Biasa Cerita-cerita erotik seksi

Cerita erotik seksi - Fantasi erotik Login Tulis cerita Arkib video Bantuan  

Kategori-kategori cerita

Anggota polis Antara keluarga Biasa Bilik sembang Buat kali pertama Dubur Hamil Homosektual
Kawasan terbuka Kecurangan Kelab seks Lesbian Orang ternama Pasangan Pengikatan Penipuan
Perbezaan umur Secara geng Secara kumpulan Seks aniayaan Transekstual X Files

Biasa Cerita-cerita

Cerita-cerita dalam kategori ini Biasa

Diagih dengan
Terbaru
Dengan bunyi
A-Z
Yang paling popular
Pilih muka surat
91
92
93
94
95
»

Aku Wanita Karier Yang Horny !!!!!!

 
Terserah: 01/11/2012 Dikarang oleh: empty_xxx 0 Ulasan

cape bener aku hari ini kerjaan satu hari ini bagaikan kerjaan ku seminggu “ dalam hati aku bergumam “mana high heel ini membunuhku….. pegel rasanya ………tapi demi penampilan apapun aq jabanin deh…..” sambil melamun kakiku terus berayun melangkah menyusuri lorong kantorku” Kalau pake Higheell kakiku terlihat jenjang apa lagi pake rok kaya gini yang ...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.136 cerita

Tinggal Satu Apartemen (3)

 
Terserah: 01/11/2012 Dikarang oleh: empty_xxx 0 Ulasan

Badan Vivi semakin menegang dan semakin keras Vivi mendorong pantatnya ke belakang setiap sodokanku. Desahan Vivi berubah menjadi teriakan kenikmatan. "AAAAHHHH... Gue sampe lagi, Ton" "Gue juga bentar lagi, Vi..." Semakin cepat dan semakin cepat gerakan maju mundurku. Kurasakan sebentar lagi aku akan meledak. Di dalam atau di luar yah?? Di d...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.136 cerita

Tinggal Satu Apartemen (2)

 
Terserah: 01/11/2012 Dikarang oleh: empty_xxx 0 Ulasan

Sebagai laki-laki yang tinggal se-apartemen dengan wanita cantik, libidoku sering memuncak. Kompensasinya adalah aku selalu masturbasi sendiri dengan meminjam BH dan celana dalam Vivi tanpa sepengetahuannya. BH dan celana dalam Vivi selalu mudah aku ambil, sebab jadwal kuliah kami tidak selalu bersamaan dan kamar kami masing-masing tidak pernah ...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.136 cerita

Tinggal Satu Apartemen (1)

 
Terserah: 01/11/2012 Dikarang oleh: empty_xxx 0 Ulasan

Mataku memandang sekeliling. Semua tampang tidak dikenal. Maklumlah.. aku anak luar kota yang kuliah di Ibukota. Hari ini hari pertama orientasi kampus. Teriakan-teriakan senior menggema seharian. "Ngapain lu ngeliatin gue! Jagoan lu yah?" Hari gini masih sok berkuasa? "Tidak kakak!" aku menundukkan kepala. "Sana duduk!" didorongnya aku sa...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.136 cerita

Kekasihku Azyana

 
Terserah: 31/10/2012 Dikarang oleh: vickey anira 0 Ulasan

"MALAM PERTAMA" kisah ini adlah kisah aku dan suami ku semasa pengalaman malam pertama ku, malam selepas acara potong kek aku berkemas-kemas untuk dan naik kebilik untuk tidur. sebelum tidur suami ku memberikan hadiah kahwin kepada ku dan menyuruh aku membukanya, terkejut aku melihat baju tidur yg sgt jarang dan cantik. nak dijadikan cerita aku dan...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.136 cerita

Kembar

 
Terserah: 31/10/2012 Dikarang oleh: LegolasPieyan 0 Ulasan

Suaminya bule Prancis memberinya 2 anak kembar cewek. Namun sejak 2 tahun lalu suaminya kembali ke Prancis dan meninggalkan begitu saja Bu Vina dengan 2 anaknya. Pada awalnya si bule masih sering mengirim duit, tapi setahun terakhir sudah tidak ada kabar lagi, apalagi ngirimi duit. Bu Vina kata Pak Legowo seperti orang stress, kadang-kadang ngomo...

Tag: kembar Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.136 cerita

Aku Wanita Karier Yang Horny !!!!!!!

 
Terserah: 31/10/2012 Dikarang oleh: LegolasPieyan 0 Ulasan

cape bener aku hari ini kerjaan satu hari ini bagaikan kerjaan ku seminggu “ dalam hati aku bergumam “mana high heel ini membunuhku….. pegel rasanya ………tapi demi penampilan apapun aq jabanin deh…..” sambil melamun kakiku terus berayun melangkah menyusuri lorong kantorku” Kalau pake Higheell kakiku terlihat jenjang apa lagi pake rok kaya gini yang ...

Tag: horny Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.136 cerita

Balan

 
Terserah: 31/10/2012 Dikarang oleh: lepatpisang 0 Ulasan

Balan tengok tv kat depan sambil duduk atas sofa. Tak berapa lama selepas suami dan dua orang kawannya pergi ke masjid, Mr. Balan mintak kain tuala dia nak buang air katanya. Saya kasi tuala kat dia, lepas tu teruskan kerja cuci pinggan dan cawan. Waktu Mr. Balan keluar dari bilik air, entah macam mana kain tualanya tersangkut kat kerusi makan l...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.136 cerita

Andartu yang gersang

 
Terserah: 30/10/2012 Dikarang oleh: bilisbilis 0 Ulasan

Cik Nora adalah seorang yang cukup periang dan suka berjenaka. Dia seorang andartu, aku kire umur dia dah hampir 35 tahun. Badannya cukup gempal tapi kulitnya putih melepak. Hidungnya mancung, mulutnya kecik dan matnya sedikit kuyu dan selalu nampak stim aje.... Aku dan sebahagian pelajar lain cukup rapat dengan Cik Nora dan kami pada kebiasaan...

Tag: andaru, gian, goda Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.136 cerita

Awek urut yang dibatinkan

 
Terserah: 30/10/2012 Dikarang oleh: puterarimba 0 Ulasan

Ini kisah benar yang berlaku kepada aku. Aku sebenarnya seorang yang biasa saja…tapi hobi aku adalah pergi urut atau massage kata orang KL. Banyak tempat-tempat yang menjadi port hobi aku terutama sekitar Kuala Lumpur dan Selangor…..selain dari port aku di Indon. Aku selalu jugak ke Indon atas urusan kerja (sambil kerja sambil menyelam….hehehehe) ...

Tag: urut, batin , awek Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.136 cerita

Kehilangan Keperawanan

 
Terserah: 29/10/2012 Dikarang oleh: danisha shah 0 Ulasan

Ceritanya pagi itu aku di panggil oleh Putra majikanku itu. Sampai di kamarnya aku kaget banget karena waktu itu mas Rafy sedang nonton Film Dewasa. Aku kikuk banget tapi Mas Rafy santai sekali, sama sekali tidak malu meski ketahuan sedang nonton Film begituan. Aku jadi menundukkan kepala karena malu. Mas rafy memanggil saya ada apa  tanyaku denga...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.136 cerita

Pengalaman Mengasyikan yang aneh

 
Terserah: 29/10/2012 Dikarang oleh: danisha shah 0 Ulasan

Siang sampai sore malam minggu kemarin di Bandung hujan turun terus-menerus dan membuat beberapa jalan di kota Bandung tergenang air dan membuat udara di kota kembang ini menjadi dingin yang mengakibatkan birahiku naik ? Hehehe ? Malam itu aku suntuk di rumah, aku pengen jalan2 keluar sembari cari makanan. Saat itu aku hanya memakai daster min...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.136 cerita

Diah teman anakku

 
Terserah: 29/10/2012 Dikarang oleh: danisha shah 0 Ulasan

Setiap kali Airin putriku pulang mengajak teman temannya, aku selalu menelan liur melihat kecantikan dan kenekadan mereka dalam berpakaian maupun bersikap, mereka begitu bebas dan tak sungkan sungkan, padahal usia mereka rata rata barulah 20 tahun, tetapi gayanya sudah seperti orang yang dewasa. Bagiku hal ini tak menyusahkan malahan menggembirakan...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.136 cerita

Seks suka suka

 
Terserah: 29/10/2012 Dikarang oleh: danisha shah 0 Ulasan

Ketika aku masi di smk, kurikulum mengharuskan aku mangang selama 2 minggu hari kerja artinya selama 3 minggu kalender, daftar perusahaan yang mau menerima magang siswa smk dikasi, segera aku pilih yang relatif dekat dengan kos ku, kudu cepetan karna kalo dah keduluan temenku ya tertutuplah kesempatan magang di perusahaan yang dah aku pilih. Berbek...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.136 cerita

Bersama Mama

 
Terserah: 29/10/2012 Dikarang oleh: Mr Blue Devil 0 Ulasan

mama langsung tersenyum manis dan berkata..” Sayang… jangan macam2 yah!!!, walaupun ditempat pesta tadi malam , mereka bercanda katakan kita seperti pasangan suami isteri dan di resepsionis , mama juga mengatakan kita suami isteri , tetapi kamu tetap anak mama.. nggak boleh macam2 sama mama. yah !! .. spontan saya menjawab ” OK!! Mam.., sayang yan...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.136 cerita

Pengakuan seorang peguam

 
Terserah: 29/10/2012 Dikarang oleh: donadonidono 0 Ulasan

Sialan! Saya seorang peguam! Saya fikir perkataan akan datang mudah bagi saya, tetapi ... sialan. Saya tidak dapat meluahkan dengan betul. Saya mempunyai kelentit yang ultra-sensitif. Kerana itu saya suka memakai thongs, tetapi pada hari-hari apabila haid saya datang saya akan memakai seluar dalam biasa. Kelentit saya begitu sensitif, hanya de...

Tag: masturbasi, onani, melancap Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.136 cerita

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420

Login untuk ahli

Jika anda ahli erotikcerita.com sila isikan e-mel dan kata laluan anda di bawah.
E-mel
Kata laluan
 
login
Selanjutnya
Terlupa kata laluan
Ahli baru

Ingat?

Maklumat kategori

Kategori adalah paling biasa dan mengandungi pelbagai cerita seks dan fantasi. Bagaimana dengan mengadakan seks dengan anak dara jiran anda? Bercumbu dengan budak cabana yang ditemui anda dalam percutian? Atau seks dengan 3 lelaki tampan yang cuba membantu anda memperbaiki kereta anda di pertengahan perjanlanan di lebuhraya pada malam Jumaat? Kategori ini biasa digunakan apabila tiada lagi katagori boleh digunakan atau sebarang cerita yang berkenaan dengan seks domestik. Hantarkan cerita anda sekarang!
Karangkan "biasa" cerita anda

Yang paling popular

Kedai Seks

Link rakan

Ketahui juga

Laman web ini tertakluk dalam 18 U.S.C. Section 2257
Anda perlu berumur sekurang-kurang 18 tahun untuk menggunakan laman web ini
© 2003-2014 Erotikcerita.com "No.1 in Malaysia and Indonesia for erotic stories!"

TERIMAH KASIH DAN JUMPA LAGI !!! :-)