Pasangan Cerita-cerita erotik seksi

Cerita erotik seksi - Fantasi erotik Login Tulis cerita Arkib video Bantuan  

Kategori-kategori cerita

Anggota polis Antara keluarga Biasa Bilik sembang Buat kali pertama Dubur Hamil Homosektual
Kawasan terbuka Kecurangan Kelab seks Lesbian Orang ternama Pasangan Pengikatan Penipuan
Perbezaan umur Secara geng Secara kumpulan Seks aniayaan Transekstual X Files

Pasangan Cerita-cerita

Cerita-cerita dalam kategori ini Pasangan

Diagih dengan
Terbaru
Dengan bunyi
A-Z
Yang paling popular
Pilih muka surat
13
14
15
16
17
»

Pengkid

 
Terserah: 10/08/2012 Dikarang oleh: ariftheizz 0 Ulasan

haaai... aku lin.. aku nk kongsi citew ni, ni citew btl lagsung xde unsur2 penipuan...aku ni leh dikategorikan dalam glongan dak cun gak la.. bukan nak pasan tp kenyataan.. mak aku kacukan cina n siam, ayah aku lak anak kacukan pakistan n bugis.. so kowg msti leh bygkan kan rupe aku camne? aku ni leh dikatakan agak ramai peminat la.. tp nak di jadi...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 29.696 cerita

Aku dan Lily

 
Terserah: 05/08/2012 Dikarang oleh: keladi tua 0 Ulasan

Aku terus melayari dunia penuh nikmat bersama ibu Intan dan sesekali aku menerima surat dari Intan, ku baca bersama-sama Maria dan tentunya selepas membaca surat Intan, Maria akan mengantikan tempat Intan melayari bahtera nikmat bersamaku….. Sesekali aku meneruskan kegiatan lancap melancap yang sememangnya kugemari sedari dulu. Aku tetap memilih ma...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 29.696 cerita

Pasangan Terbaik

 
Terserah: 28/07/2012 Dikarang oleh: Arjuna Neraka 0 Ulasan

ku budak kampung yang dipercayai orang kampung. Jadi aku Form 4 kena duduk asrama. Kebetulan selang tiga rumah daripada rumah aku tu Cikgu sekolah rendah aku. Suami isteri cikgu. Anak tunggalnya namanya Lina. Dah budak kampung tu aku berdua je yang layak ke asrama penuh tu jadik kami rapatlah, selalu balik kampung kami balik berdua. Dah lama jugak ...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 29.696 cerita

Nani yg Lugu

 
Terserah: 25/07/2012 Dikarang oleh: enaratna 0 Ulasan

Kala itu aku numpang kost di rumah temanku yang sudah berkeluarga, sedang seorang gadis adik temanku kebetulan numpang juga di rumah itu, sebagai pengasuh anak-anak temanku itu, berhubung suami istri bekerja. Pada awalnya aku memandang gadis itu Nani namanya, biasa-biasa saja, maklum aku walaupun sudah cukup dibilang dewasa (27) tetapi sekalipun b...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 29.696 cerita

Cerita dari johor

 
Terserah: 19/07/2012 Dikarang oleh: alibawal 0 Ulasan

Saya seorang pelajar yang berumur 15thn(tingkatan 3).Saya mempunyai seorang adik dan seorang abang.Ibubapaku adalan seorang yang sering sibuk dengan tugas-tugasnya sebagai pekerja.mereka sering pulang kerumah pada lewat malam.Ketika mereka tiada saya dan adik saya sahaja dirumah.Abang saya bersekolah disekolah asrama.Hobi saya ialah berfantasi.Saya...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 29.696 cerita

Memamerkan Istri di Mall

 
Terserah: 06/07/2012 Dikarang oleh: mupengmupeng 0 Ulasan

Penyakit Aneh ini sudah lama kuderita sejak aku mulai berpacaran dengan Istriku di kala SMU dulu.Sudah 8 tahun aku menjalin asmara dengan istriku hingga akhirnya kini resmi kunikahi dan memberiku 1 orang anak yang lucu dan cakep seperti bapaknya. Mungkin bisa dibilang aku memiliki sifat ekshibisionisme atau suka memamerkan tubuh kepada orang lai...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 29.696 cerita

Awalan Dari Curhat

 
Terserah: 06/07/2012 Dikarang oleh: mupengmupeng 0 Ulasan

Ya sebuah misteri yang kelihatannya mudah namun susah diungkapkan. Memang banyak sekali wanita yang belum sadar akan arti pentingnya sebuah orgasme, bahkan menurut penelitian hanya 30% wanita yang dapat meraih orgasme, banyak hal-hal yang mempengaruhi wanita dalam meraih orgasme, baik dari faktor si wanitanya ataupun dari faktor prianya atau ba...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 29.696 cerita

Arisan Tukar Pasangan (3)

 
Terserah: 06/07/2012 Dikarang oleh: mupengmupeng 0 Ulasan

Ketika kami kembali ke tempat semula kudapati suamiku dan istri Priyono sudah tidak ada di sana. Aku pikir mereka sudah tidak sabar lagi dan masuk ke cottagenya ketika kami sedang berdansa tadi. Baru saja kami duduk tiba-tiba sepasang suami istri datang menghampiri kami dan mengulurkan tangannya. "Saya Alex.., dan ini istri saya Mira", katanya mem...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 29.696 cerita

Arisan Tukar Pasangan (2)

 
Terserah: 06/07/2012 Dikarang oleh: mupengmupeng 0 Ulasan

Suasana dalam ruangan itu kudapati biasa-biasa saja. Di sudut-sudut ruangan terdapat makanan kecil dan buah-buahan. Di sudut lainnya ada sebuah bar yang kelihatan lengkap sekali jenis minumannya. Sementara itu suara iringan musik terdengar samar-samar mengalun dengan lembut dari ruang tamu yang besar. Yang membedakannya adalah para tamunya. Kelihat...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 29.696 cerita

Arisan Tukar Pasangan (1)

 
Terserah: 06/07/2012 Dikarang oleh: mupengmupeng 0 Ulasan

Tulisan ini diangkat berdasarkan kisah dan pengalaman yang sesungguhnya dengan nama pelaku serta tempat yang telah diubah. Apabila terdapat kesamaan nama maupun tempat peristiwa dalam tulisan ini, hal itu hanya merupakan suatu kebetulan belaka dan tidak ada hubungannya dengan siapa pun juga. "Apa yang akan aku lakukan di sini?" pikirku ketika ti...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 29.696 cerita

Aku Tukarkan Pacarku Gengan Pacar Temanku

 
Terserah: 06/07/2012 Dikarang oleh: mupengmupeng 0 Ulasan

Aku mengajak pacarku Olga sedang temanku Sandy mengajak pacarnya Lisa. Kalau dibandingkan antara Olga dan Lisa keduanya sama-sama menggairahkan. Olga orangnya tomboy sedang Lisa sangat manis, kalau payudaranya lebih besar punya Olga. Kita berempat masing-masing sudah bertunangan dan rencananya akan menikah bersamaan. Karena kita sudah sangat akrab...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 29.696 cerita

Akhirnya aku nikmati saja persetubuhan ini (6)

 
Terserah: 06/07/2012 Dikarang oleh: mupengmupeng 0 Ulasan

Tiga lelaki dikursi ternyata sudah mengeluarkan penis mereka dari balik celana sambil mengocoknya dengan tangan sendiri. Sementara Mas Rudi kulihat pun terpana dengan adegan jangkung dan Ijah. "Aaahh.. Ommhh ammpuhhnn omhh.. Engghh," Ijah mendadak mengeluarkan desis kenikmatan waktu jangkung membetot lakban di mulutnya. "Ha.. Ha tuh kan akh...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 29.696 cerita

Akhirnya aku nikmati saja persetubuhan ini (5)

 
Terserah: 06/07/2012 Dikarang oleh: mupengmupeng 0 Ulasan

Sentuhan dan isapan Mas Rudi benar-benar lain malam ini, membuat birahiku seketika melonjak naik. Apalagi ketika bibirnya mulai turun dan menciumi bagian vitalku, aku sampai basah kuyup dibuat kenikmatan. Tiba-tiba Mas Rudi mengubah posisiku, dibuatnya aku menghadap kekanan dengan posisi membelakangi tubuhnya. Ia kemudian menjilati sekujur punggung...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 29.696 cerita

Akhirnya aku nikmati saja persetubuhan ini (4)

 
Terserah: 06/07/2012 Dikarang oleh: mupengmupeng 0 Ulasan

Vaginaku mulai membasah, sentuhan jemari Jaka sudah berani nakal membelai-belai bibir vaginaku. Udara dingin dan suara hujan membuat nafsuku melambung, Jaka pun kian girang menikmati tubuh mulus majikannya ini. Tiba-tiba Jaka menghentikan aktifitasnya, kulirik dari sela mataku, Jaka mempreteli pakaiannya sendiri sampai bugil. Wah walau bertubuh pen...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 29.696 cerita

Akhirnya aku nikmati saja persetubuhan ini (3)

 
Terserah: 06/07/2012 Dikarang oleh: mupengmupeng 0 Ulasan

Ya Tuhan, aku sudah menodai kepercayaan Mas Rudi. Aku menitikan air mata usai meraih kepuasanku dari Maman. "Maafkan saya nyonya, saya khilaf waktu lihat nyonya tidur dan pintu tak ditutup," Maman membuka bicara. Dari situ aku tahu, sehabis dipijat Ijah, aku tertidur dan Ijah tak menutup pintu kamarku. Setelah larut saat Ijah, Minah dan Jaka ...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 29.696 cerita

Akhirnya aku nikmati saja persetubuhan ini (2)

 
Terserah: 06/07/2012 Dikarang oleh: mupengmupeng 0 Ulasan

Ijah yang sudah telanjang bulat berbaring diranjang dengan posisi kaki menjuntai kelantai, sedangkan Jaka mengambil posisi berdiri. Jaka kemudian mengangkat dua kaki Ijah sehingga posisi Ijah mengangkang, lalu perlahan Jaka memasukan penisnya ke dalam vagina Ijah. "Nghhss Jak.. ohh," Ijah mulai mendesis dan mengerang ketika Jaka memompa tubuhnya...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 29.696 cerita

Login untuk ahli

Jika anda ahli erotikcerita.com sila isikan e-mel dan kata laluan anda di bawah.
E-mel
Kata laluan
 
login
Selanjutnya
Terlupa kata laluan
Ahli baru

Ingat?

Maklumat kategori

Kategori ini biasanya mengandungi cerita tentang pasangan mengadakan seks dengan pasangan yang lain. Seks 'swinger' sebegini berlaku semakin biasa dan dipandang sebagai sesuatu yang menghairahkan untuk memperbaharui hubungan seks suami isteri dengan cara mengkongsikan kehidupan seks dengan orang yang tidak dikenali mereka. Hantarkan cerita erotik anda tentang mengadakan seks dengan pasangan yang lain dan dapatkan keahlian percuma!
Karangkan "pasangan" cerita anda

Yang paling popular

Kedai Seks

Link rakan

Ketahui juga

Laman web ini tertakluk dalam 18 U.S.C. Section 2257
Anda perlu berumur sekurang-kurang 18 tahun untuk menggunakan laman web ini
© 2003-2016 Erotikcerita.com "No.1 in Malaysia and Indonesia for erotic stories!"

TERIMAH KASIH DAN JUMPA LAGI !!! :-)