Biasa Cerita-cerita erotik seksi

Cerita erotik seksi - Fantasi erotik Login Tulis cerita Arkib video Bantuan  

Kategori-kategori cerita

Anggota polis Antara keluarga Biasa Bilik sembang Buat kali pertama Dubur Hamil Homosektual
Kawasan terbuka Kecurangan Kelab seks Lesbian Orang ternama Pasangan Pengikatan Penipuan
Perbezaan umur Secara geng Secara kumpulan Seks aniayaan Transekstual X Files

Biasa Cerita-cerita

Cerita-cerita dalam kategori ini Biasa

Diagih dengan
Terbaru
Dengan bunyi
A-Z
Yang paling popular
Pilih muka surat
82
83
84
85
86
»

Main di tangga

 
Terserah: 30/11/2012 Dikarang oleh: bilisbilis 0 Ulasan

Mula-mula tu aku rasa tension sangat sebab tak tahu nak buat apa,so aku pun duduk kat tangga di apartmen aku.aku selalunya kalau tension sangat aku akan hilang tension aku dengan melancap.jadi hari tu aku pun melancap kat tangga. bila aje sampai kat tangga aku terus buka seluar aku dan seluar dalam aku.lepas tu hanya pakai baju aje. aku pun duduk l...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.593 cerita

Bunga Asmara di Trans Jakarta

 
Terserah: 28/11/2012 Dikarang oleh: LegolasPieyan 0 Ulasan

saya bekerja di sebuah perushaan swasta di kawasan sudirman. umur saya 25 ber status single. kali ini saya ingin menceritakan salah satu kisah nyata yang pernah saya alami. saya berasal dari keluarga sederhana, kehidupan saya juga biasa2 saja, tapi tidak sedikit wanita yang dekat dengan saya, menurut mereka saya lumayan ganteng.hehee..orang tua sa...

Tag: daun muda Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.593 cerita

Inilah swingerku dan kemauanku part (2)

 
Terserah: 28/11/2012 Dikarang oleh: LegolasPieyan 0 Ulasan

Rudi &Andy aku suruh pulang karena tugas mereka sudah selesai sambil mengingatkan kalo jam 10 pagi Rudi datang lagi sambil membawa 2 orang temannya. Dua hari ini aku akan memuaskan istriku… "Saya ada 2 teman yang memang agak kecilan dibanding punya saya, tapi mereka lebih ahli dari Andi. Bagaimana om bisa saya ajak mereka?" Tanya Rudi. "OK lah t...

Tag: swinger Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.593 cerita

Inilah swingerku dan kemauanku part (1)

 
Terserah: 28/11/2012 Dikarang oleh: LegolasPieyan 0 Ulasan

Aku adalah suami yang punya kreativitas sex yang berlebihan, sering aku membayangkan istriku bercinta dengan banyak lelaki bersamaan dan aku menontonnya. Terkadang aku suka memancing mancing istriku, bagaimana kalau direalisasikan…Dia langsung cemberut dan marah marah…. Karena aku sering bicara tentang itu, lama lama dia merasa biasa saja bahkan...

Tag: swinger Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.593 cerita

Intan adik angkatku (3)

 
Terserah: 28/11/2012 Dikarang oleh: bilisbilis 0 Ulasan

“Intan, Yana dah tidur. Kita masuk bilik Intan ya?”. Intan tidak menjawab, tetapi tidak menghalang. Sambil mendukungnya, aku berjalan menaiki tangga satu persatu. Walaupun Intan agak berat, tapi ia bukanlah masalah dengan kemampuan fizikal yang kumiliki. Aku mula mendaki tangga perlahan-lahan sehingga tiba di depan Yana. Yana masih duduk di tang...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.593 cerita

Intan adik angkatku (2)

 
Terserah: 28/11/2012 Dikarang oleh: bilisbilis 0 Ulasan

“Masuklah bang”, pelawa Intan padaku. Aku melangkah kaki masuk ke dalam rumah Intan. Rumah yang didiami oleh dia, keluarga kakaknya serta kedua orang tuanya itu tidaklah begitu besar. Cuma rumah teres biasa. Tetapi bagi mereka sekeluarga, rumah itu sudah cukup selesa. Sejak aku mengajar Intan tentang dunia sex setahun yang lalu, sudah banyak ...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.593 cerita

Intan adik angkatku (1)

 
Terserah: 28/11/2012 Dikarang oleh: bilisbilis 0 Ulasan

Aku memandu keretaku dengan tenang, menghala ke satu kawasan bukit yang lengang. Di situ memang gelap, dan sesuai bagi insan Yang ingin melakukan asmara. Bukan tak pernah digempur pegawai agama, cuma kekerapannya rendah. Setahun mungkin 2-3 kali. Disebelahku, adik angkatku sedang melayan pemandangan di lereng-lereng bukit. Intan namanya dan baru...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.593 cerita

Swee Lan amoiku

 
Terserah: 28/11/2012 Dikarang oleh: bilisbilis 0 Ulasan

Juga, berada di dalam selimut yang sama ialah Swee Lan, gadis tionghua yang berusia dalam lingkungan dua puluh lima tahun. Dengan berbantalkan lengan Johan, Swee Lan berbaring menghadap Johan. Lantas dia pun memeluk dada Johan. Dan kelihatan tangannya mengusap-usap bulu dada Johan. Pada kesempatan yang ada, Johan memegang tangan Swee Lan lalu meme...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.593 cerita

4 orang guru sekolah

 
Terserah: 27/11/2012 Dikarang oleh: lamdacore 0 Ulasan

Cerita ini adalah mengenai kisah mengenai 4 orang guru sekolah yang akan dirogol serentak oleh Maniam dan rakan-rakannya. 4 orang gadis ini merupakan guru yang mengajar dibeberapa buah sekolah di kawasan yang berdekatan.Raudhah merupakan seorang guru lepasan Ijazah yang kini mengajar di sekolah agama. Beliau merupakan seorang gadis yang san...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.593 cerita

Casting film

 
Terserah: 25/11/2012 Dikarang oleh: valkyrie dodol 0 Ulasan

Pagi hari di kantor mewah sebuah perusahaan film nasional. Seorang gadis cantik sedang diwawancara oleh manajer casting perusahaan tersebut. Pewawancara adalah seorang pria bernama Toni berumur 28 tahun keturunan India. “Namanya siapa?” kata Toni lalu duduk dan mengambil setumpuk kertas di mejanya. “Santi, lengkapnya Beznifa Santi Putridewi.” j...

Tag: film Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.593 cerita

Bertepuk sebelah tangan

 
Terserah: 25/11/2012 Dikarang oleh: valkyrie dodol 0 Ulasan

Aku merasa hidup ini sangat fana. Aku terlahir di keluarga yang serba kekurangan, aku tidak pernah mengecap bangku pendidikan, karena ayahku telah lama dunia, sejak kecil hanya ibuku saja yang mencari nafkah, namun sekarang karena faktor usia beliau juga harus berhenti bekerja sebagai pembantu rumah tangga. Kondisi tubuhnya sudah tidak memungkinkan...

Tag: cinta Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.593 cerita

Tini puas

 
Terserah: 24/11/2012 Dikarang oleh: fatal khiosk 0 Ulasan

Kartini adalah seorang gadis kampung yg berusia 25 tahun. Tini baru berkahwin dengan Azwan yg berusia 27 tahun. Tini mengikut Azwan pindah ke Bandar apabila selesai sebulah berkahwin. Ramai kawan-kawan Azwan di bandar memuji isterinya yg mempunyai Punggung tonggek yg bulat serta montok, manakala buah dada tini pula berukuran 36 besar dan cekang . A...

Tag: jiran, isteri, puas Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.593 cerita

Jururawat

 
Terserah: 23/11/2012 Dikarang oleh: archerskel 0 Ulasan

Di klinik tersebut ditugaskan seorang jururawat masyarakat. Beliau akan melawat rumah-rumah orang kampung dengan menaiki motorsikal. Kebetulan pula klinik desa di kampungku sedang dalam proses ubahsuai. Klinik desa tersebut merupakan sebuah bangunan dua tingkat, bahagian bawah berfungsi sebagai klinik sementara bahagian atas adalah kuarters unt...

Tag: jururawat Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.593 cerita

Cilacap... cinta langsung tancap (4)

 
Terserah: 22/11/2012 Dikarang oleh: LegolasPieyan 0 Ulasan

“Dith....besok jadi ke Pangandaran gak? Sambungnya “emang kenapa? Tanyaku Gimana kalau sisa duitmu untukku membayar ini kita buat pesta disana....? ajak Vina "OKEY BEB....jawabku singkat padat dan tepat mengiyakan ajakanya Pagi itu mentari bersinar begitu cerah, namun tidak dengan aku....rasa capek, lemas dan lesu menghinggapi tubuhku bahkan ...

Tag: cinta Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.593 cerita

Cilacap... cinta langsung tancap (3)

 
Terserah: 22/11/2012 Dikarang oleh: LegolasPieyan 0 Ulasan

hari itu aku bangun agak kesiangan, aku lihat jam dinding menunjukan pukul 09:15 dan kulihat dirumah sudah tidak ada orang. Om dan tanteku sudah berangkat ke sekolah tempat mereka mengajar.....sepupuku juga udah gak ada..... aku bingung mau kemana dan ngapain??? Disini aku gak punya teman dan gak tahu tempat2 yang asyik” gumamku dalam hati. Selesa...

Tag: cinta Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.593 cerita

Cilacap... cinta langsung tancap (2)

 
Terserah: 22/11/2012 Dikarang oleh: LegolasPieyan 0 Ulasan

.....dan keesokan harinya, aku diantar Cristine ke rumah tanteku....walau dengan berputar-putar dan bertanya kesana kemari.....akhirnya aku sampai juga dirumahnya. Sesaat kemudian Cristine buru-buru pamit pulang takut dimarahi orang tuanya. “itu pacar kamu ya Dith? Tanya mbak marni mengejutkan aku. Asal tahu aja, mbak Marni itu adik Om ku, beranak...

Tag: cinta Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.593 cerita
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419

Login untuk ahli

Jika anda ahli erotikcerita.com sila isikan e-mel dan kata laluan anda di bawah.
E-mel
Kata laluan
 
login
Selanjutnya
Terlupa kata laluan
Ahli baru

Ingat?

Maklumat kategori

Kategori adalah paling biasa dan mengandungi pelbagai cerita seks dan fantasi. Bagaimana dengan mengadakan seks dengan anak dara jiran anda? Bercumbu dengan budak cabana yang ditemui anda dalam percutian? Atau seks dengan 3 lelaki tampan yang cuba membantu anda memperbaiki kereta anda di pertengahan perjanlanan di lebuhraya pada malam Jumaat? Kategori ini biasa digunakan apabila tiada lagi katagori boleh digunakan atau sebarang cerita yang berkenaan dengan seks domestik. Hantarkan cerita anda sekarang!
Karangkan "biasa" cerita anda

Yang paling popular

Kedai Seks

Link rakan

Ketahui juga

Laman web ini tertakluk dalam 18 U.S.C. Section 2257
Anda perlu berumur sekurang-kurang 18 tahun untuk menggunakan laman web ini
© 2003-2014 Erotikcerita.com "No.1 in Malaysia and Indonesia for erotic stories!"

TERIMAH KASIH DAN JUMPA LAGI !!! :-)