Pasangan Cerita-cerita erotik seksi

Cerita erotik seksi - Fantasi erotik Login Tulis cerita Arkib video Bantuan  

Kategori-kategori cerita

Anggota polis Antara keluarga Biasa Bilik sembang Buat kali pertama Dubur Hamil Homosektual
Kawasan terbuka Kecurangan Kelab seks Lesbian Orang ternama Pasangan Pengikatan Penipuan
Perbezaan umur Secara geng Secara kumpulan Seks aniayaan Transekstual X Files

Pasangan Cerita-cerita

Cerita-cerita dalam kategori ini Pasangan

Diagih dengan
Terbaru
Dengan bunyi
A-Z
Yang paling popular
Pilih muka surat
22
23
24
25
26
»

Sedapnya Cipap Lin

 
Terserah: 09/11/2010 Dikarang oleh: Mio Vera 0 Ulasan

Umur saya pada masa itu cuma 25 dan Lin 29. Lin adalah bangsa Chinese dan 4 tahun lebih tua dari saya. Orangnya bukanlah sangat cantik tapi OK-lah. Body figure pula, 32B, 25, 35. Saya bukan teman lelaki pertamanya oleh itu Lin bukan lagi perawan, dia sangat berpengalaman dalam seks isu. Di sini saya akan menceritakan kali pertama saya mengadakan h...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.002 cerita

Tukar Isteri

 
Terserah: 07/11/2010 Dikarang oleh: Mio Vera 0 Ulasan

Isteri saya Noridah, berumur 31 tahun, bekerja sebagai pegawai di sebuah bank. Kami telah lama mendirikan rumah tangga, atas dasar suka sama suka. Tapi sehingga kini, belum ada anak. Ramai saudara mara, kenalan, termasuk ibu bapa kami bertanya kenapa kami tidak ada anak. Nak kata tak mampu berkeluarga, kami berdua bergaji besar. Jadi, persoalan...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.002 cerita

Istriku dan laki -laki lain

 
Terserah: 06/11/2010 Dikarang oleh: wawan saputra 0 Ulasan

Istri saya berusia saat ini 34 tahun namun kalau dilihat dari postur tubuhnya yang mungil mungkin orang akan mengira dia berusia 20 tahunan sebut saja namanya Lia(samaran).Kulit istri saya putih dan kalau keluar rumah biasa mengenakan jilbab.Maklum istri saya termasuk orang yang taat beragama. Saya mempunyai fantasi seks melihat istri saya disetu...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.002 cerita

Perjumpaan semula

 
Terserah: 04/11/2010 Dikarang oleh: aqwasaqwda 0 Ulasan

Memang sudah menjadi lumrah manusia...kalau ada yg memberi pasti ada yg menerima...bermula dengan gurauan akhirnya menjadi kenyataan.Itulah yg terjadi pada 4 tahun yg lepas. Selepas sahaja tamat tingkatan lima,aku bersama-sama rina,imah dan syasha mengorak langkah ke menara gading di salah sebuah universiti di ibukota.Tak perlulah aku menyatakan n...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.002 cerita

3Some Pertama

 
Terserah: 04/11/2010 Dikarang oleh: crussing 0 Ulasan

Berhubung ini pengalaman pertama kami, maka agak grogi lah.. Terutama wf yg mulai manyun.. Ngobrol sbntar, lalu sy mulai menggoda wf yg sdg ddk nntn tv d pojok ranjang, dgn kissing n grepe2 dkt, wf agak ragu pertamany, akhrny nyaman juga. Aplg pas leher yg merupakn daerah sensitif doi..hehe.. Mulai larut kyny wf am godaan gw.. Si mr.Z hanya die...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.002 cerita

Asmara dalam Kereta

 
Terserah: 03/11/2010 Dikarang oleh: joran 0 Ulasan

Terpaksalah Roy tumpang kereta Khan, dia pun faham. Nurool ni memang lawa baru aja grade dan masih 6 bulan bekerja di sini. Berasal dari utara. Budaknya berkulit putih bertubuh langsing tinggi dan bila tersenyum amat manis sekali. Habis budak jantan kat sini nak tackle dia tapi sudah rezeki aku agaknya. Tapi part paling seksi buah dadanya yang ...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.002 cerita

budi terbalas

 
Terserah: 03/11/2010 Dikarang oleh: haikal hariz 0 Ulasan

Giliran menyambut hari raya tahun ini adalah dipihak mentua ku di-Raub. Suamiku begitu gembira berada di-samping kedua ibu bapa dan adik-adik-nya. Aku pun tumpang gembira dengan hilai ketawa anak-anak buah suamiku. Maklumlah setelah lima tahun berumah tangga masih belum mempunyai anak. Hendak di-katakan tidak berusaha macam-macam cara suamiku la...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.002 cerita

Mencoba 3 Some Dengan Perjaka…

 
Terserah: 02/11/2010 Dikarang oleh: crussing 0 Ulasan

Pengalaman 3 some minggu lalu membuat istriku menjadi pendiam selama beberapa hari. Aku belum pasti apakah dia shock atau malah menikmati atau malu.(baca thread saya sebelumnya di “istriku bersedia 3some dengan syarat”) Malam hari, istriku merebahkan badannya disampingku, kuelus punggungnya dan kuciumi lehernya lembut..” Ma kok sekarang jadi...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.002 cerita

Haramkah Aku

 
Terserah: 01/11/2010 Dikarang oleh: Mio Vera 0 Ulasan

Maria. Itu namaku. Kedua orang tuaku meninggal karena kecelakaan ketika aku berusia 11 tahun. Saat itu, aku benar-benar sendirian. Rasa takut dan kesepian menyerang hati dan pikiranku. Yang paling menyedihkan adalah, aku sama sekali tidak pernah dikenalkan ataupun berjumpa dengan kerabat ayah maupun ibu. Aku tidak pernah bertanya. Selama ini aku ha...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.002 cerita

Ani Perawan

 
Terserah: 01/11/2010 Dikarang oleh: Mio Vera 0 Ulasan

Keluarganya sedang pergi menegok teman ayah pacarku yang sedang sakit keras. Malam itu dingin sekali, Ani permisi untuk ganti pakaian. Saat kulihat Ani dengan pakaiannya yang sederhana itu aku terpaku, betapa cantik dan anggunnya dia walaupun hanya memakai pakaian biasa. Aneh, ada seuatu yang aneh yang menjalar ke perasaanku. “Lho, ada apa Kan...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.002 cerita

Tukar Pacar

 
Terserah: 01/11/2010 Dikarang oleh: kami72 0 Ulasan

Kejadian ini kira-kira sudah 2 tahun yang lalu, akhir Desember 98. Waktu itu kita, 2 pasang kekasih pergi berlibur ke Puncak. Yah ketika itu sekolah sedang libur. Aku mengajak pacarku Olga sedang temanku Sandy mengajak pacarnya Lisa. Kalau dibandingkan antara Olga dan Lisa keduanya sama-sama menggairahkan. Olga orangnya tomboy sedang Lisa sangat ma...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.002 cerita

Cerita Dewasa Sex Tukar Pasangan

 
Terserah: 31/10/2010 Dikarang oleh: achilles96 0 Ulasan

Perlu diketahui bahwa saya termasuk pria yang aneh atau punya kelainan seks. Coba bayangkan saja, sudah punya istri yang cantik tapi masih merindukan wanita dewasa lain juga. Kurang ajarnya, wanita dewasa itu adalah kakak ipar sendiri. Kalau dibanding-bandingkan maka jelas istri saya memiliki beberapa kelebihan. Selain lebih muda dibanding kakak ip...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.002 cerita

Seks Vacation

 
Terserah: 30/10/2010 Dikarang oleh: novel6669 0 Ulasan

Cerita ini cerita betul yang aku alami sendiri. Cerita ini bermula sewaktu aku dan keluargaku bercuti di Terengganu. Sekarang ini aku masih belajar di ipts di kay ell. Begini kisahnya... Hari minggu itu bapak aku ada urusan di Terengganu. So mak aku malas nak tinggal sorang kat kay ell jadi bapak aku bawak le sekali satu keluarga ikut sama. Sambil ...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.002 cerita

Keharuman Pukimu Menyentuh Jiwaku

 
Terserah: 30/10/2010 Dikarang oleh: mata_sepet 0 Ulasan

Aku kenal minah ni masa aku menunggu kakak aku kat kompleks pasaraya tue..dia neh lawa beb! memang cutting badan macam model..masa itu jangan cerita la betapa tingginya adik aku bangkit. bukan ape, pantang tengok kain belah terus terpikir bukan-bukan. Nama minah tue aku rahsiakan la sebab kalau aku bagitau pun korang kenal ke?hahaha..so, untuk m...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.002 cerita

Puteriku (3)

 
Terserah: 29/10/2010 Dikarang oleh: Shaina_Ashina 0 Ulasan

Khamis, 30 Ogos, 2007. Aga. Ada sparks kluar dari soket. Can u help me. Memang sekarang ini hujan lebat sekali, dengan guruh dan petir berdentum dentam. Baru pukul 3.00 petang. Jika berterusan hingga ke malam, aku pasti akan musnah sambutan Hari Merdeka di pekan hari ini. Bunga api juga pasti malap jika mahu diteruskan juga. Yo...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.002 cerita

Bersetubuh dengan pemuda Afrika

 
Terserah: 29/10/2010 Dikarang oleh: massa80 0 Ulasan

Setelah cukup berbual dan saling membelai, pelan-pelan batang pelir yang telah membawaku ke awang-awang itu dicabut sambil Jim menciumku lembut sekali. Benar benar aku terbuai dengan perlakuannya. Dipimpinnya aku ke kamar mandi. Ketika aku berjalan rasanya masih ada yang mengganjal kemaluanku dan ternyata banyak sekali sperma yang mengalir di pahak...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.002 cerita

Login untuk ahli

Jika anda ahli erotikcerita.com sila isikan e-mel dan kata laluan anda di bawah.
E-mel
Kata laluan
 
login
Selanjutnya
Terlupa kata laluan
Ahli baru

Ingat?

Maklumat kategori

Kategori ini biasanya mengandungi cerita tentang pasangan mengadakan seks dengan pasangan yang lain. Seks 'swinger' sebegini berlaku semakin biasa dan dipandang sebagai sesuatu yang menghairahkan untuk memperbaharui hubungan seks suami isteri dengan cara mengkongsikan kehidupan seks dengan orang yang tidak dikenali mereka. Hantarkan cerita erotik anda tentang mengadakan seks dengan pasangan yang lain dan dapatkan keahlian percuma!
Karangkan "pasangan" cerita anda

Yang paling popular

Kedai Seks

Link rakan

Ketahui juga

Laman web ini tertakluk dalam 18 U.S.C. Section 2257
Anda perlu berumur sekurang-kurang 18 tahun untuk menggunakan laman web ini
© 2003-2014 Erotikcerita.com "No.1 in Malaysia and Indonesia for erotic stories!"

TERIMAH KASIH DAN JUMPA LAGI !!! :-)