Skandal pejabat - Kecurangan cerita

Cerita erotik seksi - Fantasi erotik Login Tulis cerita Arkib video Bantuan  

Kategori-kategori cerita

Anggota polis Antara keluarga Biasa Bilik sembang Buat kali pertama Dubur Hamil Homosektual
Kawasan terbuka Kecurangan Kelab seks Lesbian Orang ternama Pasangan Pengikatan Penipuan
Perbezaan umur Secara geng Secara kumpulan Seks aniayaan Transekstual X Files

2
Skandal pejabat

Telah dihantar: 08/06/2009 Dihantar oleh: sofea basri 3 pandangan  

Skandal pejabat
Aku berumur 42 tahun dan sudah berkawin selama 17 tahun serta mempunyai seorang anak perempuan berusia 16 tahun. Aku cuma ada seorang anak. Bukan tak nak tambah tapi dah banyak kali mencuba cuma tak menjadi.

Setelah 10 tahun berkahwin, suami ku akhirnya berkahwin seorang lagi dengan seorang doktor muda. Cantik juga madu aku itu. Mulanya aku marah tapi tak lama, kemudian aku relakan suamiku berkahwin seorang lagi.
Setelah setahun suamiku berkahwin satu lagi, aku mula rasa mahu merasai nikmat diranjang bersama lelaki lain. Aku rasa tercabar. Kalau wanita lain boleh merasa nikmat batang suamiku, kenapa aku tidak boleh merasai nikmat batang lelaki lain.

Aku mula memikirkan untuk mencari pasangan tapi aku malu, lebih-lebih lagi aku memakai tudung. Tapi dalam pada malu itu, aku teringat jiranku Siva, lelaki india yang aku perasan sering melihat aku dengan ghairah. Kalau dia bersama isterinya pun dia akan curi-curi lihat dada dan punggungku.
Kami tinggal di sebuah apartment, sesekali ...
Baca cerita selanjutnya, dapatkan akses sekarang juga!

Beli keahlian

Akses dengan SMS

Tulis cerita

Dapatkan akses sepenuh dalam laman kami dari $15 sebulan! Akses sepenuh kepada semua cerita dan wayang gambar di arkib wayang kami yang besar!
Anda mempunyai kod promosi? Gunalah di sini!

Taip kod promo pada kotak di bawah.
Tuliskan cerita anda dan mendapat keahlian percuma untuk 24 jam
Beli keahlian
Kod promo
ok
Tulis cerita

Pandangan ahli

Anda perlu login untuk memaparkan pandangan anda

#3 haahhah

Ditulis oleh han87  23 September 2009
Woi ni cerita je la....ambik serius plak. Rilek la...korang ni memang tak ingat akhirat neraka dah.Seteruk2 aku, aku ingat lg neraka....asyik nak wat seks je korang ni yek??? huhu

#2 hi

Ditulis oleh naren_kav  10 Jun 2009
cerita yg menarik.. awk suke lelaki india ke?.. kalau suke,, email la sy.. naren_kav@yahoo.com

#1 Skandal Pejabat

Ditulis oleh Mr Ganas  09 Jun 2009
Ini adalah cerita peribadi yang sangat hangat. Tidakkah sofea mahu mencuba batang lelaki melayu? Dan...walaupun ini bukan skandal pejabat, tapi skandal seks ini cukup mantap.

Mr Ganas - mrganas@gmail.com

Pembaca "Skandal pejabat" juga telah membaca

Login untuk ahli

Jika anda ahli erotikcerita.com sila isikan e-mel dan kata laluan anda di bawah.
E-mel
Kata laluan
 
login
Selanjutnya
Terlupa kata laluan
Ahli baru

Ingat?

Daripada pengarang

  Panjang
Antara keluarga Aku dan mummy

Yang paling popular

Kedai Seks

Link rakan

Ketahui juga

Laman web ini tertakluk dalam 18 U.S.C. Section 2257
Anda perlu berumur sekurang-kurang 18 tahun untuk menggunakan laman web ini
© 2003-2014 Erotikcerita.com "No.1 in Malaysia and Indonesia for erotic stories!"

TERIMAH KASIH DAN JUMPA LAGI !!! :-)