Kecurangan Cerita-cerita erotik seksi

Cerita erotik seksi - Fantasi erotik Login Tulis cerita Arkib video Bantuan  

Kategori-kategori cerita

Anggota polis Antara keluarga Biasa Bilik sembang Buat kali pertama Dubur Hamil Homosektual
Kawasan terbuka Kecurangan Kelab seks Lesbian Orang ternama Pasangan Pengikatan Penipuan
Perbezaan umur Secara geng Secara kumpulan Seks aniayaan Transekstual X Files

Kecurangan Cerita-cerita

Cerita-cerita dalam kategori ini Kecurangan

Diagih dengan
Terbaru
Dengan bunyi
A-Z
Yang paling popular
Pilih muka surat
1
2
3
4
5
»

Ayah wan

 
Terserah: 19/08/2014 Dikarang oleh: Ridzman 0 Ulasan

Aku adalah isteri orang berusia 50 tahun. Suamiku bekerja di Kuala Lumpur berusia 53 tahun. Oleh kerana gajinya kecil, kami tak duduk bersama di Kuala Lumpur. Biasanya dia akan balik ke rumahku di kampung dua minggu sekali. Perjalanan dari Kuala Lumpur ke kampung kami dengan bas makan masa lima jam. Aku bekerja sebagai cleaner di sebuah bank. ke...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.108 cerita

Orangajiku Julia

 
Terserah: 19/08/2014 Dikarang oleh: Ridzman 0 Ulasan

Orang gajiku Julia, berumur 19 tahun lebih, tapi badannya sudah cukup dewasa. Julia namanya dan mukanya agak seksi juga.Yang jelas teteknya bersaiz agak besar (mungkin saiz 36 kot) berbanding badannya yang agak ok, lebih kurang setinggi 5 kaki 6.5 inci.. Kakinya panjang macam model dan ponggongnya phuuuu….padat…… Sudah 6 bulan dia bekerja di rumahk...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.108 cerita

Menemani kesepian hari ayah

 
Terserah: 18/08/2014 Dikarang oleh: Panji LW 0 Ulasan

Sejak berusia 11 tahun, ayah dan ibuku bercerai. Ibu kawin lagi dengan lelaki idamannya membawa Fida, adikku. Mereka pun tinggal di kota, dirumah barunya. Sejak itu pula aku hidup bersama ayahku dirumah kami dikampung pedesaan itu, karena Andra dan Sarti, kedua kakakku sudah merantau kepulau seberang. Kehidupanku bersama ayah berjalan w...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.108 cerita

Isteri setia bekorban untuk suami

 
Terserah: 17/08/2014 Dikarang oleh: modenna360 0 Ulasan

“Apa!! Kau mahu bini aku buat apa saja? Termasuk tidur dengan kau?”. "Ya... Macam mana? Ada setuju?” “Bangsat!! Kau ingat aku nak bagi… pergi dari sini... pergi!!”. “Ok.. ok.. no problem. Tapi ingat... saya kasi chance sama awak sampai esok tengahari saja. Kalau awak tak boleh bayar saya punya hutang, esok tengahari juga awak mesti keluar ...

Tag: curang, selingkuh, isteri Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.108 cerita

Isteri Untuk Membayar Utang (1)

 
Terserah: 16/08/2014 Dikarang oleh: Boonbeen 0 Ulasan

Tidak mudah bisa bertahan hidup di Jakarta apabila seseorang tidak memiliki kepandaian, stamina dan daya tahan terhadap berbagai tekanan dan kesulitan. Dan itu semakin aku rasakan. Sejak tiga tahun terakhir aku bersama istri yang baru kunikahi meninggalkan kampungku di Sleman, Yogya, menuju ibukota Jakarta untuk mencari kehidupan yang lebih baik. H...

Tag: isteri, suami, curang Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.108 cerita

Supir baru

 
Terserah: 14/08/2014 Dikarang oleh: asadaryu 0 Ulasan

Aku adalah seorang peniaga restoran. Manakala suamiku seorang ahli perniagaan yang sering berulang alik ke Kuala Lumpur.Ali, suamiku mempunyai pemandu baru, Rais yang berusia 22 tahun. Oleh kerana dia bukan orang pekan kami maka dia tumpang tidur di bilik belakang di pejabat suamiku yang terletak di atas restoranku. Restoranku memang restoran yang ...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.108 cerita

Boss Saya mengubah hidup Saya

 
Terserah: 13/08/2014 Dikarang oleh: Christa Sari 0 Ulasan

Saya Manisha, 23 cerita saya punggung untuk 2002 Saya dari Ahmedabad. Ketika aku janji sebagai guru di sebuah sekolah yang jauh terletak sekitar 100 km dari Ahmedabad, aku merasa senang tapi orang tua saya khawatir karena tempat itu jauh seperti itu tidak praktis untuk dilakukan up-down setiap hari. Saya tidak punya ide tentang menikah segera, k...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.108 cerita

Dia membuatnya merasa cantik

 
Terserah: 09/08/2014 Dikarang oleh: Christa Sari 0 Ulasan

Dia memiliki rambut tebal pirang, tercantik berkilau mata biru besar, bibir penuh tebal seperti ibunya, dan payudara besar berbentuk seperti sepak bola dipotong setengah dan sekitar sebagai besar. Tidak buruk sama sekali, untuk 18 tahun. Dia datang ke rumah kami untuk menggunakan kolam renang kami dan aku ada di rumah untuk hari jadi aku bergab...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.108 cerita

Haniss

 
Terserah: 04/08/2014 Dikarang oleh: maxx992 0 Ulasan

Hanis, kecil molek dan periang, suka senyum, sengih dan gelak, umur 21 tahun iras pengacara TV7 Dang Suria, bodyku 35 28 35 dan bekerja sebagai seorang guru dan sudah bersuami. Mak dan adik-adik sibuk mengajak abah ke Lumut sebab pantai dekat, tapi Kak Alang ajak balik sebab anak dia yang tua tu lasak sangat, ya rabbi. Dan baby no-2 pulak asyik me...

Tag: curang Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.108 cerita

Kecurangan ku

 
Terserah: 03/08/2014 Dikarang oleh: Ridzman 0 Ulasan

Bila baca blog lucah ni kadang-kadang syok jugak. Boleh la sikit-sikit tambah pengetahuan..Tambah pulak dengan kawan-kawan office yang tak habis-habis dok sembang pasal politik. Lelaki perempuan sama je boring !. So sebab dah terpengaruh dengan ajakan kawan yang gila politik, i pun ikut la 2 org kawan ni pergi perhimpunan kat kelana jaya malam a...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.108 cerita

Ketika suamiku tiada

 
Terserah: 02/08/2014 Dikarang oleh: gilerbola 0 Ulasan

Suamiku seorang pelaut yang bisa menghabiskan waktu berbulan-bulan di lautan lepas. Baru tiga bulan dia cuti tapi kini dia harus kembali melaut. Aku bertemu dengan mas Agung setelah dikenalkan oleh teman kuliah S2 ku. Sejak saat itu hubungan kami makin akrab hingga akhirnya kami memutuskan untuk menikah. Awalnya aku tidak memutuskan untuk berkarir...

Tag: eksib, istri orang, slinky Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.108 cerita

Ustazah Karimah

 
Terserah: 31/07/2014 Dikarang oleh: KAmalaroya 0 Ulasan

dalam kejirananku terdapat seorang ustazah bernama karimah,yang mempunyai badan yang montok dan di tambah pula wajahnya yang boleh dikira sebagai milf.setiap malam aku akan menyelinap ke tempat ustazah Karimah menyidai pakaian nya untuk menghidu pakaian dalamnya yang di jemur di ampaian tersebut dan sesekali aku mencuri pakaian dalam nya untuk dija...

Tag: ustazah, isteri orang Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.108 cerita

Bunga Disirami Air Mani Bapa Mertua

 
Terserah: 28/07/2014 Dikarang oleh: burhannuddin 0 Ulasan

Namaku Bunga sekarang berumur 22 tahun. Menikah satu tahun dengan lelaki bernama Alvian. Kami masih belum mempunyai anak. Suamiku adalah seorang pedagang yang sering kali keluar kota. Seringkali aku ditinggal sendiri di rumah. Bapa mertuaku beberapa kali mengunjungi rumahku. Biasanya dia datang saat Alvian ada di rumah, namun pada suatu petang B...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.108 cerita

Isteri dan budak kampung

 
Terserah: 26/07/2014 Dikarang oleh: Exrut1 0 Ulasan

Terasa penat juga sebab keadaan jalan yang bengkang bengkok dan tak terurus. Sunyi, kiri kana Jalan hanya ada hutan belukar, sesekali ternampak ladang kelapa sawit. Setelah 5 jam melalui perjalanan yang bagi ku agak sukar, kami sampai ke rumah nenek. Terkejut juga org tua tu bila nampak kami sampai, yela, mereka tak tau pun kami nak datang, nak ba...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.108 cerita

Suatu malam dengan istri Anda

 
Terserah: 24/07/2014 Dikarang oleh: Christa Sari 0 Ulasan

Istri Anda meraih tanganku dan berjalan ke kamar tidur. Anda mengikuti di belakang kami. Setelah kami berada di kamar tidur istri Anda melakukan strip tease seksi dan slide gaun pendek liburnya. Dia berdiri di bra renda merah dan celana di depan saya. Anda mengambil tempat duduk di sudut ruangan. Istri Anda membantu saya melepas pakaian saya. Dia...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.108 cerita

Geram dengan singh

 
Terserah: 23/07/2014 Dikarang oleh: notty_gurl 0 Ulasan

Di dalam sebuah perkampungan di pinggir bandar yang mana penduduknya tidak berapa ramai telah didiami oleh masyarakat campur seperti Melayu, Cina, India dan Benggali. Terdapat seorang benggali atau bai yang namanya Sanjit Singh. Bai ini memang moden sedikit kerana tidak memakai serban, bercukur dan sentiasa berpakaian kemas bila setiap kal...

Tag: cipap, cibai, lancau Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.108 cerita

Login untuk ahli

Jika anda ahli erotikcerita.com sila isikan e-mel dan kata laluan anda di bawah.
E-mel
Kata laluan
 
login
Selanjutnya
Terlupa kata laluan
Ahli baru

Ingat?

Maklumat kategori

Berjina (cuckold) adalah mengenai lelaki yang berumahtangga dengan isteri yang menipunya dengan mengadakan seks dengan lelaki lain. Dalam hal ini si suami boleh jadi tidak tahu langsung mengenai ketidakjujuran isterinya atau diatelah mengetahuinya tetapi sudi membiarkan isterinya ditiduri lelaki lain.
Karangkan "kecurangan" cerita anda

Yang paling popular

Kedai Seks

Link rakan

Ketahui juga

Laman web ini tertakluk dalam 18 U.S.C. Section 2257
Anda perlu berumur sekurang-kurang 18 tahun untuk menggunakan laman web ini
© 2003-2014 Erotikcerita.com "No.1 in Malaysia and Indonesia for erotic stories!"

TERIMAH KASIH DAN JUMPA LAGI !!! :-)