Main Dubur Nenek Sendiri - Dubur cerita

Cerita erotik seksi - Fantasi erotik Login Tulis cerita Arkib video Bantuan  

Kategori-kategori cerita

Anggota polis Antara keluarga Biasa Bilik sembang Buat kali pertama Dubur Hamil Homosektual
Kawasan terbuka Kecurangan Kelab seks Lesbian Orang ternama Pasangan Pengikatan Penipuan
Perbezaan umur Secara geng Secara kumpulan Seks aniayaan Transekstual X Files

0
Main Dubur Nenek Sendiri

Telah dihantar: 10/09/2011 Dihantar oleh: kakibola_83 0 pandangan  

Main Dubur Nenek Sendiri
Mesti ada antara korang yang rasa aku pelik, kalau aku cakap yang aku nakkan nenek aku sendiri..nak main dengan nenek aku sendiri..tapi aku tau, mesti ada antara korang yang paling kurang pernah terfikir pun..Aku lak, aku dah dapat kehendak nafsu aku..Aku dapat meratah buntut nenek aku sendiri..
Masa tu umur aku baru cecah umur 17...nenek aku masa tu 62 tahun, tapi masih kuat berjalan lagi..Kejadian tu berlaku masa aku ada cuti sekolah..aku mintak bapak aku nak balik kampung sebab kebetulan nenek aku tinggal sorang je kat kampung sejak datuk aku meninggal. Mak bapak aku setuju hantar aku ke sana,tapi mereka tak duduk lama sebab tak dapat pelepasan cuti dengan sibuk bermesyuarat lagi..
Selepas mereka balik je, aku duduk bersembang dengan nenek aku..Nenek aku tanya macam-macam soalan kat aku, cam camne sekolah,belajar elok ke..aku jawab je la semua ok je..pastu aku tanya la khabar dia camne sejak datuk x de..x sunyi ke hidup sorang-sorang?Dia jwb dia agak sunyi...
Baca cerita selanjutnya, dapatkan akses sekarang juga!

Beli keahlian

Akses dengan SMS

Tulis cerita

Dapatkan akses sepenuh dalam laman kami dari $15 sebulan! Akses sepenuh kepada semua cerita dan wayang gambar di arkib wayang kami yang besar!
Anda mempunyai kod promosi? Gunalah di sini!

Taip kod promo pada kotak di bawah.
Tuliskan cerita anda dan mendapat keahlian percuma untuk 24 jam
Beli keahlian
Kod promo
ok
Tulis cerita

Pandangan ahli

Anda perlu login untuk memaparkan pandangan anda

Masih tiada pandangan. Paparkan pandangan anda sekarang juga!

Pembaca "Main Dubur Nenek Sendiri" juga telah membaca

» Biasa Pengalamanku dengan Mbak Ina (episod 1) » Antara keluarga Ibu mertuaku
» Antara keluarga Mak Su » Antara keluarga Ibu mertuaku yang pemarah (1)
» Pasangan Duda dan janda part 2 » Biasa Akibat sering di tinggal suami
» Lesbian Umur 12 tahun aku sudah lesbian » Antara keluarga Ibu mertuaku yang pemarah (2)
» Antara keluarga Nikmatku dengan mama » Antara keluarga Kisah dari ibu-ibu
» Perbezaan umur Cinta seorang napi » Kawasan terbuka Rinduwati
» Antara keluarga Ibu Tiri Ku » Seks aniayaan Permainan gila
» Kecurangan Kain Dijemuran » Pasangan Duh suamiku hanya baik kepada orang lain
» Antara keluarga Mamiku » Perbezaan umur Nafsu serakah
» Perbezaan umur Majikan dan Pembantunya » Biasa Nyokap yang manis

Login untuk ahli

Jika anda ahli erotikcerita.com sila isikan e-mel dan kata laluan anda di bawah.
E-mel
Kata laluan
 
login
Selanjutnya
Terlupa kata laluan
Ahli baru

Ingat?

Daripada pengarang

Yang paling popular

Kedai Seks

Link rakan

Ketahui juga

Laman web ini tertakluk dalam 18 U.S.C. Section 2257
Anda perlu berumur sekurang-kurang 18 tahun untuk menggunakan laman web ini
© 2003-2014 Erotikcerita.com "No.1 in Malaysia and Indonesia for erotic stories!"

TERIMAH KASIH DAN JUMPA LAGI !!! :-)