Biasa Cerita-cerita erotik seksi

Cerita erotik seksi - Fantasi erotik Login Tulis cerita Arkib video Bantuan  

Kategori-kategori cerita

Anggota polis Antara keluarga Biasa Bilik sembang Buat kali pertama Dubur Hamil Homosektual
Kawasan terbuka Kecurangan Kelab seks Lesbian Orang ternama Pasangan Pengikatan Penipuan
Perbezaan umur Secara geng Secara kumpulan Seks aniayaan Transekstual X Files

Biasa Cerita-cerita

Cerita-cerita dalam kategori ini Biasa

Diagih dengan
Terbaru
Dengan bunyi
A-Z
Yang paling popular
Pilih muka surat
79
80
81
82
83
»

Cerita Seks Selingkuh (3)

 
Terserah: 18/12/2012 Dikarang oleh: LegolasPieyan 0 Ulasan

Hubungan mamah dengan Faried semakin hot pah, sering mamah tidak bisa menahan hasrat untung ngentot dengan Faried. Terbayang baying kontol Faried yang besar melesak kedalam vagina mamah, mengocok ngocok dengan keras dan menyemburkan pejunya yang banyak dan kental Pah. Saat itu kita baru pulang dari meeting, Faried yang menyetir mobil tiba tiba...

Tag: selingkuh Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.940 cerita

Cerita Seks Selingkuh (2)

 
Terserah: 18/12/2012 Dikarang oleh: LegolasPieyan 0 Ulasan

“jadi mamah benar benar main dengan Faried?” Tanya Frans menyelidik “Iya pah, mamah suka dengan dia. Kan papah yang nyuruh nyuruh mamah untuk cari tau fantasi laki laki lain terhadap mamah.” Jawabku ingin tahu reaksi Frans. “Iya kan gak perlu sampai benar benar kejadiannya” Frans membela diri. “Iya pah, tapi setelah Faried cerita berfantasi den...

Tag: selingkuh Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.940 cerita

Cerita Seks Selingkuh (1)

 
Terserah: 18/12/2012 Dikarang oleh: LegolasPieyan 0 Ulasan

Perkenalkan namaku Eva, aku sudah menikah dengan Frans 10 tahun. Sudah beberapa malam ini, suamiku, Frans selalu meminta aku bercerita tentang fantasi teman teman pria. Bagaimana mereka menaksir diriku, memuja diriku dan memimpikan diriku berhubungan sex dengan mereka. Aku sudah sampaikan kepadanya, bahwa aku risih menceritakannya. Sangatlah...

Tag: selingkuh Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.940 cerita

Martini: Bercinta dengan Laki Laki idiot

 
Terserah: 18/12/2012 Dikarang oleh: LegolasPieyan 0 Ulasan

Suamiku bernama Arlan usianya di bawahku satu tahun adalah seorang yang super sibuk dengan kegiatan kantor dan urusan sehari hari sehingga tugas sebagai kepala keluarga menjadi kurang terkontrol. Aku mempunyai paras yang lumayan cantik, pernah teman-temanku berkata waktu kuliah dulu bahkan waktu aku berkerja sebagai kasir disebuah perusahaan swast...

Tag: idiot Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.940 cerita

Ismi

 
Terserah: 18/12/2012 Dikarang oleh: LegolasPieyan 0 Ulasan

Perkenalin nama gue Ryan, gue tinggal di sebuah kota pantai di utara Jawa, fisik gue gak spesial, biasa2 saja tapi gue gampang gaul dan banyak punya teman skrg masih duduk di bangku kls 2 sma, gue bakal ceritakin pengalaman pertama yg benar2 gak akan terlupakan, kejadian ini baru terjadi bulan kemarin waktu itu hari libur dan gue masih sant...

Tag: teman Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.940 cerita

Om Roy yang perkasa

 
Terserah: 17/12/2012 Dikarang oleh: valkyrie dodol 0 Ulasan

Aku mengenal om Roy tanpa sengaja, waktu itu hujan deras mengguyur Jakarta. Aku terpaksa lari2 dari sekolahku menuju halte didepan sekolah menerobos hujan, gak terlalu besar sih, tapi cukup untuk membuat baju seragamku basah. Cukup lama aku menunggu kendaraan umum, tapi yang menuju arah rumahku gak ada yang lewat, sampe halte menjadi sepi, ...

Tag: om Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.940 cerita

Enak pak

 
Terserah: 17/12/2012 Dikarang oleh: valkyrie dodol 0 Ulasan

"Pak, gak enak nih, nanti saya jadi sumber gosip ibu2". "Kan kita cuma duduk diluar aja, gak masuk kerumah. Kalo ada ibu yang laen, nanti aku tawarin makan bakso juga deh biar gak digosipin. Aku ... (dia menyebutkan namanya)". "Saya Dina pak". Sambil makan bakso kami ngobrol aja,sampe selesai makan bakso gak ada ibu2 yang menampakkan diri....

Tag: bapak Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.940 cerita

Pamcut Dalam Farah

 
Terserah: 16/12/2012 Dikarang oleh: Broder5075 0 Ulasan

Suasana kelam di dalam bilik yang berhawa dingin itu membuatkan dia berasa malas untuk bangun pada pagi itu. Namun dipaksa juga dirinya untuk ke tandas. Selimut gebar yang selesa itu disingkap lalu dia berdiri perlahan-lahan dengan hati yang berat. Terserlahlah kini kesempurnaan sekujur tubuh telanjang seorang gadis yang berusia 26 tahun itu. Ramb...

Tag: farah, pancut, dalam Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.940 cerita

Isteri Sporting

 
Terserah: 16/12/2012 Dikarang oleh: laduks 0 Ulasan

Aku beruntung sebab dapat isteri yang sporting sebab setiap kali aku bersama dengan dia, dia akan benarkan aku untuk membayangkan sesiapa sahaja ketika tu. Maknanya aku boleh bayangkan siapa-siapa je la macam artis ke, kawan pejabat atau adik beradik wife aku sendiri. Wife aku tak kisah, malah dia pun turut berlakon jadi siapa yang aku nak. Bil...

Tag: sex Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.940 cerita

Nafsu Terhadap Jiran

 
Terserah: 15/12/2012 Dikarang oleh: bilisbilis 0 Ulasan

Semasa aku sedang mengemas rumah jiran sebelah datang berkunjung. Beliau agak berumur dan berkerja sebagai pemandu bas. Beliau agak peramah dan cepat mesra. Pada pagi minggu berikut nya semasa aku sedang berihat setelah sarapan jiran ku datang berkunjung kerana dia off. Semasa kami sedang rancak berbual isteri nya memanggil dengan suara yang ag...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.940 cerita

Kenangan di Manado

 
Terserah: 15/12/2012 Dikarang oleh: LegolasPieyan 0 Ulasan

Perkenalkan nama ane Roy, ane adalah murid salah satu DJ terkenal di Jakarta, sebagai DJ baru ane akhirnya di training untuk mencari pengalaman di luar Jakarta, tepatnya di Manado. Sekedar info buat agan-agan sekalian perawakan ane tinggi 185cm dengan berat badan proporsional karena ane rajin gym. Oke cukup segitu aja perkenalan tentang ane. C...

Tag: kenangan Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.940 cerita

Ketagihan

 
Terserah: 15/12/2012 Dikarang oleh: lamdacore 0 Ulasan

Sudin baring di-sofa di-ruang tamu sambil merenung siling rumah sewa kami yang telah tiga bulan tidak di-jelaskan bayaran sewa-nya. Wajah-nya muram memikirkan hari-hari yang mendatang yang kelihatan tidak menjanjikan apa-apa. Gelap bak malam yang gelap gelita tanpa cahaya bulan mahu pun bintang-bintang yang yang berkelipan. Tipah yang bertubuh ke...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.940 cerita

Tante Dewi yg cantik

 
Terserah: 14/12/2012 Dikarang oleh: petrix212 0 Ulasan

Namaku Yusuf ini adalah sebuah cerita tentang tante saya bernama Dewi, saya mulai aktif melakukan aktivitas seksual sewaktu saya masih 19 tahun. Teman-teman saya yang memberitahu bagaimana cara bermasturbasi dan saya mulai melakukan itu.dan saya benar-benar menikmatinya. Saya selalu ingin melakukan hubungan seks tetapi tidak mendapatkan kesempatan ...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.940 cerita

Tetanggaku

 
Terserah: 14/12/2012 Dikarang oleh: petrix212 0 Ulasan

Istriku akrab dengan Bu Lina, karena dia sering belajar masak dari Bu Lina. Pasangan tetanggaku ini menurut pengamatanku adalah pasangan yang tidak seimbang. Pak Bardi perawakannya agak kurus dan tidak tinggi. Sedangkan Bu Lina adalah sosok wanita yang montok meski tidak termasuk gemuk. Kadang-kadang aku berpikir, apakah Pak Bardi sanggup melawan...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.940 cerita

Nafsu terpendam

 
Terserah: 14/12/2012 Dikarang oleh: petrix212 0 Ulasan

Minggu pagi ini, sambil meregangkan badan aku melepas selimut dan aku merasakan sentuhan kain satin dasterku di puting buah dadaku dan entah kenapa rasanya nikmat dan merinding kulitku dibuatnya. Terasa putingku membesar dan keras. Cepat aku pergi mandi di shower, aku mandi air dingin. Air membuat kesegaran tersendiri dan aku merasa vaginaku mereba...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.940 cerita

Guru Les

 
Terserah: 14/12/2012 Dikarang oleh: petrix212 0 Ulasan

Namaku Joko, umur 18 tahun, Sekolah Menengah Atas (SMA) jurusan IPS di Semarang Aku satu satunya anak dari orang tua ku, dan orang tuaku berdua kerja di Jakarta, dan pulang kerumah minggu terakhir dalam sebulan Untuk sementara hidup seksualku, karena maklum saja sudah 18 tahun, Hobbyku adalah lihat film porno, dan suka masturbasi. Perjaka? Oh je...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.940 cerita
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419

Login untuk ahli

Jika anda ahli erotikcerita.com sila isikan e-mel dan kata laluan anda di bawah.
E-mel
Kata laluan
 
login
Selanjutnya
Terlupa kata laluan
Ahli baru

Ingat?

Maklumat kategori

Kategori adalah paling biasa dan mengandungi pelbagai cerita seks dan fantasi. Bagaimana dengan mengadakan seks dengan anak dara jiran anda? Bercumbu dengan budak cabana yang ditemui anda dalam percutian? Atau seks dengan 3 lelaki tampan yang cuba membantu anda memperbaiki kereta anda di pertengahan perjanlanan di lebuhraya pada malam Jumaat? Kategori ini biasa digunakan apabila tiada lagi katagori boleh digunakan atau sebarang cerita yang berkenaan dengan seks domestik. Hantarkan cerita anda sekarang!
Karangkan "biasa" cerita anda

Yang paling popular

Kedai Seks

Link rakan

Ketahui juga

Laman web ini tertakluk dalam 18 U.S.C. Section 2257
Anda perlu berumur sekurang-kurang 18 tahun untuk menggunakan laman web ini
© 2003-2014 Erotikcerita.com "No.1 in Malaysia and Indonesia for erotic stories!"

TERIMAH KASIH DAN JUMPA LAGI !!! :-)