Biasa Cerita-cerita erotik seksi

Cerita erotik seksi - Fantasi erotik Login Tulis cerita Arkib video Bantuan  

Kategori-kategori cerita

Anggota polis Antara keluarga Biasa Bilik sembang Buat kali pertama Dubur Hamil Homosektual
Kawasan terbuka Kecurangan Kelab seks Lesbian Orang ternama Pasangan Pengikatan Penipuan
Perbezaan umur Secara geng Secara kumpulan Seks aniayaan Transekstual X Files

Biasa Cerita-cerita

Cerita-cerita dalam kategori ini Biasa

Diagih dengan
Terbaru
Dengan bunyi
A-Z
Yang paling popular
Pilih muka surat
96
97
98
99
100
»

Cikgu Aku

 
Terserah: 29/09/2012 Dikarang oleh: Lancershah 0 Ulasan

Aku teringat akan kisah yang berlaku 10 tahun yang lalu, ketika aku masih lagi di alam persekolahan. Kisah yang bakal aku ceritakan ini mendatangkan kesan yang mendalam terhadap aku, terhadap kehidupanku. Semasa berada di tingkatan 5 di salah sebuah sekolah di Malaysia ini, aku terkenal dengan sifat seorang yang pemalu dan takut terhadap perempu...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.940 cerita

Pelampiasan Zack

 
Terserah: 28/09/2012 Dikarang oleh: maya sari 0 Ulasan

Aku tersenyum lebar, sambil perlahan mengucup lembut keningnya. Dan dengan perlahan juga Ayu menggulingkan tubuh montok seksinya yang putih mulus ke atas menaiki tubuhku, Kedua pahanya dibuka lebar sementara bukit cipapnya yang empuk terasa empuk menekan batangku yang sudah sangat keras. Ayu mengangkat punggungnya keatas, kedua belah pahanya yg ...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.940 cerita

Ustazah Tewas

 
Terserah: 28/09/2012 Dikarang oleh: bbla479 0 Ulasan

Ini kisah apa yang terjadi pada seorang ustazah alim bernama Siti. Baru berkahwin hampir 6 bulan dan belum di kurniakan cahayamata. Umurnya baru 23 tahun mempunyai perawakan yang menarik. Dah lama aku memendam rasa ingin terhadap tubuh ustazah Siti yang sempurna dari luar dan dalam. Nafsu berahi aku cepat memuncak bila terpandang wajah ayu ustaz...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.940 cerita

cikgu sue

 
Terserah: 28/09/2012 Dikarang oleh: akuepul 0 Ulasan

Aku seorang guru yang mengajar di sebuah sekolah di daerah temerloh. aku boleh dikatakan seorang yang kuat seks. aku selalu perhatikan guru-guru perempuan yang mengajar satu sekolah denganku. biasanya aku selalu perhatikan ke arah dada dia orang. salah seorang yang menjadi tarikan aku adalah seorang ustazah. ustazah itu bernama su. ustazah ini tid...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.940 cerita

Makcik Mun Bertudung

 
Terserah: 27/09/2012 Dikarang oleh: leeiskandar 0 Ulasan

Bukan apa, Kak Mun ni menarik. Pertamanya dia putih dan hidung mancung sikit. Badanya agak slim waktu aku dan isteri mula kenal dia dulu, tapi ketika peristiwa ni berlaku, badan Kak Mun dah berisi. Bukan berisi kerana buatan orang tapi mungkin kerana umurnya dah meningkat 42 tahun, lemak dah berkumpul kot. Kak Mun ni bertudung orangnya. Kami ke...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.940 cerita

Kak Sakinah

 
Terserah: 26/09/2012 Dikarang oleh: danisha shah 0 Ulasan

Waduuuhhh… Ini adventure N kawasan rumah sewa di Bukit S. Masyarakat tujuh buah keluarga yang tetap memanaskan kisah. Yang tetap membuka mata walau di mana sahaja, sex adalah masalahnya. Universil kata dema, lalu universllah ia. N mengakuinya… “N akan kata ah ni jahat, menduakan suami, curang…” kata ah Zainah kepada N… Dia merenung hujung kak...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.940 cerita

Lina budak kampung

 
Terserah: 26/09/2012 Dikarang oleh: danisha shah 0 Ulasan

Aku budak kampung yang dipercayai orang kampung. Jadi aku Form 4 kena duduk asrama. Kebetulan selang tiga rumah daripada rumah aku tu Cikgu sekolah rendah aku. Suami isteri cikgu. Anak tunggalnya namanya Lina. Dah budak kampung tu aku berdua je yang layak ke asrama penuh tu jadik kami rapatlah, selalu balik kampung kami balik berdua. Dah lama jugak...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.940 cerita

Projek Dengan Kawan Tunangku

 
Terserah: 26/09/2012 Dikarang oleh: danisha shah 0 Ulasan

Cerita yang akan aku paparkan ini adalah salah satu dari pengalaman-pengalaman aku bersama wanita. Aku rasa yang bersependapat denganku bahawa kita tidak boleh mengukur tahap keimanan seseorang itu dari segi luaran sahaja. Bagiku seks adalah perkara biasa kerana aku mula melakukjan hubungan seks semasa masih di sekolah menengah rendah lagi. Namu...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.940 cerita

Wati dan Cikgu

 
Terserah: 26/09/2012 Dikarang oleh: beby lin 0 Ulasan

Kisah yang ingin aku ceritakan di sini adalah kisah yang bebar-benar terjadi pada diriku kira-kira 2 tahun yang lepas. Aku merupakan seorang graduan sebuah IPT. Setelah menamatkan pengajian, aku tidak terus mencari pekerjaan sebaliknya mengambil keputusan membantu perniagaan ayahku di kampung. Untuk tidak mensia-siakan apa yang aku pelajari ke...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.940 cerita

Jakpaj Selenger

 
Terserah: 26/09/2012 Dikarang oleh: Lord Of The Dakness (L.O.T.D) 0 Ulasan

Walaupun aku nie selenger tapi kalao orang dah pijak kepaler aku, alamat makan bubur nasik selamer sebulan lah owang tu. "Eh ...korang tak kenal ke deytu tadi?" Smail bersuara "Uh? kenaper?" Malek tanyer "Dia tu gangster ah...dia ader geng tao..aku kenal dia...time tu aku nampak dia bergado kat stesen bas dgn geng geng dia" jelas Smail "Eh para...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.940 cerita

Rayuan Lisa (4)

 
Terserah: 23/09/2012 Dikarang oleh: valkyrie dodol 0 Ulasan

Lisa melepaskan kepalanya dari selangkanganku dan bergerak naik ke tubuhku. Bibirnya menyambar bibirku. Kubalas dengan ganas dan kusapukan lidahku pada bibir dan masuk dalam rongga mulutnya. Lidah kami kemudian saling memilin dan mengisap. Tanganku mengembara ke selangkangannya dan kemudian jari tengahku masuk menerobos liang kenikmatannya sampai m...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.940 cerita

Rayuan Lisa (3)

 
Terserah: 23/09/2012 Dikarang oleh: valkyrie dodol 0 Ulasan

Tangan Lisa membelai rambutku sambil sesekali mendekap kepalaku ke payudaranya. Aku menggunakan jariku untuk membelai daerah selangkangannya, dan jariku juga mulai menekan terutama di belahan vaginanya. Tangan Lisa menggesek penisku yang semakin mengeras. "Aah.. To.. Sss.. Enak.. Teruss.. Anto.. Ahh" Mendengar erangan Lisa nafsuku sudah t...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.940 cerita

Rayuan Lisa (2)

 
Terserah: 23/09/2012 Dikarang oleh: valkyrie dodol 0 Ulasan

Tidak ada maksud tertentu. "Malam, ini siapa ya?" tanyaku penasaran. "Penasaran ya? Ini Lisa," ia menjawab. "Kalau boleh tahu Lisa posisi di mana?" "Seputaran Camp..". Ia menyebutkan camp tempatku berada. Aku semakin penasaran, tetapi ia tetap tidak mau menyebutkan lokasi persisnya di deretan camp yang sebelah mana. Beberapa karyawan camp m...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.940 cerita

Rayuan Lisa (1)

 
Terserah: 23/09/2012 Dikarang oleh: valkyrie dodol 0 Ulasan

Tidak ada maksud tertentu. "Malam, ini siapa ya?" tanyaku penasaran. "Penasaran ya? Ini Lisa," ia menjawab. "Kalau boleh tahu Lisa posisi di mana?" "Seputaran Camp..". Ia menyebutkan camp tempatku berada. Aku semakin penasaran, tetapi ia tetap tidak mau menyebutkan lokasi persisnya di deretan camp yang sebelah mana. Beberapa karyawan camp m...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.940 cerita

Kak Bibah

 
Terserah: 23/09/2012 Dikarang oleh: enbesi 0 Ulasan

Bersama sebatang mop di tangan, Kak Kak Bibah menanti di balik pintu tangga belakang. Tingkap cermin kecil di pintu kalis api itu memudahkan beliau melihat keadaan pintu masuk ke tandas lelaki yang hanya beberapa meter dari situ. Kak Bibah membetulkan tudung di kepalanya. Seketika kemudian dia terlihat kelibat orang yang ditunggu-tunggu. Hasrul ...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.940 cerita

Ayu gersang nikmat

 
Terserah: 22/09/2012 Dikarang oleh: maya sari 0 Ulasan

Kisah ini berlaku kira kira 2 bulan yang lepas, Ayu adalah kawan chat Yahoo! dan aku temui dia beberapa minggu sebelum itu di dalam room selangor. Dipendekkan kata, selepas puas mengayat Ayu, dia telah bersetuju mengikut aku ke dalam sebuah bilik di hotel summit subang dan berasmara denganku. Setelah, check in, mandi dan berbual dan bermesra al...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.940 cerita
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419

Login untuk ahli

Jika anda ahli erotikcerita.com sila isikan e-mel dan kata laluan anda di bawah.
E-mel
Kata laluan
 
login
Selanjutnya
Terlupa kata laluan
Ahli baru

Ingat?

Maklumat kategori

Kategori adalah paling biasa dan mengandungi pelbagai cerita seks dan fantasi. Bagaimana dengan mengadakan seks dengan anak dara jiran anda? Bercumbu dengan budak cabana yang ditemui anda dalam percutian? Atau seks dengan 3 lelaki tampan yang cuba membantu anda memperbaiki kereta anda di pertengahan perjanlanan di lebuhraya pada malam Jumaat? Kategori ini biasa digunakan apabila tiada lagi katagori boleh digunakan atau sebarang cerita yang berkenaan dengan seks domestik. Hantarkan cerita anda sekarang!
Karangkan "biasa" cerita anda

Yang paling popular

Kedai Seks

Link rakan

Ketahui juga

Laman web ini tertakluk dalam 18 U.S.C. Section 2257
Anda perlu berumur sekurang-kurang 18 tahun untuk menggunakan laman web ini
© 2003-2014 Erotikcerita.com "No.1 in Malaysia and Indonesia for erotic stories!"

TERIMAH KASIH DAN JUMPA LAGI !!! :-)