Kecurangan Cerita-cerita erotik seksi

Cerita erotik seksi - Fantasi erotik Login Tulis cerita Arkib video Bantuan  

Kategori-kategori cerita

Anggota polis Antara keluarga Biasa Bilik sembang Buat kali pertama Dubur Hamil Homosektual
Kawasan terbuka Kecurangan Kelab seks Lesbian Orang ternama Pasangan Pengikatan Penipuan
Perbezaan umur Secara geng Secara kumpulan Seks aniayaan Transekstual X Files

Kecurangan Cerita-cerita

Cerita-cerita dalam kategori ini Kecurangan

Diagih dengan
Terbaru
Dengan bunyi
A-Z
Yang paling popular
Pilih muka surat
1
2
3
4
5
»

Sex Dengan Tetangga Bibi Ramya

 
Terserah: 28/09/2014 Dikarang oleh: Christa Sari 0 Ulasan

Saya tinggal di rumah bibi saya, untuk mencari pekerjaan. Kita hidup di sebuah apartemen, ada banyak orang lain hidup bersama. Berlawanan dengan rumah saya adalah bibi (Ramya) di usianya 28years, ibu dari seorang gadis kecil dan suaminya bekerja sebagai Manajer di sebuah perusahaan. Untuk mengatakan tentang dia dia rata-rata dibangun, tidak begitu...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.941 cerita

Isteri berpesta seks (1)

 
Terserah: 28/09/2014 Dikarang oleh: royboy90 0 Ulasan

Bila baca blog lucah ni kadang-kadang syok jugak. Boleh la sikit-sikit tambah pengetahuan..Tambah pulak dengan kawan-kawan office yang tak habis-habis dok sembang pasal politik. Lelaki perempuan sama je boring !. So sebab dah terpengaruh dengan ajakan kawan yang gila politik, i pun ikut la 2 org kawan ni pergi perhimpunan kat kelana jaya malam a...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.941 cerita

Dengan Sindhu Vadina

 
Terserah: 23/09/2014 Dikarang oleh: Christa Sari 0 Ulasan

Saya tidak tahu pengukuran dengan benar) daya tarik besar dari Sindhu adalah bibirnya. Bibir itu hanya seperti stroberi dan mengundang Anda untuk menggigit mereka. Sebelum saya tidak punya niat buruk tentang Sindhu karena dia istri kakakku. Dia datang ke rumah saya untuk merayakan festival bersama dengan saudara dan anak-anak saya. Pada hari malam...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.941 cerita

Jilbaber fitria namanya

 
Terserah: 17/09/2014 Dikarang oleh: LegolasPieyan 0 Ulasan

Namaku Iwan , pegawai sebuah instansi dan mendapat tugas sebagai penanggung jawab IT di tempatku bekerja. Kisah ini dimulai pada tahun 1998 antara aku dan rekan kerjaku yang berjilbab lebar yang akhirnya tanpa dapat kami tolak menjadi sepasang kekasih yang terlarang. Namanya Fitria, berusia 28 tahun, sudah bersuami dan mempunyai seorang putri yang ...

Tag: jilbab Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.941 cerita

Jalan Pintas Demi Kenaikan Kelas

 
Terserah: 16/09/2014 Dikarang oleh: rafki 0 Ulasan

secara penampilan fisik tergolong biasa saja bukan? Mungkin yang menjadi daya tarikku adalah kelakuanku yang centil, apalagi aku termasuk aktif di ekstrakurikuler cheerleader (dimana di ekstrakurikuler inilah aku kehilangan keperawananku, tapi itu akan kuceritakan nanti). Kali ini aku akan menceritakan pengalaman seksku dengan guruku sendiri yait...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.941 cerita

Anita tak puas

 
Terserah: 15/09/2014 Dikarang oleh: kimex 0 Ulasan

Anita membisakkan sesuatu ketelingan Ammar, suami yang dikahwininya lima tahun dahulu. Dahi Ammar berkerut mendengar bisikan dari Anita. Ammar memeluk Anita sambil matanya merenung Anita bagaikan tidak percaya dengan apa yang dibisikan oleh isterinya. "Betul ayang nak..." Bisik Ammar lembut disambut dengan anggukan tanya mengiyakan persoalan dar...

Tag: isteri Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.941 cerita

Bekas isteriku

 
Terserah: 15/09/2014 Dikarang oleh: kimex 0 Ulasan

Aku baru di bebaskan dari penjara . Itu pun ku tanggung kesalahan yang bukan aku lakukan. Aku di inaya oleh majikan ku sendiri. Namun mengenangkan yang boss aku terlalu banyak membantu ketika aku dalam kepayahan. Aku dituduh mengubah wang haram dari luar negara. Lapan tahun ,empat bulan. Dengan berat hati aku terpaksa melepaskan isteriku dengan ta...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.941 cerita

Pekerja bawahan suamiku

 
Terserah: 15/09/2014 Dikarang oleh: kimex 0 Ulasan

Bidin, budak Endon yang suamiku upahkan untuk memetik sawit di kebun keliling rumah kami. Budak ni memang baik. Selalu bertanya aku apa yang di bisa tolong sehabis melakukan kerjanya. Dia mmg rajin bercerita dan buat lawak. Aku ni dah macam kakak kandungnya kata Bidin.. Sebab tu dia nekad akan ambil berat dan jaga aku mcm seorang adik lelaki patu...

Tag: isteri Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.941 cerita

Atikah cikgu Ganas (2)

 
Terserah: 15/09/2014 Dikarang oleh: JohnBotak 0 Ulasan

Jam menunjukkan pukul 8 malam. Aku tersedar dari lamunan apabila dikejutkan oleh cubitan Cikgu Din di pinggangku. "Tika, dah sampai ni. Bangun-bangun. Nanti kena tinggal dalam bas." Cikgu Din berbisik rapat di telingaku sambil mengambil kesempatan mencium pipiku manja. "Abang Din ni, nanti student depan tu nampak mati kita" aku cuba menolak m...

Tag: cikgu, tudung, gersang Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.941 cerita

Nak Merasa

 
Terserah: 08/09/2014 Dikarang oleh: abangbiru 0 Ulasan

walaupun sekadar tanya khabar, aku taulah mesti ade sesuatu yang tak kena, kalau tak, tak kanlah bini orang saje2 je nak tanye khabar lelaki lain, kawan laki dia pulak tu. hari demi hari aku makin rapat dgn Julie. Julie dah mula cerita2 pasal kekurangan badrul dari segi sex. aku pulak melayan je. tapi bukan senang aku nak dapat pacak dia. dia maca...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.941 cerita

Main dengan sami

 
Terserah: 07/09/2014 Dikarang oleh: Lelucky 0 Ulasan

Panggil aje aku Pn.Salmah.Kisah aku bermula bila aku mendapat tahu yg suami aku mempunyai hubungan sulit dgn setiausahanya...aku pun mendesaknya untuk berterus terang..suami aku mengaku yg dia memang sayangkan setiausahanya itu dan mereka telah merancang untuk berkahwin samaada aku setuju ataupun tidak.Hancur lebur hati aku bila mendeng...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.941 cerita

Another dirty father in law (3)

 
Terserah: 07/09/2014 Dikarang oleh: Christa Sari 0 Ulasan

Ketika ia mendengar dentingan pisau dan garpu yang meletakkan ia muncul dari bawah selimut dan terletak ke dia. Dia meletakkan baki ke satu sisi dan dikumpulkan memeluknya. Dia sudah tak sabar untuk Namun lama ia akan menyuruh untuk, ia tahu sudah bahaya ia mempertaruhkan, tidak hanya untuk dirinya sendiri tetapi dia dan suaminya, anaknya. Kemud...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.941 cerita

Another dirty father in law (2)

 
Terserah: 07/09/2014 Dikarang oleh: Christa Sari 0 Ulasan

"Eleanor, Eleanor," jawabnya, "bahkan tidak pergi ke sana, Anda adalah wanita paling berharga yang pernah saya kenal, pernah bertemu. Maaf ini terjadi juga, tapi aku harus mengatakan, aku minta maaf dari perspektif yang berbeda dari Anda. " "Apa maksudmu?" tanyanya, agak bingung. "Saya tidak pernah menginginkan seseorang seperti aku mengingin...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.941 cerita

Another dirty father in law (1)

 
Terserah: 07/09/2014 Dikarang oleh: Christa Sari 0 Ulasan

Eleanor Watson berdiri di dapur counter, punggungnya ke pintu, kepalanya tertunduk dan matanya ditutup. Dia dalam pergolakan orgasme. Tidak ada yang bisa dia lakukan untuk menghentikannya, jari-jari tangan kanannya yang tweaker puting kirinya. Dan jari-jari kirinya yang menciptakan malapetaka dengan vaginanya. Elly, karena ia dikenal memiliki ma...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.941 cerita

Maafkan aku suamiku

 
Terserah: 06/09/2014 Dikarang oleh: malaysianboy 0 Ulasan

Namaku su sekarang 26thn.aku kawin waktu aku 21 thn .Aku bekerja dipejabat sebuah sekolah.RAHSIA TU. Sedikit tentang aku.Aku bersaiz kecil aja ,tinggi ku 156cm , berat 51 kg. Aku ada anak seorang comel, perempuan.disekolah tempat aku bekerja ada seorang guru yang selalu mengusik-usik aku.Memuji dan baik padaku.Dia dahpun berkeluarga.Lama lama aku r...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.941 cerita

Cikgu Suraya

 
Terserah: 05/09/2014 Dikarang oleh: mus8826 0 Ulasan

Kali ini aku tak lama mencium payudara Cikgu Suraya sebab aku nak sasarkan mulut aku ke cipapnya. Aku turunkan ciuman aku ke bawah, kemaluannya masih kering. Aku terus mencium kemaluannya itu dengan lembut. Terangkat punggungnya menahan kenikmatan itu. Cipapnya aku jilat, aku jelirkan lidah dan menusuk ke dalam lubangnya. Dia mendesis keenakan sam...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.941 cerita

Login untuk ahli

Jika anda ahli erotikcerita.com sila isikan e-mel dan kata laluan anda di bawah.
E-mel
Kata laluan
 
login
Selanjutnya
Terlupa kata laluan
Ahli baru

Ingat?

Maklumat kategori

Berjina (cuckold) adalah mengenai lelaki yang berumahtangga dengan isteri yang menipunya dengan mengadakan seks dengan lelaki lain. Dalam hal ini si suami boleh jadi tidak tahu langsung mengenai ketidakjujuran isterinya atau diatelah mengetahuinya tetapi sudi membiarkan isterinya ditiduri lelaki lain.
Karangkan "kecurangan" cerita anda

Yang paling popular

Kedai Seks

Link rakan

Ketahui juga

Laman web ini tertakluk dalam 18 U.S.C. Section 2257
Anda perlu berumur sekurang-kurang 18 tahun untuk menggunakan laman web ini
© 2003-2014 Erotikcerita.com "No.1 in Malaysia and Indonesia for erotic stories!"

TERIMAH KASIH DAN JUMPA LAGI !!! :-)