Pelacur Singapura - Bilik sembang cerita

Cerita erotik seksi - Fantasi erotik Login Tulis cerita Arkib video Bantuan  

Kategori-kategori cerita

Anggota polis Antara keluarga Biasa Bilik sembang Buat kali pertama Dubur Hamil Homosektual
Kawasan terbuka Kecurangan Kelab seks Lesbian Orang ternama Pasangan Pengikatan Penipuan
Perbezaan umur Secara geng Secara kumpulan Seks aniayaan Transekstual X Files

0
Pelacur Singapura

Telah dihantar: 08/06/2009 Dihantar oleh: eugenemory 0 pandangan  

Pelacur Singapura
Aku adalah seorang lelaki yang kuat seks dan aku sudahpun berkahwin. Aku memang sentiasa nak maiiin saja kalau boleh tiap-tiap hari aku nak main dengan bini aku ,tapi apakan daya tak boleh. Bini periodlah tuuuuu.

Satu hari aku telah ditugaskan untuk ke Singapore atas urusan bisnes kompeni aku .aku kesana seorang. sesampai di hotel aku terus cx in dan terus berihat. Lebih kurang pukul 8 mlm aku turun tangkap taxi untuk ke restoran melayu. Driver taxi yang aku naik ni adalah orang singapore. Aku tanya dia kat sini mana aku boleh dapat pompuan. Dia kata kat Geylang. So dipendekkan cite lepas makan aku pun ke Geylang. Fuhhh punya lah banyak pros yang cun semuanya.ada siam ,indon dan melayu.aku pun jalan jalan dan pilih satu pros siam yang direkomen oleh bapa ayam disitu'gelenti baik punya' pros ni terus tarik tangan aku nak ajak aku naik atas. Aku ikut saja. Sampai di bilik dia suruh aku buka baju. Aku pun terus bogel dan masuk bilik air. Pros tu pun bogel dan masuk bilik air dengan ak...
Baca cerita selanjutnya, dapatkan akses sekarang juga!

Beli keahlian

Akses dengan SMS

Tulis cerita

Dapatkan akses sepenuh dalam laman kami dari $15 sebulan! Akses sepenuh kepada semua cerita dan wayang gambar di arkib wayang kami yang besar!
Anda mempunyai kod promosi? Gunalah di sini!

Taip kod promo pada kotak di bawah.
Tuliskan cerita anda dan mendapat keahlian percuma untuk 24 jam
Beli keahlian
Kod promo
ok
Tulis cerita

Pandangan ahli

Anda perlu login untuk memaparkan pandangan anda

Masih tiada pandangan. Paparkan pandangan anda sekarang juga!

Pembaca "Pelacur Singapura" juga telah membaca

Login untuk ahli

Jika anda ahli erotikcerita.com sila isikan e-mel dan kata laluan anda di bawah.
E-mel
Kata laluan
 
login
Selanjutnya
Terlupa kata laluan
Ahli baru

Ingat?

Yang paling popular

Kedai Seks

Link rakan

Ketahui juga

Laman web ini tertakluk dalam 18 U.S.C. Section 2257
Anda perlu berumur sekurang-kurang 18 tahun untuk menggunakan laman web ini
© 2003-2014 Erotikcerita.com "No.1 in Malaysia and Indonesia for erotic stories!"

TERIMAH KASIH DAN JUMPA LAGI !!! :-)