Biasa Cerita-cerita erotik seksi

Cerita erotik seksi - Fantasi erotik Login Tulis cerita Arkib video Bantuan  

Kategori-kategori cerita

Anggota polis Antara keluarga Biasa Bilik sembang Buat kali pertama Dubur Hamil Homosektual
Kawasan terbuka Kecurangan Kelab seks Lesbian Orang ternama Pasangan Pengikatan Penipuan
Perbezaan umur Secara geng Secara kumpulan Seks aniayaan Transekstual X Files

Biasa Cerita-cerita

Cerita-cerita dalam kategori ini Biasa

Diagih dengan
Terbaru
Dengan bunyi
A-Z
Yang paling popular
Pilih muka surat
61
62
63
64
65
»

Norhana dan Steve

 
Terserah: 27/02/2013 Dikarang oleh: jizz141 0 Ulasan

Selalunya suasana di office pagi-pagi sudah riuh rendah dengan kesibukkan staff-staff menyiapkan peralatan dan perkakasan untuk di bawa ke Langkawi sempena pameran LIMA ’99. Tetapi tidak pada pagi itu. Yang tinggal hanyalah receptionist, company secretary, dan beberapa orang kerani. Yang lainnya semuanya telah berlepas ke Langkawi petang sem...

Tag: norhana, steve Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.922 cerita

Ohhh, Melatiku (4)

 
Terserah: 24/02/2013 Dikarang oleh: LegolasPieyan 0 Ulasan

Kini Melati melahap semua batang kemaluanku sambil menyedot-nyedot batang kemaluanku, sungguh geli dan nikmat tak terkalahkan. Aku juga mulai merintih karena nikmatnya. Secara tak sadar aku tarik rambut Melati yang panjang dan aku benamkan kapalanya di selakanganku. Masuk semua batang kemaluanku sampai pangkalnya ke mulut Melati. Seperti tak mau ke...

Tag: melati Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.922 cerita

Ohhh, Melatiku (3)

 
Terserah: 24/02/2013 Dikarang oleh: LegolasPieyan 0 Ulasan

Sebulan telah berlalu, semenjak perpisahanku dengan Melati di terminal Arj. Untuk memenuhi rasa kangen kami berdua setiap hari kami selalu chat. Setiap hari saling curhat tentang masalah kami masing-masing sehari kami tidak bertemu atau saling call rasanya ada sesuatu yang hilang diatara kami. Untuk selama itu kami berdua bisa menutupi hubungan kam...

Tag: melati Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.922 cerita

Ohhh, Melatiku (2)

 
Terserah: 24/02/2013 Dikarang oleh: LegolasPieyan 0 Ulasan

Aku berbaring di sampingnya dan kutarik kepalanya serta kucim bibirnya dengan lembut, kini lidahku menari bukan di liang vaginanya lagi tapi di dalam mulutnya, semantara tanganku meremas buah dadanya perlahan, kurebahkan Melati ke sisiku. kini ganti kujilati daerah sekitar dadanya dan perlahan puntingnya kuhisap keras. Tak lupa tanganku mengelus-el...

Tag: melati Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.922 cerita

Ohhh, Melatiku (1)

 
Terserah: 24/02/2013 Dikarang oleh: LegolasPieyan 0 Ulasan

Sebelumnya perkenalkan saya salah satu pecinta Rumah Seks sejak 1999 di kota Sby, cuma baru kali ini saya akan menceritakan tentang pengalaman yang saya alami. Cerita ini bermula dari kantor tempat saya mulai memberikan fasilitas internet kepada semua karyawannya sekitar 5 tahun yang lalu, pertama mengunakan fasilitas internet emang agak bingung...

Tag: melati Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.922 cerita

Buah tragedi

 
Terserah: 24/02/2013 Dikarang oleh: LegolasPieyan 0 Ulasan

Namaku adalah Sany I*** (edited). Aku adalah seorang wanita karier berumur 28 tahun dan memiliki sebuah keluarga yang sangat saya sayangi. Suamiku bukan orang Indonesia, dia adalah orang Taiwan dan kami memiliki seorang anak perempuan yang sangat cantik dan sudah berusia 8 tahun sekarang ini. Hubungan perkawinan kami sangat rukun dan kami tidak per...

Tag: selingkuh Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.922 cerita

Suzana

 
Terserah: 24/02/2013 Dikarang oleh: kodin2008 0 Ulasan

Nama aku Suzana.. Nama manja aku Sue. Dari kecil lagi Mama dan Papa aku bercerai. Aku dijaga dengan penuh kasih sayang oleh Mama yang bergelar usahawan berjaya. Setahun lepas, ketika aku baru menginjak umur 17 tahun Mama berkahwin untuk kali keduanya dengan seorang duda tak der anak. Nama bapa tiri aku namanya Rafie.. Aku panggil Uncle Rafie jer...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.922 cerita

Kurang Puas Di Bioskop

 
Terserah: 23/02/2013 Dikarang oleh: LegolasPieyan 0 Ulasan

Kemudian ketika aku sedang nonton TV di ruang keluarga sehabis ganti baju, Rani keluar dari kamarnya, sudah berpakaian rapi. Dia mendekat dan mukanya menunduk. "Dodi, kamu ada acara nggak? Temani aku nonton dong.." "Eh.. apa? Iya, iya aku nggak ada acara, sebentar yah aku ganti baju dulu" jawabku, dan aku buru- buru ganti baju dengan jantung berde...

Tag: bioskop Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.922 cerita

Memek Yani, pembantu gue

 
Terserah: 22/02/2013 Dikarang oleh: LegolasPieyan 0 Ulasan

Salah satu memek enak yang pernah gue cicipin adalah memeknya si ani, pembantu gue. Gue sendiri baru tau nikmatnya lubang di selangkangannya setelah hampir setahun doi bekerja di tempat gue. Itu pun tanpa disengaja, karena gue memang nggak pernah berminat ngentotin doi. Padahal, kalau mau, kesempatan untuk itu sangat terbuka. Gue waktu itu ngon...

Tag: pembantu Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.922 cerita

Ulfa pembantu

 
Terserah: 22/02/2013 Dikarang oleh: LegolasPieyan 0 Ulasan

Malam itu aku menginap di rumah Mbak Kristin, karena saking ngantuknya aku tertidur di atas sofa. Sekitar jam 4 pagi aku terbangun, aku masih dalam keadaan telanjang bulat tapi tertutup selimut, tapi Mbak Kristin sudah tidak ada di sofa ah mungkin, dia pindah ke kamarnya dan tidur bareng anaknya. Aku berdiri dan mencari celanaku karena suasana gela...

Tag: pembantu Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.922 cerita

Istri dan adik ipar

 
Terserah: 22/02/2013 Dikarang oleh: petrix212 0 Ulasan

kemana-mana tuh..!!” kata Mey. Spontan aku kaget, dan tanya ke dia,”Masa sih Mey??” “Yaah.. namanya juga tidur.. mana aku tahu..” lanjutku sekenanya. “Untung gak ada orang tadi, makanya langsung aku tutup pakai sarung..” kata Mey. Makin kaget aku.. “Gila lu ya.. Masa sih..??” sambil garuk-garuk kepala. “Daah, santai aja.. lagian aku kan...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.922 cerita

Minah kolej diseligi

 
Terserah: 19/02/2013 Dikarang oleh: jizz141 0 Ulasan

Pembaca situs Rumah Seks yang amat disayangi. Ini kisah benar pengembaraan N dalam dunia chatting. Sungguh tidak percaya dan kurang yakin pada mulanya 'chatting' adalah wadah mencari partner/kawan apa sahaja. Dunia siber boleh dibawa ke alam realiti untuk menjadi kenyataan. Semenjak aku ditawarkan kerja sebagai guru ni, aku cukup risau mendengar...

Tag: kolej Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.922 cerita

Mandi di air panas garut bareng cw sexy

 
Terserah: 19/02/2013 Dikarang oleh: LegolasPieyan 0 Ulasan

perkenalkan namaku gary. awal cerita saya terbangun jam 5 pagi, pergi mandi beres2 apartemen menyiapkan sarapan pagi.... sambil mendengarkan musik slow yang di ciptakan oleh aku dan pacarku yang sering aku nyanyikan bersama pacarku di kafe,duduk di sofa yang empuk dan nyaman. sedang santai tiba-tiba hpku berbunyi akupun beranjak dari sofa ...

Tag: mandi Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.922 cerita

Dokter ku sayang

 
Terserah: 19/02/2013 Dikarang oleh: LegolasPieyan 0 Ulasan

Sebut saja nama saya Tri. Ini cerita berdasarkan fakta beberapa minggu yang lalu. Saya bekerja di sebuah klinik di ibu kota. Sudah bekerja kurang lebih selama 3 tahun. Di klinik terdapat dokter yang sejak awal saya bekerja memang membuat saya terpesona dengan dokter tsb. Sebut saja dokter Nuri. Dokter Nuri mempunyai wajah yang tidak terlalu cant...

Tag: dokter Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.922 cerita

Kurengut keperjakaan anak majikan ku

 
Terserah: 19/02/2013 Dikarang oleh: LegolasPieyan 0 Ulasan

Kali ini, aku pasti bisa merenggut keperjakaan Mas Har, pikirku. "Mas Har. Mas Har!" panggilku menggoda, "tadi Ibu pesan supaya Mbak Sri memijati Mas Har, supaya Mas Har cepat sembuh. Boleh saya masuk, Mas Har?" Pintu kamarnya langsung terbuka, dan nampak Mas Har terbelalak melihat penampilanku,"Aduh, kamu cantik sekali, Mbak Sri... Persis D...

Tag: selingkuh Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.922 cerita

Rahasia Rumah Kenduri

 
Terserah: 19/02/2013 Dikarang oleh: LegolasPieyan 0 Ulasan

Dia membiarkan isterinya, Kak Sarah di dalam rumah induk yang sepi kerana saudara mara sedang sibuk di halaman. "Lawo la Kak Sarah, manis lerr, maklumlah oang baru mestilah seronok," puji aku ketika bertemu sapa dengan Kak Sarah di dalam rumah yang sepi. "Ade-ade jer lah kau ni Yusuf.. Apa yang seronok tu?" balas Kak Sarah galak sambil menjeli...

Tag: selingkuh Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.922 cerita
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419

Login untuk ahli

Jika anda ahli erotikcerita.com sila isikan e-mel dan kata laluan anda di bawah.
E-mel
Kata laluan
 
login
Selanjutnya
Terlupa kata laluan
Ahli baru

Ingat?

Maklumat kategori

Kategori adalah paling biasa dan mengandungi pelbagai cerita seks dan fantasi. Bagaimana dengan mengadakan seks dengan anak dara jiran anda? Bercumbu dengan budak cabana yang ditemui anda dalam percutian? Atau seks dengan 3 lelaki tampan yang cuba membantu anda memperbaiki kereta anda di pertengahan perjanlanan di lebuhraya pada malam Jumaat? Kategori ini biasa digunakan apabila tiada lagi katagori boleh digunakan atau sebarang cerita yang berkenaan dengan seks domestik. Hantarkan cerita anda sekarang!
Karangkan "biasa" cerita anda

Yang paling popular

Kedai Seks

Link rakan

Ketahui juga

Laman web ini tertakluk dalam 18 U.S.C. Section 2257
Anda perlu berumur sekurang-kurang 18 tahun untuk menggunakan laman web ini
© 2003-2014 Erotikcerita.com "No.1 in Malaysia and Indonesia for erotic stories!"

TERIMAH KASIH DAN JUMPA LAGI !!! :-)