Kecurangan Cerita-cerita erotik seksi

Cerita erotik seksi - Fantasi erotik Login Tulis cerita Arkib video Bantuan  

Kategori-kategori cerita

Anggota polis Antara keluarga Biasa Bilik sembang Buat kali pertama Dubur Hamil Homosektual
Kawasan terbuka Kecurangan Kelab seks Lesbian Orang ternama Pasangan Pengikatan Penipuan
Perbezaan umur Secara geng Secara kumpulan Seks aniayaan Transekstual X Files

Kecurangan Cerita-cerita

Cerita-cerita dalam kategori ini Kecurangan

Diagih dengan
Terbaru
Dengan bunyi
A-Z
Yang paling popular
Pilih muka surat
1
2
3
4
5
»

Rayuan seorang ayah mertua

 
Terserah: 21/02/2015 Dikarang oleh: Christa Sari 0 Ulasan

Raut wajahnya membeku, aku tidak bisa percaya, dia menyukainya! Lalu ia mengedipkan mata padaku, hatiku berhenti berdetak, dia memutar-mutar sekitar dan berjalan ke pintu, berhenti, meraih pantatnya dan kemudian berjalan keluar ke ruang tamu. Oh my god, putri mertua saya menikmati saya menggosok pantatnya dan saya pikir dia tidak akan keberatan...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.472 cerita

Aku izinkan istriku dihamili orang lain

 
Terserah: 21/02/2015 Dikarang oleh: ureadhead 0 Ulasan

“Itulah sebabnya aku ingin meminta tolong kepada Darius agar mau membantu menghamili istriku.” Kata-kata itu, sebagaimana yang diucapkan oleh sahabat kami, Dimas Seto, menggantung di udara selama beberapa detik. Kupikir aku baru menyadari artinya tak lama sebelum Donna, karena aku bisa melihat perubahan ekspresi di wajahnya yang cantik. Istriku...

Tag: selingkuh, hamil, donna Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.472 cerita

Miss Chin

 
Terserah: 20/02/2015 Dikarang oleh: hitsugaya_toushiro 0 Ulasan

Aku dan Miss Chin You kena bertanggung jawab, Man.” Petang itu Liza datang kepadaku sambil menangis. Aku kebingungan, tidak faham apa yang dituturkan oleh Liza. Melihat air matanya yang mengalir di pipi aku menjadi cemas. “Tanggungjawab apa tu, I tak faham.” “You yang enak, I yang susah.” Aku makin tidak faham. Apa yang enak apa yang s...

Tag: curang Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.472 cerita

Kak Ina di Opis

 
Terserah: 18/02/2015 Dikarang oleh: harublue76 0 Ulasan

Malam minggu hari tu, Wa memang plan nak fuck akak di opis wa ni. Namanya Ina. Janda dan dah 40 tahun umurnya Tapi bodynya pergh! Lentik mantap!! Macam anak dara!! atau ratu porno wa cakap sama lu!! Kay opis wa memang dah dapat ringan ringan dengan dia ni. Masa tu, hari orang ramai tak datang lah, amek cuti apa entah... hanya beberpa orang sa...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.472 cerita

Siti Tergadai

 
Terserah: 17/02/2015 Dikarang oleh: susumanis 0 Ulasan

Siti berdiri sambil merenung ke lantai. Corak karpet di kakinya yang bertumit tinggi direnung dengan fikiran yang berkecamuk. “Macam mana Siti? You terima tawaran yang I beri?” bosnya Chong memandang Siti yang berdiri di hadapannya. “Siti… just accept sajalah. Cuma kita bertiga saja tau mah… U jangan takut. Husband u tak kan tahu punya..” Tan...

Tag: siti, curang, tudung Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.472 cerita

Selingkuh

 
Terserah: 30/01/2015 Dikarang oleh: koplo 0 Ulasan

Bangun pagi seperti biasa, Joko masih malas-malasan di tempat tidur. Lamat- lamat didengarnya suara denting alat dapur, "Ibu," pikir Joko sambil tersenyum. Belakangan ini Joko sering memperhatikan ibunya. Hal itu bermula ketika Joko tak sengaja melihat ibunya yang sedang ganti baju di kamarnya. "Ternyata ibu gede banget susunya." Sejak saat i...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.472 cerita

Gaby, Istri yang Ternoda (1)

 
Terserah: 30/01/2015 Dikarang oleh: zeroper 0 Ulasan

Namaku Gaby. Aku adalah istri dari seorang pegawai rendahan bernama Mas Hendra. Secara fisik, penampilanku termasuk di atas rata-rata, tubuhku tidak tinggi namun sintal dengan payudara 34B, rambutku yang sedikit bergelombang biasa kubiarkan terurai hingga dada, Pernikahan kami sudah berjalan selama dua tahun, namun kami masih belum dikaruniai momon...

Tag: gaby, part 1, isteri Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.472 cerita

Gaby, Istri yang Ternoda (2)

 
Terserah: 30/01/2015 Dikarang oleh: zeroper 0 Ulasan

Selepas petang, aku melamun sendirian di ruang tamu. Aku bimbang. Aku berencana untuk memenuhi keinginan busuk Cakra, demi keselamatan Mas Hendra. Tapi, aku juga belum siap. Aku tidak rela Cakra menyetubuhiku lagi. Lagipula aku juga tidak berani pergi ke rumahnya malam-malam tanpa pakaian. Itu adalah hal gila yang sungguh tidak layak dilakukan oleh...

Tag: gaby, part 2, isteri Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.472 cerita

Anak buah ku nani

 
Terserah: 23/01/2015 Dikarang oleh: akmal3 0 Ulasan

Macam ni punya sibuk pekan KL, punya ramai manusia, boleh terserempak ngan anak saudara aku. "Nani, kau buat apa kat KL ni? Kan hari Sabtu lepas kau baru nikah ngan si Nan. Penat-penat ni mai kena teh tarik ngan roti canai sekeping. Pakcik lepas hantar Haidir naik bas balik ke sekolahnya di Seremban. Hari ni dia ponteng. Baru sampai dari Penang ma...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.472 cerita

Akibat sangap

 
Terserah: 23/01/2015 Dikarang oleh: akmal3 0 Ulasan

Mungkin akibat tindak refleksi, badan Nina tetiba terasa panas dan mukanya merah. ”Yalah kak…memang sedap sangat….” jawab Niza sambil tangannya menepuk bontot Nina. Terasa seluar dalam nya dah mula basah. ”Niza pun nak beli, banyak kegunaan timun ni kak, lagi besar lagi sedap kak” kata Niza diluar kesedarannya, mungkin hormon seks dah mula meng...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.472 cerita

Aku, Nurul dan Khairil

 
Terserah: 23/01/2015 Dikarang oleh: akmal3 0 Ulasan

Aku pula bekerja di sebuah syarikat swasta sebagai eksekutif. Sepanjang aku berkahwin dengan suami aku, dia selalu mengabaikan tanggung jawabnya sebagai suami. Di waktu dia off, dia selalu bermain judi dengan kawan-kawannya. Aku merasa agak bosan bila ditinggalkan sendirian di rumah. Untuk menghilangkan rasa bosan, aku mula berjinak-jinak de...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.472 cerita

Pak Ali pahlawanku

 
Terserah: 22/01/2015 Dikarang oleh: abangbiru 0 Ulasan

Masih banyak kamar kamar,juga halaman yang luas dan dipenuhi pohon-pohon dan sawah yang cukup luas.Namun rumah ini tidak ada yang merawatnya,yang membersihkannya paling sebulan sekali itupun dengan mengutus pak Ali,yang sekarang masih tinggal bersama orangtuaku.Dialah yang selalu merawat dan membersihkan rumah peninggalan ini setiap bulan.Ia meman...

Tag: curang, hamil Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.472 cerita

Ibu kosan

 
Terserah: 21/01/2015 Dikarang oleh: burhannuddin 0 Ulasan

"Tok tok tok" sura pintu kamar kosku yang diketuk dari luar. Pagi itu aku masih tertidur ketika ada yang mengetuk. Aku mencoba bangkit dari tidurku untuk membukakan pintu kamarku yang sedari tadi diketok terus menerus. Baru aku membuka pimtu kamar kosku aku sudah terdengar ocehan dari tante nita menagih uang kos padaku, "He bayu udah tanggal b...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.472 cerita

Bini orang

 
Terserah: 21/01/2015 Dikarang oleh: burhannuddin 0 Ulasan

Perkenalkan namaku Supriyanto biasa dipanggil Riyan saja biar lebih keren tentunya, umurku 27tahun, tinggi 173cm, kulit kuning langsat, rambut cepak, hidung mancung dan belum menikah. Jujur kuakui aku adalah mantan anggota Pol*si yang telah desersi karena terjerat kasus pesta sex dan menghamili anak orang. Namun itu hanyalah masalalu dan untuk foru...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.472 cerita

Kegersangan

 
Terserah: 21/01/2015 Dikarang oleh: burhannuddin 0 Ulasan

Nama gw Ferdi, umur 28 tahun masih single, gw bekerja di perusahaan jasa tranportasi darat di Jakarta, rekan satu bagian gw seorang ibu dengan 3 orang anak, namanya Wanda, umurnya 34 tahun. Jika ada urusan kerjaan & harus ke kantor konsumen, gw selalu jalan dengannya dan ditemani supir perusahaan. Kalau sedang tugas luar seperti ini, gw sering curi...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.472 cerita

Ohh suamiku... maafkn aku...

 
Terserah: 20/01/2015 Dikarang oleh: notty_gurl 0 Ulasan

Namaku su sekarang 26thn.aku kawin waktu aku 21 thn .Aku bekerja dipejabat sebuah sekolah.RAHSIA TU. Sedikit tentang aku.Aku bersaiz kecil aja ,tinggi ku 156cm , berat 51 kg. Aku ada anak seorang comel, perempuan.disekolah tempat aku bekerja ada seorang guru yang selalu mengusik-usik aku.Memuji dan baik padaku.Dia dahpun berkeluarga.Lama lama...

Tag: batang besar, taman larangan, nikmat Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.472 cerita

Login untuk ahli

Jika anda ahli erotikcerita.com sila isikan e-mel dan kata laluan anda di bawah.
E-mel
Kata laluan
 
login
Selanjutnya
Terlupa kata laluan
Ahli baru

Ingat?

Maklumat kategori

Berjina (cuckold) adalah mengenai lelaki yang berumahtangga dengan isteri yang menipunya dengan mengadakan seks dengan lelaki lain. Dalam hal ini si suami boleh jadi tidak tahu langsung mengenai ketidakjujuran isterinya atau diatelah mengetahuinya tetapi sudi membiarkan isterinya ditiduri lelaki lain.
Karangkan "kecurangan" cerita anda

Yang paling popular

Kedai Seks

Link rakan

Ketahui juga

Laman web ini tertakluk dalam 18 U.S.C. Section 2257
Anda perlu berumur sekurang-kurang 18 tahun untuk menggunakan laman web ini
© 2003-2015 Erotikcerita.com "No.1 in Malaysia and Indonesia for erotic stories!"

TERIMAH KASIH DAN JUMPA LAGI !!! :-)