Diari Berahi Yasmeen - Pasangan cerita

Cerita erotik seksi - Fantasi erotik Login Tulis cerita Arkib video Bantuan  

Kategori-kategori cerita

Anggota polis Antara keluarga Biasa Bilik sembang Buat kali pertama Dubur Hamil Homosektual
Kawasan terbuka Kecurangan Kelab seks Lesbian Orang ternama Pasangan Pengikatan Penipuan
Perbezaan umur Secara geng Secara kumpulan Seks aniayaan Transekstual X Files

0
Diari Berahi Yasmeen

Telah dihantar: 26/09/2009 Dihantar oleh: tumbler 0 pandangan  

Diari Berahi Yasmeen
“sape tu sayang?” Tiara panic.“entah!” wajah Saiful turut pucat.“oh mamat pizza kot, tadi sebelum u datang I ada call pizza, tapi lambat sangat, I ingat diorang tak datang” Saiful memandang pintu.“u pegi la tengok…” Saiful memandang Tiara.“i?” Tiara tercengang tapi dia tetap turun dari atas meja dan menuju kepintu dalam keadaan bogel.

Mamat pizza terkejut beruk. Dia berundur dan mula nak blah tapi Tiara sempat tarik tangan mamat tu. Mamat tu terkejut dan pizza kat tangan dia nak terjatuh. “tiga puluh satu ringgit, empat puluh sen, puan…” suara mamat tu menggigil.“masuk la dulu, I ambik duit…” Tiara senyum.“takpe puan, saya tunggu kat sini” mamat tu makin gagap. Boleh nampak tangan dia menggigil pegang pizza.“masuk la. I tak pakai baju ni, nanti orang nampak” Tiara terus tarik budak tu masuk dan tutup pintu. Budak tu terkial-kial segan lebih-lebih lagi bila nampak Saiful turut berbogel berdiri ditepi meja makan. “letak je kat situ” Tiara mengarahkan mamat pizza tu letak pizza atas ...
Baca cerita selanjutnya, dapatkan akses sekarang juga!

Beli keahlian

Akses dengan SMS

Tulis cerita

Dapatkan akses sepenuh dalam laman kami dari $15 sebulan! Akses sepenuh kepada semua cerita dan wayang gambar di arkib wayang kami yang besar!
Anda mempunyai kod promosi? Gunalah di sini!

Taip kod promo pada kotak di bawah.
Tuliskan cerita anda dan mendapat keahlian percuma untuk 24 jam
Beli keahlian
Kod promo
ok
Tulis cerita

Pandangan ahli

Anda perlu login untuk memaparkan pandangan anda

Masih tiada pandangan. Paparkan pandangan anda sekarang juga!

Pembaca "Diari Berahi Yasmeen" juga telah membaca

» Antara keluarga Menjelang lebaran 10 tahun yang lalu » Pasangan Roziah
» Buat kali pertama Aku dan Ani » Biasa Sudah 5 bulan suamiku tak pulang
» Biasa Anuar » Buat kali pertama Radzy
» Biasa Kekasihku, tunaganku » Perbezaan umur Mat Salleh Berbulu katanya..
» Kecurangan Kak Imah.. (bukan nama sebenar leyy!) » Pasangan Kisah Suami Isteri
» Homosektual Aku Dan Ustadku » Kecurangan Bini Orang
» Kawasan terbuka Ceritaku dan Lia » Homosektual Abang N, aku mangsanya....
» Kecurangan Main Dgn Jantan India » Kecurangan Aku Curang
» Kecurangan Klien langganan » Homosektual Abang Indon ku..
» Perbezaan umur Nafsu serakah » Perbezaan umur Cinta seorang napi

Login untuk ahli

Jika anda ahli erotikcerita.com sila isikan e-mel dan kata laluan anda di bawah.
E-mel
Kata laluan
 
login
Selanjutnya
Terlupa kata laluan
Ahli baru

Ingat?

Yang paling popular

Kedai Seks

Link rakan

Ketahui juga

Laman web ini tertakluk dalam 18 U.S.C. Section 2257
Anda perlu berumur sekurang-kurang 18 tahun untuk menggunakan laman web ini
© 2003-2014 Erotikcerita.com "No.1 in Malaysia and Indonesia for erotic stories!"

TERIMAH KASIH DAN JUMPA LAGI !!! :-)