Lesbian Cerita-cerita erotik seksi

Cerita erotik seksi - Fantasi erotik Login Tulis cerita Arkib video Bantuan  

Kategori-kategori cerita

Anggota polis Antara keluarga Biasa Bilik sembang Buat kali pertama Dubur Hamil Homosektual
Kawasan terbuka Kecurangan Kelab seks Lesbian Orang ternama Pasangan Pengikatan Penipuan
Perbezaan umur Secara geng Secara kumpulan Seks aniayaan Transekstual X Files

Lesbian Cerita-cerita

Cerita-cerita dalam kategori ini Lesbian

Diagih dengan
Terbaru
Dengan bunyi
A-Z
Yang paling popular
Pilih muka surat
1
2
3
4
5
»

Ratu Pulau & Alan: Permulaan

 
Terserah: 13/01/2016 Dikarang oleh: Queen Of Pussy 0 Ulasan

dah maghrib, Ratu datang nihh.. bangun cpt.." Kata ibu yg merapatkan mukanya dgn aku sambil mengalihkan ais pad dari cipapki dan menyelak selimut tebal yg menutup tubuh aku, dgn rasa takut dan penuh tanda tanya, aku cuba utk bertanya ibu. "Ibb.. (Mulut aku terus ditutup oleh ibu)" Tubuh ibu seperti tarik2 dari bawah, bunyi2 pelik mula kedengara...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 29.693 cerita

Pulau Terlarang: Pengalaman Pertama

 
Terserah: 09/01/2016 Dikarang oleh: Queen Of Pussy 0 Ulasan

Kekadang lembut perlahan lidahnya tetapi kuat tekaknya menyedut dan ada cara rakus lidahnya tetapi tidak terasa disedut, kira2 sudah lebih 3 jam kenikmatan dari kerakusan mulut yg menikmati cipapku. Cipapku semakin lama semakin sensatif tetapi mulutnya tetap setia, tubuhku yg hangat menggelinjang sudah lemah tinggal otot sahaja yg menggigil. "...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 29.693 cerita

Cinta gadis kota

 
Terserah: 29/12/2015 Dikarang oleh: vickey anira 0 Ulasan

Lyn menanggalkan baju Tasya... "emmm...besar macam you punya Rinn." kata Lyn sambil dia membelek meraba raba buah dada Tasya.   'Oooo...ye lah... hihihi.... tapi puting kecik je...tak biasa kena hisap lagi ni..." Rinn dari belakang mencekup buah dada Tasya....   "Ohhh.... sedap kak...sedap macam Bob je yang raba..." keloh Tasya....Mata Tasya pe...

Tag: sejenis, gadis, sosial Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 29.693 cerita

Niza & Nina

 
Terserah: 29/12/2015 Dikarang oleh: Queen Of Pussy 0 Ulasan

Niza terasa keinginan seks nya petang tu sungguh kuat, setelah 1 minggu tak merasa batang suaminya, Ali yang sedang bekerja di pelantar minyak di luar pantai. Baju tidur Niza terselak di bahagian bawah menampakkan belahan pukinya yang kemerahan dengan bulu yang dicukur licin, manakala dadanya yang bulat tersembul dengan puting yang mengeras. Jari-...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 29.693 cerita

Mirna

 
Terserah: 29/12/2015 Dikarang oleh: Queen Of Pussy 0 Ulasan

Aku seorang perempuan yg biasa sahaja sama seperti rakan-rakan Aku yg lain. Cuma disini Aku ingin ceritakan perangai si Mirna yg agak agressif dan boleh dikatakan keterlaluan. Perangainya menyebabkan Aku berasa selalu “teringin” Kami berempat sering berceritakan tentang lelaki. , kegagahan lelaki, machonya, zakar nya dan etc. Maklumla kampus kam...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 29.693 cerita

Sera & Rani

 
Terserah: 29/12/2015 Dikarang oleh: Queen Of Pussy 0 Ulasan

Rumahnya kosong dan yang ada cuma pembantunya. I dikenalkan ngan Rani teman Sera. Ternyata Rani tu pun cute! Walaupun tak secute Sera, tapi bodinya itu! hm, sedap betul mata memandang. Akhirnya kami bertiga borak panjang, sampai I merasa mengantuk betul! I cuba tahan mengantuk tadi tertidur jugak. Akhirnya Sera, suruh I tidur dalam bilik dia. I...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 29.693 cerita

Lisa dan Eno

 
Terserah: 02/12/2015 Dikarang oleh: Queen Of Pussy 0 Ulasan

Kali ini aku ingin bercerita tentang Lisa dan Eno. Lisa itu memang lesbian, dan Eno tahu itu. Entah bodoh atau stupid, Eno mau saja ketika diseret ke permainan yang dangerous itu. Lebih lengkapnya, simak dan serapi Horny Story berikut. ***** Eno mendekap mukanya dengan tangis yang menjadi. Eno yang berada di sampingnya terbengong mendapati ting...

Tag: dildo, kawan, jilat Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 29.693 cerita

Hisap tetek di pasar raya

 
Terserah: 18/11/2015 Dikarang oleh: steamer 0 Ulasan

Oleh kerana tiada apa-apa yg boleh dibuat, maka aku bekerja sementara kat sebuah pasar raya. Aku ditugaskan kat bahagian pakaian. Yg aku tahu kat bahagian aku memang jarang sangat orang nak datang. Mungkin sebab baju-baju yg dijual kat pasar raya ni jenis biasa jadi org pun susah nk datang. Nak dijadikan cerita, suatu hari tu datang la seoran...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 29.693 cerita

Menyusu di Pasarraya

 
Terserah: 01/11/2015 Dikarang oleh: steamer 0 Ulasan

Mungkin sebab baju-baju yg dijual kat pasar raya ni jenis biasa jadi org pun susah nk datang. Nak dijadikan cerita, suatu hari tu datang la seorang perempuan yg boleh di kategorikan sebagai akak ni datang ke bahagian pakaian dalam. Aku tanya dia nak cari apa. Dia bagitau nk cari coli. Aku tengok plak akak ni badan dia memang jenis gempal dan ...

Tag: susu, milf Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 29.693 cerita

Les di Pejabat

 
Terserah: 05/10/2015 Dikarang oleh: oldfreezer 0 Ulasan

Saya bekerja sebagai seorang kerani akaun di sebuah kilang membuat bingkai gambar di pekan tempat tinggal saya sekeluarga. Saya terpaksa bekerja bagi membantu suami saya yang bergaji kecil untuk menyara kehidupan kami sekeluarga. Kilang tersebut tidak lah begitu besar. Kilang tersebut di miliki oleh seorang tauke cina bernama Mr Lim. Sudah hampir e...

Tag: montok, pejabat, perempuan Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 29.693 cerita

Kerana Susu Kak Umi (3)

 
Terserah: 05/09/2015 Dikarang oleh: steamer 0 Ulasan

Mata hitam kak umi bertukar putih. Nafasnya menderu2 bagaikan lembu kena sembelih. Belum pernah dia merasa nikmat yg tiada tandingan. Abang fauzi pun tidak pernah membuat dia hilang akal seperti ini lantaran sibuk dgn kerjanya. Akhirnya meledaklah cecair2 nikmat yg telah disimpan begitu lama. Umpama empangan yg telah pecah, rasa gersang yg sekia...

Tag: susu, tetek besar, milf Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 29.693 cerita

Neelo dan kila

 
Terserah: 20/08/2015 Dikarang oleh: nurmaizatul husna 0 Ulasan

kilafairy ngan neelofa klu kilafairy ngan neelofa bt gmbr blue lesbian mesti bes giler,bygkn 2 aweq hot tu brmesra, berpeluk2 dn bercium dgn penuh romantis,smbil menanggal baju mrk..bdn neelo dn kila mmg cun giler,byg bdn bogel mrk raba antara satu sama lain,tetek mantap mrk brgesel.. kila kn mnjilat dn isap puting neelo smpai ia menegak kras,,k...

Tag: lesbian Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 29.693 cerita

A Moment Like (2)

 
Terserah: 04/08/2015 Dikarang oleh: Christa Sari 0 Ulasan

Cassie diatur sendiri di pulau dapur panjang dengan dua korona dingin dan semangkuk pistachio. Dia menggeliat tidak nyaman di kursi bar sambil menunggu ibunya datang turun. Sepuluh menit sebelum hasrat seksual nya hanya nyaris mereda tapi sekarang telah meningkat sepuluh kali lipat. Dia tahu ibunya telah masturbasi di kamar mandi. Dia tahu dia ...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 29.693 cerita

A Moment Like (1)

 
Terserah: 04/08/2015 Dikarang oleh: Christa Sari 0 Ulasan

Itu hanya lewat tengah hari di salah satu dari hari-hari musim panas yang lengket di mana matahari begitu panas bahwa itu mencair tar di jalan dan suhu puncak 90 bahkan di tempat teduh. Penduduk kota Chicago telah mundur ke dua tempat yang ditoleransi: kolam renang dan dinginnya bioskop. Sebagian besar dari mereka pula. Cassie 20 tahun terbarin...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 29.693 cerita

Nikmat Tak Terbayangkan

 
Terserah: 23/07/2015 Dikarang oleh: Christa Sari 0 Ulasan

Aku beringsut mundur kekepala ranjang. “Tapi aku tidak pernah lesbian begitu” Hatiku berdebar2 memperhitungkan kemungkinan yang akan terjadi bila Tina menyergapku seperti tadi. “Jangan takut Rin, aku tidak akan memaksamu, cuma aku ingin kamu mengijinkanku menciummu sekali saja, tolonglah…..” Hatiku makin tak keruan, sudah lama sekali aku tidak p...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 29.693 cerita
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21

Login untuk ahli

Jika anda ahli erotikcerita.com sila isikan e-mel dan kata laluan anda di bawah.
E-mel
Kata laluan
 
login
Selanjutnya
Terlupa kata laluan
Ahli baru

Ingat?

Maklumat kategori

Seks sesama wanita - Fantasi yang terdapat pada setiap lelaki tetapi tersembunyi dalam hati wanita. Kategori cerita lesbian tentang wanita mengadakan seks dengan wanita. Banyak menceritakan tentang pengalaman pertama, tetapi tidak kurang juga tentang aksi ekstrem yang mana sekumpulan wanita mengadakan seks antara satu sama lain secara gang bang. Aksi nakal dan fantasi adalah segala yang anda dapat dalam kategori ini. Jika anda mempunyai pengalaman lesbian dan mengadakan seks dengan beberapa wnita, hantarkan cerita anda kepada kami dan mendapat keahlian percuma!
Karangkan "lesbian" cerita anda

Yang paling popular

Kedai Seks

Link rakan

Ketahui juga

Laman web ini tertakluk dalam 18 U.S.C. Section 2257
Anda perlu berumur sekurang-kurang 18 tahun untuk menggunakan laman web ini
© 2003-2016 Erotikcerita.com "No.1 in Malaysia and Indonesia for erotic stories!"

TERIMAH KASIH DAN JUMPA LAGI !!! :-)