Biasa Cerita-cerita erotik seksi

Cerita erotik seksi - Fantasi erotik Login Tulis cerita Arkib video Bantuan  

Kategori-kategori cerita

Anggota polis Antara keluarga Biasa Bilik sembang Buat kali pertama Dubur Hamil Homosektual
Kawasan terbuka Kecurangan Kelab seks Lesbian Orang ternama Pasangan Pengikatan Penipuan
Perbezaan umur Secara geng Secara kumpulan Seks aniayaan Transekstual X Files

Biasa Cerita-cerita

Cerita-cerita dalam kategori ini Biasa

Diagih dengan
Terbaru
Dengan bunyi
A-Z
Yang paling popular
Pilih muka surat
66
67
68
69
70
»

Istri dan adik ipar

 
Terserah: 22/02/2013 Dikarang oleh: petrix212 0 Ulasan

kemana-mana tuh..!!” kata Mey. Spontan aku kaget, dan tanya ke dia,”Masa sih Mey??” “Yaah.. namanya juga tidur.. mana aku tahu..” lanjutku sekenanya. “Untung gak ada orang tadi, makanya langsung aku tutup pakai sarung..” kata Mey. Makin kaget aku.. “Gila lu ya.. Masa sih..??” sambil garuk-garuk kepala. “Daah, santai aja.. lagian aku kan...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.472 cerita

Minah kolej diseligi

 
Terserah: 19/02/2013 Dikarang oleh: jizz141 0 Ulasan

Pembaca situs Rumah Seks yang amat disayangi. Ini kisah benar pengembaraan N dalam dunia chatting. Sungguh tidak percaya dan kurang yakin pada mulanya 'chatting' adalah wadah mencari partner/kawan apa sahaja. Dunia siber boleh dibawa ke alam realiti untuk menjadi kenyataan. Semenjak aku ditawarkan kerja sebagai guru ni, aku cukup risau mendengar...

Tag: kolej Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.472 cerita

Mandi di air panas garut bareng cw sexy

 
Terserah: 19/02/2013 Dikarang oleh: LegolasPieyan 0 Ulasan

perkenalkan namaku gary. awal cerita saya terbangun jam 5 pagi, pergi mandi beres2 apartemen menyiapkan sarapan pagi.... sambil mendengarkan musik slow yang di ciptakan oleh aku dan pacarku yang sering aku nyanyikan bersama pacarku di kafe,duduk di sofa yang empuk dan nyaman. sedang santai tiba-tiba hpku berbunyi akupun beranjak dari sofa ...

Tag: mandi Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.472 cerita

Dokter ku sayang

 
Terserah: 19/02/2013 Dikarang oleh: LegolasPieyan 0 Ulasan

Sebut saja nama saya Tri. Ini cerita berdasarkan fakta beberapa minggu yang lalu. Saya bekerja di sebuah klinik di ibu kota. Sudah bekerja kurang lebih selama 3 tahun. Di klinik terdapat dokter yang sejak awal saya bekerja memang membuat saya terpesona dengan dokter tsb. Sebut saja dokter Nuri. Dokter Nuri mempunyai wajah yang tidak terlalu cant...

Tag: dokter Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.472 cerita

Kurengut keperjakaan anak majikan ku

 
Terserah: 19/02/2013 Dikarang oleh: LegolasPieyan 0 Ulasan

Kali ini, aku pasti bisa merenggut keperjakaan Mas Har, pikirku. "Mas Har. Mas Har!" panggilku menggoda, "tadi Ibu pesan supaya Mbak Sri memijati Mas Har, supaya Mas Har cepat sembuh. Boleh saya masuk, Mas Har?" Pintu kamarnya langsung terbuka, dan nampak Mas Har terbelalak melihat penampilanku,"Aduh, kamu cantik sekali, Mbak Sri... Persis D...

Tag: selingkuh Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.472 cerita

Rahasia Rumah Kenduri

 
Terserah: 19/02/2013 Dikarang oleh: LegolasPieyan 0 Ulasan

Dia membiarkan isterinya, Kak Sarah di dalam rumah induk yang sepi kerana saudara mara sedang sibuk di halaman. "Lawo la Kak Sarah, manis lerr, maklumlah oang baru mestilah seronok," puji aku ketika bertemu sapa dengan Kak Sarah di dalam rumah yang sepi. "Ade-ade jer lah kau ni Yusuf.. Apa yang seronok tu?" balas Kak Sarah galak sambil menjeli...

Tag: selingkuh Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.472 cerita

Main di Tengah Hujan

 
Terserah: 19/02/2013 Dikarang oleh: LegolasPieyan 0 Ulasan

Pakde Marto menyuruh Surti membenahi ceret air dan rantang makanannya kemudian mereka bergegas pulang sebelum hujan turun. Surti adalah istri Iding keponakan Pakde Marto yang sejak kecil ikut Pakde-nya. Pakde Marto ini adalah kakak bapaknya yang tidak mempunyai anak sendiri. Dan sesudah menikah pasangan itu tetap mengikuti Pakde-nya yang sangat sa...

Tag: selingkuh Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.472 cerita

PRT Bahenol, Budak Seksku

 
Terserah: 19/02/2013 Dikarang oleh: LegolasPieyan 0 Ulasan

Aku tinggal di sebuah perumahan di kawasan Serpong. Awalnya sih berdua dengan PRT yang aku bawa dari rumah orang tuaku, namun belakangan ibuku minta supaya PRT itu kembali ke rumahnya karena PRT yang lama mendadak mudik dan tak pernah kembali lagi. Sebagai anak, aku sih ikhlas aja, walaupun cukup repot mengurus rumah tanpa pembantu. Akhirnya aku...

Tag: pembantu Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.472 cerita

Dari Ikhlas Menolong Turun ke Ranjang

 
Terserah: 17/02/2013 Dikarang oleh: LegolasPieyan 0 Ulasan

Suaminya affair dengan seorang perempuan marketing dari Jakarta. Memang aku kalau melihat istri bossku, aku jadi kasihan. Walau sudah punya 3 anak tapi kulihat akhir-akhir ini makin tambah seksi terutama kedua buah dadanya yang membesar. Aku tahu dia ikut fitness rutin dan body building di salah satu sanggar senam. Mungkin untuk mengimbangi WIL s...

Tag: selingkuh Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.472 cerita

Nama gue elmo

 
Terserah: 17/02/2013 Dikarang oleh: LegolasPieyan 0 Ulasan

Nama gue elmo ( nama sebenarnya , ngapain juga di samarkan ? ) gue hidup di kota kembang . Sudut kota kembang tepatnya .. gue seorang remaja tanggung , pengangguran , yang ga ada kerjaan ( namanya juga pengangguran ) jadi gini .. gue keracunan mie instant , tp pada akhirnya gue mendapat sebuah kenikmatan ! bingung ? , gue juga bingung ! ...

Tag: suster Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.472 cerita

Pak salleh yang gatal

 
Terserah: 16/02/2013 Dikarang oleh: onarnie 0 Ulasan

Baru satu minggu aku belajar mengaji Quraan dengan Pak Salleh. Sebelum ini aku belajar mengaji disurau yang ada dikawasan perumahan itu. Kata ayah disurau tu terlalu ramai budak-budak yang belajar, jadi ustaz yang mengajar tak dapat memberikan tumpuan sepenuhnya. Kerana itulah aku masih belum lancar membaca Quraan. Lagi pun belajar dengan Pak Salle...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.472 cerita

The Hottest LiveShow (23)

 
Terserah: 16/02/2013 Dikarang oleh: Dewi Ngitil 0 Ulasan

Akupun merasa mau keluar juga saat itu, maka kupacu juga pinggulku sampai sofanya ikut goyang, penisku menusuk makin keras dan dalam padanya. Penisku serasa diperas oleh jepitan vaginanya, himpitannya makin lama makin kencang saja. Akhirnya cairan nikmat itu keluar dibarengi desahan yang panjang, aku pun mendapat orgasmeku lima detik setelahnya. Sp...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.472 cerita

The Hottest LiveShow (22)

 
Terserah: 16/02/2013 Dikarang oleh: Dewi Ngitil 0 Ulasan

Di kasur sana, Mang Nurdin menyetubuhi Sandra dengan ganasnya dengan doggie style. Mata Sandra merem-melek dan mendesah tak karuan akibat sodokan-sodokan yang diberikan Mang Nurdin. Mang Obar menghampiri mereka lalu duduk mekangkang di depan Sandra. Tangannya menjenggut rambut Sandra dan menjejalkan penisnya ke dalam mulutnya, tentu saja benda sebe...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.472 cerita

The Hottest LiveShow (21)

 
Terserah: 16/02/2013 Dikarang oleh: Dewi Ngitil 0 Ulasan

Pak Usep tidak meneruskan aktivitasnya dengan Sandra, dia meninggalkannya berduaan dengan Mang Nurdin. Sementara dia sendiri menghampiri kami dan kedua tangan gemuknya melingkari perut Santi dari belakang, agaknya dia masih penasaran karena belum sempat menikmati Santi. Telapak tangannya bergerak ke atas membelai payudara Santi, sedangkan yang satu...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.472 cerita

The Hottest LiveShow (20)

 
Terserah: 16/02/2013 Dikarang oleh: Dewi Ngitil 0 Ulasan

Aahhh…emm…gitu Neng, enak…oohhh ! sambil tangannya meremasi payudaranya. Mang Nurdin yang tadi menyusu sekarang mulai menciumi perut Sandra yang rata, tangan kirinya memainkan putingnya, tangan kanannya mengelus pantatnya. Saat itu aku sedang menikmati penisku dipijati oleh cengkraman vagina Ivana yang duduk di pangkuanku dengan posisi membelak...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.472 cerita

The Hottest LiveShow (19)

 
Terserah: 16/02/2013 Dikarang oleh: Dewi Ngitil 0 Ulasan

Kasian ih, masa lu tega si Sandra dikeroyok gitu ! kata Ivana Santai aja Na, Sandra kan ga kaya lu, dia sih enjoy aja dikasarin gitu, dah biasa jawabku santai Ooo…ga kaya gua yah ! sehabis berkata dia langsung menyambar putingku dan menggigitnya Adawww…!! jeritku refleks menepis kepalanya Jahat ih, keras gitu masa gigitnya, putus nanti kataku me...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.472 cerita
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423

Login untuk ahli

Jika anda ahli erotikcerita.com sila isikan e-mel dan kata laluan anda di bawah.
E-mel
Kata laluan
 
login
Selanjutnya
Terlupa kata laluan
Ahli baru

Ingat?

Maklumat kategori

Kategori adalah paling biasa dan mengandungi pelbagai cerita seks dan fantasi. Bagaimana dengan mengadakan seks dengan anak dara jiran anda? Bercumbu dengan budak cabana yang ditemui anda dalam percutian? Atau seks dengan 3 lelaki tampan yang cuba membantu anda memperbaiki kereta anda di pertengahan perjanlanan di lebuhraya pada malam Jumaat? Kategori ini biasa digunakan apabila tiada lagi katagori boleh digunakan atau sebarang cerita yang berkenaan dengan seks domestik. Hantarkan cerita anda sekarang!
Karangkan "biasa" cerita anda

Yang paling popular

Kedai Seks

Link rakan

Ketahui juga

Laman web ini tertakluk dalam 18 U.S.C. Section 2257
Anda perlu berumur sekurang-kurang 18 tahun untuk menggunakan laman web ini
© 2003-2015 Erotikcerita.com "No.1 in Malaysia and Indonesia for erotic stories!"

TERIMAH KASIH DAN JUMPA LAGI !!! :-)