Pasangan Cerita-cerita erotik seksi

Cerita erotik seksi - Fantasi erotik Login Tulis cerita Arkib video Bantuan  

Kategori-kategori cerita

Anggota polis Antara keluarga Biasa Bilik sembang Buat kali pertama Dubur Hamil Homosektual
Kawasan terbuka Kecurangan Kelab seks Lesbian Orang ternama Pasangan Pengikatan Penipuan
Perbezaan umur Secara geng Secara kumpulan Seks aniayaan Transekstual X Files

Pasangan Cerita-cerita

Cerita-cerita dalam kategori ini Pasangan

Diagih dengan
Terbaru
Dengan bunyi
A-Z
Yang paling popular
Pilih muka surat
19
20
21
22
23
»

ML Dengan Teman Bisnis Berjilbab

 
Terserah: 12/11/2011 Dikarang oleh: rafki 0 Ulasan

Lagian kalau ada niat mau selingkuh, masa Bu Ivy berani menginjak rumahku dan berlama-lama ngobrol dengan istriku? Apalagi kalau mengingat bahwa Bu Ivy kelihatannya taat beribadah. Tiap hari selalu mengenakan jilbab. Baik aku maupun istriku sama-sama berwiraswasta, tapi dalam lapangan yang berbeda. Aku sering jadi mediator, begitu juga Bu Ivy. ...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.870 cerita

Bercinta dengan teman sekantor

 
Terserah: 11/11/2011 Dikarang oleh: Lank'z 0 Ulasan

Agar lebih santai mereka bersepakat untuk bertemu setelah jam kantor di hotel tersebut untuk mendiskusikan masalah budget tersebut. Tom muncul dengan penampilan yang charming sore itu, membuat Ratih agak terpesona. Tom mengenakan kemeja favoritnya. Penampilan Tom sore ini benar-benar membuat Ratih menilainya lebih dari orang-orang yang lalu lal...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.870 cerita

Kereta kecil kereta Besar

 
Terserah: 08/11/2011 Dikarang oleh: jepun67 0 Ulasan

Dalam bilik sebuah hotel mewah di ibukota, seorang wanita, terlentang atas katil, bertelanjang bulat, dengan kedua dua kakinya terkangkang luas. Antara kedua-dua kakinya itu ,terdapat seorang lelaki, juga bertelanjang bulat, sedang menjilat kemaluannya. Tangan wanita itu berada di atas kepala lelaki itu, dan ada ketikanya dia menekan kepala lel...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.870 cerita

Abg Sedap

 
Terserah: 01/11/2011 Dikarang oleh: wan zairul akram 0 Ulasan

Aku sekarang berumur 20-an... muder lagilah katakan. Aku memang punya cita rasa sex yang aneh, nak jilat puki selalu, nak rasa lubang duburlah, nak simbah ayaq mani dalam lubang telingalah, dan macam-macam lagi, melayang. Penuh orang ramai berkerumun tengok pak guard tu cuba bukak pintu mula ler cari keje. Bila dapat keje first thing aku buat loan ...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.870 cerita

Sedapnya main

 
Terserah: 20/10/2011 Dikarang oleh: AkuTerror 0 Ulasan

Ginny dan saya telah rakan-rakan untuk sementara waktu. Dia si rambut coklat comel dalam usia 20-an pertengahan, jenis mungil dan kecil yang dirangka. Dia baru sahaja dipecahkan dengan teman lelakinya dari 2 ½ tahun dan mahu keluar dan benar-benar meningkatkan neraka. Ya, saya sentiasa bagi sesetengah menyeronokkan. Malam Jumaat - parti masa! Sa...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.870 cerita

Tony Dan Yuny

 
Terserah: 06/10/2011 Dikarang oleh: surya2007 0 Ulasan

"Edan!" Teriak gua seketika. Yuni, pacarku minta three-some. "Tenang, loe kenal juga kok cewe ini." Lenny menenangkan gua. "Gila loe! Loe panas ato apa?" "Mas Tony, ayo donk. Gua janji kalo loe ngeliat dia bakal ngaceng deh! Kalo kaga, gua turutin apa aja loe mao deh." "Emangnya sapa cewe itu? Kapan maunya" Tanya gua mulai entusias. Gu...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.870 cerita

Melayani birahi sex pembantuku

 
Terserah: 05/10/2011 Dikarang oleh: Lank'z 0 Ulasan

Saat itu aku merasakan ada yang lain pada diri pembantuku yang laki-laki. Pak Oding sering mencuri pandang terhadapku. Sebagai majikannya, aku anggap bisa saja namun lama-kelamaan aku merasa jengah juga. Aku maklum, sebab sebagai laki-laki normal, Pak Oding tentu juga memiliki nafsu dan keinginan, namun aku tidak mungkin berselingkuh dengan pemban...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.870 cerita

Kasih kusulam dilautan asmara (3)

 
Terserah: 29/09/2011 Dikarang oleh: keladi tua 0 Ulasan

Hari terakhir aku di Resort cahaya, memang amat memilukan. Aku berjumpa dengan semua staff yang rata-ratanya aku kenali. Berlinang air mataku menyalami mereka seorang demi seorang. Tengahari itu juga Arie datang memandu sendiri menjemputku ke KL. Azura menghantarku ke kereta dengan sayu. “Arie…. jaga kawan I ni baik-baik…” Aku senyum hambar d...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.870 cerita

Kasih kusulam dilautan asmara (2)

 
Terserah: 29/09/2011 Dikarang oleh: keladi tua 0 Ulasan

Malam itu sudah semestinya Arie bermalam di bilikku. Eh….! bilik Arie yang sebenarnya. Seperti malam pertama bagi pengantin baru, aku dan Arie bersetubuh hingga ke pagi. Mengulangi kenikmatan yang satu tanpa rasa puas. Entah bila masanya kami terlelap aku pon tak pasti. Aku buka mata yang berat bila silaun cahaya dari day curtain menyapa wajahku. A...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.870 cerita

Kasih kusulam dilautan asmara (1)

 
Terserah: 29/09/2011 Dikarang oleh: keladi tua 0 Ulasan

Hampir 11 malam kami pulang semula ke rumah. Tak perlu bertanya, aku sedia maklum Arie akan temankan aku lagi malam ni setelah agak lama di bilik air aku lihat Arie hanya memakai pijama. Aku tersenyum manis sambil tanganku ligat mengeluarkan barangan yang di beli dari Ikea. "Sayang.... barang tu esok boleh kemas.. pergi mandi.. tak elok mandi te...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.870 cerita

Kenangan dengan Rida

 
Terserah: 17/09/2011 Dikarang oleh: tyo nakano 0 Ulasan

Aku memiliki seorang teman dekat yang bernama Laura, Aku dan Laura berkenalan ketika kami masih sama-sama duduk satu kelas di sebuah SMA ternama di kota Pempek, Laura sangat dekat denganku karena kami duduk satu meja, antara aku dan laura betul-betul hanya sebatas teman biasa. Aku dan Laura masing-masing telah mempunyai pacar. Setelah kami tamat...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.870 cerita

Suami Saya Kurang Tenang

 
Terserah: 14/09/2011 Dikarang oleh: evan gemilang 0 Ulasan

Cerita ini adalah kisah nyata dari teman saya yang saya tambahi sedikit alur ceritanya supaya bisa menjadi cerita yang mungkin bisa membuat horni para pembaca. sebut saja Ratna (23) saya sendiri, seorang sarjana ilmu pemerintahan. Usai tamat kuliah, saya bekerja pada kantor pemerintah daerah di Solo. Kulit tubuh saya putih bersih, tinggi 163 cm da...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.870 cerita

Terunaku milik Auntie Betina

 
Terserah: 06/09/2011 Dikarang oleh: caheim_87 0 Ulasan

Berita tawaran untuk melanjutkan pelajaran ke ke luar negara membuatkan aku amat teruja,terbayang bermain salji di Banjaran Alps dan bermain bola tampar dengan gadis-gadis berbikini di tepi pantai di bawah matahari terik. Kadangkala minda miang aku datang apabila terlalu banyak menonton video blue waktu sekolah dahulu. Agaknya mudah nak dapat mera...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.870 cerita

Aku, Tony dan Isteriku

 
Terserah: 05/09/2011 Dikarang oleh: freakamar 0 Ulasan

Lama tak jumpa kawan lama nama tony seorang taukey supply barang yang jugak kawan lama aku. Tony banyak menolong aku hingga hari ini. Aku dapat panggilan dari tony ajak aku minum ialah agak lama tak jumpa hampir setahun. Tony ni bangsa cina dan dah berumur lebih kurang 57 tahun. Aku pulak dalam umur 42tahun dan kamal nama ku. Aku suruh dia datang ...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.870 cerita

2 Jantan Extra Untuk Isteriku

 
Terserah: 01/09/2011 Dikarang oleh: datukjai 0 Ulasan

Memang manusia ada satu perasaan iaitu di bawah sedar dan perasaan bawah sedar aku yang aku pendam sedang membuak iaitu aku mahu isteri ku bersetubuh dengan orang lain. Demi merealisasikan impian ku, aku mula mendekati isteri ku agar dia rela untuk bersex dengan jantan lain. Aku mendekatinya dengan cara berbual semasa berada di atas kamar ti...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.870 cerita

Kamiku pujaanku

 
Terserah: 01/09/2011 Dikarang oleh: norashiken bi awang 0 Ulasan

Elain, satu nama yanag tidak asing lagi pada penggemar lagu serta filem kerana beliau adalah pelakun serta penyanyi paling popular dewasa ini. Sesuatu yang membuatkan aku menjadi orang paling bertuah didunia ini rasanya kerana didalam banyak manusia bernama lelaki, aku telah dipilIh oleh Elain sebagai kekasihnya. Pada suatu ketika didalam temurama...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.870 cerita

Login untuk ahli

Jika anda ahli erotikcerita.com sila isikan e-mel dan kata laluan anda di bawah.
E-mel
Kata laluan
 
login
Selanjutnya
Terlupa kata laluan
Ahli baru

Ingat?

Maklumat kategori

Kategori ini biasanya mengandungi cerita tentang pasangan mengadakan seks dengan pasangan yang lain. Seks 'swinger' sebegini berlaku semakin biasa dan dipandang sebagai sesuatu yang menghairahkan untuk memperbaharui hubungan seks suami isteri dengan cara mengkongsikan kehidupan seks dengan orang yang tidak dikenali mereka. Hantarkan cerita erotik anda tentang mengadakan seks dengan pasangan yang lain dan dapatkan keahlian percuma!
Karangkan "pasangan" cerita anda

Yang paling popular

Kedai Seks

Link rakan

Ketahui juga

Laman web ini tertakluk dalam 18 U.S.C. Section 2257
Anda perlu berumur sekurang-kurang 18 tahun untuk menggunakan laman web ini
© 2003-2015 Erotikcerita.com "No.1 in Malaysia and Indonesia for erotic stories!"

TERIMAH KASIH DAN JUMPA LAGI !!! :-)