Bini member yang sedap - Buat kali pertama cerita

Cerita erotik seksi - Fantasi erotik Login Tulis cerita Arkib video Bantuan  

Kategori-kategori cerita

Anggota polis Antara keluarga Biasa Bilik sembang Buat kali pertama Dubur Hamil Homosektual
Kawasan terbuka Kecurangan Kelab seks Lesbian Orang ternama Pasangan Pengikatan Penipuan
Perbezaan umur Secara geng Secara kumpulan Seks aniayaan Transekstual X Files

0
Bini member yang sedap

Telah dihantar: 03/09/2008 Dihantar oleh: fairus anuar bin ahmad 0 pandangan  

Bini member yang sedap
Hai semua,,,.,
pertama kali aku melakukan hubungan seks ialah dengan
bini member ku,benda ni berlaku ketika aku menyewa satu rumah dengan member tempat aku bekerja.Apabila aku bekerja shift petang pada sebelah paginya aku akan berada dirumah manakala member aku ni berkerja pada sebelah pagi, normal day.So pagi tu memang aku hanya berdua ngan bini dia ni kat rumah tu.Setelah seminggu aku kat rumah tu aku tengok bini member aku tak le lawa sangat tapi yg menggeram kan aku ialah bentuk badan nya ditambah pula dengan buah dadanya yang besar tu.Lebih2 lagi bila dia tengah berkemban, sering jugak aku melancap terbayangkan bini member aku ni tengah main ngan aku.So dipendekkan cerite pada satu ari tu seperti biasa pagi aku tengah duk kat dalam bilik aku hanya pakai kain je.Seperti biasa bini kawan aku akan memanggil aku untuk bersarapan kat dapur, selepas tu aku duk kat ruang tamu sambil membaca surat khabar.Lalu bini kawan aku ni duduk le k...
Baca cerita selanjutnya, dapatkan akses sekarang juga!

Beli keahlian

Akses dengan SMS

Tulis cerita

Dapatkan akses sepenuh dalam laman kami dari $15 sebulan! Akses sepenuh kepada semua cerita dan wayang gambar di arkib wayang kami yang besar!
Anda mempunyai kod promosi? Gunalah di sini!

Taip kod promo pada kotak di bawah.
Tuliskan cerita anda dan mendapat keahlian percuma untuk 24 jam
Beli keahlian
Kod promo
ok
Tulis cerita

Pandangan ahli

Anda perlu login untuk memaparkan pandangan anda

Masih tiada pandangan. Paparkan pandangan anda sekarang juga!

Pembaca "Bini member yang sedap" juga telah membaca

» Biasa Pengalamanku dengan Mbak Ina (episod 1) » Biasa Gairahku dengan Mbak Yani
» Perkosaan Fall of pride » Buat kali pertama Petualangan pertama
» Buat kali pertama Sulasmi » Lesbian Malam minggu tak terlupakan
» Kecurangan Selimut » Biasa Pengalamanku dengan Mbak Ina (episod 2)
» Antara keluarga Pengalamanku dengan Wira » Biasa Kostan-kostan kota kembang
» Antara keluarga Nikmatku dengan mama » Biasa Liburan
» Secara kumpulan School lovers » X Files Adikku pembobolku
» Secara kumpulan Dewi dan tante Anis » Lesbian Felicia
» Antara keluarga Cermin antik » Biasa Berbagi kebahagiaan dengan kenalan baru
» Kecurangan Guru les » Biasa Membantingkan kenikmatan

Login untuk ahli

Jika anda ahli erotikcerita.com sila isikan e-mel dan kata laluan anda di bawah.
E-mel
Kata laluan
 
login
Selanjutnya
Terlupa kata laluan
Ahli baru

Ingat?

Daripada pengarang

  Panjang
Antara keluarga Petang yang dingin
Antara keluarga Ibu mertua ku sayang

Yang paling popular

Kedai Seks

Link rakan

Ketahui juga

Laman web ini tertakluk dalam 18 U.S.C. Section 2257
Anda perlu berumur sekurang-kurang 18 tahun untuk menggunakan laman web ini
© 2003-2014 Erotikcerita.com "No.1 in Malaysia and Indonesia for erotic stories!"

TERIMAH KASIH DAN JUMPA LAGI !!! :-)