Siti, ketemu di lokalisasi - Kelab seks cerita

Cerita erotik seksi - Fantasi erotik Login Tulis cerita Arkib video Bantuan  

Kategori-kategori cerita

Anggota polis Antara keluarga Biasa Bilik sembang Buat kali pertama Dubur Hamil Homosektual
Kawasan terbuka Kecurangan Kelab seks Lesbian Orang ternama Pasangan Pengikatan Penipuan
Perbezaan umur Secara geng Secara kumpulan Seks aniayaan Transekstual X Files

0
Siti, ketemu di lokalisasi

Telah dihantar: 15/03/2011 Dihantar oleh: anak_ayam 0 pandangan  

Siti, ketemu di lokalisasi
"Jan-jan wong iki,ngajak nang komplek nggak omong-omong,ngerti diapusi ngene aku nggak kate melok."(bener-bener nich orang,ngajak ke lokalisasi nggak bilang-bilang,ngerti dibohongi gini aku nggak bakalan ikut).Kang Gino tenang-tenang saja aku protes."Jare seneng arek sing jilbaban?,Wis tah tenang ae!Engkok tak kenalno sing ayu."(katanya suka cewek yang berjilbab?Udah teneng aja!,Nanti aku kenalin sama yang cakep)."Ndek papan ngene'an,mosok sich???!!!"(di tempat beginian,masak sich)"Hiyo tah,mesisan cek awakmu eruh,lek arek jilbaban penak tumpak'ane"(hiya donk,sekalian biar kamu tahu kalo cewek berjilbab enak execusexnya).
Di kamar salah satu lokalisasi,beneran ceweknya pake jilbab.Ngapain nich cewek di sini,mana hamil lagi?Sebenttar-sebentar,kayaknya pernah kenal nich!"Ya..ampun..Siti???!!!"
Kaget juga waktu tahu siapa cewek berjilbab yang mau di pake Kang Gino.Siti gugup.kikuk,salah tingkah.krtahuan banget kalo nggak bisa nutupi ras malunya sama aku.Eh Kang Gino dengan cueknya minta...
Baca cerita selanjutnya, dapatkan akses sekarang juga!

Beli keahlian

Akses dengan SMS

Tulis cerita

Dapatkan akses sepenuh dalam laman kami dari $15 sebulan! Akses sepenuh kepada semua cerita dan wayang gambar di arkib wayang kami yang besar!
Anda mempunyai kod promosi? Gunalah di sini!

Taip kod promo pada kotak di bawah.
Tuliskan cerita anda dan mendapat keahlian percuma untuk 24 jam
Beli keahlian
Kod promo
ok
Tulis cerita

Pandangan ahli

Anda perlu login untuk memaparkan pandangan anda

Masih tiada pandangan. Paparkan pandangan anda sekarang juga!

Pembaca "Siti, ketemu di lokalisasi" juga telah membaca

» Antara keluarga Liza, adik iparku » Biasa Gairahku dengan Mbak Yani
» Buat kali pertama Satu Malam » Buat kali pertama Keponakkanku Nina
» Perkosaan Fall of pride » Biasa Vonnay kekasihku
» Kecurangan Selimut » Kecurangan Klien langganan
» Antara keluarga Nikmatku dengan mama » Perbezaan umur Anak Tatangga yang menggairahkan
» Buat kali pertama Puteri Ibu kost » Biasa Pengalamanku dengan Mbak Ina (episod 2)
» Binatang Nikmat tidak terbayang » X Files Adikku pembobolku
» Biasa Perjalanan sepasang teman » Antara keluarga Cermin antik
» Kecurangan Janda kota kembang » Buat kali pertama Sulasmi
» Kecurangan Tante Nina » Biasa Percumbuan terpanjang

Login untuk ahli

Jika anda ahli erotikcerita.com sila isikan e-mel dan kata laluan anda di bawah.
E-mel
Kata laluan
 
login
Selanjutnya
Terlupa kata laluan
Ahli baru

Ingat?

Daripada pengarang

Yang paling popular

Kedai Seks

Link rakan

Ketahui juga

Laman web ini tertakluk dalam 18 U.S.C. Section 2257
Anda perlu berumur sekurang-kurang 18 tahun untuk menggunakan laman web ini
© 2003-2014 Erotikcerita.com "No.1 in Malaysia and Indonesia for erotic stories!"

TERIMAH KASIH DAN JUMPA LAGI !!! :-)