Lesbian Cerita-cerita erotik seksi

Cerita erotik seksi - Fantasi erotik Login Tulis cerita Arkib video Bantuan  

Kategori-kategori cerita

Anggota polis Antara keluarga Biasa Bilik sembang Buat kali pertama Dubur Hamil Homosektual
Kawasan terbuka Kecurangan Kelab seks Lesbian Orang ternama Pasangan Pengikatan Penipuan
Perbezaan umur Secara geng Secara kumpulan Seks aniayaan Transekstual X Files

Lesbian Cerita-cerita

Cerita-cerita dalam kategori ini Lesbian

Diagih dengan
Terbaru
Dengan bunyi
A-Z
Yang paling popular
Pilih muka surat
11
12
13
14
15
»

Kisah seorang suster

 
Terserah: 30/12/2009 Dikarang oleh: madlyee 0 Ulasan

Nama saya Setiowati, umur saya 22 tahun, saya baru lulus dari Akademi Perawat di salah satu kota kecil di Jawa Timur. Sekarang saya bekerja di Rumah Sakit Swasta di kota Y, baru satu bulan ini saya bekerja. Saya tinggal di rumah Tante, secara keseluruhan saya sudah tinggal 6 bulan di kota ini untuk mencari kerja, untunglah akhirnya saya mendapat...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.164 cerita

Tenggelam dalam pesona Warni (2)

 
Terserah: 30/12/2009 Dikarang oleh: madlyee 0 Ulasan

"Mbak.. Kok beginii.. Sih mbaakk.." Geliatnya membuat aku sedikit menahan kakinya agar tak lepas dari kulumanku. Lidah dan bibirku merasakan kesat licin pori-pori jari kakinya. Aku melumatnya hingga kurasakan keringat tipisnya larut dalam ludahku. Aku menikmati dengan menelannya. "Saya merinding mbaakk.." tanganku juga mulai mengelus-elusi be...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.164 cerita

Tenggelam dalam pesona Warni (1)

 
Terserah: 30/12/2009 Dikarang oleh: madlyee 0 Ulasan

Beberapa kali aku menjumpai lelaki atau perempuan yang memiliki daya tarik dan pesona seksual yang sangat luar biasa. Mereka ini dengan mudah membuat lawan jenisnya atau 'sejenis'-nya bagi 'pecinta sejenis' bertekuk lutut. Bagiku perempuan macam presenter TV Tessa Kaunang atau lelaki macam bintang iklan dan sinetron Reynaldi termasuk diantara merek...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.164 cerita

Karya Andani Citra

 
Terserah: 21/12/2009 Dikarang oleh: jayamahe 0 Ulasan

Ini adalah pengalamanku yang agak beda dari yang biasa kuceritakan pada pembaca. Karena kali ini aku akan membuka sisi lesbianku, seperti yang dikatakan ilmu psikologi bahwa setiap manusia itu tidak 100% homoseks, juga tidak 100% heteroseks. Pernah diceritakan pada kisah-kisahku sebelumnya bahwa aku juga pernah melakukan aktivitas seksual dengan se...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.164 cerita

Sentuhan Ngentot Pertama

 
Terserah: 03/12/2009 Dikarang oleh: oto_bot56 0 Ulasan

Namaku Lia, aku kuliah di salah satu perguruan tinggi swasta di Jakarta. Asalku sendiri dari Bandung dan di Jakarta aku kost di sebuah rumah kost wanita di Jakarta Selatan. Ada sekitar 12 orang kost di tempatku dan sebagian besar masih kuliah seperti aku walaupun ada juga yang sudah bekerja. Aku cukup beruntung karena berasal dari keluarga yang ber...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.164 cerita

Cerita Niza dan Nina

 
Terserah: 16/11/2009 Dikarang oleh: Cipap116 0 Ulasan

Niza terasa keinginan seks nya petang tu sungguh kuat, setelah 1 minggu tak merasa batang suaminya, Ali yang sedang bekerja di pelantar minyak di luar pantai. Baju tidur Niza terselak di bahagian bawah menampakkan belahan pukinya yang merah dengan bulu dicukur licin, manakala dadanya yang bulat tersembul dengan puting yang mengeras. Jari-jemari nya...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.164 cerita

Gambar Model Panas

 
Terserah: 31/10/2009 Dikarang oleh: montok_gitulo 0 Ulasan

Sebut saja namaku Ari (samaran). Aku sekarang kuliah di YK semester tengah-tengah. Aku mempunyai wajah yang ganteng dan berat badan yang seimbang dengan tinggi badan, seketar 171 cm. Dan penis yang ukurannya dapat mengerangkan nafsu para cewek-cewek yang gila sama SEX. Aku termasuk orang gila sama ngesex, sering sekali aku melakukan onani (baik den...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.164 cerita

Suhaila and Mdm Hasliza story

 
Terserah: 08/10/2009 Dikarang oleh: umaga 0 Ulasan

Suhaila really dreaded going to school that Wednesday. As she stumbled out of her bed, Suhaila ran into the mirror on the way to the bathroom. She stopped and gazed deeply into her own eyes, which were barely open, and thought, "I need another 20 minutes of sleep". Suddenly, she was awoken slightly by the snooze alarm and she quickly grabbed her to...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.164 cerita

Pengkid pon power gaks

 
Terserah: 27/09/2009 Dikarang oleh: asuramaru 0 Ulasan

Hah..aku bace kat sini sumer cite2 sex laki ngan pompuan..kalu ade pong les nyer cite sket jek...tapi takper..utk menambah koleksi cite les..aku pong tulih la kat sini.. sejak lahir aku rase title pengkid tuh mmg la dah ade kat aku..malaih la nak eksen tapi sememangnyer aku handsome seyy..bukan aku kate la..org...awek..4 sure ade..aku start ade ...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.164 cerita

Kisah Ibu Ibu

 
Terserah: 26/09/2009 Dikarang oleh: empty_xxx 2 Ulasan

Sebenarnya saya malu untuk menuliskan cerita ini, tetapi karena sudah banyak yang menggunakan media ini untuk menuliskan cerita-cerita tentang seks walaupun saya sendiri tidak yakin apakah itu semuanya fakta atau fiksi belaka. Memang cerita yang saya tulis ini cukup memalukan tetapi di samping itu ada kejadian yang lucu dan memang sama sekali belum...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.164 cerita

Klit

 
Terserah: 09/09/2009 Dikarang oleh: mostwanted 1 Ulasan

Sudah hampir pukul 16:00 dan Gatot belum kembali dengan komputer Bu Rina. Asti tahu ia tak akan pulang tepat waktu karena ia yang selalu menyusun presentasi Bu Rina dalam file Powerpoint selama 2 tahun terakhir ini. Bu Rina sendiri seperti tak mau mempelajari Powerpoint, karena mengetahui sekretaris andalannya menguasai software ini. Dan komputer B...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.164 cerita

Anak Dara

 
Terserah: 21/08/2009 Dikarang oleh: peja946 1 Ulasan

Cerita ni bermula bulan lepas. Dekat rumah aku, ada awek bernama Seha. Dia belajar di ITM dengan aku. Dah lama jugak aku perhatikan jiran aku tu, tapi aku baru dapat kenal dengan dia masa dia langgar kereta aku. Rumah aku dengan rumah dia memang satu baris. Cuma dipisahkan 5 rumah. Dia orangnya manis! Aku suka betul tengok mukanya kalau berselisiha...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.164 cerita

Inilah jalan hidupku

 
Terserah: 20/08/2009 Dikarang oleh: han87 1 Ulasan

Aku cuma berharap masa menentukan keadaan ini.Aku juga berharap agar aku akan menjadi benci dan melupakan Yuni.Fasya sering sibuk dengan kerjanya dan kami sudah jarang bertemu mungkin itulah sebab mengapa kasih aku terhadap Yuni sangat mendalam.Ini kerana aku sering bertemu Yuni berbanding Fasya yang sibuk bekerja.Fasya sering terpaksa pulang pa...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.164 cerita

Aku Lesbian (3)

 
Terserah: 20/08/2009 Dikarang oleh: han87 0 Ulasan

Pencarian aku masih belum berakhir.Kalau dulu aku dengan Fasya,sekarang aku dengan Yuni pulak.Yuni ni aku kenal kat laman sembang terkenal,YM.Aku bagi no fon dan email aku.Pastu dia antar gambar kat email aku.Yuni ni tembam dan putih gebu orangnya tapi wajah dia bukan taste aku la.Aku suka wajah yang menarik dan sedap memandang.Aku sayangkan Fasya ...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.164 cerita

Cerita sayang aku...

 
Terserah: 17/07/2009 Dikarang oleh: simpz 0 Ulasan

Aku sangat sayangkan sayang aku ini..hubungan kami dah berlanjutan selama 6 tahun...dlm masa 6 tahun ini sudah banyak pengalaman yang kami tempuhi bersama..dia memang seorang yang sangat cantik dan boleh membuat aku sentiasa untuk jatuh cinta dengan dia walaupun sudah 6 tahun bersama... tapi sayang nya..tahun depan dia akan menjadi milik orang lai...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.164 cerita

Lesbian Club

 
Terserah: 17/07/2009 Dikarang oleh: siskamaya 0 Ulasan

Namaku Boy, umur 22,tinggi 160, berat 57, rambut cepak belah tengah; Kakakku bernama Santi, umur 23, tinggi 160, berat 55, bra ukuran 38, rambut panjang sebahu, pernah terpilih jadi juara satu Busana Pantai,termasuk primadona dikampusku; Sedangkan adikku bernama Sari, umur 20, tinggi 158, berat 53, bra ukuran 36B, rambut juga panjang. Kami tingga...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.164 cerita
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19

Login untuk ahli

Jika anda ahli erotikcerita.com sila isikan e-mel dan kata laluan anda di bawah.
E-mel
Kata laluan
 
login
Selanjutnya
Terlupa kata laluan
Ahli baru

Ingat?

Maklumat kategori

Seks sesama wanita - Fantasi yang terdapat pada setiap lelaki tetapi tersembunyi dalam hati wanita. Kategori cerita lesbian tentang wanita mengadakan seks dengan wanita. Banyak menceritakan tentang pengalaman pertama, tetapi tidak kurang juga tentang aksi ekstrem yang mana sekumpulan wanita mengadakan seks antara satu sama lain secara gang bang. Aksi nakal dan fantasi adalah segala yang anda dapat dalam kategori ini. Jika anda mempunyai pengalaman lesbian dan mengadakan seks dengan beberapa wnita, hantarkan cerita anda kepada kami dan mendapat keahlian percuma!
Karangkan "lesbian" cerita anda

Yang paling popular

Kedai Seks

Link rakan

Ketahui juga

Laman web ini tertakluk dalam 18 U.S.C. Section 2257
Anda perlu berumur sekurang-kurang 18 tahun untuk menggunakan laman web ini
© 2003-2014 Erotikcerita.com "No.1 in Malaysia and Indonesia for erotic stories!"

TERIMAH KASIH DAN JUMPA LAGI !!! :-)