Biasa Cerita-cerita erotik seksi

Cerita erotik seksi - Fantasi erotik Login Tulis cerita Arkib video Bantuan  

Kategori-kategori cerita

Anggota polis Antara keluarga Biasa Bilik sembang Buat kali pertama Dubur Hamil Homosektual
Kawasan terbuka Kecurangan Kelab seks Lesbian Orang ternama Pasangan Pengikatan Penipuan
Perbezaan umur Secara geng Secara kumpulan Seks aniayaan Transekstual X Files

Biasa Cerita-cerita

Cerita-cerita dalam kategori ini Biasa

Diagih dengan
Terbaru
Dengan bunyi
A-Z
Yang paling popular
Pilih muka surat
66
67
68
69
70
»

Lauk Kelas A1

 
Terserah: 23/01/2013 Dikarang oleh: bilisbilis 0 Ulasan

Aku dapat awek ni masa dia nak telepon abangnyer tetapi operator dah tersalah masuk line termasuk ler ke line tepon aku atau pun memang ler rezeki batang aku hari tu. Aku pun aper lagi goreng sakan ler budak tu sampai dekat dua jam berborak kat tepon. Dari dia tepon abang dia dah bertukar lak ke aku yang tepon dia. Nama budak ni Kasmimi dan umu...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.924 cerita

Kenangan masa lalu

 
Terserah: 23/01/2013 Dikarang oleh: bilisbilis 0 Ulasan

Sayapun duduk kekerusi lalu terus menonton tv. Saya berbaring di kerusi panjang lalu tertidur. setengah jam kemudian saya dikejutkan oleh jess yang menyuruh saya untuk mandi. Keesokan harinya selepas balik saya, jess beriya-iya benar untuk menceritakan saya satu perkara katanya. Masa tu hanya saya dan dia saja dirumah tu. Jeff bersekolah sebela...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.924 cerita

Eksperimen Minda

 
Terserah: 23/01/2013 Dikarang oleh: bilisbilis 0 Ulasan

Cerita ini adalah rekaan semata-mata. Tiada kaitan sama ada yang masih hidup atau yang telah mati. Nama aku Riee. Aku merupakan seorang student kedoktoran dalam bidang Psychology (Bidang apa aku tak nak specify di sini). Aku memang suka menjelajah ke dalam minda seseorang. Bagi aku, otak manusia antara misteri alam yang belum kita benar-benar fa...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.924 cerita

Cerita Jeng Rahmi (4)

 
Terserah: 22/01/2013 Dikarang oleh: LegolasPieyan 0 Ulasan

Mungkin aku lebih suka terhadap perempuan yang lebih tua dari pada yang seusia denganku.*Penampilan yang menggairahkan dan kelembutan mereka senantiasa membuat aku menoleh.* Aku saat ini 23 tahun, Dari semenjak remaja, aku diajarkan untuk menghormati perempuan.*Aku dibesarkan oleh ibuku setelah ayah meninggal, dan dia pula yang menanamkan rasa hor...

Tag: janda Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.924 cerita

Cerita Jeng Rahmi (3)

 
Terserah: 22/01/2013 Dikarang oleh: LegolasPieyan 0 Ulasan

Aku baru saja mengatur meja makan ketika mendengar pintu depan terbuka. Malam ini anakku Fira membawa pulang pacar barunya Adoel untuk makan malam. Fira baru saja berusia delapan belas tahun dan akan mulai tahun pertamanya di perguruan tinggi nanti di kampung papanya di belanda. Aku pergi ke pintu untuk menyambut mereka. Mereka berdiri tampak an...

Tag: putriku Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.924 cerita

Cerita Jeng Rahmi (2)

 
Terserah: 22/01/2013 Dikarang oleh: LegolasPieyan 0 Ulasan

Ini ceritaku lagi masih dengan Robert – atau Obet Kuda – begitu kawan-kawannya menjuluki. Sejak peristiwa di rumah beberapa waktu lalu, dimana karena birahi dan keisenganku aku memuaskan Obet dengan handjob, Obet sering datang ke rumah dengan berbagai alasan. Aku tahu, sebenernya dia ingin mengulang kejadian beberapa waktu itu, tapi dia takut atau ...

Tag: selingkuh Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.924 cerita

Cerita Jeng Rahmi (1)

 
Terserah: 22/01/2013 Dikarang oleh: LegolasPieyan 0 Ulasan

Namaku Rahmi – lengkapnya Siti Surahmini – lahir di S***g sekitar 46 tahun lalu. Status saat ini janda cerai. Mantan suamiku Indo yang lahir di Belanda. Kami menikah saat aku berusia 20 tahun. Aku dikaruniai anak perempuan – sekarang berumur 25 tahun, tinggal bersama bapaknya di Amsterdam untuk alasan pendidikan dan kehidupan yang lebih baik. Dua ...

Tag: selingkuh Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.924 cerita

Soegeng dan Misno (5)

 
Terserah: 22/01/2013 Dikarang oleh: LegolasPieyan 0 Ulasan

Minggu sore yang mendung, tampaknya akan turun hujan. Aku berada di ruang tamu rumah pamanku, berbaring di sofa yang empuk. Paman dan bibiku sedang ke kota M, tinggal aku dan Indy sepupuku yang ada di rumah. Pikiranku menerawang pada tubuh bugil putih mulus Bu Sarah yang berhasil kami kerjai. Masih segar terbayang olehku bagaimana bentuk kedua bong...

Tag: petualangan Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.924 cerita

Soegeng dan Misno (4)

 
Terserah: 22/01/2013 Dikarang oleh: LegolasPieyan 0 Ulasan

Dua hari kemudian Sebuah sore yang cerah, di kantin kampus. Aku dan Misno menikmati segelas es kelapa sambil membayangkan kenikmatan dua hari yang lalu, saat kami mengeksekusi Anita dari depan dan belakang. "Bener-bener gila lu No, kok bisa-bisanya kepikir nyodomi cewe berkerudung. Gimana kalo ada tainya di situ?" tanyaku sambil ketawa-ketawa. ...

Tag: petualangan Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.924 cerita

Soegeng dan Misno (3)

 
Terserah: 22/01/2013 Dikarang oleh: LegolasPieyan 0 Ulasan

Namaku Sugeng, mahasiswa semester 6 di kota Y. Di kampus aku bergabung dengan organisasi D** dengan pembina Pak Agus. Pak Agus masih muda, sekitar 40an awal dengan gelar Ph.D yang diambilnya di J. Sebagai pengajar, dia termasuk smart, menjelaskan mata kuliah dengan lugas dan menarik, sehingga mahasiswa dan mahasiswi simpatik padanya. Dalam membina ...

Tag: petualangan Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.924 cerita

Soegeng dan Misno (2)

 
Terserah: 22/01/2013 Dikarang oleh: LegolasPieyan 0 Ulasan

Namaku Sugeng, mahasiswa semester 6 di kota Y. Di kampus aku termasuk aktivis DKM, walaupun sebenarnya tidak terlalu aktif. Aku berasal dari keluarga yang religius, maka paman dan kakakku menyarankan aku untuk masuk organisasi DKM. Sebenarnya aku tidak terlalu minat, tapi supaya keluargaku tidak cerewet, dan lumayan untuk menambah pengalaman organi...

Tag: petualangan Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.924 cerita

Soegeng dan Misno (1)

 
Terserah: 22/01/2013 Dikarang oleh: LegolasPieyan 0 Ulasan

Namaku Sugeng, mahasiswa semester 6 di kota Y. Aku sebenarnya asli kota S, di kota ini aku tinggal menumpang pada pamanku. Pamanku ini punya anak perempuan yang kebetulan adik kelasku di kampus namanya Indy. Wajahnya ayu manis, tingginya sebahuku, kira-kira 162 cm. But that's all I know. Jangan tanya bagaimana ukuran payudaranya, kulit tangan atau ...

Tag: petualangan Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.924 cerita

Desahan Nafas Janda Angkuh

 
Terserah: 21/01/2013 Dikarang oleh: LegolasPieyan 0 Ulasan

Udara pagi ini trasa sejuk skali, seakan mnyambut baik datangnya hari Minggu ini. Secerah wajah tante Ivone yg tengah brcengkrama dngn bunga bunga ditaman. Meskipun nampak angkuh, namun kcantikan wajahnya tak dapat disembunyikan. Aku baru saja selesai mandi dan brniat ngeteh diteras rumah sambil mnghirup udara pagi yg segar. Akan tetapi mataku mli...

Tag: janda Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.924 cerita

Pagi Yang Panas

 
Terserah: 21/01/2013 Dikarang oleh: LegolasPieyan 0 Ulasan

Kecuali gaun bawahnya, dengan belahan di samping hingga setengah betis, kadang tersingkap, memperlihatkan betis mulusnya! Kontolku mengeras, dan lebih keras lagi mengacung saat melihat tumit kakinya yang kemerahan. Kubayangkan bagaimana liuk betis kakinya bila kugauli. Bahkan sering aku onani di depan Yuli tanpa dia tahu, kontolku ngaceng menginti...

Tag: selingkuh Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.924 cerita

Guru gersang

 
Terserah: 21/01/2013 Dikarang oleh: ryan farez 0 Ulasan

Kini genaplah 6 bulan Cikgu Noridah menjanda setelah suami kesayangannya meninggal dunia akibat kemalangan jalan raya. Cikgu Noridah tidak dapat melupakan kemalangan yang dilihatnya di dalam tv itu, rupa-rupanya melibatkan suaminya. Cikgu Noridah hanya mengetahui bila mana adik iparnya sendiri membawa dia ke hospital untuk pengecaman mayat suaminya...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.924 cerita

Ani and me (5) Service pada tetangga

 
Terserah: 20/01/2013 Dikarang oleh: LegolasPieyan 0 Ulasan

"Gile bener..." dalam tidurku, sekali ml dapat empat memek, memek mahasiswi, memek anak SMP, memek perawan dan memek wanita kesepian. Aku tidur dengan empat wanita disisiku. Keesokan hari aku terbangun oleh bisikan yang suaranya tak asing bagiku dengan kurasakan kedua tanganku dan kakiku terikat pada keempat ujung tempat tidur Sherly. Aku membuk...

Tag: perawan Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.924 cerita
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419

Login untuk ahli

Jika anda ahli erotikcerita.com sila isikan e-mel dan kata laluan anda di bawah.
E-mel
Kata laluan
 
login
Selanjutnya
Terlupa kata laluan
Ahli baru

Ingat?

Maklumat kategori

Kategori adalah paling biasa dan mengandungi pelbagai cerita seks dan fantasi. Bagaimana dengan mengadakan seks dengan anak dara jiran anda? Bercumbu dengan budak cabana yang ditemui anda dalam percutian? Atau seks dengan 3 lelaki tampan yang cuba membantu anda memperbaiki kereta anda di pertengahan perjanlanan di lebuhraya pada malam Jumaat? Kategori ini biasa digunakan apabila tiada lagi katagori boleh digunakan atau sebarang cerita yang berkenaan dengan seks domestik. Hantarkan cerita anda sekarang!
Karangkan "biasa" cerita anda

Yang paling popular

Kedai Seks

Link rakan

Ketahui juga

Laman web ini tertakluk dalam 18 U.S.C. Section 2257
Anda perlu berumur sekurang-kurang 18 tahun untuk menggunakan laman web ini
© 2003-2014 Erotikcerita.com "No.1 in Malaysia and Indonesia for erotic stories!"

TERIMAH KASIH DAN JUMPA LAGI !!! :-)