Juburku (3) - Dubur cerita

Cerita erotik seksi - Fantasi erotik Login Tulis cerita Arkib video Bantuan  

Kategori-kategori cerita

Anggota polis Antara keluarga Biasa Bilik sembang Buat kali pertama Dubur Hamil Homosektual
Kawasan terbuka Kecurangan Kelab seks Lesbian Orang ternama Pasangan Pengikatan Penipuan
Perbezaan umur Secara geng Secara kumpulan Seks aniayaan Transekstual X Files

0
Juburku (3)

Telah dihantar: 04/05/2011 Dihantar oleh: melati indah 0 pandangan  

Juburku (3)
Pada cuti sekolah hujung tahun aku dan suamiku pulang ke kampung untuk berjumpa ibu dan ayah suami.Ye la dekat setahun tak balik umah tengok orang tua tu.Sampai je kat kampung aku salam lebih kurang dan terus ke tandas.Nak terkencing sangat.Masa nak cuci pantat aku,basah pulak gstring aku.Maka terpaksa la aku bukak dan letak dulu dalam bilik air.Nanti aku ambillah.
Lepas je aku tukar spender baru aku pun ke tandas la nak ambik gstring aku.Tapi pelik sebab dah hilang.Aku tanya mak mertua aku ada ambik kain tak dalam bilik air tapi dia cakap tak ada.Sapa pulak yang ambik ni......yang ada ayah ,ibu dan adik suamiku aje.Ha!Adik suamiku? dia budal lelaki baru16 tahun.Amir namanya.Takkan amir nak ambil spender aku.Nak buat apa?Gstring lak tu.
Aku pun diam je la dan terus masuk bilik.Pastu aku dengar bunyi pelik kat sebelah bilik aku.Macam bunyi orang main.Tapi bilik sebelah bilik amir.Aku pun tinjau la dari lubang dinding rumah kayu tu.Dan terkejutnya aku tengok Amir tengah...
Baca cerita selanjutnya, dapatkan akses sekarang juga!

Beli keahlian

Akses dengan SMS

Tulis cerita

Dapatkan akses sepenuh dalam laman kami dari $15 sebulan! Akses sepenuh kepada semua cerita dan wayang gambar di arkib wayang kami yang besar!
Anda mempunyai kod promosi? Gunalah di sini!

Taip kod promo pada kotak di bawah.
Tuliskan cerita anda dan mendapat keahlian percuma untuk 24 jam
Beli keahlian
Kod promo
ok
Tulis cerita

Pandangan ahli

Anda perlu login untuk memaparkan pandangan anda

Masih tiada pandangan. Paparkan pandangan anda sekarang juga!

Pembaca "Juburku (3)" juga telah membaca

» Antara keluarga Ayah Tiriku » Antara keluarga Pengalamanku dengan Wira
» Antara keluarga Ajie, Tante Puas Atas Layananmu » Binatang Nikmat tidak terbayang
» Lesbian Umur 12 tahun aku sudah lesbian » Antara keluarga Tamat
» Homosektual Aku Budakmu » X Files Adikku kekasihku
» Antara keluarga Hilangnya Keperjakaanku » Homosektual Makananku (4)
» Antara keluarga Angan2 Menjadi Kenyataan » Antara keluarga Kesunyian (1)
» X Files Maria ku sayang » Antara keluarga Ibu mertuaku yang pemarah (1)
» Biasa Nyokap yang manis » Perbezaan umur Anak Tatangga yang menggairahkan
» Kecurangan 13 Amp fuse 2 » Antara keluarga Hadiah Istimewa Dari Mama
» X Files Aku Dan Abang » Antara keluarga Ayahku hebat

Login untuk ahli

Jika anda ahli erotikcerita.com sila isikan e-mel dan kata laluan anda di bawah.
E-mel
Kata laluan
 
login
Selanjutnya
Terlupa kata laluan
Ahli baru

Ingat?

Daripada pengarang

Yang paling popular

Kedai Seks

Link rakan

Ketahui juga

Laman web ini tertakluk dalam 18 U.S.C. Section 2257
Anda perlu berumur sekurang-kurang 18 tahun untuk menggunakan laman web ini
© 2003-2014 Erotikcerita.com "No.1 in Malaysia and Indonesia for erotic stories!"

TERIMAH KASIH DAN JUMPA LAGI !!! :-)