Kecurangan Cerita-cerita erotik seksi

Cerita erotik seksi - Fantasi erotik Login Tulis cerita Arkib video Bantuan  

Kategori-kategori cerita

Anggota polis Antara keluarga Biasa Bilik sembang Buat kali pertama Dubur Hamil Homosektual
Kawasan terbuka Kecurangan Kelab seks Lesbian Orang ternama Pasangan Pengikatan Penipuan
Perbezaan umur Secara geng Secara kumpulan Seks aniayaan Transekstual X Files

Kecurangan Cerita-cerita

Cerita-cerita dalam kategori ini Kecurangan

Diagih dengan
Terbaru
Dengan bunyi
A-Z
Yang paling popular
Pilih muka surat
1
2
3
4
5
»

Yes Bos!

 
Terserah: 30/07/2015 Dikarang oleh: edu4vision 0 Ulasan

Siti berdiri sambil merenung ke lantai. Corak karpet di kakinya yang bertumit tinggi direnung dengan fikiran yang berkecamuk. “Macam mana Siti? You terima tawaran yang I beri?” bosnya Chong memandang Siti yang berdiri di hadapannya. “Siti… just accept sajalah. Cuma kita bertiga saja tau mah… U jangan takut. Husband u tak kan tahu punya..” Tan...

Tag: pejabat, curang, bos Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 29.259 cerita

Azwan dan Anis

 
Terserah: 30/07/2015 Dikarang oleh: oldfreezer 0 Ulasan

Usia perkahwinan kami menghampiri 10 tahun, dan bagi mengelakkan tepu biasanya kami refreshing dengan menginap di luar kota. Anak-anak ditinggalkan di kampung suami di Kokdiang, Kedah kerana mereka juga sudah cukup besar. 2-3 hari suami cuti sudah cukup 'mencharge' semula hubungan percintaan kami. Kali ini kami berdua mengunjugi Bali. Bilik yang...

Tag: lelaki, comel, rogol Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 29.259 cerita

Sedetik Dibelai Kekasih

 
Terserah: 23/07/2015 Dikarang oleh: Christa Sari 0 Ulasan

Aku menikah pada usia sangat belia, yakni 22 tahun. Aku tak sempat melanjutkan kuliah, karena aku pada usia tersebut sudah dinikahkan olah orang tua, karena ayah memiliki hutang judi yang banyak dengan seorang laki-laki playboy “kampungan”. Aku menikah dengan sang playboy, usianya sangat renta sekali, 65 tahun pada saat aku dinikahinya. Setahun ak...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 29.259 cerita

Selingkuh Dengan Suami Sahabatku

 
Terserah: 23/07/2015 Dikarang oleh: Christa Sari 0 Ulasan

Orang biasa memanggilku dengan Ridha saja. Aku lahir tahun 1975 di sebuah kota terkenal dengan julukannya, yaitu kota hujan. Aku telah menikah dengan seorang pria keturunan Jawa bernama Mas Hadi. Kami dikarunai seorang anak laki-laki yang kulahirkan di akhir tahun 1999. Oh.. iya, aku menikah dengan Mas Hadi pada tahun 1998, bulan April. Kehidup...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 29.259 cerita

Perselingkuhan Kebimbangan

 
Terserah: 23/07/2015 Dikarang oleh: Christa Sari 0 Ulasan

“Jangan ah, nanti suamiku cemburu,” kataku sambil menunjukkan cincin kimpoiku yang berkilat karena memang masih baru itu. Begitulah jawaban dan gaya yang kuberikan pada customer atau rekan kerja yang mencoba-coba dengan dialog-dialog menjurus, atau bahkan yang terang-terangan, dengan harapan dapat mengajakku kencan. Memang wajar saja jika banyak ya...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 29.259 cerita

Seks Dengan Istri Teman Membawa Me To Heaven

 
Terserah: 22/07/2015 Dikarang oleh: Christa Sari 0 Ulasan

Aku punya 7 inci panjang dan 3 inci tebal ayam besar, yang mampu memuaskan wanita manapun, sejumlah kali.Ini adalah cerita panjang tetapi Anda akan menikmati paling karena merupakan kisah nyata. Saya menikah selama dua tahun dengan seorang gadis cantik dan sangat senang dengan kehidupan seks saya. Saya bekerja sebagai insinyur perangkat lunak d...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 29.259 cerita

Merayu Agresif A Ibu Rumah Tangga

 
Terserah: 22/07/2015 Dikarang oleh: Christa Sari 0 Ulasan

Aku tidak berniat bangun dari tempat tidur, dari meremajakan tidur siang saya, tapi kemudian, ia induk semang saya. "Mixie kami tidak bekerja", Nayaki menceritakan ibu saya karena saya bergabung dengan mereka di pintu. Dia melanjutkan dengan keluhan nya pada ibu saya, tidak pernah menatapku, tapi aku sudah terbiasa untuk itu. "Kenapa, baw...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 29.259 cerita

Ayah Dan IstriKu (2)

 
Terserah: 15/07/2015 Dikarang oleh: Christa Sari 0 Ulasan

R : (dgn santai dan setengah memaksa) tidak apa sul ayah tahu kamu sdh terangsang dan butuh pelampiasan. Dan Ronny melanjutkan gerakan meraba sambil mendorong tubuh sulis bersandar disofa dan mencumbu tubuh sulis. Sulis mencoba berontak tp karena nafsu nya sdh memuncak sulis akhirnya pasrah sambil memejamkan mata menikmati rabaan dan cumbuan Ronn...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 29.259 cerita

Ayah Dan IstriKu (1)

 
Terserah: 15/07/2015 Dikarang oleh: Christa Sari 0 Ulasan

Tak pernah kusangka hal yg sering kubaca di forum2 dewasa tentang hubungan antara mertua dan menantu terjadi dalam kehidupan nyata ku. Kisah ini berawal dari ketidak sengajaannku yg memasang cctv di rumah ku. Yg aku tempati bersama keluarga besar ku. Aku sebut saja namaku Rommy lelaki 28 tahun.dan istriku bernama sulis. 25 tahun. Kami tinggal bers...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 29.259 cerita

Bini Orang

 
Terserah: 13/07/2015 Dikarang oleh: RaphaelZeroFour 0 Ulasan

tak lama lepas tu barulah ada orang bukak pintu. rupanya auntie tu yg bukak. Aku tanya dia sorang ke. dia kata a,ah. anak-anak dia pergi tidur rumah akak dia. aku pun buat-buat lah peramah. auntie tu masa tu pakai singlet ngan seluar pendek ketat hitam. kemudian dia ajak aku masuk dulu pasal dia nak settlekan masakan yg tengah dia masak utk mak...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 29.259 cerita

Auntie Iza

 
Terserah: 03/07/2015 Dikarang oleh: vespa79 0 Ulasan

Untuk kesenangan orang memahami cerita ini, biarlah aku namakan dia sebagai Auntie Iza aje...walaupun itu bukan namanya. Walaupun ada kalanya aku memasang angan-angan yang bercorak x-rated apabila berhadapan dengannya, aku terpaksa pendamkan saja memandangkan yang aku hanya berpangkat anak buah sahaja. Tambahan pula Auntie Iza telahpun mempunyai t...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 29.259 cerita

Maafkan aku suamiku

 
Terserah: 29/06/2015 Dikarang oleh: Chal7747 0 Ulasan

Dalam bilik sebuah hotel mewah di ibu kota, seorang wanita, terlentang atas katil, bertelanjang bulat dengan kedua dua kakinya terkangkang luas. Antara kedua-dua kakinya itu, terdapat seorang lelaki yangjuga bertelanjang bulat sedang menjilat kemaluannya. Tangan wanita itu berada diatas kepala lelaki itu dan ada ketikanya dia menekan kepala lelaki ...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 29.259 cerita

Periksa Kandungan

 
Terserah: 25/06/2015 Dikarang oleh: vespa79 0 Ulasan

Nora amat arif tentang kelakuan Dr. Balbir Singh. Doktor benggali berumur 40-an itu masih bujang tapi kelakuannya mengalahkan lelaki berkahwin. Malah Nora menggelarkan doktor pakar sakit puan itu sebagai seks maniak. Telah dua tahun Nora yang bertugas sebagai jururawat bekerja dengan Dr. Balbir Singh. Doktor benggali ini memang ketagih seks. Pa...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 29.259 cerita

Kangen kepunyaannya orang lain

 
Terserah: 25/06/2015 Dikarang oleh: nonamhin 0 Ulasan

Tetangga sebelah rumah… *** “Aaahh… ouughh… aaahh…” aku seperti orang yang kesetanan, saat kelaminku bergoyang-goyang di atas kemaluan Andi. Kugerakkan pinggulku naik turun, mengocok- ngocok kemaluannya yang sedang tegak dengan sempurna itu. “Oouugghhh… aahh…” aku makin kegelian saat Andi memainkan puting payudaraku. Oh, rasanya nikma...

Tag: kontol gede , perselingkuhan, tetangga Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 29.259 cerita

Cikguku

 
Terserah: 21/06/2015 Dikarang oleh: trwkwkek 0 Ulasan

Dari bagian 1Aku cekalkan hati, pergi ke arah pintu dan mula mengintai Cikgu Suraya yang ada kat dalam, tengah buat apa, aku pun tak tahu. Fulamak, berderau darah aku, macam nak tercabut jantung rasanya melihatkan Cikgu Suraya sedang berbogel di dalamBiliknya. Serta merta kemaluan aku mencanak. Aku hanya dapat melihat bahagian belakangnya sahaja, d...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 29.259 cerita

Biniku Suhana

 
Terserah: 01/06/2015 Dikarang oleh: norashiken bi awang 0 Ulasan

Perkahwinan aku dengan Suhana (28) sangat bahagia. Aku merasa amat bertuah kerana dapat memperisterikan wanita secantik dia. Suhana wanita bertudung yang putih mulus, buah dada dia ber size 38G. Ukuran badan Suhana 38-27-38. Semenjak dia mengandung ni, buah dada dia menjadi bertambah besar, dulu nya 35G sewaktu mula berkahwin kini 38G bila baru lep...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 29.259 cerita

Login untuk ahli

Jika anda ahli erotikcerita.com sila isikan e-mel dan kata laluan anda di bawah.
E-mel
Kata laluan
 
login
Selanjutnya
Terlupa kata laluan
Ahli baru

Ingat?

Maklumat kategori

Berjina (cuckold) adalah mengenai lelaki yang berumahtangga dengan isteri yang menipunya dengan mengadakan seks dengan lelaki lain. Dalam hal ini si suami boleh jadi tidak tahu langsung mengenai ketidakjujuran isterinya atau diatelah mengetahuinya tetapi sudi membiarkan isterinya ditiduri lelaki lain.
Karangkan "kecurangan" cerita anda

Yang paling popular

Kedai Seks

Link rakan

Ketahui juga

Laman web ini tertakluk dalam 18 U.S.C. Section 2257
Anda perlu berumur sekurang-kurang 18 tahun untuk menggunakan laman web ini
© 2003-2015 Erotikcerita.com "No.1 in Malaysia and Indonesia for erotic stories!"

TERIMAH KASIH DAN JUMPA LAGI !!! :-)