Hamil Cerita-cerita erotik seksi

Cerita erotik seksi - Fantasi erotik Login Tulis cerita Arkib video Bantuan  

Kategori-kategori cerita

Anggota polis Antara keluarga Biasa Bilik sembang Buat kali pertama Dubur Hamil Homosektual
Kawasan terbuka Kecurangan Kelab seks Lesbian Orang ternama Pasangan Pengikatan Penipuan
Perbezaan umur Secara geng Secara kumpulan Seks aniayaan Transekstual X Files

Hamil Cerita-cerita

Cerita-cerita dalam kategori ini Hamil

Diagih dengan
Terbaru
Dengan bunyi
A-Z
Yang paling popular
Pilih muka surat
1
2
3
4
5
»

Kak Yati

 
Terserah: 01/04/2015 Dikarang oleh: Preg_Hunters 0 Ulasan

Pengalaman pertama bersetubuh dengan wanita hamil ialah 2 tahun yang lalu. Kak Yati ialah isteri bos aku. Setiap hari dia ada kat opis. Berumur dalam lingkungan 40 an tapi masih bergetah. Dalam usia 40an tu Kak Yati sedang mengandung anak no 5. Kesian jugak tengok dia terboyot-boyot membawa perut bila datang ke opis. Boleh dikatakan aku cukup rapat...

Tag: hamil, melayu mengandung Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.674 cerita

Bercinta Dengan Wanita Hamil

 
Terserah: 26/03/2015 Dikarang oleh: kenmacy4 0 Ulasan

Dengan mobil Baleno kesayanganku, aku menyusuri Jalan di kawasan perumahan elit yang mulai sepi karena kebetulan hujan gerimis. Ditengah perjalanan aku melihat perempuan setengah baya berdiri di bawah pohon di pinggir jalan. Aku merasa kasihan lalu aku menghentikan mobil dan menghampirinya. Aku bertanya, “Ibu sedang menunggu apa?” Dia memandangk...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.674 cerita

Aku bagi mengandung cikgu

 
Terserah: 13/03/2015 Dikarang oleh: aku gila perempuan hamil 0 Ulasan

Aku baringkan dia atas katil, sambil terus memberikan kucupan demi kucupan. Kali ini aku tak lama mencium payudara Cikgu Suraya sebab aku nak sasarkan mulut aku ke cipapnya. Aku turunkan ciuman aku ke bawah, kemaluannya masih kering. Aku terus mencium kemaluannya itu dengan lembut. Terangkat punggungnya menahan kenikmatan itu. Cipapnya aku jilat, a...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.674 cerita

Rakan Yang Hamil

 
Terserah: 26/02/2015 Dikarang oleh: toriko360 0 Ulasan

Aku telah bekerja di sebuah jabatan kerajaan tiga tahun lebih. Sewaktu mula-mula aku masuk bekerja di situ, aku telah diperkenalkan dengan seorang perempuan yang layak aku panggil kakak kerana umurnya sudah 28 tahun manakala aku baru berumur 21 tahun. Pada tahun pertama, aku telah ditugaskan bekerja satu bilik dengannya pada sessi petang sepanjang...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.674 cerita

Kak citra hamil besar

 
Terserah: 25/02/2015 Dikarang oleh: switchblade3 0 Ulasan

Nama sepupu gue ini adalah citra dan suaminya Budi. gue memanggil spupu gue itu dengan sebutan mbak citra karena dia lebih tua dari gue. dia adalah pengantin baru dan tengah hamil. gue berangkat ke kota S pada hari sabtu dan langsung menuju rumah mbak citra. sampai dirumahnya gue langsung disambut dengan baik. "lama ya gak jumpa" ucap gue. "ya, te...

Tag: hamil, mengandung, sedarah Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.674 cerita

Grace Natalie hamil

 
Terserah: 24/02/2015 Dikarang oleh: dimasbramanto 0 Ulasan

Grace Natalie namanya, seorang mantan pembawa acara berita dan jurnalis. Ia pernah bekerja di SCTV, ANTV, dan tvOne. Sewaktu terakhir menjadi pembawa acara di tvOne, ia adalah penyiar tetap Kabar Pasar, selain itu juga sering tampil di Kabar Petang, Apa Kabar Indonesia, Kabar Terkini, dan sejumlah program lainnya. Namun pada pada Juni 2012, Grace ...

Tag: hamil, mengandung, pregnant Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.674 cerita

Suraya dan abang ipar

 
Terserah: 04/01/2015 Dikarang oleh: blokd6 0 Ulasan

Walaupun hari masih gelap Linda terpaksa pergi ketempat kerjanya yang mengambil masa kira-kira sejam perjalanan, Ini merupakan hari pertama dia bertugas pagi dan perlu sampai sebelum jam 7.00 pagi. Walaupun hari minggu Linda terpaksa berkerja mengikut giliran yang ditetapkan. Semalam giliranya bercuti. Kadang-kadang Linda tidak pulang kerumah dan ...

Tag: suraya, abang ipar, curang Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.674 cerita

Bini Orang Mengandung

 
Terserah: 30/12/2014 Dikarang oleh: e0nealiff 0 Ulasan

Sudah lama aku tak melihat perutnya yang kini telah sarat mengandung berayun-ayun mengikut rentak pinggulku. Yya, Farah kini sedang 8 bulan hamil, semenjak perut buncitnya mencecah 7 bulan, aku mendapati dia kelihatan semakin “menyelerakan”. Perutnya kini jauh menonjol kehadapan, ukur perutnya kini sudah mencecah 46 inci, sangat besar bagi seora...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.674 cerita

Anak tak tahan

 
Terserah: 18/12/2014 Dikarang oleh: REDzuanWan 0 Ulasan

anak: kat mane aku nie.. gelap jer.. suara 1: diam jangan bayak cakap ..duduk jer kat situ diam diam anak : tak selesa la dok kat dalam gelap nie.. suara 1 : kau dok je situ sampai mase nanti terang la.. anak : berape lame lagi nak terang nie.. suara 1 : dah tak lame .. nanti aku bagi tau yer.. anak : ok ok maka penantian telah tiba.. s...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.674 cerita

Main sama ibu mertua

 
Terserah: 08/12/2014 Dikarang oleh: preggomen 0 Ulasan

Peristiwa ini terjadi semasa aku dan isteri ku menumpang di rumah pangsa mertua ku sementara mendapatkan rumah sendiri. Emak mertua ku ini seorang suri rumah yang peramah tetapi suami nya agak pendiam. Dia nya (bapa mertua) sa-orang bekas polis yang telah bersara bila umur nya 45 tahun dan pada masa itu memandu teksi untuk pencarian hidup se hari...

Tag: hamil, pregnant Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.674 cerita

Anak Kandungku

 
Terserah: 25/10/2014 Dikarang oleh: Riou Star 0 Ulasan

Amir anak yang cerdas. "Kamu kenapa tak keluar malam mingguan seperti teman-temanmu, Mir," tanya Supiyah suatu malam. Amir hanya tersenyum. "Sana kunjungi pacaramu, masak di rumah terus," kata Supiyah lagi. "Aku gak punya pacar Mam." "Kamu ini ganteng dan anak pintar, kok gak punya pacar sih?" "Gak ada yang cocok." "Kamu mau punya paca...

Tag: hamil, anak, ibu Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.674 cerita

Tahniah diatas kehamilan anda!

 
Terserah: 15/10/2014 Dikarang oleh: fareedaliyana 0 Ulasan

Saya terdengar farmasi bercakap dengan pasangan muda India di depan saya kerana saya mengagumi punggung digunakan dalam lakonan itu. Saya telah berpeluang mengagumi hadapannya sementara menunggu di doktor melobi sebelah. Walaupun kecil molek, dia mempunyai satu set bagus paha. Mereka telah melawat doktor lain dan bukan saya jadi kami selesai sehing...

Tag: hamil, muda Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.674 cerita

Perut mengandung sue

 
Terserah: 16/09/2014 Dikarang oleh: aku gila perempuan hamil 0 Ulasan

“hai , awak apa khabar ?” . eh , sape pula mamat ny ? . “saya kenal awak ke ?” . aku bertanya nak kepastian . “uhuhu , tak pun sebab saya ny kawan suami awak” . baru aku tahu yang ny kawan laky aku tapi laky aku bukan ade kat rumah pun , dah 2 hari dia pergi ke langkawi sebab hal kerja . “ouh , tapi suami saya tiada di rumah” aku pun beritahu l...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.674 cerita

Memantat Sarah

 
Terserah: 30/05/2014 Dikarang oleh: belusuk1 0 Ulasan

Nama dia Sarah berasal dari utara tanah air, telah berkahwin tetapi ada masalah dengan suaminya, anaknya baru berusia 5 bulan. Dia balik ke KL kerana tidak tahan dengan sikap suaminya dan itu semua aku tidak mahu tahu, itu hal dan kisah dia. Kami bertukar no telefon dan mengharap akan bertemu semula jika diizinkan. Hendak digambarkan wanita itu, ...

Tag: hamil, memantat, cipap Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.674 cerita

Tukar Isteri

 
Terserah: 07/05/2014 Dikarang oleh: entahh 0 Ulasan

Mata Amir galak menonton isterinya terkangkang di sofa dengan kain batiknya yang terselak ke perut. Sementara itu Zainal kelihatan sedang berlutut di lantai menjilat puki isteri Amir dengan sungguh berselera sekali. Di sudut video itu tertera jam menunjukkan pukul 10 pagi. Ternyata waktu yang paling sesuai berikutan anaknya pada waktu itu berad...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.674 cerita

Aku di hamili ABG tetangga (2)

 
Terserah: 17/03/2014 Dikarang oleh: LegolasPieyan 0 Ulasan

Pas bulan puasa, tiba-tiba suamiku melakukan sesuatu yang mengherankanku. Dia mengajak Indun untuk membantu bersih-bersih rumah kami. Tentu saja aku senang, karena suamiku sudah bisa menerima kejadian waktu itu. Aku senang melihat mereka berdua bergotong-royong membersihkan halaman dan rumah. Indun dan Mas Prasojo nampak sudah bersikap biasa sebaga...

Tag: tetangga Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.674 cerita
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13

Login untuk ahli

Jika anda ahli erotikcerita.com sila isikan e-mel dan kata laluan anda di bawah.
E-mel
Kata laluan
 
login
Selanjutnya
Terlupa kata laluan
Ahli baru

Ingat?

Maklumat kategori

Seks semasa hamil adalah penuh dengan cabaran. Bagaimanakah anda melakukannya berdepan dengan perut yang besar di hadapan anda? kami mempunyai penyelesaian kepada soalan anda. Cuma baca cerita seks kami dalam kategori ini.
Karangkan "hamil" cerita anda

Yang paling popular

Kedai Seks

Link rakan

Ketahui juga

Laman web ini tertakluk dalam 18 U.S.C. Section 2257
Anda perlu berumur sekurang-kurang 18 tahun untuk menggunakan laman web ini
© 2003-2015 Erotikcerita.com "No.1 in Malaysia and Indonesia for erotic stories!"

TERIMAH KASIH DAN JUMPA LAGI !!! :-)