Lesbian Cerita-cerita erotik seksi

Cerita erotik seksi - Fantasi erotik Login Tulis cerita Arkib video Bantuan  

Kategori-kategori cerita

Anggota polis Antara keluarga Biasa Bilik sembang Buat kali pertama Dubur Hamil Homosektual
Kawasan terbuka Kecurangan Kelab seks Lesbian Orang ternama Pasangan Pengikatan Penipuan
Perbezaan umur Secara geng Secara kumpulan Seks aniayaan Transekstual X Files

Lesbian Cerita-cerita

Cerita-cerita dalam kategori ini Lesbian

Diagih dengan
Terbaru
Dengan bunyi
A-Z
Yang paling popular
Pilih muka surat
11
12
13
14
15
»

Gadis manis di saat ospek kampus

 
Terserah: 11/08/2010 Dikarang oleh: bocahgeblek 0 Ulasan

Aku mahasiswi di sebuah perguruan tinggi di Bandung. Asalku dari Jawa Timur, jadi niatnya cuma belajar di Bandung ini. Siapa tahu bisa jadi tukang insinyur. Aku tinggal di kawasan Dago, menempati sebuah rumah yang cukup luas milik keluarga pamanku. Rumah itu sepi dengan beberapa kamar kosong. Hanya ada aku, seorang pembantu yang cukup tua dan dua ...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.271 cerita

Maya’s Gangbang Debauchery

 
Terserah: 23/07/2010 Dikarang oleh: Demiurge 1 Ulasan

“pook !!”, sebuah tepukan kencang mendarat di pantat kananku. “awwhh,,sakit tau Nov,,!!”, kataku sambil mengelus-elus pantat kananku yang agak perih karena Novi menepuk pantatku cukup kencang. “pantat lo montok banget sih May,,hehehe,,”. “montokan juga pantat lo”, aku pun membalas Novi dengan menepuk pantatnya dengan agak kencang juga. Kam...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.271 cerita

Kembar pompan

 
Terserah: 14/07/2010 Dikarang oleh: Hantuamoi 3 Ulasan

Diana dan Liana merupakan kembar kepada anak seorang yang berada juga la..rumahnya besar,,banglo..huh..ibu bapa mereka sedang sibuk bekerja dan masing2 pulang lewat ke rumah,.. seperti biasa diana dan liana yang hanya dua beradik tinggal dirumah terutama pada musim cuti sekolah ni. mereka tidak mempunyai orang gaji mahupun tukang kebun dan driver s...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.271 cerita

Lesbian Rumah Mati

 
Terserah: 07/05/2010 Dikarang oleh: salleh lai 0 Ulasan

Ni kisah yang hendak saya ceritakan........ di rumah orang mati. Pada suatu malam di rumah orang mati saya dan teman-teman pergi ke rumah tersebut. Masa tu umor saya baru 24 tahun semua anak dara yang seangkatan. Saya tidak tahu pasal lesbian dan apa itu lesbian. Bila malam dah tiba saya pun tidor di sebelah kawan saya tu. Saya mula-mula tidak tahu...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.271 cerita

Kenikmatan Sesama Hawa

 
Terserah: 06/05/2010 Dikarang oleh: lee ah kong 0 Ulasan

Sebenarnya aku malu menceritakan kejadian yang sampai sekarang masih sering kulakukan ini. Aku adalah seorang ibu rumah tangga dan aku juga punya status sebagai janda. Kehidupan aku cukup baik, karena peninggalan deposito dari suami dan kadang2 ada bisnis jual beli perhiasan dengan teman. Anak aku ada 2 orang dan mereka semua sekolah di Jogya, kare...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.271 cerita

Pegawai Kantor Doyan Ngentot

 
Terserah: 13/04/2010 Dikarang oleh: nalza 0 Ulasan

Widya berusia 22 tahun dengan ukuran payudara 36 dan tubuh yang ideal. Dia masih berstatus mahasiswi di sebuah PTS di Yogyakarta. Sedangkan Susan berusia 26 tahun dengan ukuran payudara 36 dan tubuh yang ideal. Dia bekerja sebagai karyawan sebuah kantor swasta di Yogyakarta. Mereka berdua tinggal di asrama putri tempat Ibu Anna di Yogyakarta bagian...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.271 cerita

Servis Pantat Di Spa (1)

 
Terserah: 15/02/2010 Dikarang oleh: pinkygurlz05 2 Ulasan

"I suggest you ambik full package ni," cadang Lena pemilik Spa Wangi sambil tersenyum manis. "Full package? Berapa I kena bayar?" Ujarku ragu2. Mampuke aku nak bayar ni? "I bagi student price kat you, jangan risau," ujarnya sambil menunjukkan senarai harga. RM50? Murah sangat ni. "Ok,bolehla!" Balasku. Setakat RM50 tu masih dalam budget aku. ...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.271 cerita

Melaka Tempat Bermulanya Sejarah

 
Terserah: 15/02/2010 Dikarang oleh: salleh lai 1 Ulasan

*Kisah ini berlaku kira-kira 5 tahun yang lalu sewaktu aku belajar di UITM Cawangan Melaka Lendu Alor Gajah pada tahun 1994. Aku , Yati, Mona, Effa di tempatkan di Blok C bilik bernombor C2113. Kami sudah kenal antara satu sama lain lebih kurang 3 bulan selepas minggu orientasi di jalankan. Kemana kami pergi mesti berempat atau berdua. Kami sem...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.271 cerita

Belajar untuk hidup, hidup untuk belajar

 
Terserah: 16/01/2010 Dikarang oleh: siffa 0 Ulasan

lesbian antara gia, risa dan adiknya, Marissa (24 tahun, selanjutnya disebut Risa) adalah seorang mahasiswi di sebuah perguruan tinggi swasta di kota Yogyakarta. Setelah semester 6 ini dia libur selama sekitar satu bulan. Dia mengisi waktu dengan melakukan kerja praktek pada sebuah industri di sebuah kota di Jawa Tengah. Karena tidak mempunyai saud...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.271 cerita

Awek free ja

 
Terserah: 15/01/2010 Dikarang oleh: JOHN MARTIN 0 Ulasan

Dua perempuan berpelukan sambil cium mulut..... bogel...... aku menghabiskan air minuman dan terus bangun kebilik air..... membersihkan segala yang melekit2 kat batang aku. Sambil membasuh segala, aku berkira2 sama ada nak tido kat sini aje atau nak balik bilik aku...... Aku keluar bilik air sambil memerhatikan gelagat Naz ngan Zura yang masih b...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.271 cerita

Wanita dan Timun

 
Terserah: 05/01/2010 Dikarang oleh: azzack 0 Ulasan

Niza terasa keinginan seks nya petang tu sungguh kuat, setelah 1 minggu tak merasa batang suaminya, Ali yang sedang bekerja di pelantar minyak di luar pantai. Baju tidur Niza terselak di bahagian bawah menampakkan belahan pukinya yang merah dengan bulu dicukur licin, manakala dadanya yang bulat tersembul dengan puting yang mengeras. Jari-jemari nya...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.271 cerita

Diana dan Nina

 
Terserah: 30/12/2009 Dikarang oleh: madlyee 0 Ulasan

Perusahan tempat aku bekerja ini adalah perusahaan percetakan dan penerbitan terbesar di Indonesia dan aku adalah salah satu manager di situ. Usiaku 28 tahun dan ini adalah tahun keempat aku bekerja di sini. Gelar S1 UI dan S2 di sebuah perguruan tinggi di Australia sepertinya sangat menolongku mencapai posisi ini dalam waktu relatif cepat. Cukup ...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.271 cerita

Kisah seorang suster

 
Terserah: 30/12/2009 Dikarang oleh: madlyee 0 Ulasan

Nama saya Setiowati, umur saya 22 tahun, saya baru lulus dari Akademi Perawat di salah satu kota kecil di Jawa Timur. Sekarang saya bekerja di Rumah Sakit Swasta di kota Y, baru satu bulan ini saya bekerja. Saya tinggal di rumah Tante, secara keseluruhan saya sudah tinggal 6 bulan di kota ini untuk mencari kerja, untunglah akhirnya saya mendapat...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.271 cerita

Tenggelam dalam pesona Warni (2)

 
Terserah: 30/12/2009 Dikarang oleh: madlyee 0 Ulasan

"Mbak.. Kok beginii.. Sih mbaakk.." Geliatnya membuat aku sedikit menahan kakinya agar tak lepas dari kulumanku. Lidah dan bibirku merasakan kesat licin pori-pori jari kakinya. Aku melumatnya hingga kurasakan keringat tipisnya larut dalam ludahku. Aku menikmati dengan menelannya. "Saya merinding mbaakk.." tanganku juga mulai mengelus-elusi be...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.271 cerita

Tenggelam dalam pesona Warni (1)

 
Terserah: 30/12/2009 Dikarang oleh: madlyee 0 Ulasan

Beberapa kali aku menjumpai lelaki atau perempuan yang memiliki daya tarik dan pesona seksual yang sangat luar biasa. Mereka ini dengan mudah membuat lawan jenisnya atau 'sejenis'-nya bagi 'pecinta sejenis' bertekuk lutut. Bagiku perempuan macam presenter TV Tessa Kaunang atau lelaki macam bintang iklan dan sinetron Reynaldi termasuk diantara merek...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.271 cerita

Karya Andani Citra

 
Terserah: 21/12/2009 Dikarang oleh: jayamahe 0 Ulasan

Ini adalah pengalamanku yang agak beda dari yang biasa kuceritakan pada pembaca. Karena kali ini aku akan membuka sisi lesbianku, seperti yang dikatakan ilmu psikologi bahwa setiap manusia itu tidak 100% homoseks, juga tidak 100% heteroseks. Pernah diceritakan pada kisah-kisahku sebelumnya bahwa aku juga pernah melakukan aktivitas seksual dengan se...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.271 cerita
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20

Login untuk ahli

Jika anda ahli erotikcerita.com sila isikan e-mel dan kata laluan anda di bawah.
E-mel
Kata laluan
 
login
Selanjutnya
Terlupa kata laluan
Ahli baru

Ingat?

Maklumat kategori

Seks sesama wanita - Fantasi yang terdapat pada setiap lelaki tetapi tersembunyi dalam hati wanita. Kategori cerita lesbian tentang wanita mengadakan seks dengan wanita. Banyak menceritakan tentang pengalaman pertama, tetapi tidak kurang juga tentang aksi ekstrem yang mana sekumpulan wanita mengadakan seks antara satu sama lain secara gang bang. Aksi nakal dan fantasi adalah segala yang anda dapat dalam kategori ini. Jika anda mempunyai pengalaman lesbian dan mengadakan seks dengan beberapa wnita, hantarkan cerita anda kepada kami dan mendapat keahlian percuma!
Karangkan "lesbian" cerita anda

Yang paling popular

Kedai Seks

Link rakan

Ketahui juga

Laman web ini tertakluk dalam 18 U.S.C. Section 2257
Anda perlu berumur sekurang-kurang 18 tahun untuk menggunakan laman web ini
© 2003-2014 Erotikcerita.com "No.1 in Malaysia and Indonesia for erotic stories!"

TERIMAH KASIH DAN JUMPA LAGI !!! :-)