Biasa Cerita-cerita erotik seksi

Cerita erotik seksi - Fantasi erotik Login Tulis cerita Arkib video Bantuan  

Kategori-kategori cerita

Anggota polis Antara keluarga Biasa Bilik sembang Buat kali pertama Dubur Hamil Homosektual
Kawasan terbuka Kecurangan Kelab seks Lesbian Orang ternama Pasangan Pengikatan Penipuan
Perbezaan umur Secara geng Secara kumpulan Seks aniayaan Transekstual X Files

Biasa Cerita-cerita

Cerita-cerita dalam kategori ini Biasa

Diagih dengan
Terbaru
Dengan bunyi
A-Z
Yang paling popular
Pilih muka surat
5
6
7
8
9
»

Isteri Durjana Berpesta Sex (2)

 
Terserah: 08/06/2014 Dikarang oleh: sikitul 0 Ulasan

Jam 4.30pm aku mengemas beg kerja. Laptop kusimpan dalam laci meja kerja dan dikunci selamat. Malas nak bawak balik laptop. Paling kuat pun main facebook, dengan update blog. Tu semua boleh guna smartphone. Lagi senang, sambil-sambil boleh whatsapp dengan suami dan kawan-kawan. Semasa masuk ke kereta tadi cikgu din sempat mencubit punggungku yang ...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.327 cerita

Istri Ponakan

 
Terserah: 07/06/2014 Dikarang oleh: dahliadahlia 0 Ulasan

Keponakanku yang baru menikah tinggal bersamaku karena mereka belum memiliki rumah sendiri. Tidak menjadi masalah bagiku karena aku tinggal sendiri setelah lama bercerai dan aku tidak memiliki anak dari perkawinan yang gagal itu. Sebagai pengantin baru, tentunya keponakanku dan istrinya, Ines, lebih sering menghabiskan waktunya di kamar. Pernah sat...

Tag: sexy, ponakan, mulus Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.327 cerita

Teman Isteri

 
Terserah: 06/06/2014 Dikarang oleh: dahliadahlia 0 Ulasan

Siang itu pertemuanku dengan client makan waktu lebih cepat dari perkiraan. Jam masih menunjukkan jam 11.00, paling sampai kantor pas jam istirahat dan pasti sdh sepi, pada makan siang diluar kantor mmm kubelokkan mobilku, dan kutuju satu arah pasti kantor Tari istriku Istriku seorang wiraswasta, berkantor di daerah Tomang. Eee mas Tommy, tumben m...

Tag: toge, montok, sexy Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.327 cerita

Minyak Lintah

 
Terserah: 05/06/2014 Dikarang oleh: lapicit 0 Ulasan

Pagi tu, bila bangun sahaja... Yazid terasa isterinya Feera meraba batangnya...dia senyum... matanya masih lelap... memang begitulah Feera setiap pagi subuh2... masa tu lah batangnya mengeras... kalau nak harapkan malam2... susah benar nak keras... kecik 3 inci saja... kalau keras naik lah hingga 5 inci... itu pun sekejap saja... memang Feera meran...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.327 cerita

Aku dan Alia

 
Terserah: 05/06/2014 Dikarang oleh: man xxxxxxxx 0 Ulasan

Ianya berlaku agak kerap ketika aku berkawan dengan seorang awek bernama Alia , di bandar tempat aku tinggal..... Untuk pengetahuan korang....aku dah kenal si Alia since kami belum jadi graduan lagi....masa tu kami sedang tunggu keputusan SPM.......nak jadi cerita...aku kenal Alia ni masa aku mengorat dia dalam bas....respon dia ok....kami hanya ra...

Tag: alia Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.327 cerita

Normah

 
Terserah: 23/05/2014 Dikarang oleh: Oligopoli 0 Ulasan

Sebentar kemudian Normah (wanita yang sedang aku khayalkan) muncul menyuakan kepada aku towel dan kain pulikat. ‘En Osman ini isteri saya, Normah’ Kamal bersuara semasa Normah menghampiri sambil senyum dan terus pergi. Aku terus ke-bilik air untuk mandi kerana di-suruh oleh Kamal. Selesai mandi aku ke-ruang tamu mendapatkan Kamal yang se...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.327 cerita

Tetangga cantik

 
Terserah: 17/05/2014 Dikarang oleh: LegolasPieyan 0 Ulasan

Aku suka sekali melihat parasnya itu. Desy itu dapat dikategorikan gadis cantik dan menawan. Dengan tinggi 170 cm dan berat 52 kg, tubuhnya sangat ideal, kulitnya putih mulus, rambutnya panjang sepunggung, hidungnya mancung dan juga.., dadanya indah sekali. Aku taksir ukurannya sekitar 34A. "Ya baiklah, aku percaya kok sama kamu, jangan mara...

Tag: tetangga Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.327 cerita

Riana... Isteri Sahabatku

 
Terserah: 16/05/2014 Dikarang oleh: Oligopoli 0 Ulasan

Hazriana Othman. Begitulah nama yang suatu masa sentiasa menjadi sebutan. Seorang ibu beranak satu, namun kalau tidak dikenali, tak ramai yang akan mengatakan dia seorang ibu. Bentuk badan yang masih bergetah, kulit putih melepak, sentiasa menjadi impian indah buat kebanyakan jejaka di syarikat tempat aku bekerja. Namun, sekadar khayalan kerana Ria...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.327 cerita

Bunga di gilir

 
Terserah: 14/05/2014 Dikarang oleh: berbum 0 Ulasan

Namaku adalah Bunga Putri Laura, umurku baru saja menginjak 19 tahun, aku memiliki wajah yang dibilang cukup lumayan karena banyak cowok yang melirikku dari yang wajahnya tampan sampai yang wajahnya biasa-biasa saja. Aku sering merawat tubuhku mulai dari menyabuninya dengan sabun khusus, selalu ke spa, fitness, luluran, dan lain-lain sehingga sekar...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.327 cerita

Duda Yang Perkasa

 
Terserah: 12/05/2014 Dikarang oleh: qusri 0 Ulasan

Namaku Andra seorang duda, umurku 33th, dengan tinggi 170cm dan berat 64kg, serta kulitku lumayan putih. Mungkin dikira wanita2 yang disekelilingku, aku anak orang yg berkecukupan tp mereka meleset krn ak hanya anak orng biasa dan sederhana. Aku bersyukur diberi paras yg lumayan jg, tmn2 bilang musex(muka ngesex). Libidoku termasuk tinggi, Bibir ya...

Tag: duda perkasa Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.327 cerita

Usop dan Najwa

 
Terserah: 12/05/2014 Dikarang oleh: abrahamtank 0 Ulasan

Di antara usop dan najwa, jika sembang memang dah tak ada batasnya, termasuk tentang hal sex ni. Najwa juga dah tau ukuran konek usop. Sedangkan usop hanya tahu ukuran pinggang najwa saja, 24 inci. Yang bahagian atas dan bawahnya usop tidak diberitahu . "Belum saatnya Sop..", gitu kata najwa dengan nada romantik tetapi dengan renungan yang..entah ...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.327 cerita

Kisah Tiffany

 
Terserah: 11/05/2014 Dikarang oleh: Channa_Strata 0 Ulasan

Saya tidak pasti adakah perlu saya menceritakan kisah ini. Ini adalah kisah yang benar-benar berlaku dalam hidup saya. Saya sudah lama membaca kisah-kisah dalam myfirsttime ini. Tetapi tidak terfikir oleh saya untuk menceritakan kisah saya sendiri. Tapi hari ini saya teringin pula berkongsi pengalaman dengan semua pembaca myfirsttime. Apalagi ini a...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.327 cerita

Bu Andi

 
Terserah: 06/05/2014 Dikarang oleh: jaka82 0 Ulasan

Banyak orang memanggil namaku Egiek, nama kesayangan yang diberikan keluargaku. Setelah menyelesaikan SMA di kota T, saya masuk kuliah dan tamat S1 di kota B ini, sebuah kota besar yang memancarkan kesibukannya setiap hari, yang mendorong kesibukan bagi warganya. Studi lanjut S2 di Jakarta saya selesaikan selama 2 tahun, kemudian kembali di kota B ...

Tag: akhwat, bos Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.327 cerita

Mak kawan

 
Terserah: 02/05/2014 Dikarang oleh: ali1989 0 Ulasan

“Sampai nanti talipon abang,” itu pesan Abang Sahak pada isterinya Kak Zai ketika Kak Zai bertolak naik bas semalam, untuk melihat anak perempuan mereka yang terlibat kemalangan kecil. Kini Kak Zai telah pun berada di Bangi menumpang di rumah budak lelaki kawan sekelas Lia anaknya. Nak tumpang rumah budak perempuan, semuanya tinggal dalam kawasa...

Tag: kawan, mak, aku Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.327 cerita

Lembut

 
Terserah: 01/05/2014 Dikarang oleh: Christa Sari 0 Ulasan

Dia berlari tangannya ke bawah lengannya, ujung jarinya melengkung ke dalam ketika ia mencapai pergelangan tangannya membelai kulit lebih sensitif sana untuk kedua singkat sebelum menyelesaikan gerakan dengan mengambil tangannya; threading jari-jarinya miliknya. Berjalan mundur dan tidak pernah melanggar kontak mata dengan dia ia memimpin mereka ke...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.327 cerita

Untung Ruginya Sebagai Guru SMP (2)

 
Terserah: 30/04/2014 Dikarang oleh: LegolasPieyan 0 Ulasan

Singkat cerita, setelah hari kemari, dimana saya telah terjerumus didalam kemaksiatan yg sebenarnya melanggar sumpah seorang guru, dimana saya telah bertindak cabul kepada murid-murid saya sendiri. Setelah kejadian itu sebenarnya hati ini ingin tidak mengulangi perbuatan keji lagi, namun yg terjadi malah pengaruh bisikkan nafsu semakin menggolara p...

Tag: guru Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.327 cerita
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417

Login untuk ahli

Jika anda ahli erotikcerita.com sila isikan e-mel dan kata laluan anda di bawah.
E-mel
Kata laluan
 
login
Selanjutnya
Terlupa kata laluan
Ahli baru

Ingat?

Maklumat kategori

Kategori adalah paling biasa dan mengandungi pelbagai cerita seks dan fantasi. Bagaimana dengan mengadakan seks dengan anak dara jiran anda? Bercumbu dengan budak cabana yang ditemui anda dalam percutian? Atau seks dengan 3 lelaki tampan yang cuba membantu anda memperbaiki kereta anda di pertengahan perjanlanan di lebuhraya pada malam Jumaat? Kategori ini biasa digunakan apabila tiada lagi katagori boleh digunakan atau sebarang cerita yang berkenaan dengan seks domestik. Hantarkan cerita anda sekarang!
Karangkan "biasa" cerita anda

Yang paling popular

Kedai Seks

Link rakan

Ketahui juga

Laman web ini tertakluk dalam 18 U.S.C. Section 2257
Anda perlu berumur sekurang-kurang 18 tahun untuk menggunakan laman web ini
© 2003-2014 Erotikcerita.com "No.1 in Malaysia and Indonesia for erotic stories!"

TERIMAH KASIH DAN JUMPA LAGI !!! :-)