Biasa Cerita-cerita erotik seksi

Cerita erotik seksi - Fantasi erotik Login Tulis cerita Arkib video Bantuan  

Kategori-kategori cerita

Anggota polis Antara keluarga Biasa Bilik sembang Buat kali pertama Dubur Hamil Homosektual
Kawasan terbuka Kecurangan Kelab seks Lesbian Orang ternama Pasangan Pengikatan Penipuan
Perbezaan umur Secara geng Secara kumpulan Seks aniayaan Transekstual X Files

Biasa Cerita-cerita

Cerita-cerita dalam kategori ini Biasa

Diagih dengan
Terbaru
Dengan bunyi
A-Z
Yang paling popular
Pilih muka surat
7
8
9
10
11
»

Partner bisnis suamiku, partnerku di ranjang

 
Terserah: 25/03/2014 Dikarang oleh: alif viyan 0 Ulasan

Aku lihat keluargaku dan keluarga Kokoku sangat bahagia dengan lahirnya cucu pertama mereka, apalagi karena bayi pertamaku ini adalah laki-laki yang punya arti penting dalam tradisi Chinese. Walaupun aku masih merasa letih akibat dari proses melahirkan yang panjang, aku bersyukur bisa tetap melahirkan dengan proses alami. Tetapi bagaimanapun kebaha...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.002 cerita

Kekuatan Sesungguhnya adalah Cinta

 
Terserah: 25/03/2014 Dikarang oleh: LegolasPieyan 0 Ulasan

Hari ini adalah mata kuliah pengantar ilmu ekonomi, pelajaran yang sangat membosankan yang dilengkapi dengan dosen yang killer pula, sungguh suatu kombinasi yang menyakitkan bagi para mahasiswa. “ah itu Pak Irul didepan, untung aku belum terlalu terlambat”. Ucap sang mahasiswa. Sampai akhirnya mereka berdua masuk kedalam kelas, Pak Irul dua lan...

Tag: cinta Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.002 cerita

SkCK: Sekandal Cinta dan Konak (2)

 
Terserah: 21/03/2014 Dikarang oleh: LegolasPieyan 0 Ulasan

Memasuki bulan kedua pernikahanku dengan Wiwit, perlahan namun pasti kejenuhan kembali melanda hati dan jiwaku. Aku mulai melirik Wiwik istrinya Heri dan Winda yang tidak lain keduanya adalah adik iparku. Semua makin menjadi saat secara tidak sengaja Wiwit keceplosan bahwa Wiwik menyukaiku, menurutnya jika dia belum menikah maka dia akan dengan sen...

Tag: skandal Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.002 cerita

SkCK: Sekandal Cinta dan Konak (1)

 
Terserah: 20/03/2014 Dikarang oleh: LegolasPieyan 0 Ulasan

Perkenalkan namaku Dedy, usiaku sekarang 29 tahun, tinggi 172, berat 65 kg, aku seorang pol*si dan berwajah rupawan. mungkin Juragan masih ingat beberapa ceritaku sebelumnya, wajahku yang membawaku menjadi polisi dan dari wajahku pula aku dapat menikmati beberapa wanita. Bukan sombong tetapi itulah kenyataanya dan di forum ini aku hanya ingin berba...

Tag: skandal Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.002 cerita

Buka dikit joz

 
Terserah: 15/03/2014 Dikarang oleh: LegolasPieyan 0 Ulasan

Namaku rangga pratama, usia masih belia 14 tahun, kelas 2 smp swasta di kota xxx. asal dari desa yang jauh dari hiruk pikuk. Dan sudah tahun in the cost di rumah paman.sebut saja roy,saudara jauh dari mama ku,paman roy berusia hampir 50 tahun,dan sudah lama menduda, dari perkawinan nya paman roy mempunyai seorang putri bernama mbak rani,namun mbak ...

Tag: seks Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.002 cerita

Daoat jatah ngentot setelah nganterin pulang (2)

 
Terserah: 15/03/2014 Dikarang oleh: rafki 0 Ulasan

Bunyi pejuh Vani yang semakin membanjir menambah nafsu mereka berdua semakin menggila. SLEPP..SLEPP..SLEPP..PLAK..PLA K…suara kontol yang keluar masuk memek dan benturan pantat Vani dengan pangkal kontol Ethan terdengar di sela-sela lenguhan Vani & Ethan. Tak sampai 10 menit Vani merasakan aliran darah seluruh tubuhnya mengalir ke memeknya. Rasa ga...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.002 cerita

Daoat jatah ngentot setelah nganterin pulang (1)

 
Terserah: 15/03/2014 Dikarang oleh: rafki 0 Ulasan

”Buset, baru sadar gue kalo hari ini gue pake uniform sexy gue demi ngadepin ujiannya si Hutabarat, biar dia gak konsen”, pikir Vani. Biasanya Vani bila naik angkot menggunakan pakaian t-shirt atau kemeja yang lebih tertutup dan celana panjang jeans, demi menghindari tatapan dan ulah usil cowok-cowok di jalan. Siang tadi Vani ke kampus datang nu...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.002 cerita

Enaknya bersama teman

 
Terserah: 14/03/2014 Dikarang oleh: bestinworld 0 Ulasan

Cerita Dewasa : Ngentot di Kampus Bersama Sahabat - Kampus jam 06.30 ternyata masih sepi banget. Sampai para satpam bilang, “mau ganti shift lo? hehe…” Hal itu udah biasa gw alamin, karena jarak rumah ke kampus lumayan jauh banget. Kantin jadi tempat ternyaman setelah kelas siang ini. Mata kuliah hari ini bener-bener malesin, full teori. Un...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.002 cerita

Suamiku hot

 
Terserah: 13/03/2014 Dikarang oleh: alan ameng 0 Ulasan

siaku 29 tahun dan baru berkahwin hampir setahun yang lalu... Kali pertama beresetubuh dengan suamiku, aku tidak dapat menikmati sepenuhnya kerana terlalu sakit... setelah beberapa kali melakukannya barulah aku dapat menikmati kehebatannya dan kenikmatan itu membuatkan aku sentiasa menginginkannya... dan ternyata suamiku memang hebat... Seperti bia...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.002 cerita

Zuraida

 
Terserah: 11/03/2014 Dikarang oleh: danisha shah 0 Ulasan

Mang,, tempat gamenya pindah ya?,, kemana?,,” tanya Aida, berjalan beriringan dengan Arga. “Iya buu,, kita pindah ke sana, tempatnya lebih rindang, adem,,,” Mang oyik tampak kerepotan membawa beberapa balon yang tertiup angin, meski sudah diisi dengan air beberapa gelas air, balon itu tetap saja bergerak liar saat disapa angin yang lebih kencang. ...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.002 cerita

Mandi bunga

 
Terserah: 11/03/2014 Dikarang oleh: rafki 0 Ulasan

Sebagai seorang janda Ain tidak serik dengan lelaki walaupun sudah dua kali menjanda.Suami pertama, Rashid, meninggal dunia manakala suami kedua, Rahim bercerai hidup. Janda anak lima ini baru berusia 35 tahun.Sebagai perempuan yang masih kuat nafsunya Ain sering berganti pakwe. Dahulu pakwenya bernama Azmi seorang suami orang. Enam bulan mereka...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.002 cerita

Driver Ayah

 
Terserah: 09/03/2014 Dikarang oleh: ifulyanto 0 Ulasan

Emak suri rumah, dan ayah kendalikan perniagaan nye sendiri. Oleh kerana ayah sentiasa ulang-alik ke pejabat, outstation dan lain-lain tempat lagi, ayah membuat keputusan untuk mengambil seorang driver supaya senang untuknya ke sana ke sini dengan mudah. Beberapa calon yang dating untuk ditemuduga dan akhirnya seorang pemuda dalam lingkungan um...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.002 cerita

Kekasih Gelap (3)

 
Terserah: 09/03/2014 Dikarang oleh: LegolasPieyan 0 Ulasan

Aku akhirnya tahu awal mula Tio mengenalku. Ketika itu saat pesta ulang tahun Randi. Dia yang memang temannya Randi tentu saja hadir dalam pesta ulang tahun Randi. Saat itu dia melihat seorang wanita cantik yang langsung memikat hatinya, wanita yang tampil cantik dengan gaun pesta yang anggun. Dengan hiasan rambut kupu-kupu yang melekat di rambut i...

Tag: kekasih Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.002 cerita

Kekasih Gelap (2)

 
Terserah: 09/03/2014 Dikarang oleh: LegolasPieyan 0 Ulasan

Kami akhirnya menjadi sepasang kekasih sejak saat itu. Kami melalui hari-hari indah secara sembunyi-sembunyi. Berusaha serapi mungkin agar hubungan kami tidak diketahui pacar kami masing-masing. Biasanya kami bertemu saat kami pulang kuliah, janjian di suatu tempat dan jam tertentu. Berusaha mencari alasan agar sesaat menghindari pacar kami. Memang...

Tag: kekasih Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.002 cerita

Kekasih Gelap (1)

 
Terserah: 09/03/2014 Dikarang oleh: LegolasPieyan 0 Ulasan

Namaku Nia, umurku 20 tahun . Aku seorang mahasiswi dan telah semester 6. Secara fisik aku cukup menarik, dengan wajah yang cantik dan ukuran tubuh yang ideal. Saat ini aku sedang menjalin hubungan dengan cowok yang juga satu kampus denganku, Randi namanya. Tapi yang akan ku ceritakan bukanlah bagaimana hubunganku dengan Randi, tapi pria lain yang ...

Tag: kekasih Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.002 cerita

Akibat Penolakan

 
Terserah: 09/03/2014 Dikarang oleh: Jack O'Lantern 0 Ulasan

Dia dapat melihat dengan dekat lubang kencing zakar lelaki itu mengeluarkan air mazi akibat nafsu yang meluap-luap. Dia tahu dia tiada pilihan lain selain daripada membenarkan lelaki bertuah itu meratah tubuh bogelnya malam itu. Lia mencapai alat pembiakan Roslan yang berada di belakangnya lalu mengusapnya dengan lembut. Roslan berasa nikmat usapa...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.002 cerita
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413

Login untuk ahli

Jika anda ahli erotikcerita.com sila isikan e-mel dan kata laluan anda di bawah.
E-mel
Kata laluan
 
login
Selanjutnya
Terlupa kata laluan
Ahli baru

Ingat?

Maklumat kategori

Kategori adalah paling biasa dan mengandungi pelbagai cerita seks dan fantasi. Bagaimana dengan mengadakan seks dengan anak dara jiran anda? Bercumbu dengan budak cabana yang ditemui anda dalam percutian? Atau seks dengan 3 lelaki tampan yang cuba membantu anda memperbaiki kereta anda di pertengahan perjanlanan di lebuhraya pada malam Jumaat? Kategori ini biasa digunakan apabila tiada lagi katagori boleh digunakan atau sebarang cerita yang berkenaan dengan seks domestik. Hantarkan cerita anda sekarang!
Karangkan "biasa" cerita anda

Yang paling popular

Kedai Seks

Link rakan

Ketahui juga

Laman web ini tertakluk dalam 18 U.S.C. Section 2257
Anda perlu berumur sekurang-kurang 18 tahun untuk menggunakan laman web ini
© 2003-2014 Erotikcerita.com "No.1 in Malaysia and Indonesia for erotic stories!"

TERIMAH KASIH DAN JUMPA LAGI !!! :-)