Kecurangan Cerita-cerita erotik seksi

Cerita erotik seksi - Fantasi erotik Login Tulis cerita Arkib video Bantuan  

Kategori-kategori cerita

Anggota polis Antara keluarga Biasa Bilik sembang Buat kali pertama Dubur Hamil Homosektual
Kawasan terbuka Kecurangan Kelab seks Lesbian Orang ternama Pasangan Pengikatan Penipuan
Perbezaan umur Secara geng Secara kumpulan Seks aniayaan Transekstual X Files

Kecurangan Cerita-cerita

Cerita-cerita dalam kategori ini Kecurangan

Diagih dengan
Terbaru
Dengan bunyi
A-Z
Yang paling popular
Pilih muka surat
1
2
3
4
5
»

Skandal di rumah kayu

 
Terserah: 03/04/2014 Dikarang oleh: empty_xxx 0 Ulasan

"Dek.. Mas pergi dulu ya.." Rahmat pamitan kepada istri nya Hanifah yang mengantar nya sampai depan pintu, sambil mengelus perut istri nya yg terlihat membuncit pertanda sedang hamil. "Jaga baik2 calon anak kita ya.." Kata Rahmat sambil mencium perut istri nya. " Iya mas.. Mas juga hati2 di laut nanti, ingat kami di rumah" nasihat Hanifah kepada su...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 25.891 cerita

Ajaran sesat (2)

 
Terserah: 02/04/2014 Dikarang oleh: an_sara 2 Ulasan

Aku pn rapat dgn kak biha..dia cakap dgn aku..adi sanggup ke buat kak akak? Aku ckapla sememangnya akakla bidadari idaman sy.dia tambah malu.merah muka dia.dia cakap kita tak payahla buat.akak kn isteri abg zahid.tak kan adi nk buat macam tu kat akak.akak tak mau la.. Aku pujuk dia ckap nanti ketua marah.lagipun abg zahid yg mintak kita teruskan k...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 25.891 cerita

Ajaran sesat (1)

 
Terserah: 02/04/2014 Dikarang oleh: an_sara 2 Ulasan

Kisah ni berlaku lbh kurang 5 tahun lepas.wktu tu aku masih bujang.aku kerja dengan syarikat hartanah di negeri pantai timur.masa aku kerja tu ada la kenal dengan sorang abang Nama zahid.abg zahid ni sorg yang agak alim.selalu cerita dengan aku pasal agama.dia dh kahwin dgn sorg ustazah.anak pn dh masuk 3. Aku memang agk rapat dengan dia.aku selal...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 25.891 cerita

The smiling man (5)

 
Terserah: 02/04/2014 Dikarang oleh: Christa Sari 0 Ulasan

"Saya sakit, Peter, tapi tidak banyak yang bisa saya lakukan tentang hal itu." "Jadi kau benar-benar tunggal Sharon?" "Ya Peter, bukan karena pilihan, tapi aku tunggal." "Aku sudah berpikir tentang sesuatu yang Anda mengatakan kepada saya lama." "Apa itu Peter?" "Apakah Anda ingat mengatakan bahwa saya harus memilih salah satu dari t...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 25.891 cerita

The smiling man (4)

 
Terserah: 02/04/2014 Dikarang oleh: Christa Sari 0 Ulasan

'Hei Peter, semua oleh loneseome Anda?' 'Ya Teresa, Allison adalah di sebuah konferensi di Houston, Dia tidak akan kembali' til besok malam. " "Oh benar-benar. Itu OK Peter. Saya akan menemani Anda. Apa yang Anda minum di sana? ' Aku berkelebat dia botol saya Corona. "Ooohh bir Meksiko, saya menemukan minuman yang besar ketika saya masi...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 25.891 cerita

The smiling man (3)

 
Terserah: 02/04/2014 Dikarang oleh: Christa Sari 0 Ulasan

"Anda berselingkuh?" "Ya Sharon. Aku menikah dengan wanita yang sempurna. Kami tak terpisahkan. Dia adalah cinta dalam hidupku. Dia masih adalah. Tapi, ya, aku berselingkuh. Lebih dari sekali sebenarnya." "Apakah Anda mencoba dan mendamaikan Peter?" "Oh Ya, tapi sudah terlambat. Dia menangkap saya dalam bertindak dan dia tidak bisa lebih d...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 25.891 cerita

The smiling man (2)

 
Terserah: 02/04/2014 Dikarang oleh: Christa Sari 0 Ulasan

Setidaknya tendangan deras Jason dicapai satu hal. Aku tidak punya keinginan untuk bertemu lagi untuk sementara waktu. Saya marah kepadanya karena tidak memberi saya kesempatan untuk membuktikan diri. Saya juga tertekan. Aku ingin Jason lama saya kembali, tapi rasanya seperti Jason tua itu pergi untuk tidak pernah kembali lagi. 6) Keesokan ha...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 25.891 cerita

The smiling man (1)

 
Terserah: 02/04/2014 Dikarang oleh: Christa Sari 0 Ulasan

Saya adalah seorang wanita bahagia. Aku 28, pirang, dalam kondisi yang baik dan lebih baik daripada rata-rata mencari yakin. Suami saya, Jason, mencintaiku. Aku mencintainya. Kami baik di tempat tidur bersama-sama. Aku punya apa-apa untuk mengeluh tentang. Kami telah bersama-sama selama 8 tahun, menikah selama 4 tahun dan kami hanya akan mencoba da...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 25.891 cerita

Abang dan Mimi

 
Terserah: 31/03/2014 Dikarang oleh: akmal3 0 Ulasan

Abang fikir apa tu?” Mimi tiba-tiba bertanya kepadaku. Aku tak sedar bila Mimi keluar dari biliknya.”Mana Amir? Dah tidur ke?”"Dah….sekejap aja dia dah tidur. Itu yang kadang-kadang tak tahan….” keluh Mimi.”Kenapa?” tanyaku.”Ye lah… dia menyusu sikit aja… sekejap-sekejap. t*t*k Mimi masih penuh susu tapi dia dah tak mahu… Sakit rasanya bila susu be...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 25.891 cerita

Haruan Makan Anak

 
Terserah: 30/03/2014 Dikarang oleh: blokd6 0 Ulasan

Istilah-Istilah yang membawa sama maksud yang aku gunakan dalam ceritaku di bawah ini adalah seperti berikut: ** Tetek, susu, gunung berapi – semuanya berarti buah dada wanita. ** Nonok, pantat, apam (banyak orang Indonesia bilang memek)- semuanya berarti kemaluan wanita. ** Puki, kelengkang – berarti bahagian bawah perut wanita, di antara dua p...

Tag: mentua Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 25.891 cerita

Patner Bisnis suamiku patnerku diranjang

 
Terserah: 28/03/2014 Dikarang oleh: LegolasPieyan 0 Ulasan

Tetapi bagaimanapun kebahagiaanku terasa belum lengkap karena ayah biologis dari anakku tidak bisa mendampingi aku saat aku mempertaruhkan nyawa melahirkannya ke dunia. Ya memang betul, anak yang baru saja kulahirkan bukanlah berasal dari benih koko atau suamiku sendiri tapi dari benih mas Yanto, seorang pria pribumi yang merupakan partner bisn...

Tag: selingkuh Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 25.891 cerita

Ikram

 
Terserah: 26/03/2014 Dikarang oleh: babun13 0 Ulasan

Saya baru pulang ke rumah dari hospital setelah sepanjang malam menemani isteriku di hospital. Tujuan kami ke Bandung, Jawa Tengah adalah untuk melawat ibu isteriku yang ketika itu sakit uzur dan berada di rumah adik perempuan isteriku yang paling bongsu. Tapi tiba-tiba isteriku pula jatuh sakit dan terpaksa dirawat di hospital berdekatan. Jarak di...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 25.891 cerita

Ngeseks Dengan Teman Istriku Yang Cantik

 
Terserah: 25/03/2014 Dikarang oleh: LegolasPieyan 0 Ulasan

Istriku sengaja tidak membangunkan aku untuk ikut ke sekolah anakku, karena malamnya aku pulang kantor hampir pukul 4 pagi. Yah, beginilah nasib auditor kalo lagi dikejar tenggat laporan audit. Untung saja, ada anggota timku yang bisa mengurangi keteganganku. Ya, Agnes tentunya, yang semalam telah memberikan servis untukku. Baginya, bersetubuh ...

Tag: selingkuh Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 25.891 cerita

Pembalasan Nikmat Untuk Dukun Cabul

 
Terserah: 24/03/2014 Dikarang oleh: Isa Doreng 0 Ulasan

Para dukun memang selalunya menanyakan nama ibu kandung pasiennya. ”Triyatmini, mbah.” Gadis berwajah tirus itu menjawab tanpa berani menatap wajah mbah Suryo. Tapi Lastri bisa memastikan kalau laki-laki itu begitu tinggi, hampir 180cm. Ia paling hanya sepundaknya kalau berdiri berjajar. “Bapakmu Lasijo, gitu?” tebak mbah Suryo. Tapi tern...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 25.891 cerita

Kakak Iparku

 
Terserah: 23/03/2014 Dikarang oleh: alan ameng 0 Ulasan

sesudah tamat sekolah di kampung akupun berpindah ke rumah kakakku yang sudah berumahtangga dan tinggal di bandar. Oleh kerana aku menyambung untuk bersekolah di kolej maka ibubapaku bersetuju aku tinggal bersama kakak dan abang iparku. Aku gadis yang pemalu dan memakai tudung , sembayang tak pernah tinggal dan kakakku pun begitu juga. Abang ...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 25.891 cerita

Ayu kuyu

 
Terserah: 22/03/2014 Dikarang oleh: ali mat 0 Ulasan

Balik nanti naik bas ke? Ye. Ayu hantar Zin balik nak tak? Boleh tapi saya malu larr.. Nape nak malu? Ayu hantar Zin balik ye. ok.. mmm.. nanti boleh saya buat lagi? ;) hii.. tak malu ye :P tanye jer.. :) ok, jap lagi dah time balik. Ayu tunggu kat lif. Ok.. :) Dengan tidak sabar, aku terus kemas meja kerja aku. Bekas bekal aku masu...

Tag: ayu Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 25.891 cerita

Login untuk ahli

Jika anda ahli erotikcerita.com sila isikan e-mel dan kata laluan anda di bawah.
E-mel
Kata laluan
 
login
Selanjutnya
Terlupa kata laluan
Ahli baru

Ingat?

Maklumat kategori

Berjina (cuckold) adalah mengenai lelaki yang berumahtangga dengan isteri yang menipunya dengan mengadakan seks dengan lelaki lain. Dalam hal ini si suami boleh jadi tidak tahu langsung mengenai ketidakjujuran isterinya atau diatelah mengetahuinya tetapi sudi membiarkan isterinya ditiduri lelaki lain.
Karangkan "kecurangan" cerita anda

Yang paling popular

Kedai Seks

Link rakan

Ketahui juga

Laman web ini tertakluk dalam 18 U.S.C. Section 2257
Anda perlu berumur sekurang-kurang 18 tahun untuk menggunakan laman web ini
© 2003-2014 Erotikcerita.com "No.1 in Malaysia and Indonesia for erotic stories!"

TERIMAH KASIH DAN JUMPA LAGI !!! :-)