Biasa Cerita-cerita erotik seksi

Cerita erotik seksi - Fantasi erotik Login Tulis cerita Arkib video Bantuan  

Kategori-kategori cerita

Anggota polis Antara keluarga Biasa Bilik sembang Buat kali pertama Dubur Hamil Homosektual
Kawasan terbuka Kecurangan Kelab seks Lesbian Orang ternama Pasangan Pengikatan Penipuan
Perbezaan umur Secara geng Secara kumpulan Seks aniayaan Transekstual X Files

Biasa Cerita-cerita

Cerita-cerita dalam kategori ini Biasa

Diagih dengan
Terbaru
Dengan bunyi
A-Z
Yang paling popular
Pilih muka surat
75
76
77
78
79
»

Aktivis kampus

 
Terserah: 08/12/2012 Dikarang oleh: LegolasPieyan 1 Ulasan

Kenalkan…namaku Putria Leksiana…aq saat ini masih kuliah di salah satu perguruan tinggi swasta di Jogja…sudah sejak 2007 aq di jogja. Namun, nuansa kental religi dan budaya di sini membuat aq menjadi semakin berat tuk meninggalkan jogja… aku anak bungsu dari 3 bersaudara. Abiku seorang petinggi PAN di daerah kelahiranku di Kalimantan. Umiku hanya s...

Tag: kampus Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 26.989 cerita

Mula Menikmati Faraj

 
Terserah: 08/12/2012 Dikarang oleh: bilisbilis 0 Ulasan

Semenjak daripada itu aku mula terbayang2 akan faraj wanita dan gadis. Selepas adri novel Mona Gersang, aku membaca pula novel Tuti Sentiasa menanti. Ini membuatkan aku benar2 ketagih akan hubungan seks. Dikala itu saya masih ingat lagi saya masih lagi dibangku sekolah...sekolah rendah beb. spenda pun tak pakai. Kini terdapat pula novelseks dalam ...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 26.989 cerita

Janda anak (4)

 
Terserah: 08/12/2012 Dikarang oleh: bilisbilis 0 Ulasan

Walaupun kami sudah setahun bercerai hubungan kami tetap rapat. Setiap kali aku menemui jandaku aku dapat main dengannya. Oleh kerana jiran kami tak tahu kami bercerai maka mudahlah aku tidur di rumah jandaku setiap kali balik kampung melihat anak-anak. Aku biasanya tidur di luar di ruang tamu menghadap tv di atas tilam. Manakala dua anak lelaki...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 26.989 cerita

Perawatan Wajah Dita

 
Terserah: 07/12/2012 Dikarang oleh: LegolasPieyan 0 Ulasan

Gubraaaakk..!!! Bunyi pintu dibanting mengagetkan kami (aku dan istriku yang sedang bertempur) di sore yang tenang . “Huuh…ganggu orang aja…”! kataku kesal. “Paling si Dita pah…!” sahut istriku sambil memakai daster. Jadi loyo deh si junior….runtukku dalam hati. Untung mertuaku lagi keluar kota jenguk sodaranya yang lagi sakit. Itulah serba-...

Tag: daun muda Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 26.989 cerita

Aku Menjadi Obyek Masturbasi

 
Terserah: 05/12/2012 Dikarang oleh: rafki 0 Ulasan

Aku memasuki kamarku dan langsung kukunci dari dalam, kulepas T Shirt tanpa lengan yang kupakai dan kulemparkan begitu saja di tempat tidur. Payudaraku yang ranum berwarna sedikit merah muda di puting dan sekitarnya tampak menggairahkan. Aku memang sejak kecil tidak suka memakai bra hingga kini aku jadi tidak memiliki BH barang satupun, hingga begi...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 26.989 cerita

Guru STW Genit Nakal Merangsang

 
Terserah: 04/12/2012 Dikarang oleh: Christa Sari 0 Ulasan

Rina adalah seorang guru sejarah di smu. Umurnya 30 tahun, cerai tanpa anak. Kata orang dia mirip Demi Moore di film Striptease. Tinggi 170, 50 kg, dan 36B. Semua murid-muridnya, terutama yang laki-laki pengin banget melihat tubuh polosnya. Suatu hari Rina terpaksa harus memanggil salah satu muridnya ke rumahnya, untuk ulangan susulan. Si Anto ...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 26.989 cerita

Aku Gebet Sekalian Adiknya

 
Terserah: 04/12/2012 Dikarang oleh: Christa Sari 0 Ulasan

Sebelum saya ceritakan kisah-kisah nyata yg terjadi di hidupku, sebelumnya saya perkenalkan dulu. Saya lahir di Jakarta, keturunan cina, umur 28 thn, kerja disalah satu perusahaan swasta sebagai auditor pembukuan dan keuangan, saya ditugasi untuk mengawasi cabang denpasar, jadi saya tinggal disana menempati rumah kontrakan. Suatu hari saya di...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 26.989 cerita

Enaknya kerja di expedisi

 
Terserah: 02/12/2012 Dikarang oleh: LegolasPieyan 0 Ulasan

disuatu hari yang agak gerimis terpaksa deh ane kerja lembur nemenin pak kabul ( sopir kantor ane yang lain ) untuk nganterin paket ke sebuah PLTU di utara jawa tengah katanya sih logistik yang ane bawa penting dan urgent. sebenernya ane males tapi karena bos yang maksa plus uang jalan dan uang lembur 2x biasanya ane setuju aja plus si babe (pak ka...

Tag: biasa Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 26.989 cerita

Istri kedua

 
Terserah: 02/12/2012 Dikarang oleh: Pajang 0 Ulasan

Ubaid mendengarkan, lalu berkata : “ما شاء الله, seandainya semua istri berfikiran seperti anti”. “Maukah anti menjadi permaisuri kedua di istanaku?” Semburat jingga langit sore itu menjadi saksi bahagiaku mendengar permintaannya. Tapi syukurlah logika-ku masih berjalan. Ku katakan padanya “Bagaimana mungkin antum meminta ana menjadi istri antu...

Tag: ubaid, akhwat, istri kedua Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 26.989 cerita

Tuna Grahita

 
Terserah: 01/12/2012 Dikarang oleh: petrix212 0 Ulasan

Dia akhirnya bisa akrab denganku. Baby sitter Helen, bukan baby sitter biasa, dia mempunyai kecakapan khusus merawat anak tuna grahita. Tapi menurut pengamatanku Mbak Dini, kurang telaten merawat Helen. Aku banyak tahu mengenai anak tuna grahita dari bertanya ke mbak Dini. Dia nampaknya cukup menguasai teori-teori mengenai anak tuna grahita. Kata...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 26.989 cerita

Ketagih seks

 
Terserah: 30/11/2012 Dikarang oleh: bilisbilis 0 Ulasan

Mungkin usiaku masih muda tapi pengalamanku dalam hubungan seks mengatasi kawan-kawan seusiaku. Dalam kumpulanku, akulah juaranya. Aku mengenali seks waktu aku di tingkatan tiga. Dari hanya bermain ringan-ringan akhirnya aku terlajak bersama teman lelakiku. Pengalaman pertama itu tidaklah menyeronokkan kerana teman lelakiku terlalu cepat mengal...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 26.989 cerita

Aku dahaga

 
Terserah: 30/11/2012 Dikarang oleh: bilisbilis 0 Ulasan

Selepas SPM aku ke bandar mencari pekerjaan. Aku ditawarkan bekerja sebagai kerani penyambut di sebuah resort dan kelab golf. Namaku dah berubah, semua orang memanggilku Azie. Oleh kerana rupaku cantik dan pembawaanku ceria maka selepas enam bulan bekerja aku dilamar oleh seorang usahawan kaya yang selalu datang ke kelab golf. Kami berkahwin dan h...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 26.989 cerita

Zira Bekas Tunang Azahar

 
Terserah: 30/11/2012 Dikarang oleh: bilisbilis 0 Ulasan

Azahari mendukung Zira ke dalam bilik hotel yang disewanya. Sebelum itu sempat juga ia menyentuh buah dada montok gadis itu yang digeraminya selama pertunangan dia dengan Zira. Sudah banyak yang dilaburkan masa dan duit untuk Zira dan sekarang ialah masa pembalasan budi. Bilik tidur yang luas dan dilengkapi dengan berbagai peralatan moden, p...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 26.989 cerita

Cerita Ijja

 
Terserah: 30/11/2012 Dikarang oleh: bilisbilis 0 Ulasan

Aku, IJJA berasal dari Selangor, anak ketiga daripada 4 beradek, berusia 24 tahun, berkerjaya, saiz ukuran badan ku sederhana saja 34 28 36, tinggi 160cm. Aku seorang yang periang dan mudah berkawan terutamanya dengan LELAKI berbanding perempuan tetapi bukan bermaksud aku tidak suka berkawan dengan kaum sejenis ku. Cuma aku memang jenis yang mudah ...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 26.989 cerita

Hamzah Anakku

 
Terserah: 30/11/2012 Dikarang oleh: bilisbilis 0 Ulasan

Anakku Hamzah, 22 tahun. buat hal lagi. Malam tadi dia ditangkap polis kerana kononnya dia pukul orang bersama kawannya. Pagi tadi aku diberitahu polis bahawa Hamzah ada di lokap. Tengah hari ini aku ke balai polis untuk melihat anakku tapi polis tak benarkan kerana ia adalah kes jenayah. Aku diarah menemui Inspektor Razali yang sedang menyiasat...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 26.989 cerita

Pancut Kat Dalam Bas

 
Terserah: 30/11/2012 Dikarang oleh: bilisbilis 0 Ulasan

Ada sekali tu aku nak balik ke Bentong naik bas biasa dari Pekeliling. Kebetulan plak orang memang ramai aritu. Masa nak naik bas bodo tu, kebetulan kat depan aku awek pakai seluar jeans ketat yang beratur. Orang memang berhimpit2 masa tu, apa lagi aku pun buat2 sibuk jugak, sondol batang aku terus kena kat jubor minah tu. Pasal orang dok tolak2, a...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 26.989 cerita
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413

Login untuk ahli

Jika anda ahli erotikcerita.com sila isikan e-mel dan kata laluan anda di bawah.
E-mel
Kata laluan
 
login
Selanjutnya
Terlupa kata laluan
Ahli baru

Ingat?

Maklumat kategori

Kategori adalah paling biasa dan mengandungi pelbagai cerita seks dan fantasi. Bagaimana dengan mengadakan seks dengan anak dara jiran anda? Bercumbu dengan budak cabana yang ditemui anda dalam percutian? Atau seks dengan 3 lelaki tampan yang cuba membantu anda memperbaiki kereta anda di pertengahan perjanlanan di lebuhraya pada malam Jumaat? Kategori ini biasa digunakan apabila tiada lagi katagori boleh digunakan atau sebarang cerita yang berkenaan dengan seks domestik. Hantarkan cerita anda sekarang!
Karangkan "biasa" cerita anda

Yang paling popular

Kedai Seks

Link rakan

Ketahui juga

Laman web ini tertakluk dalam 18 U.S.C. Section 2257
Anda perlu berumur sekurang-kurang 18 tahun untuk menggunakan laman web ini
© 2003-2014 Erotikcerita.com "No.1 in Malaysia and Indonesia for erotic stories!"

TERIMAH KASIH DAN JUMPA LAGI !!! :-)