Isteri Dan Budak Kampung - Buat kali pertama cerita

Cerita erotik seksi - Fantasi erotik Login Tulis cerita Arkib video Bantuan  

Kategori-kategori cerita

Anggota polis Antara keluarga Biasa Bilik sembang Buat kali pertama Dubur Hamil Homosektual
Kawasan terbuka Kecurangan Kelab seks Lesbian Orang ternama Pasangan Pengikatan Penipuan
Perbezaan umur Secara geng Secara kumpulan Seks aniayaan Transekstual X Files

0
Isteri Dan Budak Kampung

Telah dihantar: 18/09/2010 Dihantar oleh: pokdeen 0 pandangan  

Isteri Dan Budak Kampung
Cuti tahun baru cina yang baru lalu, suamiku mengajak aku bercuti di kampong nenek, aku akui, sejak kami kawin, aku tak pernah menjijakan kaki di kampong nenek suamiku, jumpa pun masa mula mula nikah je dulu, lepas tu tak pernah. Sebenarnya rasa berat di hati nak ke sana, ye la
orang bercuti pegi melancung, ni balik kampong. Tambahan bila suami bagi tau kampong nenek tu jauh di pendalaman, tapi untuk menjaga hati suami, aku ikut sahaja kehendaknya.

Dalam perjalanan aku banyak mendiamkan diri, dalam hati dok fikir, camne agaknye rumah nenek dia ni, sapa ada kat sana, ishh…mcm mcm bermain diotak fikiranku. Terasa penat juga sebab keadaan jalan yang bengkang bengkok dan tak terurus. Sunyi, kiri kana Jalan hanya ada
hutan belukar, sesekali ternampak ladang kelapa sawit. Setelah 5 jam melalui perjalanan yang bagi ku agak sukar, kami sampai ke rumah nenek. Terkejut juga org tua tu bila nampak kami sampai, yela, mereka tak tau pun kami nak datang, nak bagi tau camne, rumah nenek bukan ad...
Baca cerita selanjutnya, dapatkan akses sekarang juga!

Beli keahlian

Akses dengan SMS

Tulis cerita

Dapatkan akses sepenuh dalam laman kami dari $15 sebulan! Akses sepenuh kepada semua cerita dan wayang gambar di arkib wayang kami yang besar!
Anda mempunyai kod promosi? Gunalah di sini!

Taip kod promo pada kotak di bawah.
Tuliskan cerita anda dan mendapat keahlian percuma untuk 24 jam
Beli keahlian
Kod promo
ok
Tulis cerita

Pandangan ahli

Anda perlu login untuk memaparkan pandangan anda

Masih tiada pandangan. Paparkan pandangan anda sekarang juga!

Pembaca "Isteri Dan Budak Kampung" juga telah membaca

» Biasa Elegi buat Ratna (2) » Buat kali pertama Aku dan Ani
» Biasa Husen kenalanku » Antara keluarga Mak Su
» Dubur Apabila aku di'ayam' kan mereka (part 1) » Perbezaan umur Cinta seorang napi
» Biasa Kekasihku, tunaganku » Homosektual 3 Hari 3 Malam
» Kecurangan Tante Nina » Pasangan Sayang
» Antara keluarga Pengalamanku dengan Wira » Pasangan Suhaila
» Kecurangan Main Dgn Jantan India » Pasangan Faizah
» Biasa Anuar » Pasangan Malam Paling Panjang
» Pasangan Kisah Suami Isteri » Pasangan Roziah
» Perbezaan umur Mat Salleh Berbulu katanya.. » Homosektual Abang Indon ku..

Login untuk ahli

Jika anda ahli erotikcerita.com sila isikan e-mel dan kata laluan anda di bawah.
E-mel
Kata laluan
 
login
Selanjutnya
Terlupa kata laluan
Ahli baru

Ingat?

Daripada pengarang

  Panjang
Buat kali pertama Pecah Teruna

Yang paling popular

Kedai Seks

Link rakan

Ketahui juga

Laman web ini tertakluk dalam 18 U.S.C. Section 2257
Anda perlu berumur sekurang-kurang 18 tahun untuk menggunakan laman web ini
© 2003-2014 Erotikcerita.com "No.1 in Malaysia and Indonesia for erotic stories!"

TERIMAH KASIH DAN JUMPA LAGI !!! :-)