Biasa Cerita-cerita erotik seksi

Cerita erotik seksi - Fantasi erotik Login Tulis cerita Arkib video Bantuan  

Kategori-kategori cerita

Anggota polis Antara keluarga Biasa Bilik sembang Buat kali pertama Dubur Hamil Homosektual
Kawasan terbuka Kecurangan Kelab seks Lesbian Orang ternama Pasangan Pengikatan Penipuan
Perbezaan umur Secara geng Secara kumpulan Seks aniayaan Transekstual X Files

Biasa Cerita-cerita

Cerita-cerita dalam kategori ini Biasa

Diagih dengan
Terbaru
Dengan bunyi
A-Z
Yang paling popular
Pilih muka surat
96
97
98
99
100
»

Terperangkap dalam lif

 
Terserah: 14/09/2012 Dikarang oleh: danisha shah 0 Ulasan

Nama ku LISA berusia Cerita Melayu Lucah 23tahun aku berkerja sebagai kerani di sebuah syarikat di Bandar.aku dan seorang lagi teman ku menyewa di sebuah flat 20 tingkat.aku tinggal di tingkat 10.masalah di flat ini ialah Lift nya memang selalu rosak. Aku dan temanku pernah sekali dulu terperangkap dalam lift kira-kira 15 minit. Memang sesak nafas ...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.554 cerita

Aku dan jururawat

 
Terserah: 14/09/2012 Dikarang oleh: steamz 0 Ulasan

Rumahku bersebelahan dengan klinik tersebut dan kebetulan aku dan ibuku tinggal berdua saja selepas kematian ayahku. Adikku tinggal di asrama. Atas dasar kasihan ibuku membenarkan Cik Azlina menumpang sementara di rumahku. Cik Azlina baru enam bulan bertugas di klinik desa tersebut dan ibuku merupakan kawannya yang akrab. Di rumahku ada empat bi...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.554 cerita

Aku dan Dia

 
Terserah: 13/09/2012 Dikarang oleh: mysteri khai 0 Ulasan

Aku dan gf ku sedang berjauhan sekarang. semasa dekat, kami akan melakukan sex dlm 2-3 kali sebulan. aku akan pastikan gf ku puas sebelum aku pancut. tetapi bila berjauhan begini, rasa bersalah pula tidak dapat memberi nafkah batin seperti dahulu. lalu, aku cadangkan kepada gf ku supaya mencari seseorang yang dapat menggantikan aku untuk sementara ...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.554 cerita

Mimpi jadi kenyataan

 
Terserah: 13/09/2012 Dikarang oleh: cacing01 0 Ulasan

Emmm...pagi-pagi macam ni mulalah rase HORNY semacam plak..oklah let me introduce myself 1st..aku ni dah lame berkecimpung dalam bidang ni..heeheehee..dah expert pun takyah orang ajar..so citer dia macam ni... dah hampir setahun aku jatuh talak ngan pakwe aku..kes dia biarlah aku malas nak citer...citer ni bukan pasal dia..tapi pasal anak ikan yan...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.554 cerita

Pengalaman

 
Terserah: 13/09/2012 Dikarang oleh: bloodshed 0 Ulasan

Selamat berjumpa kembali. Aku rasa mungkin members semua telahpun membaca kisah pertama aku dengan Simon yang telah dipaparkan di ruangan ini. Sebagaimana yang aku telah janjikan kali ini aku ingin meneruskan cerita aku. Kali pertama aku melakukan hubungan sex dengan Simon di pejabat merupakan satu titik permulaan untuk kami terus melakukannya apab...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.554 cerita

Remas Bontot Dan Tetek Gadis Melayu

 
Terserah: 13/09/2012 Dikarang oleh: akmal3 0 Ulasan

Body cun, tetek besar, badan slim macam model. Lepas tu dia kata dia boring, ajak aku balik rumah dia, dia kata tak ada sapa kat rumah. Semua balik kampung bapak dia. Sampai rumah dia, terus naik bilik, dalam bilik disuruh akududuk atas sofa, dia nak tukar baju kejap. Aku pun gementarjugak. Bila dia dah tukar baju, dia keluar dari bilik air,terbel...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.554 cerita

Bidan gempal kuat seks

 
Terserah: 12/09/2012 Dikarang oleh: akakmaniz 0 Ulasan

Sekitar tahun 1990 dulu, kampung brader telah di datangi oleh sorang bidan Kerajaan yang ditugaskan untuk menjaga hal ehwal bidan menbidan. Brader lak masa tuu..lepas mendirikan rumah tangga dan isteri lak baru mengandung. Kiranya brader bertuahlah kerana dapat berhubung dengan bidan nan sorang nii...rupanya, phuff memang terangkat..kalau berdir...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.554 cerita

Bahana cinta lelaki seberang

 
Terserah: 12/09/2012 Dikarang oleh: yarid5473 0 Ulasan

Memang salahku sendiri kerana terlampau menurut perasaan. Waktu itu aku masih muda, umurku baru 20 tahun. Aku terpengaruh dan termakan kata-kata indah pemuda Bangladesh hinggakan membelakangkan pendapat keluarga yang menentang hubungan aku dengan pemuda itu. Aku mengikut perasaan dan akhirnya kami berkahwin tanpa restu ibu dan ayah. Kusangka pan...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.554 cerita

Apartment 1303

 
Terserah: 11/09/2012 Dikarang oleh: afnancho 0 Ulasan

“Ra, congrats ya say.. tempat neduh barunya,” canda seorang wanita yang wajahnya tidak asing bagi pembaca majalah-majalah khusus pria dewasa. Aura dan wanita itu melakukan ‘toast’ gelas di tangan mereka, di rias dengan manis tawa keduanya. Malam ini Aura Kasih merayakan pesta di sebuah kondo tempat kediaman barunya, lantaran lagu yang dibawakannya...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.554 cerita

Anak Kost Belakang

 
Terserah: 11/09/2012 Dikarang oleh: kurcac1 0 Ulasan

Kosanku berada didaerah bagian belakang dusun dan dibagian depanku ada kos putra, disamping ada kos putri, dan di belakang ada kos putri yang dihuni 7 orang. Yang akan aku ceritakan disini adalah pengalamanku dengan penghuni kos putri yang berada di belakang kosku. Singkat cerita aku dan penghuni kos putra yang lainnya memang sudah kenal dan luma...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.554 cerita

Rakan baru ku Diana

 
Terserah: 09/09/2012 Dikarang oleh: notty_gurl 0 Ulasan

Aku lebih dikenali oleh rakan-rakan dengan panggilan Zack. Usiaku kini mencecah 28 tahun, dengan ketinggian 170 cm dan berbadan tegap membuat ramai gadis-gadis di tempat kerja cuba untuk mendekatiku. Namun aku yang sering sibuk dengan tugasan di pejabat membuatkan aku kekurangan masa untuk melayan karenah mereka yang kadang-kadang sering mengu...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.554 cerita

Janda yang gersang

 
Terserah: 09/09/2012 Dikarang oleh: maliau 0 Ulasan

Sebagai seorang ibu tunggal, aku selalu kesepian sendirian. Namun syaitan selalu berbisik untuk ku melakukan perzinaan dengan lelaki- lelaki yang ku sukai tetapi aku malu untuk memulakan. Lebih-lebih lagi kebanyakan dari mereka semua adalah suami orang. Jadinya, aku hanya memendam perasaan ku sendiri. Anak ku semua dah besar- besar. Semuanya tiga o...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.554 cerita

Aku Dagang Suamiku

 
Terserah: 08/09/2012 Dikarang oleh: Oligopoli 0 Ulasan

Di sebuah taman perumahan.... Taman Murni (TM), (kalau ada, nama taman macam ni, kebetuan saja lah! Jgn marah pulak eh?) Taman yang mcm biasa yang kita tengok tu... yang selalu kita lalu tu, atau mcm taman yg kita duduki ni lah, TM: ada lah dalam 4 atau 5 row rumah2 satu tingkat terres, dan ada yg dua tingkat kembar. Ini cerita kawan aku lah, dia t...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.554 cerita

Aku tersalah langkah

 
Terserah: 07/09/2012 Dikarang oleh: danisha shah 0 Ulasan

Rahma kembali ke tempat kos-kosan nya yang agak jauh dari kampus UNS tempat dia kuliah. Kejadian di KRL Jakarta – Bogor yang lalu membuat Rahma trauma, tapi dia juga memdapatkan pengalaman erotik yang mengesankan yang dia tidak dapat lupakan. Rahma sengaja kembali lebih cepat ke Solo, sebelum kuliah mulai sebab dia harus mengurus KTP dan kartu maha...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.554 cerita

Perawanku hilang

 
Terserah: 07/09/2012 Dikarang oleh: danisha shah 0 Ulasan

Aku seorang wanita (sebut saja Melati) umurku saat ini 30 th. Perawakanku terbilang kecil dengan tinggi 153 cm dan berat 40kg. Aku boleh dikatakan sangat menjaga diri, bahkan aku selalu mengenakan busana muslimah dengan rapat setiap keluar rumah. Itulah sebabnya kulitku selalu kelihatan putih terawat meskipun aku tidak pernah melakukan perawatan ...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.554 cerita

Nikmatnya Ngeseks dengan Kakak Pembina

 
Terserah: 07/09/2012 Dikarang oleh: danisha shah 0 Ulasan

Kisah ini terjadi ketika aku duduk di kelas 1 SMA. Aku bersekolah di salah satu SMA swasta yang terbaik di kotaku. Setiap hari sabtu, kami diwajibkan untuk mengikuti kegiatan pramuka. Pertama kali mengikuti kegiatan pramuka, aku dan beberapa teman sempat melihat ada seorang kakak pembina yang menarik. Wajahnya sih memang tidak terlalu cakep. Tapi t...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.554 cerita
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417

Login untuk ahli

Jika anda ahli erotikcerita.com sila isikan e-mel dan kata laluan anda di bawah.
E-mel
Kata laluan
 
login
Selanjutnya
Terlupa kata laluan
Ahli baru

Ingat?

Maklumat kategori

Kategori adalah paling biasa dan mengandungi pelbagai cerita seks dan fantasi. Bagaimana dengan mengadakan seks dengan anak dara jiran anda? Bercumbu dengan budak cabana yang ditemui anda dalam percutian? Atau seks dengan 3 lelaki tampan yang cuba membantu anda memperbaiki kereta anda di pertengahan perjanlanan di lebuhraya pada malam Jumaat? Kategori ini biasa digunakan apabila tiada lagi katagori boleh digunakan atau sebarang cerita yang berkenaan dengan seks domestik. Hantarkan cerita anda sekarang!
Karangkan "biasa" cerita anda

Yang paling popular

Kedai Seks

Link rakan

Ketahui juga

Laman web ini tertakluk dalam 18 U.S.C. Section 2257
Anda perlu berumur sekurang-kurang 18 tahun untuk menggunakan laman web ini
© 2003-2014 Erotikcerita.com "No.1 in Malaysia and Indonesia for erotic stories!"

TERIMAH KASIH DAN JUMPA LAGI !!! :-)