Lesbian Cerita-cerita erotik seksi

Cerita erotik seksi - Fantasi erotik Login Tulis cerita Arkib video Bantuan  

Kategori-kategori cerita

Anggota polis Antara keluarga Biasa Bilik sembang Buat kali pertama Dubur Hamil Homosektual
Kawasan terbuka Kecurangan Kelab seks Lesbian Orang ternama Pasangan Pengikatan Penipuan
Perbezaan umur Secara geng Secara kumpulan Seks aniayaan Transekstual X Files

Lesbian Cerita-cerita

Cerita-cerita dalam kategori ini Lesbian

Diagih dengan
Terbaru
Dengan bunyi
A-Z
Yang paling popular
Pilih muka surat
10
11
12
13
14
»

Balada Rif’ah, seorang Akhwat PKS (3)

 
Terserah: 19/11/2010 Dikarang oleh: amonree21 0 Ulasan

Rif’ah membiarkan Faizah menyingkap jubah panjang yang dipakainya hingga ke pinggangnya. Akhwat PKS berwajah cantik ini juga hanya pasrah ketika setelah itu Faizah kemudian menciumi dan menjilati sekujur kakinya dari jemari kakinya lantas kedua betisnya hingga sepasang paha Rif’ah yang padat dan kencang membuat sekujur tubuh Rif’ah dari ujung kaki ...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.271 cerita

Balada Rif’ah, seorang Akhwat PKS (2)

 
Terserah: 19/11/2010 Dikarang oleh: amonree21 0 Ulasan

Membayangkan film-film porno yang kemarin di tonton di warnet, membuat rif'ah tidak bisa tidur nyenyak, tanpa sadar rif'ah masturbasi sambil berfantasi dengan gambar-gambar porno rikhanah yang kemarin dia sita. Tanpa sepengetahuan rif'ah sedari tadi, faizah tetman dekatnya mengintip dari balik jendela, faizah mendadak menyeringai melihat Rif'ah ...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.271 cerita

Cerita Pengkid

 
Terserah: 18/11/2010 Dikarang oleh: azzack 0 Ulasan

okay , firstly aku nak cerita la dekat korang ,umur aku sekarang 14 & aku ni ade gf umur dia pulak 15 . family aku ni kira macam orang berada tapi tak sosial la . aku ni susah sikit la kalau nak hang out tu tapi aku selalu jugak la kan curi-curi keluar la , lagi-lagi kalau pukul 2-5.30 pagi . lagi aku suka curi keluar . padahal umur aku time tu bar...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.271 cerita

Mona Gersang (1)

 
Terserah: 31/10/2010 Dikarang oleh: adzrie 0 Ulasan

Sudah setahun Mona berpisah dengan Ima, Namun kenangan bersama Ima tak pernah dia lupakan. Terkadang dia teringin sangat untuk bersama Ima semula. Layanan Ima terhadap dirinya amat sukar untuk dilenyapkan dari memori mindanya. Terutama ketika dia kesepian sendirian bebaring menelentang di atas katil biliknya. Mona amat puas dengan adegan seks lesib...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.271 cerita

Malam itu dikamar Salma

 
Terserah: 30/10/2010 Dikarang oleh: Super_man32 0 Ulasan

malam itu di kamar salma. Ceritanya aku nemuin surat milik Saskia, teman sekamarku waktu aku lagi bersih-bersih kamar. Waktu aku baca, isi surat itu bener-bener bikin aku berkeringat dingin. Surat itu dari Salma, seorang janda muda yang tinggal di rumah induk. Dan isinya, Salma pingin ketemuan sama Saskia dan Salma pingin berhubungan badan dengan S...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.271 cerita

Mona Gersang (2)

 
Terserah: 25/10/2010 Dikarang oleh: adzrie 0 Ulasan

"Ahh!!!! sedapnya....' Mona mengerang tidak tertahan. Ima terus mengolom dan menyedut biji kelentit Mona, Biji mona yang dulunya tengelam kini mula terkeluar panjang menonjol. Semakin Ima menyedutnya semakin kuat Mona mengerang. Kedua-dua tangan Mona memaut kuat ke penghadang sofa. Mona tidak tahan...air mazinya semakin banyak melimpah, Ima semakin...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.271 cerita

Kak mona

 
Terserah: 22/10/2010 Dikarang oleh: achimku 0 Ulasan

Aku ni bukanlah anak jutawan tetapi sememangnya keluarga kami agak berada juga kerana punya bisness dan aku ikut menumpang limpahannya.Mungkin aku dimanjakan sebab aku cuma anak perempuan yang paling bongsu dan mungkin juga termasuk dalam kategori CUTE So semasa cuti semester aku secara solo pergi berihat kat suatu beach resort untuk relax lag...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.271 cerita

Rahasia Pelacur High Class

 
Terserah: 02/10/2010 Dikarang oleh: setanmanusia2 1 Ulasan

Nia dan Tuti kemudian masuk ke kamar mandi sambil membawa timun di tangannya. Mereka hendak mandi setelah bergumul di atas meja makan di ruang dapur tadi. Saat di kamar mandi Nia dan Tuti yang masih memakai jilbab lebar saja tanpa pakaian itu lalu melepaskan jilbabnya. Mereka berdua mandi. Tuti yang memiliki tetek besar yang montok mirip melon deng...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.271 cerita

Skandal Mrs Lim (1)

 
Terserah: 27/09/2010 Dikarang oleh: fiza50 0 Ulasan

Saya bekerja sebagai seorang kerani akaun di sebuah kilang membuat bingkai gambar di pekan tempat tinggal saya sekeluarga. Saya terpaksa bekerja bagi membantu suami saya yang bergaji kecil untuk menyara kehidupan kami sekeluarga. Kilang tersebut tidak lah begitu besar. Kilang tersebut di miliki oleh seorang tauke cina bernama Mr Lim. Sudah hampir ...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.271 cerita

Apakah Aku Lesbian?

 
Terserah: 26/09/2010 Dikarang oleh: enza randa 0 Ulasan

Apakah aku seorang lesbian? Ah.. Ini pertanyaan yang tidak akan pernah bisa aku jawab. Pertanyaan ini timbul sejak aku masih duduk dibangku SMA kelas 3, dan berawal ketika aku bermain dirumah kawanku.. Renita. Waktu itu.. Aku dapat dikatakan sebagai salah satu primadona disekolahku, banyak teman-teman cowokku yang suka padaku.. Tetapi semua kutola...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.271 cerita

Felicia ohhhhh Felicia

 
Terserah: 19/09/2010 Dikarang oleh: dikawonoboyo 0 Ulasan

Cerita ini kutulis sendiri, dengan tujuan untuk membagi sedikit pengalaman nakalku bersama seorang temanku beberapa minggu yang lalu. Maaf untuk mereka yang mencari bahan bacaan jenis 'tembak langsung' tulisanku ini mungkin tidak memuaskan. Pengalamanku ini benar-benar menarik, dan menggairahkan, sehingga latar belakangnya betul-betul sulit kulupak...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.271 cerita

Kerana Tugasan

 
Terserah: 19/09/2010 Dikarang oleh: noreha 0 Ulasan

Ini kisah pengalaman saya yang hendak saya ceritakan. Nama saya Rohaizan atau nama singkatannya Ezan. Saya bertugas sebagai wartawan di sebuah syarikat majalah Pada satu hari saya telah di beri tugasan oleh majikan saya untuk membuat laporan penyiasatan tentang satu pesta lesbian di sebuah bilik hotel yang terkemuka di Bandar K . Kak Izah yang ber...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.271 cerita

Cikgu Saadiah

 
Terserah: 17/09/2010 Dikarang oleh: noreha 1 Ulasan

Cerita ini terjadi pada waktu itu saya berada di tingkatan tiga pada sekitar tahun tujuh puluhan.Saya berpindah ke taman perumahan tidak jauh dari rumah sewa saya waktu itu. Semasa tinggal di taman perumahan tersebut macam-macam skandal berlaku. Ada kes cikgu yang main lesbian yang tinggal di kawasan perumahan tersebut. Cikgu Azlinah, cikgu sejarah...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.271 cerita

Aku dan Skandal

 
Terserah: 16/09/2010 Dikarang oleh: han87 0 Ulasan

Kisah ni diangkat dari kisah benar hidup aku, untung la korang sebab sebelum ni semua cite korang baca dari orang lain hampir semua palsu dan rekaan semata2. Kali ni, kalau dulu aku main dengan awek-awek les atau pengkid tapi sekarang aku kacau awek straight....sekali-sekala nak juga ubah taste. Nak tau sape awek straight aku dapat??? hahaha kawan ...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.271 cerita

Aku pengkid terhebat

 
Terserah: 07/09/2010 Dikarang oleh: melati indah 2 Ulasan

aku melisa.org panggil aku mel.dan aku pengkid.aku ada minat satu awek.linda namanya.matanya cantik,dadanya pejal dan penting skali punggung nya agak lebar dan montok.aku slalu berangan nak main dengan dia.nak jilat tubuh dia satu badan.tapi masalah terbesarnya dia xsuka pengkid.geli katanya.lagi aku rasa tercabar...satu hari aku pergi ke farmasi ...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.271 cerita

Aku awek pengkid

 
Terserah: 29/08/2010 Dikarang oleh: ana.ana 1 Ulasan

Haaai... aku lin.. aku nk kongsi citew ni, ni citew btl lagsung xde unsur2 penipuan...aku ni leh dikategorikan dalam glongan dak cun gak la.. bukan nak pasan tp kenyataan.. mak aku kacukan cina n siam, ayah aku lak anak kacukan pakistan n bugis.. so kowg msti leh bygkan kan rupe aku camne? aku ni leh dikatakan agak ramai peminat la.. tp nak di jadi...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.271 cerita
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20

Login untuk ahli

Jika anda ahli erotikcerita.com sila isikan e-mel dan kata laluan anda di bawah.
E-mel
Kata laluan
 
login
Selanjutnya
Terlupa kata laluan
Ahli baru

Ingat?

Maklumat kategori

Seks sesama wanita - Fantasi yang terdapat pada setiap lelaki tetapi tersembunyi dalam hati wanita. Kategori cerita lesbian tentang wanita mengadakan seks dengan wanita. Banyak menceritakan tentang pengalaman pertama, tetapi tidak kurang juga tentang aksi ekstrem yang mana sekumpulan wanita mengadakan seks antara satu sama lain secara gang bang. Aksi nakal dan fantasi adalah segala yang anda dapat dalam kategori ini. Jika anda mempunyai pengalaman lesbian dan mengadakan seks dengan beberapa wnita, hantarkan cerita anda kepada kami dan mendapat keahlian percuma!
Karangkan "lesbian" cerita anda

Yang paling popular

Kedai Seks

Link rakan

Ketahui juga

Laman web ini tertakluk dalam 18 U.S.C. Section 2257
Anda perlu berumur sekurang-kurang 18 tahun untuk menggunakan laman web ini
© 2003-2014 Erotikcerita.com "No.1 in Malaysia and Indonesia for erotic stories!"

TERIMAH KASIH DAN JUMPA LAGI !!! :-)