Kecurangan Cerita-cerita erotik seksi

Cerita erotik seksi - Fantasi erotik Login Tulis cerita Arkib video Bantuan  

Kategori-kategori cerita

Anggota polis Antara keluarga Biasa Bilik sembang Buat kali pertama Dubur Hamil Homosektual
Kawasan terbuka Kecurangan Kelab seks Lesbian Orang ternama Pasangan Pengikatan Penipuan
Perbezaan umur Secara geng Secara kumpulan Seks aniayaan Transekstual X Files

Kecurangan Cerita-cerita

Cerita-cerita dalam kategori ini Kecurangan

Diagih dengan
Terbaru
Dengan bunyi
A-Z
Yang paling popular
Pilih muka surat
1
2
3
4
5
»

Maafkan aku suamiku

 
Terserah: 29/06/2015 Dikarang oleh: Chal7747 0 Ulasan

Dalam bilik sebuah hotel mewah di ibu kota, seorang wanita, terlentang atas katil, bertelanjang bulat dengan kedua dua kakinya terkangkang luas. Antara kedua-dua kakinya itu, terdapat seorang lelaki yangjuga bertelanjang bulat sedang menjilat kemaluannya. Tangan wanita itu berada diatas kepala lelaki itu dan ada ketikanya dia menekan kepala lelaki ...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.740 cerita

Periksa Kandungan

 
Terserah: 25/06/2015 Dikarang oleh: vespa79 0 Ulasan

Nora amat arif tentang kelakuan Dr. Balbir Singh. Doktor benggali berumur 40-an itu masih bujang tapi kelakuannya mengalahkan lelaki berkahwin. Malah Nora menggelarkan doktor pakar sakit puan itu sebagai seks maniak. Telah dua tahun Nora yang bertugas sebagai jururawat bekerja dengan Dr. Balbir Singh. Doktor benggali ini memang ketagih seks. Pa...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.740 cerita

Kangen kepunyaannya orang lain

 
Terserah: 25/06/2015 Dikarang oleh: nonamhin 0 Ulasan

Tetangga sebelah rumah… *** “Aaahh… ouughh… aaahh…” aku seperti orang yang kesetanan, saat kelaminku bergoyang-goyang di atas kemaluan Andi. Kugerakkan pinggulku naik turun, mengocok- ngocok kemaluannya yang sedang tegak dengan sempurna itu. “Oouugghhh… aahh…” aku makin kegelian saat Andi memainkan puting payudaraku. Oh, rasanya nikma...

Tag: kontol gede , perselingkuhan, tetangga Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.740 cerita

Cikguku

 
Terserah: 21/06/2015 Dikarang oleh: trwkwkek 0 Ulasan

Dari bagian 1Aku cekalkan hati, pergi ke arah pintu dan mula mengintai Cikgu Suraya yang ada kat dalam, tengah buat apa, aku pun tak tahu. Fulamak, berderau darah aku, macam nak tercabut jantung rasanya melihatkan Cikgu Suraya sedang berbogel di dalamBiliknya. Serta merta kemaluan aku mencanak. Aku hanya dapat melihat bahagian belakangnya sahaja, d...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.740 cerita

Biniku Suhana

 
Terserah: 01/06/2015 Dikarang oleh: norashiken bi awang 0 Ulasan

Perkahwinan aku dengan Suhana (28) sangat bahagia. Aku merasa amat bertuah kerana dapat memperisterikan wanita secantik dia. Suhana wanita bertudung yang putih mulus, buah dada dia ber size 38G. Ukuran badan Suhana 38-27-38. Semenjak dia mengandung ni, buah dada dia menjadi bertambah besar, dulu nya 35G sewaktu mula berkahwin kini 38G bila baru lep...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.740 cerita

Kak ros dilanyak

 
Terserah: 30/05/2015 Dikarang oleh: kitkat64 0 Ulasan

Takbir raya berkumandang di speaker Hifi Sony milik Kak Lia . Wanita yang berusia 35 tahun itu mengeluh sayu. Apa tidaknya, orang lain terutama jiran-jiran sekelilingnya pasti sedang bergembira beraya di kampong masing-masing tetapi Kak Lia terpaksa beraya di rumahnya di tingkat 5 Flat Seri Kuantan,Kuala Lumpur. Ini semua gara-gara dia dan suaminya...

Tag: kak ros, gangbang Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.740 cerita

Bekas Kekasih Isteriku

 
Terserah: 25/05/2015 Dikarang oleh: ekronix 0 Ulasan

Aku mengajak kawan isteriku tidur saja di rumahku. Dia dan isteriku baru saja sampai dari langkawi menghadiri seminar sehari. Sebenarnya Nizam ni adalah X boyfriend isteriku. Dulu mereka pernah bercinta selama 7 tahun semenjak dari tingkatan 3 lagi. Apa yang aku tahu mereka berpisah bila Nizam ni ditunangkan oleh keluarganya dengan perempuan piliha...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.740 cerita

Catatan Irma: Paranormal (2)

 
Terserah: 22/05/2015 Dikarang oleh: bilisbilis 0 Ulasan

Chapter 2: Kamar Pembantu Sore itu Hendarto harus berangkat ke Malaysia untuk mengurusi jaringan bisnis hotelnya. Irma berada di rumah bersama Warti (28) pembantunya, sedangkan anak-anaknya sudah dua hari ini menginap di rumah opa-omanya karena liburan sekolah. Sudah sebulan ini sejak ritual nikmat dari mbah Bromo, Irma selalu rindu dan ingin...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.740 cerita

Catatan Irma: Paranormal (1)

 
Terserah: 22/05/2015 Dikarang oleh: bilisbilis 0 Ulasan

Chapter 1: Pembersihan Rumah Bagi Hendarto Wibowo, pengusaha berusia 40 tahun, unsur klenik merupakan hal yang dapat diandalkan menuju kesuksesan hidup. Untuk mengelola bisnis pariwisata dan perhotelan yang dimilikinya, sudah puluhan tahun ini Hendarto menggunakan jasa paranormal. Tak dinyana, paranormal pribadinya justru menikmati sensasi seks...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.740 cerita

Catatan Yuyun : Kuperjakai Pacar Adikku

 
Terserah: 22/05/2015 Dikarang oleh: bilisbilis 0 Ulasan

Sore itu aku berangkat dengan diantar Ida adikku untuk berenang di sebuah hotel yang cukup besar. Setelah berganti dengan baju renang, aku melangkahkan kaki ke tepi kolam. Beberapa pemuda melirikku dengan pandangan nakal. ” suitt...suitt... Cantik...” terdengar celetukan dari kumpulan pemuda tersebut Aku menoleh ke arah mereka dan tersenyum m...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.740 cerita

Zarina

 
Terserah: 13/05/2015 Dikarang oleh: afc_arsenal 0 Ulasan

“Abang, janganlah kata begitu”, suara Zarina lembut. Matanya sudah mula berair. “Ina masih cintakan Abang. Abanglah satu-satunya kasih dan sayang Ina”, Air matanya sudah mula menitik. Aku tidak tahu samada dia bercakap ikhlas pada suaminya ataupun berbohong. “Ina lah sebenarnya yang banyak berdosa dengan Abang”, Zarina sudah mula menangis. “Aban...

Tag: curang, tukar pasangan Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.740 cerita

Jururawat (1)

 
Terserah: 09/05/2015 Dikarang oleh: mrniceguyz 0 Ulasan

aku berkenalan dengan suami orang yang kebetulan menghantar anaknya untuk dirawat. Usianya ketika itu tua 5 tahun dari ku iaitu, 42 tahun. Dari pandangan matanya yang kerap memerhatikan aku serta senyuman yang tak lekang dari bibirnya membuatkan aku memberanikan diri menegurnya dan seterusnya berbual sambil berkenal-kenalan. Razman namanya dan bek...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.740 cerita

Abang ipar

 
Terserah: 27/04/2015 Dikarang oleh: caramel12345 0 Ulasan

Namaku Rosnah. Usiaku 28 tahun. Muda dan cun melecun tapi boleh kata lewat juga usiaku sebab belum menikah. Wajah dan bodyku mirip graduan AF-AF Zarina. Pagi ini, aku datang opis macam biasa.. Aku tengok dinding opis aku.. Sejambak bunga ros yang telah kering, masih tergantung di situ.. Tapi bunga-bunga itu seakan sudah reput.. Akibat proses kere...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.740 cerita

Cikgu Habsah

 
Terserah: 27/04/2015 Dikarang oleh: sexers1987 0 Ulasan

Habsah salah seorang guru lepasan maktab berusia 32 tahun telah ditempatkan di salah sebuah sekolah rendah di Hulu Perak. Beliau yang bersaiz badan biasa / sederhana dan suka berbaju kebarung bila ke sekolah menampakkan keanggunan yang dimilikinya. Kebarung yang dipakainya selalu menampakkan lurah antara kedua buah dadanya yang bersaiz lebih kurang...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.740 cerita

Kabar dari Tangerang

 
Terserah: 20/04/2015 Dikarang oleh: Toni Inot 0 Ulasan

Nyanyian suara jangkrik dan unggas malam bagaikan irama sendu yg mengiringi gadis itu dalam meratapi kekecewaan hatinya. Sambil duduk diatas balai-balai bambu dibelakang rumah, dipeluk kedua kakinya yg tertekuk, sementara dagunya direbahkan pada lututnya. Hembusan angin malam cukup membuat tubuhnya sedikit menggigil. Namun tidak dengan hatinya, hat...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.740 cerita

Kerana Menurut Nafsu

 
Terserah: 10/04/2015 Dikarang oleh: zack18sx 0 Ulasan

Selepas itu kawan sekerja aku memberikan nombor handphone Azrul kepada aku kerana aku perlu menghubunginya untuk mengadu searang masalah berkaitan tugas yang berada di bawah tanggungjawab Azrul. Entah macam mana selepas selesai urusan dengannya, aku boleh tergatal sangat menghantar sms kepadanya dengan hanya perkataan "Hai" sahaja. Selepas itu ...

Tag: curang, isteri, pejabat Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.740 cerita

Login untuk ahli

Jika anda ahli erotikcerita.com sila isikan e-mel dan kata laluan anda di bawah.
E-mel
Kata laluan
 
login
Selanjutnya
Terlupa kata laluan
Ahli baru

Ingat?

Maklumat kategori

Berjina (cuckold) adalah mengenai lelaki yang berumahtangga dengan isteri yang menipunya dengan mengadakan seks dengan lelaki lain. Dalam hal ini si suami boleh jadi tidak tahu langsung mengenai ketidakjujuran isterinya atau diatelah mengetahuinya tetapi sudi membiarkan isterinya ditiduri lelaki lain.
Karangkan "kecurangan" cerita anda

Yang paling popular

Kedai Seks

Link rakan

Ketahui juga

Laman web ini tertakluk dalam 18 U.S.C. Section 2257
Anda perlu berumur sekurang-kurang 18 tahun untuk menggunakan laman web ini
© 2003-2015 Erotikcerita.com "No.1 in Malaysia and Indonesia for erotic stories!"

TERIMAH KASIH DAN JUMPA LAGI !!! :-)