Buat kali pertama Cerita-cerita erotik seksi

Cerita erotik seksi - Fantasi erotik Login Tulis cerita Arkib video Bantuan  

Kategori-kategori cerita

Anggota polis Antara keluarga Biasa Bilik sembang Buat kali pertama Dubur Hamil Homosektual
Kawasan terbuka Kecurangan Kelab seks Lesbian Orang ternama Pasangan Pengikatan Penipuan
Perbezaan umur Secara geng Secara kumpulan Seks aniayaan Transekstual X Files

Buat kali pertama Cerita-cerita

Cerita-cerita dalam kategori ini Buat kali pertama

Diagih dengan
Terbaru
Dengan bunyi
A-Z
Yang paling popular
Pilih muka surat
1
2
3
4
5
»

Lilis

 
Terserah: 30/03/2014 Dikarang oleh: gtac0708 0 Ulasan

Sambil beristirahat mengumpulkan napas dan tenaga yang hilang akibat pergumulan yang penuh nikmat, mataku menatap tubuh bugil Lilis yang basah oleh keringat. Dan terbayang olehku betapa liarnya Lilis barusan pada saat dia mengekspresikan kenikmatan seksual yang menghampirinya. Semua itu diluar dugaanku. Aku tak menyangka Lilis yang demikian anggu...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 25.941 cerita

Guru vs gigolo (3)

 
Terserah: 27/03/2014 Dikarang oleh: notty_gurl 0 Ulasan

Mmg benarlah kate orang tu..dpt je aku capai bibir cikgu ummi,aku beranikan jari jemari merayap ke seluruh pelosok bahagian sulit dia. Maka aku dah mule dengar angin ribut bermula dari nafas cikgu ummi. Beberapa kali juga dia tersentak2. Maklumlah,mungkin nilah 1sttime kena 'sentuh' dgn lelaki kot. "Abang.."rengekan cikgu ummi seketika bibir...

Tag: sedap, henjut, pancut Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 25.941 cerita

Guru vs gigolo (1)

 
Terserah: 27/03/2014 Dikarang oleh: notty_gurl 0 Ulasan

Sedar tak sedar aku telah diterima menjadi guru sandaran. kelalian aku bekerja,tersentak dengar tawaran tu. Pagi ni rupanya tinggal 2 hari lagi untuk berhenti kerja. Jam di tangan tepat jam 7.15 pg. Selepas siap memanaskan enjin motor,aku mula bergerak ke tempat kerja. keluar rumah je, peh tak sangka budak2 sekolah agama kat hujung jalan rum...

Tag: budak sekolah, tembam, tetek Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 25.941 cerita

Malam pertamaku

 
Terserah: 27/03/2014 Dikarang oleh: notty_gurl 0 Ulasan

Cerita Dewasa kali ini merupakan pengalaman pribadiku saat malam pengantin!hehe.. Sebenarnya Pengalaman seks kali ini kurang sopan untuk diceritakan di depan umum, tapi khusus buat ceritaindonesia.info aku harap para pembaca dapat menikmatinya seperti halnya aku menikmati pengalaman ini pada malam pengantin. Cerita seks ini spesial hanya unt...

Tag: jilit, isap, ramas Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 25.941 cerita

Si chika

 
Terserah: 27/03/2014 Dikarang oleh: notty_gurl 0 Ulasan

Hai… pencinta Cerita Dewasa Indo! cerita 17tahun kali ini terjadi sebulan yang lalu! gw akan cerita dari awal mengapa bisa terjadinya ngentot cewek perawan untuk pertama kalinya... Nama gw Wira , gw kuliah di salah satu university negri di Jakarta... gw punya temen kuliah di bagian Design di jakarta juga... namanya Chika ( bukan chika yang da...

Tag: memek, montok, sperma Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 25.941 cerita

Kekasihku sayang

 
Terserah: 27/03/2014 Dikarang oleh: notty_gurl 0 Ulasan

Saat aku kuliah di PT terkenal di kota Yk Umurku saat itu 17tahun , karena di desa aku tidak banyak yang bisa kuliah di YK jadi aku banyak di kagumi, di desa aku naksir temen cewe saat itu dia masih SMP kelas 3 Asih namanya yang jarak rumahnya dengan aku kira- kira 400 meteran , aku tertarik karena tubuhnya tinggi, kuning dan cantik ( untuk u...

Tag: pentil, pantat, vagina Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 25.941 cerita

Eita muslimah berjilbab

 
Terserah: 11/03/2014 Dikarang oleh: snowz 0 Ulasan

Tetapi pada saat itu kami bertiga tidak hanya berniat untuk menggoda saja, kami telah merencanakan sesuatu yang spesial kepada salah satu cewek yang menjadi guru ngaji tersebut. Gadis alim yang bernasib sial itu bernama Eita (25), tingginya sekitar 160 cm dengan berat yang proposional, kulit mulus sawo matang agak keputih-putihan, dia lulusan MAN...

Tag: jilbab Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 25.941 cerita

Steve pertama kalinya, dengan Bibi sendiri (4)

 
Terserah: 08/03/2014 Dikarang oleh: Christa Sari 0 Ulasan

Dia menggosok dirinya lebih cepat dan lebih cepat karena kami berdua semakin dekat ke klimaks kami. Kami berhenti berbicara kemudian, hanya menikmati apa yang sedang terjadi. Kami mengerang dan mengerang sampai aku bilang aku akan cum. "Oh aku juga bayi, hanya fucking cum seluruh tubuhku. Saya ingin basah kuyup di cum muda hangat. " Dan j...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 25.941 cerita

Steve pertama kalinya, dengan Bibi sendiri (3)

 
Terserah: 08/03/2014 Dikarang oleh: Christa Sari 0 Ulasan

Tetapi bagian dari otak saya tidak mampu memahami situasi, tidak mampu, dan bahkan mungkin tidak mau, untuk melihat bahwa ini bukan mimpi, atau fantasi hidup saya akan berpikir ketika saya masturbasi ... Ini terjadi, ini nyata. Aku membungkuk lagi dan menciumnya sendiri kali ini. Lebih bergairah saat ini sebenarnya. Gropping payudara besar ...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 25.941 cerita

Steve pertama kalinya, dengan Bibi sendiri (2)

 
Terserah: 08/03/2014 Dikarang oleh: Christa Sari 0 Ulasan

"Jadi, ceritakan tentang dirimu madu, kita sudah begitu jauh Anda dan saya bahwa saya tampaknya hampir tidak tahu Anda ..." Dia menaruh tangannya di paha saya, yang membuat saya berhenti minum dan menatapnya. "... Dan itu memalukan, jangan Anda berpikir?" Aku menelan ludah dan menjawab ... "Ya, ya itu. Maksudku, kau begitu bagus dan segal...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 25.941 cerita

Steve pertama kalinya, dengan Bibi sendiri (1)

 
Terserah: 08/03/2014 Dikarang oleh: Christa Sari 0 Ulasan

Semua hidup saya tumbuh dewasa saya tidak pernah dekat dengan salah satu anggota keluarga saya, selain sepupuku Carl. Kami memiliki ... Apa yang Anda menyebutnya? Keluarga yang disfungsional. Tapi yang terburuk adalah bibi saya Caroline. Orang tua saya mengatakan kepada saya banyak tentang dia ketika aku tumbuh dewasa. Oh aku melihatnya beb...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 25.941 cerita

Nina dan rakan2

 
Terserah: 05/03/2014 Dikarang oleh: abgstim7 0 Ulasan

Aku dan Nina berkawan baik dan boleh dikatakan macam adik beradik sebab dia lebih muda daripada aku. Umur dia baru 20 tahun. Sebelum ni dia naik bas untuk ke pejabat. Awal tahun ni dia berpindah dekat dengan rumah aku. Aku ni pulak tinggal sorang aje sebab malas nak cari housemate. Lagipun senang aku nak buat apa aku suka. Privacy. Sebab rumah dia ...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 25.941 cerita

Riko Story..... Meki Perawan Mantan GW... Nita

 
Terserah: 05/03/2014 Dikarang oleh: LegolasPieyan 0 Ulasan

Nama ane sebut ªƆª Riko sekarang umur 35th... Ane ⓜⓐⓤ cerita saat ane masih umur 17th... Waktu ane lulus SMA ane clbk ama mantan ane di SMP Nita namanya... Dulu doi pake jilbab, eh pas SMA doi buka jilbab, gak tau kenapa alesannya yg jelas waktu ketemu doi Udah gak pake jilbab lg.... Singkat cerita waktu itu 2 bln abis jadian lg, ane ajak doi jal...

Tag: perawan Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 25.941 cerita

Ufairoh dan Ardi

 
Terserah: 16/02/2014 Dikarang oleh: Jilbab Lover Writer 0 Ulasan

Ufairoh begitu kesal, dosen yang harus ditemuinya di kampus hari ini berhalangan hadir. Ia pun kembali pulang ke pesantren dimana dia menuntut ilmu agama sambil kuliah di Yogjakarta. Ufairoh Nurulhayah adalah seorang aktivis muslimah di kampusnya dia menjadi pengurus dalam HMMTP perkumpulan mahasiswa muslim di fakultasnya. Meskipun Ufairoh adalah ...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 25.941 cerita

Di Ratah Mat Saleh Dan Negro

 
Terserah: 12/02/2014 Dikarang oleh: norashiken bi awang 0 Ulasan

Aku begitu kecewa apabila keputusan S.T.P.M di umumkan kerana walaupun lulus tetapi tidak melayakkan aku untuk menyambung pelajaran ke menara gading. Keluarga ku memberi perangsang agar aku terus mencuba. Pada mulanya aku berhasrat untuk menurutkan kemahuan keluarga ku. Setelah berfikir panjang perasaan malas untuk mentelaah subjects yang sama. Kel...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 25.941 cerita

Perjaka gue hilang ditelan jablay

 
Terserah: 02/02/2014 Dikarang oleh: LegolasPieyan 0 Ulasan

Nama gue Arnold (disamarkan dikit haha) pertama gue kehilangan perjaka gue saat duduk di kelas 1 SMA.. Waktu itu gue punya pdkt-an cewek berparas cantik persilangan dari jawa- sunda, namanya adalah Gabriella (tentunya nama samaran) dia duduk di kelas 2 SMA beda sekolahan sama gue.. Nah waktu itu hari jum'at pagi gue sms si Gabriella ...

Tag: perjaka Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 25.941 cerita

Login untuk ahli

Jika anda ahli erotikcerita.com sila isikan e-mel dan kata laluan anda di bawah.
E-mel
Kata laluan
 
login
Selanjutnya
Terlupa kata laluan
Ahli baru

Ingat?

Maklumat kategori

Seorang virgin ( anak dara ) bermaksud seorang wanita yang tidak pernah mengadakan hubungan seks. Kedaraan adalah satu peringkat yang mana seorang wanita tidak pernah mengadakan seks. Ia berasaskan daripada perkataan latin "virgo", yang bermaksud "wanita yang tidak berpengalaman dalam seks", biasanya digunakan atas budak, tetapi juga digunaka pada wanita tua, atau tuhan-tuhan wanita.
Karangkan "buat kali pertama" cerita anda

Yang paling popular

Kedai Seks

Link rakan

Ketahui juga

Laman web ini tertakluk dalam 18 U.S.C. Section 2257
Anda perlu berumur sekurang-kurang 18 tahun untuk menggunakan laman web ini
© 2003-2014 Erotikcerita.com "No.1 in Malaysia and Indonesia for erotic stories!"

TERIMAH KASIH DAN JUMPA LAGI !!! :-)