Buat kali pertama Cerita-cerita erotik seksi

Cerita erotik seksi - Fantasi erotik Login Tulis cerita Arkib video Bantuan  

Kategori-kategori cerita

Anggota polis Antara keluarga Biasa Bilik sembang Buat kali pertama Dubur Hamil Homosektual
Kawasan terbuka Kecurangan Kelab seks Lesbian Orang ternama Pasangan Pengikatan Penipuan
Perbezaan umur Secara geng Secara kumpulan Seks aniayaan Transekstual X Files

Buat kali pertama Cerita-cerita

Cerita-cerita dalam kategori ini Buat kali pertama

Diagih dengan
Terbaru
Dengan bunyi
A-Z
Yang paling popular
Pilih muka surat
1
2
3
4
5
»

Malam Pertama

 
Terserah: 08/12/2014 Dikarang oleh: preggomen 0 Ulasan

Aku dah jadi suami orang.malam ni merupakan malam pertama aku dengan isteri aku. suasana dirumah isteri aku masih sibuk sedara mara sebelah isteri masih sibuk mengemas dan berbual2.anak2 sedara ada yang tertidur diruang tamu.pakcik2 duk sembang2 kat depN RUMAH. LETIH betul dari semalam kurang rehat.sebelah keluarga aku dah balik.kawan2 aku juga dah...

Tag: malam pertama, seks, suami isteri Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.234 cerita

Gawai...

 
Terserah: 07/12/2014 Dikarang oleh: lipking 0 Ulasan

kawan aku nama dia jeff parents dia takde.... parents dia balik kampung halaman... sambut hari gawai... so dia ajak aku datang rumah dia.. aku pun ajak lynn pegi sekali.. aku suruh lynn tipu parents dia.. suruh dia cakap dia tidur rumah kawan dia. Kat rumah jeff ni ada lagi dua orang kawan aku, jason dah mahathir. Malam tu aku dengan membe...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.234 cerita

Cikgu Roziah

 
Terserah: 19/11/2014 Dikarang oleh: zirus 0 Ulasan

Kat sekolah aku ada seorang cikgu disiplin, Cikgu Roziah namanya. Cikgu Roziah ni adalah dalam umur pertengahan, taklah cantik sangat, kira oklah. Pakaiannya pun bukanlah menarik sangat, standard la pakai baju kurung ngan tudung. Kita orang dengar Cikgu Roziah ni janda. Agaknya pasal tu lah dia ni garang sangat kot. Aku ni bukanlah pelajar yang ber...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.234 cerita

Anita...kenangan lama (3)

 
Terserah: 26/10/2014 Dikarang oleh: tadin 0 Ulasan

Saya ragu-ragu untuk meneruskan di atas itu. Kemudian dia mengangkat kakinya dan bengkokkan lutut dan terus kakinya di tempat tidur. Apabila dia melakukan itu roknya naik sedikit dan mendedahkan pahanya. Saya rasa seperti mencium pahanya tapi saya dapat mengendalikan diri dan sekali lagi mula mengurut lututnya. Kemudian perlahan-lahan Aku melepaska...

Tag: anita, seksi, jiran Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.234 cerita

Anita...kenangan lama (2)

 
Terserah: 26/10/2014 Dikarang oleh: tadin 0 Ulasan

Keesokan harinya apabila saya pulang ke rumah selepas bertemu kawan, pembantu rumah hamba kami berkata Anita datang ke sini mencari anda. Saya mengubah pakaian saya untuk tshirt dan seluar pendek dan pergi ke rumahnya dan menekan loceng pintu. Dia datang dan membuka pintu. Dia mengenakan tshirt putih nipis dan skirt. Saya boleh nampak bra hitam mel...

Tag: anita, seksi, jiran Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.234 cerita

Anita... kenangan lama (1)

 
Terserah: 26/10/2014 Dikarang oleh: tadin 0 Ulasan

Hal ini terjadi dengan gadis jiran saya Anita (bukan nama sebenar). Sekarang dia sudah berkahwin dan menetap di Amerika Syarikat. Saya menulis ini dengan persetujuannya. Dia adalah seorang gadis yang baik, seksi, tidak sangat gelap dan tinggi kira-kira 1.58m. Body saiz…….. sekitar 32-28-34….. bermain tenis …. kira-kira 4 tahun lebih tua daripada sa...

Tag: anita, seksi, jiran Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.234 cerita

Udin belajar main

 
Terserah: 25/10/2014 Dikarang oleh: Mus Muhamad 0 Ulasan

Kisah ni masa aku masih Darjah 5 kira-kira berumur 11 tahun ketika itu, masih mentah lagi tak tahu apa makna sex dan macamana nak melakukan sex. Aku tinggal di berek Polis di dan ramailah kawan-kawan aku anak-anak polis lelaki dan perempuan. Aku sering berkawan dengan anak-anak jiran seberet tempat aku tinggal dan lebih rapat dengan kawan-kawan per...

Tag: udin belajar main Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.234 cerita

Kisah Nurul Suhana (2)

 
Terserah: 18/09/2014 Dikarang oleh: gargur 0 Ulasan

kering ketika itu kerana penat dan asik bercakap dari tadi. Sebelum ke dapur lelaki itu telah singgah ke dalam bilik seperti mengambil sesuatu dan selepas itu barulah dia ke dapur membuatkan aku minuman oren. Rupanya lelaki itu telah membangunkan kawannya yang sedang tidur untuk meminta pil hayal dan menyuruh dia bersedia dengan kemera digi...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.234 cerita

Kisah Nurul Suhana (1)

 
Terserah: 18/09/2014 Dikarang oleh: gargur 0 Ulasan

Namaku Nurul Suhana bt Ariffin. Aku adalah seorang wanita Melayu yang bergelar seorang suri rumah yang taat kepada suami dan boleh dikatakan juga ketaatan kepada Tuhan yang lebih penting tetap tidak kuabaikan. Umurku 27 tahun. Tinggiku lebih kurang 160 cm dan berbadan yang sederhana seperti rata-tata wanita Melayu lain iaitu dengan potongan ...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.234 cerita

Malam Pertama

 
Terserah: 17/09/2014 Dikarang oleh: bilisbilis 0 Ulasan

Bila sebut sahaja malam pertama, pasti kalian semua akan membayangkan dua mempelai yang asyik merayakan diri sebagai "Raja Sehari". Setelah penat melayan sanak dan saudara di siang hari, maka saat yang ditunggu-tunggu untuk merasai kenikmatan malam pertama pasti dinantikan. Namun apa yang ingin aku kongsikan bersama pembaca-pembaca sekalian bukanla...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.234 cerita

Anak Jiran

 
Terserah: 15/09/2014 Dikarang oleh: anyoneofus 0 Ulasan

Jiran baruku itu ialah sepasang suami isteri yang mempunyai anak lelaki tunggal. Amir, demikian nama anak lelaki tersebut baru berumur 12 tahun dan menuntut di tahun enam sekolah rendah berhampiran taman perumahan tempat tinggalku. Aku bertuah kerana mendapat mereka sebagai jiran. Mereka sangat peramah dan tidak kurang juga sangat mengambil ber...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.234 cerita

Perjaka lagi. Yes lagi (2)

 
Terserah: 21/08/2014 Dikarang oleh: empty_xxx 0 Ulasan

Akupun ikut memiringkan tubuhku. Kami akhirnya saling berpelukan dan berciuman. Ciuman Dio sungguh bersemangat. "Be, selama ini aku ga pernah punya pacar." Dio bicara padaku sambil melucuti pakaianku. "Selepas SMA aku langsung melaut, sampai umur kepala 2 gini tetap menghabiskan waktu dilaut." Lanjutnya sambil melucuti pakaiannya sendiri. A...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.234 cerita

Perjaka lagi. Yes lagi (1)

 
Terserah: 21/08/2014 Dikarang oleh: empty_xxx 0 Ulasan

Nov, aku hari sabtu ke rumahmu ya?" Tanyaku ditelepon pada Nova sahabatku. "Ama siapa?" Nova balik bertanya. "Ama si Dio. Katanya dia kebetulan lagi balik dari berlayarnya." Jawabku, "Dio? Dio yang lagi deketin kamu itu ya?" Tanya Nova kembali. "Yoi." Jawabku. "Lah? Terus si Gama mau lu kemanain?" "Biar ajah. Toh dia juga punya cwe selain aku...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.234 cerita

Kak long dan budak jambu

 
Terserah: 18/08/2014 Dikarang oleh: Peruja Gadis 0 Ulasan

Tangan kaki perut aku masa tu masih bulat-bulat lagi, pipi pun tembam dan licin takde parut -seriously, sapa yang tengok rasa macam nak jilat-jilat jerr. Satu hari tu mak aku nak pergi kursus tapi takde transport (biase aa kerajaan bukan nak bagi kereta kat staf-staf cabuk...) jadi hero dia a.k.a bapak aku dengan macho-nya sanggup jadi driver. ...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.234 cerita

Jariku yang pertama

 
Terserah: 14/08/2014 Dikarang oleh: melurdanmelati 0 Ulasan

Teringat pertama kali aku kenal istilah melancap atau onani. Umurky lebih kurnag 9-10 tahun dan aku memang gemar membaca. semua buku kebanyakannya dalam bahasa inggeris dan bahasa melayu. aku masih ingt setiap kali aku membaca buku atau novel yg memaparkan aksi "suami isteri" aku akan mula resah. seakan ada sesuatu yg mengganguku. Aku sering kali r...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.234 cerita

Orang putih + negro (2)

 
Terserah: 23/07/2014 Dikarang oleh: notty_gurl 0 Ulasan

Pagi nya aku bangun awal dan terus pulang untuk mengelak dari pengetahuan kawan kawan setelah memberi isyarat agar tengah hari nanti kami dapat berjumpa di dewan makan. Sebelum melangkah keluar, Simpson menyuruh aku mengambil tablets yang di katakan nya untuk mencegah aku dari hamil. Dua malam berbaki sebelum Simpson pulang aku tidur deng...

Tag: tool, hitam, 2 btg Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.234 cerita

Login untuk ahli

Jika anda ahli erotikcerita.com sila isikan e-mel dan kata laluan anda di bawah.
E-mel
Kata laluan
 
login
Selanjutnya
Terlupa kata laluan
Ahli baru

Ingat?

Maklumat kategori

Seorang virgin ( anak dara ) bermaksud seorang wanita yang tidak pernah mengadakan hubungan seks. Kedaraan adalah satu peringkat yang mana seorang wanita tidak pernah mengadakan seks. Ia berasaskan daripada perkataan latin "virgo", yang bermaksud "wanita yang tidak berpengalaman dalam seks", biasanya digunakan atas budak, tetapi juga digunaka pada wanita tua, atau tuhan-tuhan wanita.
Karangkan "buat kali pertama" cerita anda

Yang paling popular

Kedai Seks

Link rakan

Ketahui juga

Laman web ini tertakluk dalam 18 U.S.C. Section 2257
Anda perlu berumur sekurang-kurang 18 tahun untuk menggunakan laman web ini
© 2003-2014 Erotikcerita.com "No.1 in Malaysia and Indonesia for erotic stories!"

TERIMAH KASIH DAN JUMPA LAGI !!! :-)