Pasangan Cerita-cerita erotik seksi

Cerita erotik seksi - Fantasi erotik Login Tulis cerita Arkib video Bantuan  

Kategori-kategori cerita

Anggota polis Antara keluarga Biasa Bilik sembang Buat kali pertama Dubur Hamil Homosektual
Kawasan terbuka Kecurangan Kelab seks Lesbian Orang ternama Pasangan Pengikatan Penipuan
Perbezaan umur Secara geng Secara kumpulan Seks aniayaan Transekstual X Files

Pasangan Cerita-cerita

Cerita-cerita dalam kategori ini Pasangan

Diagih dengan
Terbaru
Dengan bunyi
A-Z
Yang paling popular
Pilih muka surat
21
22
23
24
25
»

Nikmat tukar isteri

 
Terserah: 18/01/2011 Dikarang oleh: salamsayang 0 Ulasan

Sebelum saya mendirikan rumah tangga dengan Zaidah,perasaan begini sudah ada. Waktu saya masih lagi bertunang dengan Zaidah,saya tidak ada perasaan cemburu jika melihat Zaidah bercakap atau berbual mesra dengan lelaki lain.Malah waktu itu saya merasa seronok jika ada lelaki lelaki yang memberi tumpuan padanya.Jika waktu itu kami pergi kediskotik be...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.251 cerita

Sexforce 4 Soulabyss

 
Terserah: 17/01/2011 Dikarang oleh: z3kalitriplez 0 Ulasan

Nadia bekerja sebagai asisten manager di sebuah bank swasta. Walau bekerja di kantor yang sama, Yusdi berada di divisi yang berbeda dengan Nadia, istrinya. Meja kerja Yusdi hanya berjarak sekitar tiga meter dari mejanya. Kehidupan pernikahan mereka berdua sudah berjalan hampir tiga tahun. Mereka masih makan siang bersama beberapa kali dalam semingg...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.251 cerita

Berkat Tidak Putus Asa

 
Terserah: 17/01/2011 Dikarang oleh: sparda dante 0 Ulasan

Namun aku tidak berputus asa , apatah lagi apabila aku mengetahui bahawa dia salah seorang ahli kelasku . Setiap hari aku bersemangat untuk ke kelas dengan tujuan yang satu iaitu DIA .. Dia mempunyai nama yang begitu mengasyikkan dan ‘klasik’ sekali iaitu Izzah ..namun rakan-rakanku menggelarnya ‘TB’ . Sesuai dengan gelaran itu , aku sentiasa menu...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.251 cerita

Pengalamanku Diperkosa

 
Terserah: 16/01/2011 Dikarang oleh: cozy_guy 0 Ulasan

Namaku Dina Rozana, biasa dipanggil Dina…. Aku berasal dari ras Melayu dan tinggal di Kuala Lumpur, Malaysia. Sehari-hari, aku bekerja sebagai seorang customer service di sebuah Islamic Bank terkemuka di downtown KL. Suamiku bekerja sebagai seorang engineer di sebuah big multi-national company. Pekerjaannya membuat suamiku sering berkeliling ke ba...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.251 cerita

SMS percintaan boss dan isteri aku

 
Terserah: 11/01/2011 Dikarang oleh: amia dirgahayu 0 Ulasan

SMS percintaan boss dan isteri aku....... boss : aku takut ketagihan adikku mama : sama pak, dari dulu itu yang jadi pertimbangan. hanya 2 opsi kecewa dan selesai atau puas dan berlanjut boss : dijawab satu dulu, kalo aku puas berlanjut? suami? mama : suami urusan belakang, tergantung prakualifikasi dulu boss : dicoba dulu maksud neng? kalo ...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.251 cerita

Celana Dalam Bude Murni (1)

 
Terserah: 07/01/2011 Dikarang oleh: playboybapuk 0 Ulasan

Bude Murni lebih muda lagi. Mungkin sekitar 28 tahunan. Sudah lebih dari 5 tahun Pakde dan Bude Seno itu berumah tangga, tetapi hingga kini belum punya anak. Oleh karenanya mereka nampak gembira saat kami datang. Bude Murni orangnya cantik. Aku senang melihat wanita cantik seperti Budenya Seno ini. Walaupun masih dibilang ABG, aku sudah punya ke...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.251 cerita

Kenangan Batangku di Hisap

 
Terserah: 04/01/2011 Dikarang oleh: sparda dante 0 Ulasan

Ianya berlaku agak kerap ketika aku berkawan dengan seorang awek bernama Alia , di bandar tempat aku tinggal..... Untuk pengetahuan korang....aku dah kenal si Alia since kami belum jadi graduan lagi....masa tu kami sedang tunggu keputusan SPM.......nak jadi cerita...aku kenal Alia ni masa aku mengorat dia dalam bas....respon dia ok....kami hanya r...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.251 cerita

Kebahagianku Terletak Ditangan Janda

 
Terserah: 31/12/2010 Dikarang oleh: sparda dante 0 Ulasan

Maryati namanya, seorang janda tanpa anak. Perkenalan kami terjadi sewaktu aku terlibat dalam sebuah kursus perniagaan yang diadakan sebuah syarikat terkemuka di ibu kota. Pertemuan demi pertemuan dan perbualan di telefon akhirnya berkembang menjadi pertemuan bagi kami berdua.Rasa kesepian yang selama ini kualami seperti mendapat ubatnya. Marya...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.251 cerita

Walau Jauh Cintaku Tetap Utuh

 
Terserah: 27/12/2010 Dikarang oleh: sparda dante 0 Ulasan

Ktka sy berumur 17 thn, sy tlh jthcnta dgn seorang llki yg lbih matang dri sy,. Ktika itu dia brumur 25thn.. dia seorg yg brwjh tmpan dan punyai snyuman yg ckup mmikat hati.. ktika itu sy masi lgi gadis suci dan dara tulen.. xada lg llki yg prnah myentuh tbuhku. Hbungan kmi hnya stakt kwn ketika itu.. tpi mnjelang spm hbungan kmi brtukar mjadi keka...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.251 cerita

Safura sayang

 
Terserah: 21/12/2010 Dikarang oleh: vickey anira 0 Ulasan

Safura membuka matanya dan memandang padaku seolah2 menyesal I menarik tanganku dari terus bermain dicipapnya. Perlahan2 I masukkan tanganku kedalam pantiesnya dan bermain2 ditepi cipapnya. Safura cuba menarik tanganku supaya masuk ke dalam cipapnya tapi I menahannya dan I lihat Safura seperti marah. I pun terus menurunkan pantiesnya kebawah dan Sa...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.251 cerita

Pembantu Menggairahkan

 
Terserah: 21/12/2010 Dikarang oleh: ant30 0 Ulasan

Naknya memiliki seorang baby sitter yang montok, akupun bisa merasakan tubuhnya yang seksi, berikut cerita seks selengkapnya. Sekarang ini aku adalah seorang ayah dari dua orang putri dan seorang putra. Kehidupan perkawinanku biasa-biasa saja, tidak terlalu menggebu dalam masalah hubungan pasutri. Meskipun sebenarnya aku termasuk lelaki yang mempun...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.251 cerita

Lolipop

 
Terserah: 19/12/2010 Dikarang oleh: sueciut 0 Ulasan

Nama aku sue dan aku sekarang dah berumur 22 tahun. aku sekarang sedang melanjutkan pengajian di salah sebuah pusat pengajian di negara kita ni.aku rasa tak payah lah aku senut nama tempat tu.hihihiii.aku mempunyai seorang boyfriend namanya ayie.aku kenal dia dah lama sejak tingkatan 4 lagi.aku sayang sangat kat dia.sebenarnya aku dan dia dah macam...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.251 cerita

Sila tulis cerita anda

 
Terserah: 12/12/2010 Dikarang oleh: master4040 0 Ulasan

Peringatan: Pilih tajuk yang padan dengan kandungan cerita anda. Cerita yang relavan membolehkan para pembaca dapat mencari dan mengenali cerita anda dengan mudah. Ini menambahkan peluang anda untuk mengumpul mata yang kemudiannya boleh digunakan untuk memperbaharui keahlian anda. Peringatan: Pilih tajuk yang padan dengan kandungan cerita anda. Cer...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.251 cerita

Istri Liar

 
Terserah: 01/12/2010 Dikarang oleh: zenazhar 0 Ulasan

Gw di sini mau cerita tentang pengalaman sama istri gw Rhea 25 th (baik nama gw maupun istri disamarkan).Dan sekali lagi ini adalah kisah nyata. Waktu itu kira – kira jam 6 an sore gw ama Rhea istri gw lagi di ruang tengah, kami cuma tinggal berdua karena kami baru beberapa bulan menikah dan belum punya anak. Sore itu Rhea membuka laptop di ruang...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.251 cerita

Jiran idaman...

 
Terserah: 29/11/2010 Dikarang oleh: tuntin 0 Ulasan

Isteriku bernama juwita. Ada satu kebiasaanku yang mungkin jarang orang lain miliki, yaitu keinginan sex yang tinggi. Mungkin para pembaca tidak percaya, kadang-kadang pada siang hari selagi ada tamu pun sering saya mengajak isteri saya sebentar ke kamar untuk melakukan hal itu. Yang anehnya, ternyata isteriku pun sangat menikmatinya. Walaupun demi...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.251 cerita

Malam pertama suami isteri siri

 
Terserah: 18/11/2010 Dikarang oleh: snms76 0 Ulasan

para pembaca sekian akan ku ceritakan kesah yang benar-benar terjadi pada ku untuk tatapan kalian semua..kisah terjadi pada majlis perkahwinan ku pada tanggal 23.12.2001 dan kini genaplah hampir sepuluh tahun usia perkahwinan aku (shah) dgn isteri ku (suzana)..aku menikah pada usia 25tahun manakala isteri ku 22tahun..aku tertarik dengan kejelitaan ...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.251 cerita

Login untuk ahli

Jika anda ahli erotikcerita.com sila isikan e-mel dan kata laluan anda di bawah.
E-mel
Kata laluan
 
login
Selanjutnya
Terlupa kata laluan
Ahli baru

Ingat?

Maklumat kategori

Kategori ini biasanya mengandungi cerita tentang pasangan mengadakan seks dengan pasangan yang lain. Seks 'swinger' sebegini berlaku semakin biasa dan dipandang sebagai sesuatu yang menghairahkan untuk memperbaharui hubungan seks suami isteri dengan cara mengkongsikan kehidupan seks dengan orang yang tidak dikenali mereka. Hantarkan cerita erotik anda tentang mengadakan seks dengan pasangan yang lain dan dapatkan keahlian percuma!
Karangkan "pasangan" cerita anda

Yang paling popular

Kedai Seks

Link rakan

Ketahui juga

Laman web ini tertakluk dalam 18 U.S.C. Section 2257
Anda perlu berumur sekurang-kurang 18 tahun untuk menggunakan laman web ini
© 2003-2014 Erotikcerita.com "No.1 in Malaysia and Indonesia for erotic stories!"

TERIMAH KASIH DAN JUMPA LAGI !!! :-)