Biasa Cerita-cerita erotik seksi

Cerita erotik seksi - Fantasi erotik Login Tulis cerita Arkib video Bantuan  

Kategori-kategori cerita

Anggota polis Antara keluarga Biasa Bilik sembang Buat kali pertama Dubur Hamil Homosektual
Kawasan terbuka Kecurangan Kelab seks Lesbian Orang ternama Pasangan Pengikatan Penipuan
Perbezaan umur Secara geng Secara kumpulan Seks aniayaan Transekstual X Files

Biasa Cerita-cerita

Cerita-cerita dalam kategori ini Biasa

Diagih dengan
Terbaru
Dengan bunyi
A-Z
Yang paling popular
Pilih muka surat
7
8
9
10
11
»

Hari yang mendebarkan

 
Terserah: 03/04/2014 Dikarang oleh: empty_xxx 0 Ulasan

Hari itu, ketika suamiku hendak berangkat ke kantor, ia bilang akan pulang sekitar pukul 4 sore dengan membawa 2 orang temannya. Tentu saja sebagai istri yang baik, aku mulai menyiapkan hidangan untuk menyambut mereka. Pukul 3 sore, masakan sudah beres, tinggal menghidangkan di meja makan. Tetapi karena hawa ibu kota yang begitu panas, aku tak ...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.108 cerita

Sedikit hukuman manis

 
Terserah: 03/04/2014 Dikarang oleh: empty_xxx 0 Ulasan

"ayo manis kita ngentot sekarang," katanya. Joko memasukkan kontolnya ke liang vagina istriku. "aaahhhhhhhhhhhh sakiiiiiiit" rintih Vani. Tapi Joko tak peduli. Rintihan itu justru menambah nafsunya. Pantatnta mulai digenjot, kontolnya mulai memompa memek istriku. Makin lama makin cepat. Aku melihat Vani hanya bisa meringis dan kadang membuka mulu...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.108 cerita

Vey dan aku (1)

 
Terserah: 02/04/2014 Dikarang oleh: LegolasPieyan 0 Ulasan

2 tahun sudah aku dan Vey berpacaran. Sekarang usiaku menginjak kepala 3 sedangkan vey masih usia 22 tahun. Usia kami terpaut jauh,tapi hati kami sudah sangat dekat. Kami sangat terikat meskipun orang tua vey tidak mengizinkan anaknya berpacaran denganku. Kami dari keluarga yang berbeda. Vey warga keturunan,sedangkan aku orang pribumi Keluarga ve...

Tag: pacar Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.108 cerita

Teman sejati, istrimu untukku

 
Terserah: 01/04/2014 Dikarang oleh: lapicit 0 Ulasan

Ini saya ceritakan sebagai bentuk kenangan terindah saya bersama teman saya dan suaminya,..... Kami sebetulnya sudah berteman sejak lama, dari kami masih SMA. Saat itu kami masih berteman biasa tanpa ada perasaan apa2 dan sampai kami kuliahpun tidak pernah ada perasaan apapun, baik dia dan saya. Kami bertiga saling kenal hanya karena pernah salah...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.108 cerita

RITA dan Jay

 
Terserah: 31/03/2014 Dikarang oleh: akmal3 0 Ulasan

Lepas abg mandi dan siap, kita keluar kay?" Janmencuit dagu Rita yg baru selesai mengenakantudungnya. Rita hanya mengangguk sambil memaut manjalengan suaminya sebentar sebelum melepaskannya. Jan kebilik air dan Rita bangun dri bilik ke ruang tamu. TVdibuka. Semua saluran dipilih tetapi tiada yg menarik.Rita menonton dokumentari di salah satu salura...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.108 cerita

Selera kampung

 
Terserah: 31/03/2014 Dikarang oleh: akmal3 0 Ulasan

Sejak aku ditukarkan ke sekolah di sebuah kampong yang terletak di pedalaman semenanjung, hidup ku semakin berubah hari demi hari. Aku merupakan seorang guru matematik yang baru keluar dari maktab. Sememangnya aku adalah lelaki yang perwatakan menarik, sederhana dan mudah menghormati orang-orang kampong. Maka tidak hairanlah boleh dikatakan semua o...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.108 cerita

(Airlangga) Pengalaman Pertama: Biduan Dangdut

 
Terserah: 30/03/2014 Dikarang oleh: LegolasPieyan 0 Ulasan

Perkenalkan namaku angga, umurku saat itu 18 tahun aku berasal dari kampung dan baru mulai kuliah di kota besar ini aku tidak pernah mengenal dunia malam dan termasuk culun sehingga dapat disimpulkan aku begitu awam dalam hal wanita Saat pulang dari kuliah, didepan kostanku banyak pemuda sedang mendirikan panggung ternyata malam ini akan dia...

Tag: pengalaman Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.108 cerita

Hinaan Membawa Berkah

 
Terserah: 29/03/2014 Dikarang oleh: LegolasPieyan 0 Ulasan

langsung saja membawa ke atas air, dengan sigap Dina langsung mengambil handuk dan langsung menutupi payudara Tasha yang seksi itu. Tak lama Tasha pun sadar. Dan dengan ngototnya dia berkata "gila gue td di gerepe di dalem air, hampir aja gue mati" "loh ini atasan gue kemana?? berengsek tuh orang!" Tasha pun sadar atasanya sudah tidak ada. "...

Tag: berkah Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.108 cerita

Ekin

 
Terserah: 28/03/2014 Dikarang oleh: natsuslayer 0 Ulasan

Nama aku Joe dan aku masih belum berkahwin lagi masa tu,tapi pengalaman sex aku cukup membuatkan aku mudah menakluki mana mana perempuan di sekeliling aku.masa tu umur aku sudah mencecah 30 tahun dan aku bekerja di salah sebuah syarikat gergasi di oversea.Ramai rakyat malaysia bermastautin di sini dan hubungan kami di sini umpama adik beradik.Segal...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.108 cerita

Guru vs gigolo: pisah

 
Terserah: 27/03/2014 Dikarang oleh: notty_gurl 0 Ulasan

Hubungan intim aku dengan cikgu Ummi masih seperti dulu. Cuma sedikit rasa hiba bila dapat tahu cikgu Ummi akan berkahwin tak lama lagi. Semuanya gara- gara aku dapat sms darinya memberitahu hal tersebut. Aku rasa bersalah sangat. Cikgu Ummi pernah bertanya aku keinginannya bersama aku sehidup semati akan tetapi yang pasti aku sedang bercinta...

Tag: isap, pisah, murid Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.108 cerita

Guru vs gigolo: scandel (5)

 
Terserah: 27/03/2014 Dikarang oleh: notty_gurl 0 Ulasan

"Awak..cipap saye ade darah mase mandi hari tu.." kedengaran suara Sofea dari corong telefon bimbitku. "Hah yeke wak?nape pulak ye?"Tiba2 aku panik, aku menjangkakan darah biasanya keluar jika pecah dara. APAKAH? Mujurlah kerisauan itu tidak lama. Hari ini sudah masuk minggu ketiga bulan syawal. Minggu ni sahaja,aku kira hampir berbelas kali...

Tag: sekolah, puas, penat Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.108 cerita

Guru vs gigolo: scandel (3)

 
Terserah: 27/03/2014 Dikarang oleh: notty_gurl 0 Ulasan

Kehangatan kulit Sofea tadi begitu menggiurkan nafsuku. Sesampai di rumah, cepat2 aku dapatkan handphone dan menghantar sms padanya. " Awak sexy la tadi..geram pulak saya tengok.." " Yeke..awakpon ape kurangnya..makin handsome pulak saya tengok.." " Eh takdelah..biase je.err..rase macam nak kiss awak je tadi..hehe" " Hmm mmm..nape awak tak ...

Tag: kareoke, isap, main Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.108 cerita

Guru vs gigolo: scandel (2)

 
Terserah: 27/03/2014 Dikarang oleh: notty_gurl 0 Ulasan

Semenjak 1sttime 'kerjakan' Ina, sms lucah dah menjadi rutin harian kami. Setiap detik 'bersama' dikisahkan semula dengan lebih detail untuk membangkitkan ghairah bila bersendirian. Aku mula menjarakkan masa bersms dengan Ina dengan tujuan untuk fokus kepada masa kerja aku. Akan tetapi masa itu rupanya mengundang aku untuk terjebak dengan k...

Tag: gemuk, slim, lucah Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.108 cerita

Mila Gadis Kecil

 
Terserah: 27/03/2014 Dikarang oleh: ifulyanto 0 Ulasan

Teteknya agak besar juga, tapi lebih kurang bola pingpong jugalah, rambut lurus, kulit putih, hidung mancung dan bibir kecil je, matanya tak nampak sebab ditutup oleh kawan-kawannya. Aku cepat-cepat menghampiri rahim yang dah berada dekat budak tu untuk membuka ikatan tangannya, aku memberi isyarat pada rahim untuk tidak membuka ikatan budak tu...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.108 cerita

Petualangan Ferry : Angelina Firliani Rosita (2)

 
Terserah: 26/03/2014 Dikarang oleh: LegolasPieyan 0 Ulasan

“Ka Feeeeeeeeeeeeeerrrrrrrrrrrrrrrrrrr.........” Tiap hari. Tiap pagi. Suara yang selalu aku dengar membangunkan aku dari mimpi indah, kadang juga ga mimpi sama sekali. Gara-gara jam 3 pagi baru balik ke kosan. Kalian tau sekarang jam berapa? Jam 5 pagi !!! *Ckleeekkk* “Ka ferr banguuunn udah pagiii..” “nngggg ntaaarr ahhhh masih pagiiii....

Tag: petualangan Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.108 cerita

Petualangan Ferry : Angelina Firliani Rosita (1)

 
Terserah: 26/03/2014 Dikarang oleh: LegolasPieyan 0 Ulasan

Nama ku Ferry Alamsyah, biasa dipanggil Ferry. Aku datang ke Bogor merantau dari kota asalku, Jakarta. Merantau? Dari jakarta ngedip juga nyampe padahal ya. Hehe tapi tak apalah, karena barusan aku menanyakan alamat yang akan aku tuju untuk bermukin di kota ini. Beberapa minggu lalu, aku resmi dipanggil bekerja di salah satu media penyairan di d...

Tag: petualangan Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.108 cerita
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414

Login untuk ahli

Jika anda ahli erotikcerita.com sila isikan e-mel dan kata laluan anda di bawah.
E-mel
Kata laluan
 
login
Selanjutnya
Terlupa kata laluan
Ahli baru

Ingat?

Maklumat kategori

Kategori adalah paling biasa dan mengandungi pelbagai cerita seks dan fantasi. Bagaimana dengan mengadakan seks dengan anak dara jiran anda? Bercumbu dengan budak cabana yang ditemui anda dalam percutian? Atau seks dengan 3 lelaki tampan yang cuba membantu anda memperbaiki kereta anda di pertengahan perjanlanan di lebuhraya pada malam Jumaat? Kategori ini biasa digunakan apabila tiada lagi katagori boleh digunakan atau sebarang cerita yang berkenaan dengan seks domestik. Hantarkan cerita anda sekarang!
Karangkan "biasa" cerita anda

Yang paling popular

Kedai Seks

Link rakan

Ketahui juga

Laman web ini tertakluk dalam 18 U.S.C. Section 2257
Anda perlu berumur sekurang-kurang 18 tahun untuk menggunakan laman web ini
© 2003-2014 Erotikcerita.com "No.1 in Malaysia and Indonesia for erotic stories!"

TERIMAH KASIH DAN JUMPA LAGI !!! :-)