Buat kali pertama Cerita-cerita erotik seksi

Cerita erotik seksi - Fantasi erotik Login Tulis cerita Arkib video Bantuan  

Kategori-kategori cerita

Anggota polis Antara keluarga Biasa Bilik sembang Buat kali pertama Dubur Hamil Homosektual
Kawasan terbuka Kecurangan Kelab seks Lesbian Orang ternama Pasangan Pengikatan Penipuan
Perbezaan umur Secara geng Secara kumpulan Seks aniayaan Transekstual X Files

Buat kali pertama Cerita-cerita

Cerita-cerita dalam kategori ini Buat kali pertama

Diagih dengan
Terbaru
Dengan bunyi
A-Z
Yang paling popular
Pilih muka surat
1
2
3
4
5
»

Pengalaman pertama Anita

 
Terserah: 17/04/2015 Dikarang oleh: deathninja 0 Ulasan

aku kat sini nak ceritakan pasal pengalaman seks bebas yang berlaku dalam keluarga aku. Nama aku Rozie.Umur 40 tahun dan suami aku namanya Hamid. Sepanjang 15 tahun perkahwinan, kami di kurniakan 3orang anak. Anak sulung namanya Jefri, berumur 14 tahun.Anak kedua perempuan, Anita, 11 tahun, bersekolah tahun 5 Dan yang akhir Suhana, 9 tahun, sekolah...

Tag: dara, ayah, anak Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.681 cerita

Wajah di cermin

 
Terserah: 10/03/2015 Dikarang oleh: kloseklose 0 Ulasan

Kutatap lagi wajahku di cermin...., wajahku tampak kusut, air mataku sudah kering. Aku tidak mau begini... ini bukan zaman siti nurbaya lagi..., kenapa nasibku seperti ini ??? dijodohkan dengan orang yang gak aku kenal...,dengan orang yang gak aku cinta. Tapi mau gimana lagi, nasi sudah menjadi bubur, aku gak mungkin menolak keinginan orang tuaku. ...

Tag: suami, kemaluan Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.681 cerita

Warti, Si Penjual Jamu

 
Terserah: 09/03/2015 Dikarang oleh: rafki 0 Ulasan

Wajah wanita itu cukup manis dengan pipi berisi dan kemerahan, kulit wajahnya halus sekali dan ia memakai sarung serta menggendong bakul jamu, selendang yang mengikat bakul jamunya melintang didadanya dengan ketat sehingga menojolkan payudaranya yang kulihat sungguh amat indah dan menantang, mungkin ukurannya 36, pokoknya aku sungguh terangsang se...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.681 cerita

Pengalaman tak dilupa (2)

 
Terserah: 02/03/2015 Dikarang oleh: epiq5169 0 Ulasan

Esoknya lepas breakfast aku datang menghampiri Zaharah di tepi kolam mandi rumahku, isteriku masih tidur baru balik sekejap tadi tak sempat minumpun cuma sempat memberikan ciuman good morning sambil tangannya meraba koteku (habit kami bila bercium pagi dia raba kote dan aku raba burit). Aku tanya everything ok dia angguk so Abang nak mintak favour ...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.681 cerita

Pengalaman tak dilupa (1)

 
Terserah: 02/03/2015 Dikarang oleh: epiq5169 0 Ulasan

Isteriku mempunyai seorang sepupu perempuan yang masih menuntut di U dan memang aku kenal baik dengannya serta Ibu bapanya malah kalau aku free ada juga aku datang menjenguknya di kampus. Masa berjalan sedar tak sedar ia telah melangkah ke tahun akhir di mana sebuk dengan projeklah entah apa-apa lagi yang aku kira agak bertambah berbanding zaman ak...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.681 cerita

Aku dan pakwe

 
Terserah: 02/02/2015 Dikarang oleh: AkuTerror 0 Ulasan

Semalam merupakan malam yang indah kerana aku pertama kali melakukan seks dengan pakwe aku, nama dia khalid. Panggil Lid.Kami saling membahasakan diri kami papa dan mama. Biasalah...saat bercinta semuanya indah belaka...sebagaimana seks dengan Lid semalam. Takkan aku lupakan. Kami main dalam bilik Lid. Semuanya berpunca daripada Lid memainkan cerit...

Tag: pakwe, pertama kali Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.681 cerita

Intai dan Pancut

 
Terserah: 25/01/2015 Dikarang oleh: AkuTerror 0 Ulasan

Aku baru menghabiskan kerja sebagai pelajar praktikal di sebuah syarikat di Johor. Kepalaku pening setelah berhadapan dengan komputer selama 8 jam. Bayangkan.. Hehe, tapi ada juga masanya aku luangkan untuk ww.sumbercerita.com. Dipendekkan cerita, aku pun berhenti untuk makan di sebuah restoran. Itu kali pertama aku singgah di restoran itu. Samb...

Tag: intai, bini Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.681 cerita

Aku dan amoi (2)

 
Terserah: 24/01/2015 Dikarang oleh: AkuTerror 0 Ulasan

Ceritanya begini; pada suatu hari sewaktu aku bertugas shift pagi, aku bertugas seperti biasalah, masa tu perniagaan belum bermula lagi,jadi aku buat rondaan sekitar bangunan tersebut, semasa aku buat rondaan di tangga kecemasan aku ternampak seorang gadis cina berpakaian sekolah sedang duduk mencangkung mengadap dinding. Jadi aku sergahlah dia, m...

Tag: amoi, aku , pancut dalam Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.681 cerita

Aku dan amoi (1)

 
Terserah: 24/01/2015 Dikarang oleh: AkuTerror 0 Ulasan

Satu hari tu aku telah didatangi oleh seorang gadis cina untuk loan kereta Perdana . Kira used car la tu...Masa dia masuk ke pejabat aku staff yang berada di depan kounter depan kira jelous jugak tenguk gadis cun carik aku...Oh ya..nama amoi ni Theressa. kerja sales girl kat Sun Way Lagoon...Dia merayu abis kat aku untuk rekomen kan loan dia cepat...

Tag: amoi, sedap, pancut dalam Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.681 cerita

Terjebak

 
Terserah: 23/01/2015 Dikarang oleh: akmal3 0 Ulasan

Aku tinggal di asrama sebuah sekolah perempuan. Semua murid di sekolah ini adalah pelajar wanita. Pada satu hari Sabtu Nadia mendekatiku yang sedang baring-baring di katil. Pada hari Sabtu kami dibenarkan keluar asrama ke bandar. Hari itu aku tak ada mood nak keluar apalagi wang saku sudah habis. “Liza, awak tak boring ke baring-baring saja?” Na...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.681 cerita

Amoi (2) Anak Cina

 
Terserah: 21/01/2015 Dikarang oleh: notty_gurl 0 Ulasan

Cerita berlaku pada tahun 1991, pada masa tu aku bekerja pengawal di sebuah pasaraya komtar johor bahru. Ceritanya begini; pada suatu hari sewaktu aku bertugas shift pagi, aku bertugas seperti biasalah, masa tu perniagaan belum bermula lagi,jadi aku buat rondaan sekitar bangunan tersebut, semasa aku buat rondaan di tangga kecemasan aku ternamp...

Tag: budak sekolah, cibai, sakit Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.681 cerita

Malam pertamaku

 
Terserah: 11/01/2015 Dikarang oleh: zulcity 0 Ulasan

hello semua... korang mesti nak tau kan pasal pengalaman aku kan? well...sebenarnya waktu tu umur aku 19 thn. aku telah dijodohkan ngan anak kawan bapak aku.bapak aku tu jenis garang orgnya, nak tak nak terpaksalah aku ikut.tapi waktu tu tuhan jelah tau....betapa tak relanya aku! aku diberitau, bakal tunang aku tu duda kematian bini. aisey m...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.681 cerita

Kongkek

 
Terserah: 07/01/2015 Dikarang oleh: payung abadi 0 Ulasan

Sherry melawan sambil berkata abang janganlah buat macam ni, saya malu kat semua orang dan kakak, aku jawab la ni bukan ada sapa-sapa kita berdua sahaja sambil matanya menjeling ke arah batang koteku yang dah menegang, aku dah dapat menanggalkan tuala lalu terdedahlah sesusuk tubuh yang menggiurkan, tetaknya fulamak mengkal dan solid dengan ...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.681 cerita

Bebas di Kelas

 
Terserah: 01/01/2015 Dikarang oleh: mocha100 0 Ulasan

Cerita Seks ini adalah pengalamanku saat aku duduk di bangku SMA. Pengalaman yang sunggu seru karena aku melakukan hubungan seks di dalam ruang kelas dengan teman basket ku. Cerita seks yang kualami dengan yang bernama Vina ini merupakan pengalaman seks liar yang baru kulakukan. Langsung saja kuceritakan pengalamanku seksku yang sangat mengesankan...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.681 cerita

Jilbab Yang Ternoda

 
Terserah: 31/12/2014 Dikarang oleh: blokd6 0 Ulasan

Kisah yang aku ceritakan ini adalah kisah nyata, pada awalnya aku takut menceritakannya, namun karena aku tahu, di sini aku diperbolehkan memakai nama samaran, maka akupun berani mencoba menceritakan segala pengalamanku. Aku tahu, cerita pengakuanku ini akan melibatkan banyak orang, terutama yang menjadi “korban” ku, apalagi jika mereka kebetulan a...

Tag: ustazah, pelajar, jilbab Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.681 cerita

Malam Pertama

 
Terserah: 08/12/2014 Dikarang oleh: preggomen 0 Ulasan

Aku dah jadi suami orang.malam ni merupakan malam pertama aku dengan isteri aku. suasana dirumah isteri aku masih sibuk sedara mara sebelah isteri masih sibuk mengemas dan berbual2.anak2 sedara ada yang tertidur diruang tamu.pakcik2 duk sembang2 kat depN RUMAH. LETIH betul dari semalam kurang rehat.sebelah keluarga aku dah balik.kawan2 aku juga dah...

Tag: malam pertama, seks, suami isteri Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.681 cerita

Login untuk ahli

Jika anda ahli erotikcerita.com sila isikan e-mel dan kata laluan anda di bawah.
E-mel
Kata laluan
 
login
Selanjutnya
Terlupa kata laluan
Ahli baru

Ingat?

Maklumat kategori

Seorang virgin ( anak dara ) bermaksud seorang wanita yang tidak pernah mengadakan hubungan seks. Kedaraan adalah satu peringkat yang mana seorang wanita tidak pernah mengadakan seks. Ia berasaskan daripada perkataan latin "virgo", yang bermaksud "wanita yang tidak berpengalaman dalam seks", biasanya digunakan atas budak, tetapi juga digunaka pada wanita tua, atau tuhan-tuhan wanita.
Karangkan "buat kali pertama" cerita anda

Yang paling popular

Kedai Seks

Link rakan

Ketahui juga

Laman web ini tertakluk dalam 18 U.S.C. Section 2257
Anda perlu berumur sekurang-kurang 18 tahun untuk menggunakan laman web ini
© 2003-2015 Erotikcerita.com "No.1 in Malaysia and Indonesia for erotic stories!"

TERIMAH KASIH DAN JUMPA LAGI !!! :-)