Bercinta di Gedung Bioskop - Lesbian cerita

Cerita erotik seksi - Fantasi erotik Login Tulis cerita Arkib video Bantuan  

Kategori-kategori cerita

Anggota polis Antara keluarga Biasa Bilik sembang Buat kali pertama Dubur Hamil Homosektual
Kawasan terbuka Kecurangan Kelab seks Lesbian Orang ternama Pasangan Pengikatan Penipuan
Perbezaan umur Secara geng Secara kumpulan Seks aniayaan Transekstual X Files

0
Bercinta di Gedung Bioskop

Telah dihantar: 06/04/2009 Dihantar oleh: olisvcmc2 0 pandangan  

Bercinta di Gedung Bioskop
Waktu telah menunjukkan pukul 10 malam lebih saat film yang diputar dibioskop tersebut akhirnya usai. Para penonton pun akhirnya berhamburan keluar melalui pintu keluar yang telah disediakan, diantara mereka ada 4 orang gadis cantik yang sepertinya masih berusia belasan tahun. Layaknya para gadis yang sedang mekar-mekarnya, keempat gadis itu berbicara dengan ribut mengenai film yang baru saja mereka tonton.

“Ih sumpah Edward Cullen tuh cuaakeep banget, coba dia orang Indonesia…” Cetus salah satu dari mereka yang sepertinya agak genit.

“Kalau dia orang Indo namanya ganti, jadi Edi Cuplis.” Potong gadis yang agak tomboy.

“Ih tapi kalau beneran vampir, secakep apa juga aku gak mau ah, ntar digigit lagi.” Sambut cewek yang feminin.

“Tapi menurut buku yang aku baca, vampir tuh sebenernya Cuma boongan aja kok.” Sambung cewek yang berkacamata.

Keempat gadis ceriwis itu terus berb...
Baca cerita selanjutnya, dapatkan akses sekarang juga!

Beli keahlian

Akses dengan SMS

Tulis cerita

Dapatkan akses sepenuh dalam laman kami dari $15 sebulan! Akses sepenuh kepada semua cerita dan wayang gambar di arkib wayang kami yang besar!
Anda mempunyai kod promosi? Gunalah di sini!

Taip kod promo pada kotak di bawah.
Tuliskan cerita anda dan mendapat keahlian percuma untuk 24 jam
Beli keahlian
Kod promo
ok
Tulis cerita

Pandangan ahli

Anda perlu login untuk memaparkan pandangan anda

Masih tiada pandangan. Paparkan pandangan anda sekarang juga!

Pembaca "Bercinta di Gedung Bioskop" juga telah membaca

» Kawasan terbuka Lancau Cina » Dubur Bercinta Gaya Anjing
» Biasa Kelentit panjang... gileee » Kecurangan Main Dgn Jantan India
» Dubur Bomoh » Kawasan terbuka Petualangan akhir pekan
» Antara keluarga Angan2 Menjadi Kenyataan » Kecurangan Kain Dijemuran
» Kecurangan Nikmat Istri Shukri » Biasa Indah gue di warnet
» Kecurangan Curang » Antara keluarga Tamat
» Penipuan Skandal P.A » Antara keluarga Menjelang lebaran 10 tahun yang lalu
» Lesbian Gadis yang bernama Seri » Biasa Berenang bugil
» Biasa Teh Netty yang seksi » Perkosaan Fall of pride
» Kawasan terbuka Cerita Dalam Bus » Kecurangan Mamaku gaul

Login untuk ahli

Jika anda ahli erotikcerita.com sila isikan e-mel dan kata laluan anda di bawah.
E-mel
Kata laluan
 
login
Selanjutnya
Terlupa kata laluan
Ahli baru

Ingat?

Daripada pengarang

  Panjang
Antara keluarga Bercinta dengan Mhy Mom
Antara keluarga Affair, Kakak Ipar
Buat kali pertama Nikmatnya anak SMP

Yang paling popular

Kedai Seks

Link rakan

Ketahui juga

Laman web ini tertakluk dalam 18 U.S.C. Section 2257
Anda perlu berumur sekurang-kurang 18 tahun untuk menggunakan laman web ini
© 2003-2014 Erotikcerita.com "No.1 in Malaysia and Indonesia for erotic stories!"

TERIMAH KASIH DAN JUMPA LAGI !!! :-)