Hamil Cerita-cerita erotik seksi

Cerita erotik seksi - Fantasi erotik Login Tulis cerita Arkib video Bantuan  

Kategori-kategori cerita

Anggota polis Antara keluarga Biasa Bilik sembang Buat kali pertama Dubur Hamil Homosektual
Kawasan terbuka Kecurangan Kelab seks Lesbian Orang ternama Pasangan Pengikatan Penipuan
Perbezaan umur Secara geng Secara kumpulan Seks aniayaan Transekstual X Files

Hamil Cerita-cerita

Cerita-cerita dalam kategori ini Hamil

Diagih dengan
Terbaru
Dengan bunyi
A-Z
Yang paling popular
Pilih muka surat
1
2
3
4
5
»

Main sama ibu mertua

 
Terserah: 08/12/2014 Dikarang oleh: preggomen 0 Ulasan

Peristiwa ini terjadi semasa aku dan isteri ku menumpang di rumah pangsa mertua ku sementara mendapatkan rumah sendiri. Emak mertua ku ini seorang suri rumah yang peramah tetapi suami nya agak pendiam. Dia nya (bapa mertua) sa-orang bekas polis yang telah bersara bila umur nya 45 tahun dan pada masa itu memandu teksi untuk pencarian hidup se hari...

Tag: hamil, pregnant Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.234 cerita

Anak Kandungku

 
Terserah: 25/10/2014 Dikarang oleh: Riou Star 0 Ulasan

Amir anak yang cerdas. "Kamu kenapa tak keluar malam mingguan seperti teman-temanmu, Mir," tanya Supiyah suatu malam. Amir hanya tersenyum. "Sana kunjungi pacaramu, masak di rumah terus," kata Supiyah lagi. "Aku gak punya pacar Mam." "Kamu ini ganteng dan anak pintar, kok gak punya pacar sih?" "Gak ada yang cocok." "Kamu mau punya paca...

Tag: hamil, anak, ibu Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.234 cerita

Tahniah diatas kehamilan anda!

 
Terserah: 15/10/2014 Dikarang oleh: fareedaliyana 0 Ulasan

Saya terdengar farmasi bercakap dengan pasangan muda India di depan saya kerana saya mengagumi punggung digunakan dalam lakonan itu. Saya telah berpeluang mengagumi hadapannya sementara menunggu di doktor melobi sebelah. Walaupun kecil molek, dia mempunyai satu set bagus paha. Mereka telah melawat doktor lain dan bukan saya jadi kami selesai sehing...

Tag: hamil, muda Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.234 cerita

Perut mengandung sue

 
Terserah: 16/09/2014 Dikarang oleh: aku gila perempuan hamil 0 Ulasan

“hai , awak apa khabar ?” . eh , sape pula mamat ny ? . “saya kenal awak ke ?” . aku bertanya nak kepastian . “uhuhu , tak pun sebab saya ny kawan suami awak” . baru aku tahu yang ny kawan laky aku tapi laky aku bukan ade kat rumah pun , dah 2 hari dia pergi ke langkawi sebab hal kerja . “ouh , tapi suami saya tiada di rumah” aku pun beritahu l...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.234 cerita

Memantat Sarah

 
Terserah: 30/05/2014 Dikarang oleh: belusuk1 0 Ulasan

Nama dia Sarah berasal dari utara tanah air, telah berkahwin tetapi ada masalah dengan suaminya, anaknya baru berusia 5 bulan. Dia balik ke KL kerana tidak tahan dengan sikap suaminya dan itu semua aku tidak mahu tahu, itu hal dan kisah dia. Kami bertukar no telefon dan mengharap akan bertemu semula jika diizinkan. Hendak digambarkan wanita itu, ...

Tag: hamil, memantat, cipap Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.234 cerita

Tukar Isteri

 
Terserah: 07/05/2014 Dikarang oleh: entahh 0 Ulasan

Mata Amir galak menonton isterinya terkangkang di sofa dengan kain batiknya yang terselak ke perut. Sementara itu Zainal kelihatan sedang berlutut di lantai menjilat puki isteri Amir dengan sungguh berselera sekali. Di sudut video itu tertera jam menunjukkan pukul 10 pagi. Ternyata waktu yang paling sesuai berikutan anaknya pada waktu itu berad...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.234 cerita

Aku di hamili ABG tetangga (2)

 
Terserah: 17/03/2014 Dikarang oleh: LegolasPieyan 0 Ulasan

Pas bulan puasa, tiba-tiba suamiku melakukan sesuatu yang mengherankanku. Dia mengajak Indun untuk membantu bersih-bersih rumah kami. Tentu saja aku senang, karena suamiku sudah bisa menerima kejadian waktu itu. Aku senang melihat mereka berdua bergotong-royong membersihkan halaman dan rumah. Indun dan Mas Prasojo nampak sudah bersikap biasa sebaga...

Tag: tetangga Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.234 cerita

Aku di hamili ABG tetangga (1)

 
Terserah: 17/03/2014 Dikarang oleh: LegolasPieyan 0 Ulasan

Namaku Lani, seorang ibu rumah tangga, umurku 36 tahun. Suamiku namanya Prasojo, umur 44 tahun, seorang pegawai di pemerintahan di Bantul. Aku bahagia dengan suami dan kedua anakku. Suamiku seorang laki-laki yang gagah dan bertubuh besar, biasalah dulu dia seorang tentara. Penampilanku walaupun sudah terbilang berumur tapi sangat terawat, karena ak...

Tag: tetangga Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.234 cerita

Awal Dari Semuanya

 
Terserah: 05/02/2014 Dikarang oleh: mongoose1927 0 Ulasan

Panggil saja nama samaranku adalah Shinta. Tubuhku berkulit Putih mulus dengan tinggi 168 cm, orang bilang wajahku mirip bintang film Diana Pungky. Dengan kecantikanku ini banyak teman temanku sekampus yang tergila gila padaku tapi semuanya tidak ku perdulikan karena aku hanya konsentrasi pada pelajaran kuliah. Cerita ini bermula ketika Perusaha...

Tag: hamil, spg, perawan Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.234 cerita

Bunting Duluan

 
Terserah: 26/12/2013 Dikarang oleh: empty_xxx 0 Ulasan

"Saat ini ku hamil. Sudah 6 bulan. Aku berusaha menggugurkannya waktu ia masih 2 bulanan. Tapi, ternyata ia tak mau pergi, Mas. Bagaimana nasibku ini?" Linda bercerita sambil terisak di ujung telepon. Aku mengenal Linda beberapa tahun yang lalu melalui chating online MIRC. Perkenalan itu membawa kami menjadi sahabat. Walau hanya sebatas teleponan. ...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.234 cerita

Pemeriksaan Kesihatan Ustazah Sar

 
Terserah: 30/11/2013 Dikarang oleh: Dania Maya 1 Ulasan

  Ustazah Sari Maya mengajar di sebuah sekolah swasta di ibu negara. Ini adalah hari pertama beliau selepas 2 minggu bercuti berbulan madu bersama Azman, suaminya. Tidak sabar dia hendak ke sekolah bertemu kembali dengan rakan-rakan sekerjanya, dan anak-anak murid kesayangannya. Tidak lama selepas Ustazah Sari memulakan profesion sebagai ustaza...

Tag: ustazah, doktor, hamil Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.234 cerita

Ustazah Sari Maya Zainuddin

 
Terserah: 30/11/2013 Dikarang oleh: malamunggas 1 Ulasan

  Ustazah Sari Maya mengajar di sebuah sekolah swasta di ibu negara. Ini adalah hari pertama beliau selepas 2 minggu bercuti berbulan madu bersama Azman, suaminya. Tidak sabar dia hendak ke sekolah bertemu kembali dengan rakan-rakan sekerjanya, dan anak-anak murid kesayangannya. Tidak lama selepas Ustazah Sari memulakan profesion sebagai ustaza...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.234 cerita

Nikmat wanita hamil

 
Terserah: 08/09/2013 Dikarang oleh: alveirora 0 Ulasan

Malahan dia menggalakkan aku untuk henjut sedalam yang boleh… pancut sebanyak yang mampu… “kita buat macam ni selalu, senang anak i nak keluar kat cipap i nanti…” kata lina. “i harap masa i dah sarat nanti, biar lah i terberanak sebab pancutan air nikmat you… i harap perut i besar untuk you… i harap i overdue…” tegang penis ku bila mengingat...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.234 cerita

Jaiho

 
Terserah: 30/08/2013 Dikarang oleh: mehetyur 0 Ulasan

Nama aku Jainab dan berumur 18 tahun. Sudah 1 tahun aku bernikah dengan seorang lelaki yang bernama Aznil. Aku masih tidak dikurniakan dengan cahaya mata. Suamiku Aznil ialah seorang ahli perniagaan. Dia sering outstation. Aku sering di rumah keseorangan. Bapa mertuaku sering mengunjungi rumahku. Kebiasaannya dia datang semasa suamiku di rumah. ...

Tag: pregnant, hamil Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.234 cerita

Dari wanita ke wanita

 
Terserah: 13/07/2013 Dikarang oleh: zessz 0 Ulasan

sepanjang perjalanan pulang dari tempat kerja kepala aku hanya terbayangkan lina... bentuk tubuhnya... senyumannya yang manis.... disebabkan urusan kerja,sudah dua minggu aku tidak melepaskan sperma-sperma ke dalam cipap Lina yang cukup menyelerakan. sudah lama aku tidak berhenjut-henjut dibawah kangkangnya.. melihat teteknya yang gebu bergoyang-be...

Tag: lina, bunting Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.234 cerita

Lina hamil

 
Terserah: 01/07/2013 Dikarang oleh: corningware 0 Ulasan

Hati Lina hanya tinggal sebahagian sahaja. Ada orang yang tidak pernah memulangkannya, walaupun Lina hanya pinjamkan sekejap. Ada yang pulangkan dengan penuh kelukaan. Ada yang sudi berikan sebahagian hatinya pula sebagai ganti. Dan jika nak tahu, setiap hati manusia ada nilai yang tersendiri. Sekali hati terluka, kadangkala sukar untuk mengubat...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.234 cerita
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

Login untuk ahli

Jika anda ahli erotikcerita.com sila isikan e-mel dan kata laluan anda di bawah.
E-mel
Kata laluan
 
login
Selanjutnya
Terlupa kata laluan
Ahli baru

Ingat?

Maklumat kategori

Seks semasa hamil adalah penuh dengan cabaran. Bagaimanakah anda melakukannya berdepan dengan perut yang besar di hadapan anda? kami mempunyai penyelesaian kepada soalan anda. Cuma baca cerita seks kami dalam kategori ini.
Karangkan "hamil" cerita anda

Yang paling popular

Kedai Seks

Link rakan

Ketahui juga

Laman web ini tertakluk dalam 18 U.S.C. Section 2257
Anda perlu berumur sekurang-kurang 18 tahun untuk menggunakan laman web ini
© 2003-2014 Erotikcerita.com "No.1 in Malaysia and Indonesia for erotic stories!"

TERIMAH KASIH DAN JUMPA LAGI !!! :-)