Biasa Cerita-cerita erotik seksi

Cerita erotik seksi - Fantasi erotik Login Tulis cerita Arkib video Bantuan  

Kategori-kategori cerita

Anggota polis Antara keluarga Biasa Bilik sembang Buat kali pertama Dubur Hamil Homosektual
Kawasan terbuka Kecurangan Kelab seks Lesbian Orang ternama Pasangan Pengikatan Penipuan
Perbezaan umur Secara geng Secara kumpulan Seks aniayaan Transekstual X Files

Biasa Cerita-cerita

Cerita-cerita dalam kategori ini Biasa

Diagih dengan
Terbaru
Dengan bunyi
A-Z
Yang paling popular
Pilih muka surat
96
97
98
99
100
»

Mak CikYah

 
Terserah: 10/10/2012 Dikarang oleh: petrix212 0 Ulasan

Seperti biasa ketika cuti persekolahan,aku mesti bermalam di rumah Pakcik aku di bandar untuk menolong beliau apa yang patut.Pakcik aku bertuah kerana memiliki seorang isteri yang cantik dan menawan serta mudah mesra dengan semua orang.Itu adalah salah satu sebab mengapa aku suka bermalam di rumah Pakcik aku.Isterinya yang aku panggil Makcik Yah se...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.271 cerita

Gadis Kecil Bertetek Besar

 
Terserah: 10/10/2012 Dikarang oleh: petrix212 0 Ulasan

Aku sendiri canggung kalau mendekati cewek, meski pada umur segitu, sudah ada rasa tertarik pada cewek. Si tetek besar itu namanya Seruni, panggilannya Runi. Jika ada PR dia selalu datang pagi-pagi sekali sekitar sejam sebelum bel. Aku juga terbiasa datang pagi, meski tidak secepat si tetek besar. Runi akan datang rajin pagi-pagi kalau ada PR yan...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.271 cerita

Pengembaraan Di Wamena

 
Terserah: 10/10/2012 Dikarang oleh: petrix212 0 Ulasan

Dari Jakarta, tidak bisa terbang langsung ke Wamena, Kami harus menginap semalam di Jayapura. Keesokan paginya dengan pesawat Merpati, kami terbang menuju Wamena. Pemandangan cukup indah, selepas take off dari bandara Sentani. Danau Sentani yang sangat luas kelihatan sangat memukau. Perjalanan 45 menit menuju Wamena, menjelang mendarat kami disugu...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.271 cerita

Rina, siswi cantik di hutan lindung

 
Terserah: 09/10/2012 Dikarang oleh: danisha shah 0 Ulasan

Pada suatu pagi, sekitar pukul 0830, aku yang sedang suntuk pergi ke sebuah hutan cagar alam kecil di selatan kota. Kota kecil ini sudah kusinggahi sekitar 3 minggu, dan aku masih lumayan betah. Segera kuparkir motor di tempat titipan motor, dan menyusuri jalan setapak masuk hutan yang sekarang sedang sepi karena memang bukan hari libur. Terasa san...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.271 cerita

Yuran tusyen

 
Terserah: 09/10/2012 Dikarang oleh: xperlutaw 0 Ulasan

Hai kawan-kawan. Sebelum saya menceritakan pengalaman seks saya, izinkan saya perkenalkan diri saya. Saya seorang guru sekolah rendah yang mengajar Bahasa Inggeris di salah sebuah sekolah di Temerloh, Pahang. Sekolah ini adalah sekolah luar bandar (sekolah kampung) dan rata-ratanya pencapaian pelajar dalam Bahasa Inggeris adalah teruk. Boleh diangg...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.271 cerita

Rintihan Nikmat Nasyila

 
Terserah: 08/10/2012 Dikarang oleh: kotakpensil00 0 Ulasan

Aku menenteng ranselku dan berjalan keluar dari gerbang pangkalan. Aku berdiri di pinggir jalan dan memandang berkeliling, mencari- cari seseorang yang akan menjemputku. Kunyalakan sebatang rokok, dan menunggu di bawah sebuah pohon di depan pangkalan. Sekali lagi, pandanganku menyusuri jalanan. Sebuah Pajero silver mendekat dan berhenti di hadap...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.271 cerita

Aku seorang pelacur

 
Terserah: 08/10/2012 Dikarang oleh: man xxxxxxxx 0 Ulasan

Saya bukan pelacur kelas Kramat Tunggak apalagi Monas di Jakarta atau Gang Dolly di Surabaya. Saya seorang pelacur profesional. Oleh karena itu tarip pemakaian saya juga tidak murah. Untuk short play sebesar US$ 200, dengan uang muka US$ 100 dibayar saat pencatatan pesanan dan kekurangannya harus dilunasi sebelum pengguna jasa saya sebelum menaiki...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.271 cerita

Salim xxx

 
Terserah: 08/10/2012 Dikarang oleh: maya sari 0 Ulasan

Di bilik Mira, Rosnah asyik membaca. Mira lama sudah dibuai mimpi. Helai demi helai, hinggalah tiba babak itu. Matanya terbeliak. Rosnah membaca perkataan demi perkataan dengan asyik. "Hmmm ..." rungutnya sendiri sambil menggusap celahan pehanya. Usapan sekakin galak. Matanya terpejam, buku diletakkannya. Kini, kedua-dua tangannya mengusap lurah su...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.271 cerita

Aku ternoda godaan

 
Terserah: 07/10/2012 Dikarang oleh: danisha shah 0 Ulasan

Kisahku tidak berakhir di cerita sebelumnya. Bercinta dengan pria lain memang betul-betul membuat aku ketagihan. Dengan jilbab yang lebar dan tetap menjadi seorang ibu, tidak mengurangi sedikitpun nafsuku yang ternyata luar biasa. Kembali suatu hari, saat itu suamiku sedang bekerja di kantornya, sementara anakku masih di sekolahnya. Seperti ...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.271 cerita

Awekmu awekku jua

 
Terserah: 07/10/2012 Dikarang oleh: zirus 0 Ulasan

Masa aku sekolah dulu aku mempunyai seorang member, nama samarannya tin tu. Dia mempunyai seorang girl yg bleh dikatakan lawa. Masa tu aku memang terkenal kerana mempunyai ramai awek yg sentiasa menemani aku, kiranya aku tu playboy la. Masa aku pertama kali berjumpa ngan awek member aku tu, aku dapat rasakan yg dia terpikat kat aku. Aku buat selamb...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.271 cerita

Awek kebaya yang gersang

 
Terserah: 07/10/2012 Dikarang oleh: zirus 0 Ulasan

Aku ni seorang pemalu. So tak de lah teman-teman perempuan ni, walaupun ketika di ipt dulu.So apa yang nak aku ceritakan ni adalah kisah aku naik bas mini.Mula kerja lepas graduate, tahulah mana ada duitkan untuk beli kenderaan sendiri. So bas minilah jawapannya. Pendekkan cerita ya, mungkin ramai yang tahu macamana hal bas mini kat kl yang sesak n...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.271 cerita

Penyambut Tetamu Noni

 
Terserah: 06/10/2012 Dikarang oleh: danisha shah 0 Ulasan

Aku begitu kecewa apabila keputusan S.T.P.M di umumkan kerana walaupun lulus tetapi tidak melayakkan aku untuk menyambung pelajaran ke menara gading. Keluarga ku memberi perangsang agar aku terus mencuba. Pada mulanya aku berhasrat untuk menurutkan kemahuan keluarga ku. Setelah berfikir panjang perasaan malas untuk mentelaah subjects yang sama. Kel...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.271 cerita

Adik ipar ku azura

 
Terserah: 06/10/2012 Dikarang oleh: danisha shah 0 Ulasan

Nama budak ni Azura. Umur baru 19 tahun pada masa tu. Tapi bodynya memang leleh beb. Pandai betul dia menjaga body nya, memang perfect. Paling aku tak tahan ialah punggungnya. Setiap kali bila dia berjalan, memang mata aku tak berkelip memerhati kan gelekan mautnya. Lebih2 lagi bila dia memakai seluar yang nipis sehingga menampakkan seluar dalamnya...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.271 cerita

Pelangi Airways

 
Terserah: 04/10/2012 Dikarang oleh: hafidz najib 0 Ulasan

Cerita ini benar-benar berlaku kepada aku. Kejadian in baru sahaja berlaku pada bulan Januari 1999 yang lalu. Aku berkenalan dengan seorang pramugari Pelangi Airways. Namanya Zarina. Zarina bekerja dengan MAS sebelum ini tetapi terpaksa berhenti kerja kerana mengandung anaknya. Zarina ini memang cukup cantik orangnya. Ceritanya begini. Pada pen...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.271 cerita

Cikgu suraya

 
Terserah: 03/10/2012 Dikarang oleh: power75 0 Ulasan

Aku teringat akan kisah yang berlaku 10 tahun yang lalu, ketika aku masih lagi di alam persekolahan. Kisah yang bakal aku ceritakan ini mendatangkan kesan yang mendalam terhadap aku, terhadap kehidupanku. Semasa berada di tingkatan 5 di salah sebuah sekolah di Malaysia ini, aku terkenal dengan sifat seorang yang pemalu dan takut terhadap perempuan....

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.271 cerita

Aku Puas Sepuasnya

 
Terserah: 03/10/2012 Dikarang oleh: zdane 0 Ulasan

Jam 8.30 malam aku dan tunang ku berada di bilik hotel dan pada waktu itu hujan turun dengan lebatnya. Sewaktu aku sedang menonton TV, tunang aku terus ke bilik air untuk mandi sementara aku duduk di hujung katil sambil menonton TV. Apabila tunang ku keluar mandi, dia menyuruh aku pergi mandi. Aku kata sejuk. Tangan tunang ku menghulurkan sehelai ...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.271 cerita
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421

Login untuk ahli

Jika anda ahli erotikcerita.com sila isikan e-mel dan kata laluan anda di bawah.
E-mel
Kata laluan
 
login
Selanjutnya
Terlupa kata laluan
Ahli baru

Ingat?

Maklumat kategori

Kategori adalah paling biasa dan mengandungi pelbagai cerita seks dan fantasi. Bagaimana dengan mengadakan seks dengan anak dara jiran anda? Bercumbu dengan budak cabana yang ditemui anda dalam percutian? Atau seks dengan 3 lelaki tampan yang cuba membantu anda memperbaiki kereta anda di pertengahan perjanlanan di lebuhraya pada malam Jumaat? Kategori ini biasa digunakan apabila tiada lagi katagori boleh digunakan atau sebarang cerita yang berkenaan dengan seks domestik. Hantarkan cerita anda sekarang!
Karangkan "biasa" cerita anda

Yang paling popular

Kedai Seks

Link rakan

Ketahui juga

Laman web ini tertakluk dalam 18 U.S.C. Section 2257
Anda perlu berumur sekurang-kurang 18 tahun untuk menggunakan laman web ini
© 2003-2014 Erotikcerita.com "No.1 in Malaysia and Indonesia for erotic stories!"

TERIMAH KASIH DAN JUMPA LAGI !!! :-)