semua akan dihantar kerana malam begitu gelap. Apa yang aku tahu kini aku dan ...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 26.946 cerita

Isteri rakanku

 
Terserah: 23/03/2013 Dikarang oleh: kinglaw 0 Ulasan

Pertama aku melakukan hubungan sex ialah dengan bini kawanku.Aku memang menyewa satu rumah dengannya, kejadian ini berlaku ketika kawanku ini sedang pegi berkerja dan ketika itu aku bekerja pada shift petang jadi pagi tu memang aku dirumah Pada pagi seperti biasa memang aku bangun awal dan sarapan yang disediakan oleh bini kawanku ni,tetapi seja...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 26.946 cerita

Again

 
Terserah: 23/03/2013 Dikarang oleh: kinglaw 0 Ulasan

Kisahnya begini. Aku adalah seorang usahawan yang telah dilantik untuk membekalkan alat-alat peralatan elektrik. Salah seorang pegawai atasan adalah seorang perempuan. Dia adalah salah seorang daripada pengurus kanan bagi syarikat elektrik yang aku bekalkan. Namanya cukup sekadar Liah sahaja. Satu hari, aku telah dijemput untuk menghadiri satu j...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 26.946 cerita

Ibu kos ku

 
Terserah: 22/03/2013 Dikarang oleh: grutuk 0 Ulasan

Pagi itu aku tengah sibuk membenahi kamarku. Sebuah kamar kontrakan yang baru kutempati sejak sebulan lalu. Maklum, kamar berukuran 3×4 meter itu berdinding papan dan terletak di bagian belakang rumah bersebelahan dengan kamar mandi. Apalagi papannya sudah banyak yang renggang dan berlubang hingga bila malam tiba, angin menerobos masuk dan menebar...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 26.946 cerita

Rosmah (2)

 
Terserah: 22/03/2013 Dikarang oleh: hafidz najib 0 Ulasan

Hari itu seperti biasa Rosmah balik dari sekolah keseorangan sejak kejadian dia dan Syukor minggu lepas. Dalam perjalanan balik ke rumah tiba-tiba hujan turun dengan lebatnya. Rosmah mempercepatkan langkahnya agar lebih cepat sampai ke rumah. Baju sekolahnya basah dan menampakan coli yang dipakainya. Walaupun dia mempercepatkan jalannya namun teras...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 26.946 cerita

Rosmah (1)

 
Terserah: 22/03/2013 Dikarang oleh: hafidz najib 0 Ulasan

Peristiwa ini berlaku sekitar di awal tahun 80an di sebuah perkampungan tepi sungai di Negeri Pahang. Samada kisah ini benar atau rekaan semata-mata terpulang kepada anda para pembaca untuk menilainya. Saya sebagai penulis cuma melakarkan kisah yang sering berlaku dalam masyarakat sejak dahulu hingga ke hari ini. Rosmah bte Idris (bukan nama seb...

Tag: rosmah, ros Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 26.946 cerita

Sinta temen kost waktu kuliah

 
Terserah: 21/03/2013 Dikarang oleh: LegolasPieyan 0 Ulasan

Namun Sinta ini agak nakal, sehingga tidak heran ketika umur 16 tahun sudah kehilangan keperawanannya, dan ngakunya sudah 3 kali pacaran. Dua kali pacaran di SMA yang berumur pendek, dan saat kejadian ini dulu sedang jalan sama yang ketiga gak lain sama teman gua yang sedang belajar di luar negri. Saat itu Sinta baru pulang dari rumah sakit set...

Tag: kost Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 26.946 cerita

Jiran sebelah iera

 
Terserah: 20/03/2013 Dikarang oleh: man xxxxxxxx 0 Ulasan

Aku da lama minat dekat jiran sebelah rumah aku ni. Namanya iera.Iera ni memang seksi habis. Tetek dia memang besar n suka pakai skirt. Selalunya aku terserempak time nak pergi kerja je.Just berbalas senyuman, x sempat lagi nak berborak panjang, apa lagi ajak dating. Satu pagi aku nampak dia tengah bersenam dekat depan rumah. Seksi siot.. Iera...

Tag: iera Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 26.946 cerita
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412

Login untuk ahli

Jika anda ahli erotikcerita.com sila isikan e-mel dan kata laluan anda di bawah.
E-mel
Kata laluan
 
login
Selanjutnya
Terlupa kata laluan
Ahli baru

Ingat?

Maklumat kategori

Kategori adalah paling biasa dan mengandungi pelbagai cerita seks dan fantasi. Bagaimana dengan mengadakan seks dengan anak dara jiran anda? Bercumbu dengan budak cabana yang ditemui anda dalam percutian? Atau seks dengan 3 lelaki tampan yang cuba membantu anda memperbaiki kereta anda di pertengahan perjanlanan di lebuhraya pada malam Jumaat? Kategori ini biasa digunakan apabila tiada lagi katagori boleh digunakan atau sebarang cerita yang berkenaan dengan seks domestik. Hantarkan cerita anda sekarang!
Karangkan "biasa" cerita anda

Yang paling popular

Kedai Seks

Link rakan

Ketahui juga

Laman web ini tertakluk dalam 18 U.S.C. Section 2257
Anda perlu berumur sekurang-kurang 18 tahun untuk menggunakan laman web ini
© 2003-2014 Erotikcerita.com "No.1 in Malaysia and Indonesia for erotic stories!"

TERIMAH KASIH DAN JUMPA LAGI !!! :-)