Pasangan Cerita-cerita erotik seksi

Cerita erotik seksi - Fantasi erotik Login Tulis cerita Arkib video Bantuan  

Kategori-kategori cerita

Anggota polis Antara keluarga Biasa Bilik sembang Buat kali pertama Dubur Hamil Homosektual
Kawasan terbuka Kecurangan Kelab seks Lesbian Orang ternama Pasangan Pengikatan Penipuan
Perbezaan umur Secara geng Secara kumpulan Seks aniayaan Transekstual X Files

Pasangan Cerita-cerita

Cerita-cerita dalam kategori ini Pasangan

Diagih dengan
Terbaru
Dengan bunyi
A-Z
Yang paling popular
Pilih muka surat
19
20
21
22
23
»

Isteri gelap Cikgu Zul

 
Terserah: 13/01/2012 Dikarang oleh: abangbiru 0 Ulasan

Aku dan Cikgu Zul kini hidup seperti sepasang suami isteri yang setiap malam tidur dalam pelukan dada kekar Cikgu Zul yang di penuhi bulu dada........ aku merebahkan mukaku di dada Cikgu Zul sambil tanganku mengelus lengannya yang besar dan di tumbuhi bulu-bulu.... jari-jemariku tak lekang memintal-mintal bulu-bulu dadanya yang lebat.... Dah s...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 29.693 cerita

Fantasi

 
Terserah: 11/01/2012 Dikarang oleh: zero seven 0 Ulasan

Di antara anak-anakku, Eva lah yang jadi bahan fantasi utamaku. Setiap kali aku menyetubuhi istriku, Eva lah yang ada dalam benakku! Kisah ini bermula dengan Irma dan temannya Cindy. Cindy setahun lebih muda, tapi mereka sangat akrab. Cindy selalu menginap di rumah kami setidaknya sekali sebulan. Cindy sangat kurus, dadanya kecil, tapi sangat m...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 29.693 cerita

Cinta Sejati

 
Terserah: 09/01/2012 Dikarang oleh: empty_xxx 0 Ulasan

Kumulai cerita ini pada saat aku semester 1 di sebuah PTN, aq sengaja pilih kost yang agak sepi n bersih, awalnya biasa2 aja tapi pada akhirnya teman2 banyak yang kerumah untuk mengerjakan tugas bareng, karena memang aku starter(sumber contekan) yang baik n terpercaya. Sampai suatu sore Widya anak bpk kost menemuiku, cantik, Berjilbab, SMP kelas...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 29.693 cerita

Amoi Jiran Sebelah Rumah

 
Terserah: 07/01/2012 Dikarang oleh: norashiken bi awang 0 Ulasan

Amoi berkulit putih itu hanya mengenakan seluar pendek warna putih ketat menampakkan ulas-ulas punggungnya yang pejal. Bajunya yang berwarna pink jarang kainnya menampakkan bayangan gunung kembarnya. Malah puting teteknya yang berwarna merah gelap seperti terbayang di dalam baju nipisnya. Aku rasa ukurannya mungkin 37-28-38. Aku agak-agak sajalah....

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 29.693 cerita

Si abang

 
Terserah: 14/12/2011 Dikarang oleh: Detektif Konon 0 Ulasan

Satu hari aku jajan di satu mal sama sodara sepupuku, orangnya si cantik, chubby dan tonjolan dibadannya lebi nampak nyata dari yang ada di badanku. Hari itu kami berdua hanya pake tenk top ketat dan aku berhins ketat sedang dia pake jins 3/4 yang juga ketat, sehingga banyak cowok2 menyusuri bodi sodara sepupuku dari rambut ampe ke kaki. Dia si sen...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 29.693 cerita

Ibu kost Lily

 
Terserah: 12/12/2011 Dikarang oleh: Alesana abdurohim 0 Ulasan

Penyakit Aneh ini sudah lama kuderita sejak aku mulai berpacaran dengan Istriku di kala SMU dulu.Sudah 8 tahun aku menjalin asmara dengan istriku hingga akhirnya kini resmi kunikahi dan memberiku 1 orang anak yang lucu dan cakep seperti bapaknya. Mungkin bisa dibilang aku memiliki sifat ekshibisionisme atau suka memamerkan tubuh kepada orang lai...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 29.693 cerita

Telat Masuk Kuliah (2)

 
Terserah: 12/12/2011 Dikarang oleh: keladi tua 0 Ulasan

Saat aku berbalik kearah devi alangkah terkejutnya aku melihat si devi yg sudah melepaskan celana jinsnya yg dipakainya k kampus tadi, dan sekaran dia hanya mengenakan celana dalam. Aku pun langsung tidur d sebelahnya dan membelai wajahnya yg putih mirip dengan laudia cyntiabela. Si devipun langsung melepaskan kancing kancing celanaku dan berusaha ...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 29.693 cerita

Telat Masuk Kuliah (1)

 
Terserah: 12/12/2011 Dikarang oleh: keladi tua 0 Ulasan

Berbeda dari jadwal kuliah lainnya, hari ini aku harus sampai d kampus jam setengah 8 kurang, karena dosen yg satu ini tidak akan mengijinkan setiap mahasiswa yg datang terlambat. Pagi itu setelah selesai mandi aku langsung dengan buru-buru memakai baju dan langsung menuju garasi rumah untuk mengeluarkan sepeda motorku tanpa sarapan pagi terlebih d...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 29.693 cerita

Kongsi Bini

 
Terserah: 11/12/2011 Dikarang oleh: phoenix1987 0 Ulasan

Oleh kerana terlalu banyak menonton VCD lucah,timbullah danterbayanglah dalam fikiran akan nikmat kepuasan jika isteri sendiri yang menjadi pelakonnya.Daripada melihat pelakon lain yang beraksi lebih menghairahkan dan menghangatkan jika isteri sendiri yang berlakon.Inilah punca yang memulakan semua cerita yang diceritakan disini.Aku membayangkan da...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 29.693 cerita

Boss aku

 
Terserah: 08/12/2011 Dikarang oleh: dayung8748 0 Ulasan

Aku ni sorang anak perantau. Belajar boleh dikatakan tinggi jugak le. Nama aku? Nama aku eeskk tak payah le aku kasi tau. Tapi panggil aku Mal sudah lah. Heheheh.. Cerita bermula begini jeng. Ni cerita benar jangan korang ingat tipu pula. Selepas aku tamat pengajian aku di UTM Skudai Johor, aku sibuk mencari kerja di KL. Susah betul masa tu.. T...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 29.693 cerita

Tukar Pasangan Dengan Pacar Teman

 
Terserah: 08/12/2011 Dikarang oleh: rafki 0 Ulasan

Karena kita sudah sangat akrab satu dengan lainnya. Singkat cerita kami berangkat dengan mobil Vitaraku sesampainya di Puncak kami menginap di Villaku. Kami beristirahat sebentar lalu malamnya kami berputar-putar mencari angin. Di dalam mobil Sandy berpelukan dengan Lisa di belakang. “San kamu kok sudah nggak sabar sih kan malam masih panjang”...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 29.693 cerita

Harry

 
Terserah: 07/12/2011 Dikarang oleh: Enzo.putra 0 Ulasan

Harry.." Genggaman yang kuat dari pria berusia kurang lebih 25 tahun, tampan dan atletis, memakai jeans dan berkemeja lengan pendek namun rapih dengan berkulit putih dengan kulit putih dan sorot mata tajam namun ramah membuatku agak tergagap. Tidak sangka kalau pemijat itu sedemikian ganteng. "Fifi..", jawabku lirih. Kami lalu duduk di rua...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 29.693 cerita

Melancap kelentit N

 
Terserah: 07/12/2011 Dikarang oleh: nafsutebal 0 Ulasan

Tak sabar rasa nya aku nak memantat dengan N ari ni. Terasa lambat sangat masa berlalu.Batang aku dah berdenyut2.Tepat pukul 6 petang, aku terus cabut dari tempat kerja untuk menjemput N di pejabatnya. Sampai saja di perkarangan pejabat N terus masuk ke dalam kereta dan terus memberikan ciuman di bibir tanda kasih sayang nya kepada ku. Bertuahnya ...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 29.693 cerita

Petualangan Isteriku Disebuah Pesta Pantai

 
Terserah: 07/12/2011 Dikarang oleh: petrix212 0 Ulasan

Isteriku bekerja pada bagian marketing di sebuah perusahaan besar yang sangat sukses beberapa tahun belakangan, dan hal tersebut berimbas pada kesejahteraan karyawannya yang semakin naik dan beberapa bonus juga, salah satunya adalah perjalanan ke resort kali ini. Aku sangat bergairah untuk pergi, meskipun dia merasa khawatir bertemu dengan reka...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 29.693 cerita

Seks bertiga dengan suami temanku

 
Terserah: 06/12/2011 Dikarang oleh: rafki 0 Ulasan

Pasang surut kehidupan kelurgaku tidak membuatku jatuh dalam gentingnya negara yang sedang di landa krisis moneter waktu itu,Kehidupan yang serba sungguh sulit untuk dinalar.Kehidpan yang tadinya datar-datar saja kini menjadi sama-samar,Situasi semakin tak karuan ‘pertumbuhan ekonomi indonesia yang merosot tajam membuat para rakyat terkena imbasnya...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 29.693 cerita

Semalam Di Ofis

 
Terserah: 03/12/2011 Dikarang oleh: tanera 0 Ulasan

Aku sebenarnya bekerja di sebuah syarikat multinasional di Kuala Lumpur. Suami ku memang faham keadaan ini kerana adakalanya memang aku terpaksa balik lambat kerana bebanan tugas yang berlebihan. Malam itu aku masih berada dalam bilik aku, menyiapkan beberapa quotation dan kertas kerja yang perlu di submitkan pagi esoknya. Sedang aku leka mengh...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 29.693 cerita

Login untuk ahli

Jika anda ahli erotikcerita.com sila isikan e-mel dan kata laluan anda di bawah.
E-mel
Kata laluan
 
login
Selanjutnya
Terlupa kata laluan
Ahli baru

Ingat?

Maklumat kategori

Kategori ini biasanya mengandungi cerita tentang pasangan mengadakan seks dengan pasangan yang lain. Seks 'swinger' sebegini berlaku semakin biasa dan dipandang sebagai sesuatu yang menghairahkan untuk memperbaharui hubungan seks suami isteri dengan cara mengkongsikan kehidupan seks dengan orang yang tidak dikenali mereka. Hantarkan cerita erotik anda tentang mengadakan seks dengan pasangan yang lain dan dapatkan keahlian percuma!
Karangkan "pasangan" cerita anda

Yang paling popular

Kedai Seks

Link rakan

Ketahui juga

Laman web ini tertakluk dalam 18 U.S.C. Section 2257
Anda perlu berumur sekurang-kurang 18 tahun untuk menggunakan laman web ini
© 2003-2016 Erotikcerita.com "No.1 in Malaysia and Indonesia for erotic stories!"

TERIMAH KASIH DAN JUMPA LAGI !!! :-)