Aku tewas - Bilik sembang cerita

Cerita erotik seksi - Fantasi erotik Login Tulis cerita Arkib video Bantuan  

Kategori-kategori cerita

Anggota polis Antara keluarga Biasa Bilik sembang Buat kali pertama Dubur Hamil Homosektual
Kawasan terbuka Kecurangan Kelab seks Lesbian Orang ternama Pasangan Pengikatan Penipuan
Perbezaan umur Secara geng Secara kumpulan Seks aniayaan Transekstual X Files

0
Aku tewas

Telah dihantar: 18/02/2011 Dihantar oleh: amir smart 0 pandangan  

Aku tewas
Aku kenal dengan G sudah lama tapi kami tak pernah berjumpa. Aku kenal dia melalui internet. Walaupun begitu, kami memang mesra. Bersembang macam2 hal. Kalau aku ada masalah dengan suami atau anak2, pada G lah tempat aku mengadu. Dia akan menasihati aku. Dalam bulan Ogos, G bagi tahu dia akan datang ke tempat aku untuk berkusus selama 3 hari. Dia ingin berjumpa aku. Aku sebenarnya berat jugak nk jumpa dia. Maklumlah aku dah pnya suami. Risau gak.. Tiba hari tersebut, G tnya aku lagi. Boleh tak dtg jumpa dia. Dia teringin sgt nak jumpa aku walaupun sekejap. Akhirnya aku bersetuju utk jumpa dia di tempat dia kusus. Aku rasa berdebar2 utk jumpa G... Maklumla 1st time nk jumpa dia... Ishhh kenapa dengan aku ni...aku dgn G kan cuma kwn...lagipun dia cuma nk jumpa aku je.... smpai saje ditempat G, kami terus pergi jalan2 sekitar bandar... Selesai saje mkn, G kata dia prlu cepat pulang ke bilik dia sebab pembukaan kusus pada ptg tu jugak...Dia prlu buat persiapan... Setelah smpai G mengajak a...
Baca cerita selanjutnya, dapatkan akses sekarang juga!

Beli keahlian

Akses dengan SMS

Tulis cerita

Dapatkan akses sepenuh dalam laman kami dari $15 sebulan! Akses sepenuh kepada semua cerita dan wayang gambar di arkib wayang kami yang besar!
Anda mempunyai kod promosi? Gunalah di sini!

Taip kod promo pada kotak di bawah.
Tuliskan cerita anda dan mendapat keahlian percuma untuk 24 jam
Beli keahlian
Kod promo
ok
Tulis cerita

Pandangan ahli

Anda perlu login untuk memaparkan pandangan anda

Masih tiada pandangan. Paparkan pandangan anda sekarang juga!

Pembaca "Aku tewas" juga telah membaca

» Biasa Anuar » Homosektual Abang N, aku mangsanya....
» Anggota polis Ditangkap Polis » Kecurangan Jiran sebelah
» Pasangan Isteri meniggla kerana kelakuanku » Biasa Kelentit panjang... gileee
» Kecurangan Aku, suamiku dan ... part 1 » Kecurangan Istri Jiranku
» Pasangan Suhaila » Kecurangan Hubunganku
» Perbezaan umur Nafsu serakah » Kecurangan Kain Dijemuran
» Penipuan Skandal P.A » Biasa Selingkuh Karena Internet
» Homosektual 10 Lelaki dalam tangan 2 » Kecurangan Curang
» Kecurangan Rezeki tak diduga » Biasa Terlanjur Basah Ya Sudah 02
» Buat kali pertama Aku dan Ani » Homosektual Tak tahan dengan kehandsome-man nyerr

Login untuk ahli

Jika anda ahli erotikcerita.com sila isikan e-mel dan kata laluan anda di bawah.
E-mel
Kata laluan
 
login
Selanjutnya
Terlupa kata laluan
Ahli baru

Ingat?

Daripada pengarang

  Panjang
Kawasan terbuka Driver
Kelab seks Makcik cantik
Antara keluarga Ayah meduakn ibuku
Pasangan Eliza sayang
Orang ternama Sembang
Pasangan Cinta kedua
Orang ternama Kiah manje
Pengikatan Cintaku
Bilik sembang Imah stim
Pasangan Cintaku
Bilik sembang Curanganku
Kelab seks Tiga cinta
Kawasan terbuka Cinta
Pasangan Cinta biasa
Lesbian Aunt Stef
Lebih banyak cerita

Yang paling popular

Kedai Seks

Link rakan

Ketahui juga

Laman web ini tertakluk dalam 18 U.S.C. Section 2257
Anda perlu berumur sekurang-kurang 18 tahun untuk menggunakan laman web ini
© 2003-2014 Erotikcerita.com "No.1 in Malaysia and Indonesia for erotic stories!"

TERIMAH KASIH DAN JUMPA LAGI !!! :-)