Biasa Cerita-cerita erotik seksi

Cerita erotik seksi - Fantasi erotik Login Tulis cerita Arkib video Bantuan  

Kategori-kategori cerita

Anggota polis Antara keluarga Biasa Bilik sembang Buat kali pertama Dubur Hamil Homosektual
Kawasan terbuka Kecurangan Kelab seks Lesbian Orang ternama Pasangan Pengikatan Penipuan
Perbezaan umur Secara geng Secara kumpulan Seks aniayaan Transekstual X Files

Biasa Cerita-cerita

Cerita-cerita dalam kategori ini Biasa

Diagih dengan
Terbaru
Dengan bunyi
A-Z
Yang paling popular
Pilih muka surat
91
92
93
94
95
»

Gara2 dikejar Anjing

 
Terserah: 07/11/2012 Dikarang oleh: LegolasPieyan 0 Ulasan

Mereka dikejar 1 ****** gede, sedangkan aku dikejar 3 ****** dengan suara gonggongannya yang menakutkan..akupun tak tahu mau kemana. Karena aku belum tau betul daerah tersebut.. kupikir itu adalah waktu terakhir ku. Tanpa arahy aku berlari muter-muter di situ-situ aja… tapi ****** nya jadi berpencar juga langsung mengepungku. Akupun lari terus hin...

Tag: akibat Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.266 cerita

Lula Kamal dalam kenikmatan

 
Terserah: 07/11/2012 Dikarang oleh: budakkelateman 0 Ulasan

M-maafkan saya, Dok… saya tidak bermaksud…” Azzam berdiri, ingin meminta maaf pada Lula karena sudah menimpakan nasib buruk pada wanita cantik itu. ”Pergilah, Zam! Konsultasi ini sudah selesai. Terima kasih sudah datang kemari…” Lula memalingkan muka, setitik air bening mulai menetes di sudut matanya yang lentik. “T-tapi, Dok...” Azzam tidak samp...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.266 cerita

Awek bertudung

 
Terserah: 07/11/2012 Dikarang oleh: adamhawa2012 0 Ulasan

Citer yang aku karang ni adalah suka-suka. Takde kena mengena dengan saper-saper samada yang masih hidup atau yang dah mati ataupun yang dah nak mati. Citer ni aku aku kutip dari mana ntah, aku pun tak tau pengarang sebenarnya. So, mintak maaf dan mintak izin dari pengarang sebenar untuk aku ubah citer originalnya. Citer ni panjang, so aku bua...

Tag: biasa Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.266 cerita

Ikram

 
Terserah: 07/11/2012 Dikarang oleh: adamhawa2012 0 Ulasan

Saya baru pulang ke rumah dari hospital setelah sepanjang malam menemani isteriku di hospital.Tujuan kami ke Bandung, Jawa Tengah adalah untuk melawat ibu isteriku yang ketika itu sakit uzur dan berada di rumah adik perempuan isteriku yang paling bongsu. Tapi tiba-tiba isteriku pula jatuh sakit dan terpaksa dirawat di hospital berdekatan. Jarak dia...

Tag: biasa Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.266 cerita

Kisah Ku

 
Terserah: 06/11/2012 Dikarang oleh: bilisbilis 0 Ulasan

Setelah merancang beberapa hari, maka hari yang di nanti-nantikan telah tiba. Aku sengaja menyewa bilik yang sederhana besar, agak selesa. Ada TV, ada air-cond, ada water heater, ada ASTRO dan yang penting ada pulak CD Player. Tepat jam 8.00 pagi aku dan yana masuk ke dalam bilik. Aku menyewa satu hari penuh, bermakna esok sebelum 8.00 pagi aku ...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.266 cerita

Mengenang Kenakalan Nani

 
Terserah: 06/11/2012 Dikarang oleh: LegolasPieyan 0 Ulasan

Cewek manis berambut ikal, baru kelas 2 SMA. Adek cerita si Nani baru diperawani pacarnya. Aku memang berminat juga menggarap Nani, tetapi karena dia punya pacar jadi susah di dekati. Aku sudah lupa perkenalan kami yang pertama sudah berapa bulan, sampai suatu hari aku janjian dengan Adek dan Sari untuk dugem. Aku jemput mereka di rumahnya sekit...

Tag: kenangan Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.266 cerita

Berteduh

 
Terserah: 06/11/2012 Dikarang oleh: LegolasPieyan 0 Ulasan

Aku mendapat tugas ke wilayah utara Karawang. Di sana pada waktu itu penduduknya dilanda kekurangan pangan, sampai banyak yang mengkonsumsi enceng gondok untuk makanan. Aku sama sekali belum pernah ke daerah ini. Dari Jakarta cukup jauh jaraknya, mungkin sekitar 100 km. Aku memang senang berpetualang, sehingga mendapat tugas ke daerah yang jau...

Tag: kampung sex Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.266 cerita

Keghairahanku

 
Terserah: 06/11/2012 Dikarang oleh: bilisbilis 0 Ulasan

Aku dan Lan sudah lama saling mengenali. Sejak aku bertemu Lan di dalam mIRC 2 tahun yang lalu di dalam channel "sayang", telah banyak kegembiraan dan kesedihan aku berkongsi bersamanya. Walaupun kami hanya berhubung melalui internet dan telefon, namun aku dapat rasakan sesuatu yang menarik dari Lan. Aku tidak jemu berborak dengannya. Kami bersemba...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.266 cerita

Puan Mui

 
Terserah: 05/11/2012 Dikarang oleh: notty_gurl 0 Ulasan

Cerita ni terjadi waktu aku menuntut di sebuah IPT tempatan beberapa tahun yang lalu. Di sinilah aku telah kehilangan teruna aku yang aku pertahankan setelah sekian lamanya. Puan Mui (bukan nama sebenar) adalah seorang pensyarah yang lawa dan kiut miut. Orangnya kecil molek tapi bodynya...mengalahkan anak dare..... Dari cerite yang aku dengar di...

Tag: batang, bontot, puki Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.266 cerita

Hani dan aku

 
Terserah: 05/11/2012 Dikarang oleh: adamhawa2012 0 Ulasan

Aku nak cerita tentang kisah lama zaman aku student, aku pernah mengadakan hubungan sex dengan kawan sekolah menengah aku. nama dia sueraya hani dan dia juga jiran dikawasan rumah aku. masa tu kami sama-sama masih belajar di uni dia di utara buat famasi dan aku di KL buat accont. su memang cantik orangnye dan memang jadi awek idaman ramai budak lel...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.266 cerita

Olahraga Sex

 
Terserah: 02/11/2012 Dikarang oleh: LegolasPieyan 0 Ulasan

Seperti halnya berolahraga yang melatih otot-otot anggota tubuh untuk berfungsi lebih baik, kamu juga harus melatih gerak organ sex mu agar bisa berfungsi baik. Saya rasa kita bisa berpatner dalam melakukannya, kamu mau kan,” tanya Naomi. ” Aku jadi antusias tapi jujur aja juga rada malu, dan tawaran seperti itu tentu tidak bisa ditolak, apalagi ...

Tag: duda Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.266 cerita

Bayar Hutang

 
Terserah: 01/11/2012 Dikarang oleh: Izanxxx 0 Ulasan

Akibat dari Bayu yang tidak mempunyai pekerjaan tetap akhirnya dia mempunyai hutang dimana-mana. Sampai suatu saat ada orang yang datang ke rumah kami dan marah-marah karena Bayu belum juga membayar hutangnya. Pada saat itu aku hanya bisa menemani Bayu di sisinya menghadapi kata-kata kasar orang yang dihutangi oleh Bayu. Aku sendiri melihat gelaga...

Tag: terpaksa, rela Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.266 cerita

Jiranku Sutinah

 
Terserah: 01/11/2012 Dikarang oleh: Jom.pte.ltd 0 Ulasan

Nama aku maman.apa yang nak aku ceritakan adalah kejadian yang benar2 berlaku dalam hidupku.ketika tu umur ku baru 12 tahun.ssebelah umah ku ada satu family keturunan india.dia ornag baik ngan family ku..kami berjiran sudah 10 tahun.jado,aku dah biasa ngan family india tu..kata orang cam sedara gak..cuma lain agama jer..pada satu ari aku ditimpa ke...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.266 cerita

Maya Di Luar Maya

 
Terserah: 01/11/2012 Dikarang oleh: donadonidono 0 Ulasan

Maya juga seperti murid-murid yang lain, belajar di kolej ternama di ibukota. Dia percaya pada diri nya sendiri yang diri nya cantik, namun kurang menarik untuk dapat perhatian lelaki. Dia berbadan agak comel, tinggi 150 berambut hitam keperangan dan panjang, yang selalu diikat. Tidak seperti kebanyakan gadis-gadis, dia tidak suka memakai bra jika...

Tag: masturbasi, onani, melancap Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.266 cerita

Menyamar (4)

 
Terserah: 01/11/2012 Dikarang oleh: empty_xxx 0 Ulasan

Kejadian kedua : Cerita Horor bersama Silva dan Silvia Hujan malam itu luar biasa. Petir menggelegar berkali-kali. Anak-anak kos pada diam di kamar kos masing-masing, kecuali Silva dan Silvia, mereka asik nonton TV di ruang tengah. Katanya bosen di kamar, belajar terus. Aku, seperti biasanya, menonton TV mengusir kebosanan, sambil mencari cara u...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.266 cerita

Menyamar (3)

 
Terserah: 01/11/2012 Dikarang oleh: empty_xxx 0 Ulasan

Minggu Pagi-pagi sekali aku sudah bangun. Bukannya rajin, tapi aku pengen ngeliat pemandangan-pemandangan cewe-cewe yang sedang bangun tidur dengan pakaian seadanya dan bersiap untuk mandi. Sengaja kupegang lap pel dan ember untuk alasan bekerja. Dan ngepelnya tentu saja dari lantai dua, dimana pemandangan lebih indah. Pesan dari Erika, semua kamar...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.266 cerita
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421

Login untuk ahli

Jika anda ahli erotikcerita.com sila isikan e-mel dan kata laluan anda di bawah.
E-mel
Kata laluan
 
login
Selanjutnya
Terlupa kata laluan
Ahli baru

Ingat?

Maklumat kategori

Kategori adalah paling biasa dan mengandungi pelbagai cerita seks dan fantasi. Bagaimana dengan mengadakan seks dengan anak dara jiran anda? Bercumbu dengan budak cabana yang ditemui anda dalam percutian? Atau seks dengan 3 lelaki tampan yang cuba membantu anda memperbaiki kereta anda di pertengahan perjanlanan di lebuhraya pada malam Jumaat? Kategori ini biasa digunakan apabila tiada lagi katagori boleh digunakan atau sebarang cerita yang berkenaan dengan seks domestik. Hantarkan cerita anda sekarang!
Karangkan "biasa" cerita anda

Yang paling popular

Kedai Seks

Link rakan

Ketahui juga

Laman web ini tertakluk dalam 18 U.S.C. Section 2257
Anda perlu berumur sekurang-kurang 18 tahun untuk menggunakan laman web ini
© 2003-2014 Erotikcerita.com "No.1 in Malaysia and Indonesia for erotic stories!"

TERIMAH KASIH DAN JUMPA LAGI !!! :-)