Kecurangan Cerita-cerita erotik seksi

Cerita erotik seksi - Fantasi erotik Login Tulis cerita Arkib video Bantuan  

Kategori-kategori cerita

Anggota polis Antara keluarga Biasa Bilik sembang Buat kali pertama Dubur Hamil Homosektual
Kawasan terbuka Kecurangan Kelab seks Lesbian Orang ternama Pasangan Pengikatan Penipuan
Perbezaan umur Secara geng Secara kumpulan Seks aniayaan Transekstual X Files

Kecurangan Cerita-cerita

Cerita-cerita dalam kategori ini Kecurangan

Diagih dengan
Terbaru
Dengan bunyi
A-Z
Yang paling popular
Pilih muka surat
1
2
3
4
5
»

Perselingkuhan Seorang istri taat

 
Terserah: 07/04/2015 Dikarang oleh: kontl224 1 Ulasan

syifah berusia 25 tahun adalah seorang gadis berjilbab yang sangat alim dan warak orangnya. Dia adalah lulusan Sarjana Hukum di sebuah universitas terkenal di negara Jordan. Syifah walaupun terkenal cantik, alim dan bijaksana namun dia sama sekali tidak pernah meninggi diri atau ego kerana kecantikannya mungkin juga kerana dia berasal dari k...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.617 cerita

Intan sang budak sex (2)

 
Terserah: 30/03/2015 Dikarang oleh: kampretman 0 Ulasan

prakteknya di Purwokerto. Dan hari ini sesuai dengan janji yang sudah ia buat dengan Rangga, ia akan menghabiskan waktu seharian berjalan-jalan keliling Yogyakarta. Intan tahu bahwa pada akhirnya ini akan berakhir pada permainan ranjang yang panas di kontrakan Rangga seperti pada hari-hari sebelumnya. Yang Intan tidak tahu bahwa di ujung ha...

Tag: jilbab, mahasiswi Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.617 cerita

Intan sang budak sex (1)

 
Terserah: 30/03/2015 Dikarang oleh: kampretman 0 Ulasan

Intan merupakan seorang mahasiswi kedokteran dari sebuah universitas swasta di Yogyakarta yang terkenal memiliki banyak mahasiswi cantik-cantik serta seksi. Tidak hanya itu saja, disana juga banyak mahasiswi yang katanya bisa di- booking , walaupun dengan harga mahal tentunya. Intan sendiri merupakan mahasiswi kedokteran yang sebentar lagi ...

Tag: jilbab, mahasiswei Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.617 cerita

Kakak dan adik angkat (4)

 
Terserah: 21/03/2015 Dikarang oleh: an_sara 0 Ulasan

iqa: amboi sdap la tu..xmau tgok gmbr akk..malu..nti lan bygkn lain..hehe aku: lan tgah bygkn akk sbelah lan la ni..lan pluk akk kuat2.. iqa: emm jgnla lan..nti akk rasa lain jgak..hehe aku: biarla akk rasa lain..sama2 kita rasa.. iqa: xmaula..akk malu..klu abg tau hbis kita.. aku: dia xkn tau..akk padamla mesej ni..akk pnh mlancap? ...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.617 cerita

Kakak dan adik angkat (3)

 
Terserah: 21/03/2015 Dikarang oleh: an_sara 0 Ulasan

aku: ok lan masuk ni..akak baring je diam2..(aku dh agak, isteriku akn bg green light.aku nk tgok lg apa layanan dia) iqa: ye akak diam je ni..lan nk buat apa dtg sni? xmalu ye dtg rumah akk mlm2.. aku: ala lan nk temankan akak je.kn abg xda..blh kita bual2.. iqa: hehe yelah.mcm2 adik akak ni..akk malu xpakai tdung..lan jgn tgok tau..hehe ...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.617 cerita

Kakak dan adik angkat (2)

 
Terserah: 21/03/2015 Dikarang oleh: an_sara 0 Ulasan

Start dr peristiwa tu aku kerap minta isteriku bayangkan azlan semasa nk bersama..aku nampak dia lbh smangat dr biasa..aku xksah iqa hanyut dgn khayalan dgn azlan..tp dia ada bgtau yg dia agak segan utk tgok muka azlan sbb terbaygkan aksi aku dgn dia yg membayangkan azlan..dia mngaku yg cipap dia pnah basah bila duduk rapat dgn azlan..kdg2 dia tpak...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.617 cerita

Kakak dan adik angkat (1)

 
Terserah: 20/03/2015 Dikarang oleh: an_sara 0 Ulasan

Aku merupakan pasangan yang telah berkahwin sejak 5 tahun yang lepas.aku bekerja di salah sebuah syarikat perumahan yang terkemuka di selangor.isteriku seorang kerani pentadbiran di kuala lumpur dalam sektor kerajaan.isteriku ni berasal dr kelantan.seorang yang agak pemalu, pendiam tetapi berperwatakan agak menarik.kami telah dianugerahkan 3 orang ...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.617 cerita

Pak Dukun

 
Terserah: 18/03/2015 Dikarang oleh: romeo1995 0 Ulasan

Namaku Sri Mardiana, tapi teman-temanku di sekolah tempat aku mengajar memanggil Ana sahaja. Umurku 30 tahun, walaupun guru-guru di sekolahku mengatakan umurku tak melebihi 25 tahun. Memang aku sentiasa bersenam dan menjaga bentuk badanku agar sentiasa kelihatan ramping dan langsing. Suamiku seorang guru, mengajar di sekolah lain. Telah enam tahun ...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.617 cerita

Selingkuh di Saung

 
Terserah: 09/03/2015 Dikarang oleh: LegolasPieyan 0 Ulasan

Aku bos akuarium di bandung. Penghasilanku lumayan besar. Ini pengalaman Aku dengan wanita usia sekitar 30-35 tahunan. Dia seorang pedagang bunga pot. Namanya Bu Dede, bersama suaminya dia menjual bunga di kiosnya di jalan **********. Kejadian ini berawal ketika aku iseng melewat dan turun di daerah sana untuk melihat-lihat bunga. Tiba-tiba kuliha...

Tag: selingkuh Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.617 cerita

Bonus Dari Majikan

 
Terserah: 09/03/2015 Dikarang oleh: rafki 0 Ulasan

Namaku Sony, umurku 24 tahun, dan berasal dari JemBut. Aku sudah bekerja selama 2 tahun pada juraganku ini, dan aku sedang menabung untuk melanjutkan kuliahku yang terpaksa berhenti karena kurang biaya. Wajahku sih kata orang ganteng, ditambah dengan tubuh lumayan atletis. Banyak teman SMA-ku yang dulu bilang, seandainya aku anak orang kaya, pasti...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.617 cerita

Di Bawah Pohon Mempelam

 
Terserah: 08/03/2015 Dikarang oleh: ramizah69 0 Ulasan

Air peluh itu bercampur dengan air peluh di dada lalu mengalir ke arah perutnya yang agak buncit sedikit dan kulitnya nampak kendur. Saya terus memerhatikan ia membuat kerja. Secara tidak diduga, saya teringatkan datuk yang sejak pagi lagi pergi ke kaki bukit memberu ayam hutan. “Aku tahu, datuk kamu sudah memagar seluruh kampung ni dengan bebe...

Tag: isteri, suami, lelaki Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.617 cerita

Tante Maya

 
Terserah: 06/03/2015 Dikarang oleh: empty_xxx 0 Ulasan

Tante Maya namanya. Meski usia sudah menjelang kepala lima, tapi tubuhnya masih tetap kencang dan padat, tidak banyak berbeda dengan pelanggan wanita lainnnya yang masih berumur dua puluh tahunan. Tante Maya dengan tinggi semampai, kulit putih, hidung mancung, dan rambut ikal berwarna coklat sepunggungnya selalu membuat celanaku sempit bila memer...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.617 cerita

Ngentot Teman Kerja Perempuan Solehah Berjilbab

 
Terserah: 25/02/2015 Dikarang oleh: Yuki Dl 0 Ulasan

Sebuah kisah seorang pria ngentot teman kerja perempuannya yang selama ini terkenal solehah dan berjilbab rapi serta sudah bersuami. Simak selengkapnya berikut ini cerita ngentotnya! Di kantorku ada seorang wanita berjilbab yang sangat cantik dan anggun. Tingginya sekitar 165 cm dengan tubuh yang langsing. Kulitnya putih dengan lengsung pipit di...

Tag: skandal Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.617 cerita

Zarina..diantara dua insan (2)

 
Terserah: 25/02/2015 Dikarang oleh: bilisbilis 0 Ulasan

“Minta maaf, encik,” jawab receptionist pejabatnya, “Puan Zarina ambik M.C. hari ini.” Aku pun bergegas ambil emergency leave and terus pergi ke rumah Zarina. Apabila aku sampai di rumahnya lebih kurang jam 9.30 pagi, aku dapati yang dia baru pulang dari menghantar ketiga-tiga anaknya ke taska. Sebaik sahaja Zarina perasan kehadiranku, dia terus ...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.617 cerita

Zarina..diantara dua insan (1)

 
Terserah: 25/02/2015 Dikarang oleh: bilisbilis 0 Ulasan

Ini adalah kisah diri aku. Sebagaimana kebanyakan lelaki lain, aku mempunyai nafsu terhadap perempuan. Ya lah, lelaki mana yang tidak, kecuali yang gay sahaja. Tetapi nafsu aku ini bukannya pada anak dara sunti, tetapi pada perempuan yang telah berkahwin - ya… pada isteri orang lain. Nak tahu kenapa? Aku pun tak tahu. Mungkin sebab thrill untuk me...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.617 cerita

Rayuan seorang ayah mertua

 
Terserah: 21/02/2015 Dikarang oleh: Christa Sari 0 Ulasan

Raut wajahnya membeku, aku tidak bisa percaya, dia menyukainya! Lalu ia mengedipkan mata padaku, hatiku berhenti berdetak, dia memutar-mutar sekitar dan berjalan ke pintu, berhenti, meraih pantatnya dan kemudian berjalan keluar ke ruang tamu. Oh my god, putri mertua saya menikmati saya menggosok pantatnya dan saya pikir dia tidak akan keberatan...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.617 cerita

Login untuk ahli

Jika anda ahli erotikcerita.com sila isikan e-mel dan kata laluan anda di bawah.
E-mel
Kata laluan
 
login
Selanjutnya
Terlupa kata laluan
Ahli baru

Ingat?

Maklumat kategori

Berjina (cuckold) adalah mengenai lelaki yang berumahtangga dengan isteri yang menipunya dengan mengadakan seks dengan lelaki lain. Dalam hal ini si suami boleh jadi tidak tahu langsung mengenai ketidakjujuran isterinya atau diatelah mengetahuinya tetapi sudi membiarkan isterinya ditiduri lelaki lain.
Karangkan "kecurangan" cerita anda

Yang paling popular

Kedai Seks

Link rakan

Ketahui juga

Laman web ini tertakluk dalam 18 U.S.C. Section 2257
Anda perlu berumur sekurang-kurang 18 tahun untuk menggunakan laman web ini
© 2003-2015 Erotikcerita.com "No.1 in Malaysia and Indonesia for erotic stories!"

TERIMAH KASIH DAN JUMPA LAGI !!! :-)