Biasa Cerita-cerita erotik seksi

Cerita erotik seksi - Fantasi erotik Login Tulis cerita Arkib video Bantuan  

Kategori-kategori cerita

Anggota polis Antara keluarga Biasa Bilik sembang Buat kali pertama Dubur Hamil Homosektual
Kawasan terbuka Kecurangan Kelab seks Lesbian Orang ternama Pasangan Pengikatan Penipuan
Perbezaan umur Secara geng Secara kumpulan Seks aniayaan Transekstual X Files

Biasa Cerita-cerita

Cerita-cerita dalam kategori ini Biasa

Diagih dengan
Terbaru
Dengan bunyi
A-Z
Yang paling popular
Pilih muka surat
82
83
84
85
86
»

Pengalaman bersama mantan di deplu

 
Terserah: 19/11/2012 Dikarang oleh: empty_xxx 0 Ulasan

Ini pengalaman pribadiku dimana ak suka dengan mantanku dari sd sejak pertama kali bertemu dipesantren kilat... ketika kelas 2 smp ak bertemu lagi dengan perempuan yg ak suka padahal waktu pesantren kilat cuma sebentar ech ketemu lg kl jodoh ga kemana... akan tetapi ak g berani ungkapin sampai kelas 2 smk br berani ngungkapin dan waktu smk satu sek...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.251 cerita

Efi cewek yg sok jual mahal

 
Terserah: 18/11/2012 Dikarang oleh: LegolasPieyan 0 Ulasan

P yg bertugas menyetir mobil. Aku telepon HPnya dan dia bilang segera siap, tapi 30 menit berlalu tidak juga muncul batang hidungnya. Tiba-tiba HP saya berbunyi dan Mr. P dgn suara terburu-buru minta pertolongan saya “Wir, gua lagi diparkiran ada masalah nich, tolong bantuin gua!” Aku bergegas ke tempat yg dimaksud, parkiran gelap di lokasi yang...

Tag: seks bebas Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.251 cerita

Cik Yah

 
Terserah: 18/11/2012 Dikarang oleh: abrahamtank 0 Ulasan

Seperti biasa ketika cuti persekolahan,aku mesti bermalam di rumah Pakcik aku di bandar untuk menolong beliau apa yang patut.Pakcik aku bertuah kerana memiliki seorang isteri yang cantik dan menawan serta mudah mesra dengan semua orang.Itu adalah salah satu sebab mengapa aku suka bermalam di rumah Pakcik aku.Isterinya yang aku panggil Makcik Yah se...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.251 cerita

Malam Pertama

 
Terserah: 18/11/2012 Dikarang oleh: steamer 0 Ulasan

Aku dah jadi suami orang.malam ni merupakan malam pertama aku dengan isteri aku. suasana dirumah isteri aku masih sibuk sedara mara sebelah isteri masih sibuk mengemas dan berbual2.anak2 sedara ada yang tertidur diruang tamu.pakcik2 duk sembang2 kat depN RUMAH. LETIH betul dari semalam kurang rehat.sebelah keluarga aku dah balik.kawan2 aku juga dah...

Tag: suami isteri Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.251 cerita

Secretary Aku

 
Terserah: 17/11/2012 Dikarang oleh: jalan2 0 Ulasan

Selepas aku balik dari oversea, aku diajak bekerja oleh seorang rakan keluargaku. So, aku dapat position yang senior dalam companynya. Tugas disitu memerlukan aku selalu travel dan aku memang entitle untuk dapat seorang secretary. Aku pun suruh Personnel Dept. conduct interview dimana aku turut serta sebab aku nak pilih yang best. Aku yang pilih se...

Tag: cantik, kali pertama, rakan sekerja Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.251 cerita

Nyonyaku

 
Terserah: 16/11/2012 Dikarang oleh: capoisme 0 Ulasan

Terus terang, semuanya terjadi secara tidak sengaja. Pada waktu itu aku membeli buku tentang indera ke-enam atau "bawah sadar", tadinya sekedar iseng waktu berada di suatu toko buku. Inti buku itu mengajarkan begini. Kalau kita menginginkan sesuatu maka kita harus mencoba menvisualisasikannya.. Suatu saat apa yang kita visualisasikan itu akan terja...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.251 cerita

Resepsionis Manis

 
Terserah: 15/11/2012 Dikarang oleh: yagyu13 0 Ulasan

Dengan mata yang masih agak mengantuk, aku memasuki lobby kantorku yang terletak di lantai 25. “Selamat pagi Pak Robert” “Pagi” Aku lihat ke arah si penyapa, ternyata dia adalah Noni, resepsionis berjilbab yang sedang tersenyum manis. Noni ini sudah lama aku incar sejak lama, dan berbeda dengan gadis lain yang jatuh ke dalam pelukanku, dia ...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.251 cerita

Hadiah hari jadi

 
Terserah: 14/11/2012 Dikarang oleh: sayabaiksangat 0 Ulasan

KENA ROGOL aku nak citerkan kat korang fasal pengalaman aku kena rogol dgn kawan kawan suami aku. aku nie baru kawin, tapi takda anak masa tu,ntah camana masa hari ulangtahun perkawinan aku yg pertama kami diraikan dlm satu majlis sederhana oleh kawan pejabat suami aku. kawan suami aku pulak ada yg bujang dan ada yg dah kawin. aku nie pulak dikateg...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.251 cerita

Kamar Violet (1)

 
Terserah: 14/11/2012 Dikarang oleh: LegolasPieyan 0 Ulasan

Pria itu menciumku semakin panas, ia menindihku sehingga kami terhempas ke ranjangku dengan posisi aku di bawahnya. Bibir kami saling memagut dan tangannya menggerayangi pahaku yang terbuka dengan liarnya, lidahnya menjalar bagai bagai ular ke telinga dan leherku sementara tangannya menarik lepas lipatan handuk kuning yang melilit tubuh telanjangku...

Tag: horor Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.251 cerita

Kamar Violet (2)

 
Terserah: 14/11/2012 Dikarang oleh: LegolasPieyan 0 Ulasan

Aku mulai menyisir gudang tanpa peduli rasa jijik dan trauma karena pernah menemukan bangkai tikus dulu, ini adalah deadline yang ditetapkan Vio, jika aku gagal aku tidak tahu bagaimana nasibku. Aku tidak sendiri, Bang Selon juga ikut membantu karena telah terlibat dalam masalah ini. Ia telah membawakan sejirigen bensin untuk membakar benda itu nan...

Tag: horor Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.251 cerita

Aidah

 
Terserah: 13/11/2012 Dikarang oleh: carllord 0 Ulasan

Kisah yang memberangsangkan aku bermula bila suatu hari aku balik KL dengan dia tumpang kereta abang aku. Kebetulan bapa dia (pakcik aku lah) ada kursus dekat UM, so kitaorang pun naiklah satu kereta. Kira sempit juga pasal abang aku drive, pakcik aku duduk depan, belakang kiri kakak ipar aku, Aidah duduk tengah dan aku duduk kanan dengan anak buah...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.251 cerita

Cuba nasib

 
Terserah: 12/11/2012 Dikarang oleh: manipal 0 Ulasan

Shima adalah aku, yang tidak melanjutkan pelajaran walaupun mendapat gred satu dalam perperiksaan SPM dengan 5A. Sebaliknya aku mendapat kerja sebagai kerani di sebuah jabatan kerajaan dan aku nikah muda sebab bercinta dengan kekasihku. Usiaku 19tahun, sudah setahun aku mendirikan rumahtangga dengan Abang Suhaimi. Tinggiku 158cm, 36c 30 38, kulit c...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.251 cerita

David dan Hani

 
Terserah: 12/11/2012 Dikarang oleh: Pajang 0 Ulasan

Peristiwa ini terjadi ketika David berumur 36 tahun. David adalah seorang ayah yang memiliki 3 orang anak, David bekerja di bidang medis, dan kini tinggal di Jakarta Selatan. Wajahnya lumayan tampan, sedangkan istri David berkulit hitam manis dengan tinggi tubuhnya sekitar 165 cm, rambut lurus dan halus. Kehidupan seks David selama ini sangat norma...

Tag: hani, david, cinta Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.251 cerita

Mbak Stella

 
Terserah: 12/11/2012 Dikarang oleh: Pajang 0 Ulasan

Ini juga janjian sama temen, tapi mana ya kok belum datang?” jawabku sedikit berbohong. “Ooo..” jawabnya singkat dan berkesan cuek. “Hei…” terdengar suara temanku sambil menepuk pundak. “Eh… elo baru dateng?” tanyaku. “Iya nih… tadi di bawah jembatan macet, mmm… gue potong dulu yach..” jawabnya sambil berlalu. Ngobrol punya ngobrol, akhirny...

Tag: stella, gadis salon, willy Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.251 cerita

Rania Sang Peri Hujan

 
Terserah: 12/11/2012 Dikarang oleh: Pajang 0 Ulasan

Di suatu negeri yang terletak di atas awan, terdapat seorang Peri Hujan yang bernama Rania. Rania bertugas menurunkan hujan, dan ia bersahabat dengan Raja Petir. Raja Petir selalu menemani Rania dengan petirnya yang berkilat-kilat keperakan saat hujan turun. Suatu hari, Rania harus menurunkan hujan di suatu desa yang kekeringan. Desa itu letaknya ...

Tag: rania, peri hujan, dongeng Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.251 cerita

Aku yang Tergoda

 
Terserah: 11/11/2012 Dikarang oleh: imaz ismail 0 Ulasan

Theo terkejut ketika membaca dua kalimat singkat pada sepotong kertas yang terselip di antara hasil test murid-muridnya... "Saya ingin punya cowok yang seperti Bapak, jantan! Apalagi kumis Bapak yang tebal itu, menggemaskan". Setelah membacanya, ia menarik nafas panjang beberapa kali. Ia menduga bahwa potongan kertas itu terselip di kertas test...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.251 cerita
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417

Login untuk ahli

Jika anda ahli erotikcerita.com sila isikan e-mel dan kata laluan anda di bawah.
E-mel
Kata laluan
 
login
Selanjutnya
Terlupa kata laluan
Ahli baru

Ingat?

Maklumat kategori

Kategori adalah paling biasa dan mengandungi pelbagai cerita seks dan fantasi. Bagaimana dengan mengadakan seks dengan anak dara jiran anda? Bercumbu dengan budak cabana yang ditemui anda dalam percutian? Atau seks dengan 3 lelaki tampan yang cuba membantu anda memperbaiki kereta anda di pertengahan perjanlanan di lebuhraya pada malam Jumaat? Kategori ini biasa digunakan apabila tiada lagi katagori boleh digunakan atau sebarang cerita yang berkenaan dengan seks domestik. Hantarkan cerita anda sekarang!
Karangkan "biasa" cerita anda

Yang paling popular

Kedai Seks

Link rakan

Ketahui juga

Laman web ini tertakluk dalam 18 U.S.C. Section 2257
Anda perlu berumur sekurang-kurang 18 tahun untuk menggunakan laman web ini
© 2003-2014 Erotikcerita.com "No.1 in Malaysia and Indonesia for erotic stories!"

TERIMAH KASIH DAN JUMPA LAGI !!! :-)