Kecurangan Cerita-cerita erotik seksi

Cerita erotik seksi - Fantasi erotik Login Tulis cerita Arkib video Bantuan  

Kategori-kategori cerita

Anggota polis Antara keluarga Biasa Bilik sembang Buat kali pertama Dubur Hamil Homosektual
Kawasan terbuka Kecurangan Kelab seks Lesbian Orang ternama Pasangan Pengikatan Penipuan
Perbezaan umur Secara geng Secara kumpulan Seks aniayaan Transekstual X Files

Kecurangan Cerita-cerita

Cerita-cerita dalam kategori ini Kecurangan

Diagih dengan
Terbaru
Dengan bunyi
A-Z
Yang paling popular
Pilih muka surat
1
2
3
4
5
»

Isteri jiran ku hani

 
Terserah: 13/12/2014 Dikarang oleh: snms76 0 Ulasan

cerita ini berlaku ketika aku berpindah ke Ipoh atas urusan kerja.Aku telah dinaikkan pangkat aebagai pengurus operasi di salah sebuah syarikat keselamatan.Aku telah diberitahu oleh pihak syarikat untuk tinggal sementara di rumah teres yg di miljki syarikat aku bekerja.Namaku Roslan atau dipanggil Lan oleh kawan sepejabat.Aku masih bujang diusia 30...

Tag: hisap, tetek, alur cipap Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.266 cerita

Nurul istri temanku

 
Terserah: 12/12/2014 Dikarang oleh: empty_xxx 0 Ulasan

Sebut saja namaku Aji,30 th,sudah beristri dgn 2 org anak,aku pegawai di slh satu instansi pemerintah. Sedangkan nurul,28 th,adalah istri dr teman seangkatan ku sbg pegawai yg jg memiliki 2 org anak. Keluarga kami cukup akrab dan sering saling mengunjungi satu sama lain,itu karena jarak rumah kami tidak begitu jauh hanya 500 meter saja. Aku meng...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.266 cerita

Aku bersama dua murid ku

 
Terserah: 10/12/2014 Dikarang oleh: zirus 0 Ulasan

Peristiwa ini berlaku dua tahun dahulu sebelum aku berpindah ke sekolah baru. Aku mengajar di sebuah sekolah menengah di Kuala lumpur. Aku mengajar matapelajaran matematik dan Pj Tingkatan 3. Peristiwa ini berlaku semasa aku sedang mengambil alat untuk mengajar Pj. Sedang aku tertonggeng-tonggeng mengambil Bat rounders dari bakul di dalam setor aku...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.266 cerita

Training Management

 
Terserah: 08/12/2014 Dikarang oleh: sam8586 0 Ulasan

“Adduuuhhh....Sakit Kang …pelan-pelan masukkinnya …” Aku pura-pura merintih kesakitan saat suamiku melakukan penetrasi pertama kalinya di malam pengantin kami. “Akkkhhhhh ….Sakit sekali Kang ….aduuhhhhh …” Kembali aku pura-pura menjerit kesakitan ketika penis suamiku sudah setengah jalan sambil tanganku mencakar punggungnya. Akhirnya aku bisa...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.266 cerita

Kegersangan Seorang Isteri

 
Terserah: 26/11/2014 Dikarang oleh: norashiken bi awang 0 Ulasan

“Awak ni dah kenapa?! Merengek mintak berjimak je yang awak tahu?! Awak ingat awak tu hebat sangat atas katil ke?! Saya balik rumah ni pun sebab buat syarat je awak tahu tak?! Ikutkan hati, saya tak nak tinggalkan madu awak tu sorang-sorang kat rumah sana! Fadhiah tu dah lah muda, badan pun lagi mengancam daripada awak. Pandai layan saya lagi, a...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.266 cerita

Mommy saya - A Perfect Slut

 
Terserah: 24/11/2014 Dikarang oleh: Christa Sari 0 Ulasan

Berikut saya akan menceritakan cerita di ma mommy. Dia memiliki tubuh yang sempurna 38-32-40. Karena kedua orang tua saya adalah pegawai pemerintah, mereka sibuk dengan pekerjaan mereka. Sebagai ibu menikah pada 22 tahun, saya datang setelah satu tahun. Ibu dari daerah kota tetapi ayah adalah dari pedesaan. Mereka adalah salah satu keluarga terk...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.266 cerita

Berbahaya

 
Terserah: 23/11/2014 Dikarang oleh: Christa Sari 0 Ulasan

Tidak berbahaya dalam arti bahwa ia tampak seperti seorang pria yang berbahaya, lebih seperti berbahaya untuk pernikahan saya. Karena semakin aku menatapnya memindahkan lebih roda mulai berputar di kepala saya. Seperti bagaimana rasanya dikejar oleh manusia ini kuat mencari, pemburu kebinatangan ini, dan apa yang akan merasa seperti jika dia menan...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.266 cerita

Roslina : Ustazah Terangsang

 
Terserah: 21/11/2014 Dikarang oleh: Oligopoli 0 Ulasan

“Awak ni dah kenapa?! Merengek mintak berjimak je yang awak tahu?! Awak ingat awak tu hebat sangat atas katil ke?! Saya balik rumah ni pun sebab buat syarat je awak tahu tak?! Ikutkan hati, saya tak nak tinggalkan madu awak tu sorang-sorang kat rumah sana! Fadhiah tu dah lah muda, badan pun lagi mengancam daripada awak. Pandai layan saya lagi, atas...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.266 cerita

Cindy memiliki cara (3)

 
Terserah: 18/11/2014 Dikarang oleh: Christa Sari 0 Ulasan

Aku pindah ke perutnya dan turun lagi, kali ini kecil tangan pencarian hangat saya meluncur di bawah pinggangnya dengan lembut memegang kemaluannya. 'Oh, Tuhan! " Aku memegang ayam keras ayah tiriku di tangan kecilku hangat !!! Saya pikir saya akan orgasme di tempat! Napas saya sendiri telah menjadi compang-camping seperti yang saya lembut meremas ...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.266 cerita

Cindy memiliki cara (2)

 
Terserah: 18/11/2014 Dikarang oleh: Christa Sari 0 Ulasan

Setiap kali saya memanggilnya Daddy, yang saya lakukan lebih dan lebih, aku melihat terburu-buru bersalah gairah siram melalui dia. Saya sengaja bermain dengan kata untuk membangkitkan Marilyn Monroe menyanyikan 'Happy Birthday, Mr Presiden'. Itu penuh dengan 'gadis kecil nakal ingin dia daddy' nada dan, anak laki-laki, aku bisa melihat efeknya. Su...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.266 cerita

Cindy memiliki cara (1)

 
Terserah: 18/11/2014 Dikarang oleh: Christa Sari 0 Ulasan

Aku mendengar ayah tiriku, Hank, menjatuhkan tas nya di dalam pintu depan dan mount tangga ke lantai dua. "Aku pulang!" Ia berteriak, tidak yakin orang lain adalah. "Daddy!" Aku berteriak, berlari keluar dari kamar tidur saya dan ke dalam pelukannya saat ia mencapai tangga teratas. "Hei, hati-hati," katanya sambil tertawa, saat ia menangkap s...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.266 cerita

Blues Ibu Tiri

 
Terserah: 17/11/2014 Dikarang oleh: Christa Sari 0 Ulasan

Hal ini seharusnya menjadi kunjungan akhir pekan dengan ayahnya, tapi satu-satunya orang yang diuntungkan dari itu ibu Jason. Dengan dia keluar dari rumah, dia bisa pergi keluar atau memiliki kekasihnya datang. Dia adalah beban bagi orang tua baik, tampaknya. Dan itu seharusnya tidak dengan cara ini, dia marah-marah. Dia delapan belas, ia harus ke...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.266 cerita

Anak tiri memberi tubuhnya (2)

 
Terserah: 17/11/2014 Dikarang oleh: Christa Sari 0 Ulasan

Dia mengangkat kepalanya dan menatapku. Aku berlari tanganku di pipi kirinya, saat ia menatapku. Saya memiliki kurang dari pikiran kebapakan untuknya. Aku bersandar ke bawah dan mendaratkan ciuman di bibirnya. Aku merasa dia pergi untuk menarik diri tapi aku menahan bagian belakang kepalanya. Aku menciumnya lagi, lebih lembut, bergerak tanganku unt...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.266 cerita

Anak tiri memberi tubuhnya (1)

 
Terserah: 17/11/2014 Dikarang oleh: Christa Sari 0 Ulasan

"Ini harus berhenti, wanita muda! Saya tidak bisa mentolerir amukan Anda! " Anak tiri saya melemparkan notepad ke lantai marah. "Tapi apa yang kau lakukan di kamarku lagi?" Ia bertanya, tangan di pinggul. "Aku hanya ingin kau menceritakan kebenaran" Saya meletakkan tangan saya di lengannya. Dia melepas tanganku. "Tolong biarkan aku menyentu...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.266 cerita

Grandma's my tetangga

 
Terserah: 17/11/2014 Dikarang oleh: Christa Sari 0 Ulasan

Suatu hari ketika saya sedang berkencan tetangga yang lebih tua saya Lisa (46, saya dua belas pada saat itu) dia punya kunjungan ibunya dari Seattle. Ibunya adalah 68 atau lebih pada saat itu. Aku sudah berakhir karena aku selalu lebih. Ibu saya adalah seorang ibu tunggal dari dua yang juga mencoba untuk membuat partner di firma hukum dia bekerja u...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.266 cerita

ZAKIAH

 
Terserah: 16/11/2014 Dikarang oleh: scopmr77 0 Ulasan

lama juga abang hassan memikirkan siapa yang akan menjadi sasaran nya nanti. Akhir nya dia teringatkan sepupu isteri iaitu cikgu zakiah yang tinggal di bangi malahan baru saja berkunjung kerumah mereka pada musim cuti sekolah bulan lepas. Dia sebenar nya sudah lama menyimpan keiginan untuk menikmati tubuh cikgu zakiah yang mantap dan solid itu ke...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.266 cerita

Login untuk ahli

Jika anda ahli erotikcerita.com sila isikan e-mel dan kata laluan anda di bawah.
E-mel
Kata laluan
 
login
Selanjutnya
Terlupa kata laluan
Ahli baru

Ingat?

Maklumat kategori

Berjina (cuckold) adalah mengenai lelaki yang berumahtangga dengan isteri yang menipunya dengan mengadakan seks dengan lelaki lain. Dalam hal ini si suami boleh jadi tidak tahu langsung mengenai ketidakjujuran isterinya atau diatelah mengetahuinya tetapi sudi membiarkan isterinya ditiduri lelaki lain.
Karangkan "kecurangan" cerita anda

Yang paling popular

Kedai Seks

Link rakan

Ketahui juga

Laman web ini tertakluk dalam 18 U.S.C. Section 2257
Anda perlu berumur sekurang-kurang 18 tahun untuk menggunakan laman web ini
© 2003-2014 Erotikcerita.com "No.1 in Malaysia and Indonesia for erotic stories!"

TERIMAH KASIH DAN JUMPA LAGI !!! :-)