Pasangan Cerita-cerita erotik seksi

Cerita erotik seksi - Fantasi erotik Login Tulis cerita Arkib video Bantuan  

Kategori-kategori cerita

Anggota polis Antara keluarga Biasa Bilik sembang Buat kali pertama Dubur Hamil Homosektual
Kawasan terbuka Kecurangan Kelab seks Lesbian Orang ternama Pasangan Pengikatan Penipuan
Perbezaan umur Secara geng Secara kumpulan Seks aniayaan Transekstual X Files

Pasangan Cerita-cerita

Cerita-cerita dalam kategori ini Pasangan

Diagih dengan
Terbaru
Dengan bunyi
A-Z
Yang paling popular
Pilih muka surat
13
14
15
16
17
»

Isteri Join Sekali

 
Terserah: 29/05/2012 Dikarang oleh: panglimakeras 0 Ulasan

Isteri Pak Mat, Mak Salbiah memutuskan untuk kembali ke Johor Baharu sedangkan anak-anaknya karena sudah berkeluarga semua akan tetap di Kuala Lumpur dan masing-masing sudah ada pembantu. Akhirnya Mak Salbiah memberi ibuku wang yang cukup sebagai modal untuk berniaga. Kerana usia kakakku yang sudah 7 tahun lebih dan harus sekolah, maka kakakku dib...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.733 cerita

Fantasi Liar Istriku

 
Terserah: 26/05/2012 Dikarang oleh: bigbikerz 0 Ulasan

Aku dan istriku, Risnawati yang biasa kupanggil dengan Ris, sudah menikah kira-kira 4 tahun. Istriku saat ini berprofesi sebagai ibu rumah tangga, meskipun sempat kuliah di sebuah perguruan tinggi negeri. Sedikit gambaran fisik tentang istriku, Ris pada saat ini berumur 29 tahun, berkulit putih, berambut ikal sepunggung, dengan payudara yang cukup ...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.733 cerita

Birahiku

 
Terserah: 25/05/2012 Dikarang oleh: tyo nakano 0 Ulasan

Berenang adalah salah satu olahraga rekreasi favoritku selama aku kuliah di Bandung. Tapi pada masa itu sebagai mahasiswa yang masih mengandalkan kiriman orang tua, aku harus berhemat dan tidak bisa sering-sering berenang. Paling-paling aku hanya berenang 2 atau 3 kali dalam sebulan. Kadang aku berenang bersama teman-teman kampus, tapi lebih sering...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.733 cerita

Swinger

 
Terserah: 25/05/2012 Dikarang oleh: bigbikerz 0 Ulasan

Kami berdua memiliki fantasi seksual yang cukup tinggi. Suatu malam, istriku membuka pertanyaan "pa.... gimana yah rasanya kalau pas kita ML, trus ada pasangan lain juga yang bersama kita?.." Aku agak tersentak mulanya,...dan mencoba dengan santai bertanya "Kok...., hayo... jelasin apa imaginasi kamu ... .?" "Iya..., mainnya tukeran ..gi...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.733 cerita

Isteri ku seksi

 
Terserah: 12/05/2012 Dikarang oleh: bigbikerz 0 Ulasan

Lima tahun usia perkawinanku, mempunyai 3 anak lelaki, hubungan kami sungguh menyenangkan dari segala aspek. Isteriku keturunan Cina, putih, potongan menawan sekali, memek tinggi yang membuat aku selalu merabanya ketika berdekatan. Kawan-kawan ku selalu memuji kecantikan isteriku. Setiap hujung minggu ada saja kawan bertandang ke rumah ku membaw...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.733 cerita

Sambungan Sarah dan Ikmal

 
Terserah: 11/05/2012 Dikarang oleh: farinzkuzer 0 Ulasan

Sarah tersenyum bila Ikmal memintanya untuk berbogel.Sarah menanggalkan seluar dalamnya dan kemudia berbaring di atas katil.Dia kemudiannya mengangkang untuk menunjuk nunjuk cipapnya yang tembam itu.Ikaml terpegung melihat kemaluan Sarah yang begitu tembam dan merah.Cipap tanpa bulu itu membuatkan Ikmal menggeletar kerana tidak dapat menahan nafsu....

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.733 cerita

Jiran sebelah

 
Terserah: 08/05/2012 Dikarang oleh: cinpira_01 0 Ulasan

WAKTU usiaku belasan tahun, ketika aku masih sekolah lagi aku sering memikirkan bagaimana urusan seks antara lelaki dengan wanita boleh berlaku. Tidak pernah aku terfikirkan kemaluan seorang lelaki boleh mencecah masuk keseluruhannya ke dalam kemaluan seorang wanita. Pada prasangku hanya sekadar bertemu dan bersentuhan saja, itu sudah dipanggil seb...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.733 cerita

Impian suami

 
Terserah: 05/05/2012 Dikarang oleh: sonbangkjng 0 Ulasan

Selama lebih tiga tahun aku berkahwin, perasaan bersalah sering menghantui diriku. Kegagalan diriku menjadi lelaki sejati bagaikan belati tajam menyiat-nyiat perasaanku. Emosiku menjadi tidak stabil memikirkan perkara ini.

Kadang-kadang aku mengelamun seorang diri memikirkan cara mengatasi masalah yang aku hadapi. Sehingga kini segala-galanya keli...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.733 cerita

Projek tunang kawan

 
Terserah: 01/05/2012 Dikarang oleh: adikgersang21 0 Ulasan

Cerita yang akan aku paparkan ini adalah salah satu dari pengalaman-pengalaman aku bersama wanita. Aku rasa yang bersependapat denganku bahawa kita tidak boleh mengukur tahap keimanan seseorang itu dari segi luaran sahaja. Bagiku seks adalah perkara biasa kerana aku mula melakukjan hubungan seks semasa masih di sekolah menengah rendah lagi. Namun a...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.733 cerita

Widuri Pemijat sexy

 
Terserah: 26/04/2012 Dikarang oleh: Pajang 0 Ulasan

Seperti apa kisah Lelaki dan cewek seksi panti pijat? berikut selengkapnya. Kisah ini adalah pengalaman saya dalam menyetubuhi seorang perempuan pemijat langganan saya. Saya sering sekali datang ke panti pijat SM yang besar dan ternama di daerah di Blok M. Pemijat langganan saya adalah Widuri dan Tatik (semua adalah nama asli). Kedua pere...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.733 cerita

Kisah kongsi isteri

 
Terserah: 25/04/2012 Dikarang oleh: ali mat 0 Ulasan

Satu kisah benar sebagai teladan kepada pasangan suami isteri yang pada saat ini sudah kehilangan kehangatan,ghairah dan nikmat bersama suami/isteri.Sudah semulajadi kejadian lelaki/suami itu dimana akan tiba saatnya bilamana dia sudah tidak merasa ghairah untuk bersama isterinya lagi.Tidak perlu dibincangkan disini mengapa semua ini berlaku,yang m...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.733 cerita

Teman suami

 
Terserah: 23/04/2012 Dikarang oleh: cacing01 0 Ulasan

Namaku Yulia dan biasa dipanggil dengan Lia, aku sudah menikah kira-kira 3 tahun. Saat ini berprofesi sebagai ibu rumah tangga, meskipun sempat kuliah di sebuah perguruan tinggi. Sedikit gambaran fisik tentang diriku, umur saat ini 25 tahun, berkulit putih, berambut lurus sepundak, dengan payudara yang sekal, tinggi 155 cm, berat 45 kg, dengan peru...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.733 cerita

Perselingkuhan istri setia

 
Terserah: 23/04/2012 Dikarang oleh: cacing01 0 Ulasan

Mungkin pembaca bertanya-tanya kenapa aku menceritakan kisah yang sebenarnya memalukan bila diketahui orang lain ini? Aku sendiri sesungguhnya juga bingung kenapa aku nekad menceritakan kisah ini pada para pembaca. Tetapi yang jelas seperti ada sensasi tersendiri yang kurasakan bila kisah gila ini dapat dibaca oleh banyak orang. Apalagi melalui int...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.733 cerita

Zulaikha

 
Terserah: 23/04/2012 Dikarang oleh: farizzuan 0 Ulasan

Namaku Zulaikha-panggilan manjaku Zu. Usiaku 30 tahun. Kalangan rakan-rakanku mengatakan rupaku iras Amy Mastura, penyanyi kecil molek tue. Hehe!! Setiap hari aku menanti kepulangamu dengan sabar walaupun hatiku juga merintih kepenatan. Lantaran aku juga turut sama mencari rezeki. Cukuplah segala kepenatan yang kurasa diubati dengan senyuman ma...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.733 cerita

Bertukar pasangan di Puchong

 
Terserah: 22/04/2012 Dikarang oleh: bigbikerz 0 Ulasan

Ini merupakan sebuah kisah benar yang benar-benar terjadi dalam kehidupanku. Nama aku Jay, aku seorang duda dan telah bercerai dengan bekas isteri ku namanya Nurulhuda dan lebih mesra di panggil Nurul. Sebab-sebab penceraian tidak perlulah diceritakan di sini, tetapi oleh kerana kami merupakan bekas kawan baik sebelum kahwin, dan belajar bersama di...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.733 cerita

Cikgu Tina

 
Terserah: 21/04/2012 Dikarang oleh: phantom12 0 Ulasan

Aku ada la kenal ngan sorang cikgu ni.. dia dah kawin dah.. laki dia kerja askar. Kira masa kejadian ni berlaku laki dia tak ada di rumah sebab kena pi somalia.... dia ni anak baru sorang. Tak silap aku masa tu umur anak dia baru dua tahun setengah. Punya la nak jadi cerita, ari tu hari khamis, biasalah budak-budak asrama yang sekolah kat kedah se...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.733 cerita

Login untuk ahli

Jika anda ahli erotikcerita.com sila isikan e-mel dan kata laluan anda di bawah.
E-mel
Kata laluan
 
login
Selanjutnya
Terlupa kata laluan
Ahli baru

Ingat?

Maklumat kategori

Kategori ini biasanya mengandungi cerita tentang pasangan mengadakan seks dengan pasangan yang lain. Seks 'swinger' sebegini berlaku semakin biasa dan dipandang sebagai sesuatu yang menghairahkan untuk memperbaharui hubungan seks suami isteri dengan cara mengkongsikan kehidupan seks dengan orang yang tidak dikenali mereka. Hantarkan cerita erotik anda tentang mengadakan seks dengan pasangan yang lain dan dapatkan keahlian percuma!
Karangkan "pasangan" cerita anda

Yang paling popular

Kedai Seks

Link rakan

Ketahui juga

Laman web ini tertakluk dalam 18 U.S.C. Section 2257
Anda perlu berumur sekurang-kurang 18 tahun untuk menggunakan laman web ini
© 2003-2015 Erotikcerita.com "No.1 in Malaysia and Indonesia for erotic stories!"

TERIMAH KASIH DAN JUMPA LAGI !!! :-)