Biasa Cerita-cerita erotik seksi

Cerita erotik seksi - Fantasi erotik Login Tulis cerita Arkib video Bantuan  

Kategori-kategori cerita

Anggota polis Antara keluarga Biasa Bilik sembang Buat kali pertama Dubur Hamil Homosektual
Kawasan terbuka Kecurangan Kelab seks Lesbian Orang ternama Pasangan Pengikatan Penipuan
Perbezaan umur Secara geng Secara kumpulan Seks aniayaan Transekstual X Files

Biasa Cerita-cerita

Cerita-cerita dalam kategori ini Biasa

Diagih dengan
Terbaru
Dengan bunyi
A-Z
Yang paling popular
Pilih muka surat
91
92
93
94
95
»

Cilacap... cinta langsung tancap (2)

 
Terserah: 22/11/2012 Dikarang oleh: LegolasPieyan 0 Ulasan

.....dan keesokan harinya, aku diantar Cristine ke rumah tanteku....walau dengan berputar-putar dan bertanya kesana kemari.....akhirnya aku sampai juga dirumahnya. Sesaat kemudian Cristine buru-buru pamit pulang takut dimarahi orang tuanya. “itu pacar kamu ya Dith? Tanya mbak marni mengejutkan aku. Asal tahu aja, mbak Marni itu adik Om ku, beranak...

Tag: cinta Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 29.262 cerita

CILACAP...CInta LAngsung tanCAP....the series (part.1)

 
Terserah: 22/11/2012 Dikarang oleh: LegolasPieyan 0 Ulasan

Cerita ini terjadi pada tahun 2001 yang lalu saat itu sekolah sedang libur panjang, rasa jenuh dan bosan menggelayuti benakku. Untuk menghilangkan rasa itu aku berencana pergi ke Cilacap, ke rumah tante aku yang memang sudah lama tidak ketemu. Tapi aku sempat ragu, karena aku belum pernah kesana.... masa bodoh ajalah yang penting gak dirumah....kat...

Tag: cinta Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 29.262 cerita

Aku Cinta Kau Pelacur

 
Terserah: 22/11/2012 Dikarang oleh: LegolasPieyan 0 Ulasan

Berulang kali aku melihat kejadian seperti itu menimpa Marni. Pernah juga seorang Om-om menampar pipinya lantaran Marni mengeluh tak mau lagi menemaninya tidur. Dikarenakan Marni sedang dating bulan. Berbagai penjelasan dia ucap, namun Om-om itu tak peduli dan menyangka Marni mulai tidak berminat padanya. Begitulah sehari-hari apa yang dikerjak...

Tag: pelacur Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 29.262 cerita

Aku terbiasa

 
Terserah: 22/11/2012 Dikarang oleh: azroyboroi 0 Ulasan

Kisah ni berlaku masa zaman perang, sepasang suami isteri baru kawin dalam 2 minggu. Si suami askar, isteri plak suri rumah. Memandangkan si suami kena pegi perang utk tempoh yang lama, dia org berpakat tak nak anak lagi.... Suami pun pegi kedai nak beli kondom nak rancang kehamilan agaknya..... Kat kedai tu ada 2 jenis kondom je, 1 warna itam, 1 ...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 29.262 cerita

Jururawat cantik

 
Terserah: 21/11/2012 Dikarang oleh: steamz 0 Ulasan

Sudah menjadi lazim kami akan membuat kerja routine sejurus mula waktu kerja. Kerja ini akan selesai lebih kurang jam 12 tengah malam. Aku menyuruh dua orang nurse pembantu ku untuk berehat sementara aku berada di nurses station menghabiskan urusan admin. Jam satu pagi apalagi giliran aku pula yang masuk kedalam bilik rehat. Apa nak buat membut...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 29.262 cerita

Cili api

 
Terserah: 21/11/2012 Dikarang oleh: bilisbilis 0 Ulasan

Mula-mula sekali aku nak bagi tau disini,aku ni buka laki yang baik,aku berkenan kat budak pompuan ni...namanya ani, dia punya badan....aci kerat jari...ribu pun boleh bayakk... masa tu aku baru 2-3 tahun kawin...dulu budak ni kerja ofes bawah...aku selalu curi pandang badan dia...36-24-36 beb..kelas gitu...tapi..ditakdirkan...dia dapat masuk ker...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 29.262 cerita

Apabila aku bosan

 
Terserah: 21/11/2012 Dikarang oleh: keladi tua 0 Ulasan

Sepertimana selalu, apabila aku bosan, aku akan memandu kereta ku dan akan lepak di Tasik Titiwangsa sambil mencuci mata. Selalunya aku hanya akan lepak sambil memerhatikan gelagat orang yang berkunjung ke tasik itu. Hari itu adalah hari Rabu...lebih kurang dalam pukul 1pm. Seperti biasa, aku akan parking kereta sambil lepak di dalam kereta men...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 29.262 cerita

Janda gersang

 
Terserah: 21/11/2012 Dikarang oleh: keladi tua 0 Ulasan

nama aku ajib.. aku nak share dengan korang kisah aku main dengan janda gersang yang dah lama x dapat batang lelaki.. kisahnya bermula begini... Setiap awal bulan, bila dah dapat gaji, aku suka pergi bershoping.. biasalah.. aku ni kerja marketing kereta.. so kenelah jaga keterampilan sedikit.. barulah orang confident nak beli kereta dengan aku.....

Tag: janda Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 29.262 cerita

Solo, Surakarta Dekat Kartasura

 
Terserah: 20/11/2012 Dikarang oleh: LegolasPieyan 0 Ulasan

Solo, memang kota yang sangat menggoda bagi ku. Aku bahkan memendam keinginan tinggal di Solo daripada di Jakarta. Kota ini rasanya bisa menentramkan hatiku, dan yang lebih menarik lagi adalah putri Solo itu lho. Itulah kekagumanku buat Solo. Ini adalah perjalananku untuk kesekian kalinya ke Solo. Namun kali ini bukan dalam rangka tugas atau bisni...

Tag: psk Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 29.262 cerita

Cigarettes and Valentine (7) (Indonesia)

 
Terserah: 20/11/2012 Dikarang oleh: empty_xxx 0 Ulasan

The Hardcore Beautician: Erna Lima bulan menjalin hubungan jarak jauh antara kota gudeg dan kota hujan dengan kekasihku Ria semakin lama semakin terasa berat. Memang, sudah bukan masanya sepasang kekasih berkirim surat atau telegram, rasa rindu yang menyesak bisa langsung terlampiaskan melalui telepon atau fasilitas pesan singkat. Aku rindu d...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 29.262 cerita

Cigarettes and Valentine (6) (Indonesia)

 
Terserah: 20/11/2012 Dikarang oleh: empty_xxx 0 Ulasan

Ia menyandarkan aku ke tembok, menurunkan ciumannya ke dadaku, turun terus ke bawah, dan melumat kemaluanku. Ia menggerakkan kepalanya maju mundur. Aku hanya bisa mendesah menikmati kuluman nikmat yang ia berikan. Kemudian ia menjilat ujung batangku, merata, turun hingga ke skrotumku. Ia menghisap pelan-pelan produsen benih-benih bakal anakku. Nikm...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 29.262 cerita

Cigarettes and Valentine (5) (Indonesia)

 
Terserah: 20/11/2012 Dikarang oleh: empty_xxx 0 Ulasan

My Friend Hot Girlfriend: Naya “Firman siapa mas” Tanya Valen setelah mendengar ceritaku. “Firman itu temanku yang paling deket. Udah seperti saudara sendiri.” Jawabku. “dan kamu menyelingkuhi pacar teman deketmu sendiri?” Aku mengangguk. “Aku bercinta sama Naya cuma sekali. Momennya itu yang sedikit aneh.” “Aneh gimana?” Tanya Va...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 29.262 cerita

Cigarettes and Valentine (4) (Indonesia)

 
Terserah: 20/11/2012 Dikarang oleh: empty_xxx 0 Ulasan

Tonight Girlfriend: Rena Setelah memuntahkan cairan laknat yang memasuki tubuhnya, Rena terduduk di lantai kamar mandi. Tak perduli genangan air yang mulai merembes di mini skirt-nya. “ Kamu nggak apa-apa Ren?” tanyaku khawatir. Ia hanya mengangguk. Aku keluar dari kamar mandi mengambilkan air minum dan menyodorkannya pada Rena yang ma...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 29.262 cerita

Cigarettes and Valentine (3) (Indonesia)

 
Terserah: 20/11/2012 Dikarang oleh: empty_xxx 0 Ulasan

The Slutty Maiden: Rena Aku mengenal gadis ini saat aku dan beberapa temanku asyik ngebir di depan sebuah convenience store. Berhubung para pesertanya batangan semua, salah seorang temanku mengajak Naya, salah seorang teman perempuan yang sering ikut menggerombol gak jelas bareng kami untuk menyusul ke lokasi. Aku yakin Naya pasti mau, karena ...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 29.262 cerita

Cigarettes and Valentine (2) (Indonesia)

 
Terserah: 20/11/2012 Dikarang oleh: empty_xxx 0 Ulasan

Stranger by The Way: Valentine Kisah pertemuanku dengannya diawali dari selembar undangan. Undangan pernikahan mantanku Ria dan calon suaminya Adit. Tidak, Ria tidak mencampakkan aku. Kami putus baik baik tujuh bulan sebelumnya, setelah menjalin kisah kasih selama hampir tiga tahun. Aku tidak kaget, maupun heran ketika ia memutuskan untuk berp...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 29.262 cerita

Cigarettes and Valentine (1) (Indonesia)

 
Terserah: 20/11/2012 Dikarang oleh: empty_xxx 0 Ulasan

Intro Kupacu sepeda motorku ke utara, menyusuri jalan yang mengarah ke kaki gunung berapi paling aktif se-negeri ini. Bukan tanpa tujuan aku memacu kuda besiku malam itu. Kekalutan dalam hatiku ini memerlukan jawaban. Segera sebelum semuanya berganti menjadi sesal. Terkadang aku muak dengan situasi-situasi yang harus kulalui dengan penuh pertimb...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 29.262 cerita
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427

Login untuk ahli

Jika anda ahli erotikcerita.com sila isikan e-mel dan kata laluan anda di bawah.
E-mel
Kata laluan
 
login
Selanjutnya
Terlupa kata laluan
Ahli baru

Ingat?

Maklumat kategori

Kategori adalah paling biasa dan mengandungi pelbagai cerita seks dan fantasi. Bagaimana dengan mengadakan seks dengan anak dara jiran anda? Bercumbu dengan budak cabana yang ditemui anda dalam percutian? Atau seks dengan 3 lelaki tampan yang cuba membantu anda memperbaiki kereta anda di pertengahan perjanlanan di lebuhraya pada malam Jumaat? Kategori ini biasa digunakan apabila tiada lagi katagori boleh digunakan atau sebarang cerita yang berkenaan dengan seks domestik. Hantarkan cerita anda sekarang!
Karangkan "biasa" cerita anda

Yang paling popular

Kedai Seks

Link rakan

Ketahui juga

Laman web ini tertakluk dalam 18 U.S.C. Section 2257
Anda perlu berumur sekurang-kurang 18 tahun untuk menggunakan laman web ini
© 2003-2015 Erotikcerita.com "No.1 in Malaysia and Indonesia for erotic stories!"

TERIMAH KASIH DAN JUMPA LAGI !!! :-)