Seks Dengan Sepupu - Pasangan cerita

Cerita erotik seksi - Fantasi erotik Login Tulis cerita Arkib video Bantuan  

Kategori-kategori cerita

Anggota polis Antara keluarga Biasa Bilik sembang Buat kali pertama Dubur Hamil Homosektual
Kawasan terbuka Kecurangan Kelab seks Lesbian Orang ternama Pasangan Pengikatan Penipuan
Perbezaan umur Secara geng Secara kumpulan Seks aniayaan Transekstual X Files

0
Seks Dengan Sepupu

Telah dihantar: 01/01/2008 Dihantar oleh: gumpey 0 pandangan  

Seks Dengan Sepupu
Di antara ramai sepupu (perempuan), aku paling minat kat sorang saja, nama dia imah. Aku tak tau lah kalau dia pun suka kat aku sebab kadang kadang bila kami jumpa dia suka duduk dekat aku dan sembang macam macam. Tu tak kisahlah sebab tak penting. Yang pentingnya dia ni putih orangnya. Rambut dia panjang sampai lepas bahu. Aku memang minat kat perempuan yang rambut panjang, kulit putih, tetek selambak, bontot besar (menonggek sikit) dan paha besar. Ini memang spesifikasi aku.
Ceritanya mula macam ni. Ada cuti panjang aku akan berjalan ke KL rumah sepupu aku ni. Sampai saja aku kat rumah dia, sapa pun tak ada kat rumah. Sudah. aku panic, nak tidur mana malam ni. Hari pun dah petang. Ok lah aku decide tunggulah setengah jam lagi kalau dia orang balik. Kejap lepas tu aku nampak sepupu aku nama imah ni balik. Aku tanya dia mana pergi mak bapak dia (pak Cik akulah). Baru aku tau yang dia orang semua pergi ke Johor dua hari lagi baru balik....
Baca cerita selanjutnya, dapatkan akses sekarang juga!

Beli keahlian

Akses dengan SMS

Tulis cerita

Dapatkan akses sepenuh dalam laman kami dari $15 sebulan! Akses sepenuh kepada semua cerita dan wayang gambar di arkib wayang kami yang besar!
Anda mempunyai kod promosi? Gunalah di sini!

Taip kod promo pada kotak di bawah.
Tuliskan cerita anda dan mendapat keahlian percuma untuk 24 jam
Beli keahlian
Kod promo
ok
Tulis cerita

Pandangan ahli

Anda perlu login untuk memaparkan pandangan anda

Masih tiada pandangan. Paparkan pandangan anda sekarang juga!

Pembaca "Seks Dengan Sepupu" juga telah membaca

» Kecurangan Selimut » Kecurangan Main Dgn Jantan India
» Biasa Vonnay kekasihku » Biasa Pengalamanku dengan Mbak Ina (episod 1)
» Perbezaan umur Mat Salleh Berbulu katanya.. » Biasa Terbuai
» Biasa Pengalamanku dengan Mbak Ina (episod 2) » Perbezaan umur Tante Pang
» Perbezaan umur Anak Tatangga yang menggairahkan » Kecurangan Tetanggaku
» Biasa Akibat sering di tinggal suami » Kecurangan Mulusnya pancar kakak
» Kecurangan Curang » Kecurangan Klien langganan
» Kecurangan Tante Nina » Biasa Ika anak kos
» Buat kali pertama Aku dan Ani » Biasa Terjebak dalam suasana romantis
» Kecurangan Kak Imah.. (bukan nama sebenar leyy!) » Biasa Sue gadis manis

Login untuk ahli

Jika anda ahli erotikcerita.com sila isikan e-mel dan kata laluan anda di bawah.
E-mel
Kata laluan
 
login
Selanjutnya
Terlupa kata laluan
Ahli baru

Ingat?

Daripada pengarang

  Panjang
Buat kali pertama Seks Dengan Jiran Tetangga

Yang paling popular

Kedai Seks

Link rakan

Ketahui juga

Laman web ini tertakluk dalam 18 U.S.C. Section 2257
Anda perlu berumur sekurang-kurang 18 tahun untuk menggunakan laman web ini
© 2003-2014 Erotikcerita.com "No.1 in Malaysia and Indonesia for erotic stories!"

TERIMAH KASIH DAN JUMPA LAGI !!! :-)