Kak Mun (Siri 1) - Hamil cerita

Cerita erotik seksi - Fantasi erotik Login Tulis cerita Arkib video Bantuan  

Kategori-kategori cerita

Anggota polis Antara keluarga Biasa Bilik sembang Buat kali pertama Dubur Hamil Homosektual
Kawasan terbuka Kecurangan Kelab seks Lesbian Orang ternama Pasangan Pengikatan Penipuan
Perbezaan umur Secara geng Secara kumpulan Seks aniayaan Transekstual X Files

0
Kak Mun (Siri 1)

Telah dihantar: 24/03/2011 Dihantar oleh: Preg_Hunters 0 pandangan  

Kak Mun (Siri 1)
Nama dia kak mun. Setiap masa aku skodeng dia. Sampai satu tahap aku dah tak mampu nak control nafsu aku untuk melihat dia berbogel. Satu hari tu mak ngan bapak aku balik kampong dgn semua adik-adik aku. Tinggalah aku sorang kat rumah. Kepale otak aku dah mula merancang nak mengintai kak mun malam nanti.

Seperti yang dirancang, selepas maghrib je aku dah berada dibelakang bilik mandi kak mun. Sejak petang tadi lagi aku dah Nampak kak mun berkemban kat dalam rumah. Perutnya yang memboyot tu jelas kelihatan bila dia berkemban dgn kain batik. Batang aku dah stim sejak dari petang tadi lagi bila mengenagkan kak mun. Sebaik aku berade dibelakang bilik air dia, aku dah mula Nampak kelibat kak mun didalam rumah. Masih berkemban seperti petang tadi. Aku dengar malam tu suami dia pun takde kat rumah. Tinggal dia dan anak-anak dia je yang empat orang tu. Kak Mun sekarang ni sedang mengandung anak ke 5.

Aku masih terpacak kat belakang bilik air yang berada diluar rumah. Maklumlah, rumah d...
Baca cerita selanjutnya, dapatkan akses sekarang juga!

Beli keahlian

Akses dengan SMS

Tulis cerita

Dapatkan akses sepenuh dalam laman kami dari $15 sebulan! Akses sepenuh kepada semua cerita dan wayang gambar di arkib wayang kami yang besar!
Anda mempunyai kod promosi? Gunalah di sini!

Taip kod promo pada kotak di bawah.
Tuliskan cerita anda dan mendapat keahlian percuma untuk 24 jam
Beli keahlian
Kod promo
ok
Tulis cerita

Pandangan ahli

Anda perlu login untuk memaparkan pandangan anda

Masih tiada pandangan. Paparkan pandangan anda sekarang juga!

Pembaca "Kak Mun (Siri 1)" juga telah membaca

» Binatang Nikmat tidak terbayang » Hamil Nafsu Waktu Mengandung
» Anggota polis Kak Shinta Polis Wanita » Perbezaan umur Ibu Maniak Kontol Muda
» Penipuan Lorong Jalang (3) » Hamil Hamil
» Seks aniayaan Ah Beng Kembali Mengganas » Antara keluarga Enaknya mamaku
» Hamil Cikgu Sharifah » Hamil Lubang Hangat Wanita Hamil
» Perkosaan Kisah Ah Beng part 5 » Antara keluarga Menjelang lebaran 10 tahun yang lalu
» Hamil Cikgu mengandung yang hot » Perbezaan umur Balun cikguku sendiri
» Hamil Seks dengan isteri kawan » Perbezaan umur Mat Salleh Berbulu katanya..
» Perkosaan Nikmatnya diperkosa » Perkosaan Oh Denita
» Antara keluarga I love u mom (1) » Seks aniayaan Merogol Ustazah Azira

Login untuk ahli

Jika anda ahli erotikcerita.com sila isikan e-mel dan kata laluan anda di bawah.
E-mel
Kata laluan
 
login
Selanjutnya
Terlupa kata laluan
Ahli baru

Ingat?

Daripada pengarang

Yang paling popular

Kedai Seks

Link rakan

Ketahui juga

Laman web ini tertakluk dalam 18 U.S.C. Section 2257
Anda perlu berumur sekurang-kurang 18 tahun untuk menggunakan laman web ini
© 2003-2015 Erotikcerita.com "No.1 in Malaysia and Indonesia for erotic stories!"

TERIMAH KASIH DAN JUMPA LAGI !!! :-)