Kali pertama dengan janda lawa - Buat kali pertama cerita

Cerita erotik seksi - Fantasi erotik Login Tulis cerita Arkib video Bantuan  

Kategori-kategori cerita

Anggota polis Antara keluarga Biasa Bilik sembang Buat kali pertama Dubur Hamil Homosektual
Kawasan terbuka Kecurangan Kelab seks Lesbian Orang ternama Pasangan Pengikatan Penipuan
Perbezaan umur Secara geng Secara kumpulan Seks aniayaan Transekstual X Files

0
Kali pertama dengan janda lawa

Telah dihantar: 28/05/2007 Dihantar oleh: Syed Hassan 0 pandangan  

Kali pertama dengan janda lawa
Apa yang hendak aku ceritakan disini adalah pengalaman seks aku yang pertama. Ianya terjadi semasa umur aku 22 tahun. Mungkin terlalu lewat bagi lelaki-lelaki yang kaki perempuan.

Semasa aku bekerja di sebuah bandar di selatan negara, aku berkenalan dengan seorang perempuan yang aku tak sangka yang umurnya dah mencecah 30 tahun pada masa tu...body dan rupanya macam umur 25tahun je..sebab tulah aku berani nak mengorat dia..

Pendekkan cerita..aku jemput dia datang ke rumah bujang aku dengan alasan tolong kemaskan rumah...masa tu semua kawan-kawan aku masih kat rumah...so aku kenalkan kat kawan aku yang 2 orang lagi dan terus aku tunjukkan bilik aku yang nak dikemaskan..semasa dia mengemas aku borak-borak dengan kawan aku kat ruang tamu..lebih kurang 10min dia panggil aku masuk ke bilik...aku tanya dia apasal..dia kata paha dia sakit langgar pintu almari..aku pun suruh dia tunjukkan k...
Baca cerita selanjutnya, dapatkan akses sekarang juga!

Beli keahlian

Akses dengan SMS

Tulis cerita

Dapatkan akses sepenuh dalam laman kami dari $15 sebulan! Akses sepenuh kepada semua cerita dan wayang gambar di arkib wayang kami yang besar!
Anda mempunyai kod promosi? Gunalah di sini!

Taip kod promo pada kotak di bawah.
Tuliskan cerita anda dan mendapat keahlian percuma untuk 24 jam
Beli keahlian
Kod promo
ok
Tulis cerita

Pandangan ahli

Anda perlu login untuk memaparkan pandangan anda

Masih tiada pandangan. Paparkan pandangan anda sekarang juga!

Pembaca "Kali pertama dengan janda lawa" juga telah membaca

» Biasa Pengalamanku dengan Mbak Ina (episod 1) » Buat kali pertama Petualangan pertama
» Antara keluarga Pengalamanku dengan Wira » Antara keluarga Nikmatku dengan mama
» Buat kali pertama Sulasmi » Biasa Berbagi kebahagiaan dengan kenalan baru
» Secara kumpulan Dewi dan tante Anis » Antara keluarga Cermin antik
» Secara kumpulan School lovers » Kecurangan Guru les
» X Files Adikku pembobolku » Biasa Liburan
» Biasa Kostan-kostan kota kembang » Perkosaan Fall of pride
» Lesbian Felicia » Biasa Pengalamanku dengan Mbak Ina (episod 2)
» Kecurangan Selimut » Biasa Membantingkan kenikmatan
» Lesbian Malam minggu tak terlupakan » Biasa Gairahku dengan Mbak Yani

Login untuk ahli

Jika anda ahli erotikcerita.com sila isikan e-mel dan kata laluan anda di bawah.
E-mel
Kata laluan
 
login
Selanjutnya
Terlupa kata laluan
Ahli baru

Ingat?

Daripada pengarang

  Panjang

Yang paling popular

Kedai Seks

Link rakan

Ketahui juga

Laman web ini tertakluk dalam 18 U.S.C. Section 2257
Anda perlu berumur sekurang-kurang 18 tahun untuk menggunakan laman web ini
© 2003-2014 Erotikcerita.com "No.1 in Malaysia and Indonesia for erotic stories!"

TERIMAH KASIH DAN JUMPA LAGI !!! :-)