Pasangan Cerita-cerita erotik seksi

Cerita erotik seksi - Fantasi erotik Login Tulis cerita Arkib video Bantuan  

Kategori-kategori cerita

Anggota polis Antara keluarga Biasa Bilik sembang Buat kali pertama Dubur Hamil Homosektual
Kawasan terbuka Kecurangan Kelab seks Lesbian Orang ternama Pasangan Pengikatan Penipuan
Perbezaan umur Secara geng Secara kumpulan Seks aniayaan Transekstual X Files

Pasangan Cerita-cerita

Cerita-cerita dalam kategori ini Pasangan

Diagih dengan
Terbaru
Dengan bunyi
A-Z
Yang paling popular
Pilih muka surat
22
23
24
25
26
»

Pembantu Menggairahkan

 
Terserah: 21/12/2010 Dikarang oleh: ant30 0 Ulasan

Naknya memiliki seorang baby sitter yang montok, akupun bisa merasakan tubuhnya yang seksi, berikut cerita seks selengkapnya. Sekarang ini aku adalah seorang ayah dari dua orang putri dan seorang putra. Kehidupan perkawinanku biasa-biasa saja, tidak terlalu menggebu dalam masalah hubungan pasutri. Meskipun sebenarnya aku termasuk lelaki yang mempun...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.922 cerita

Lolipop

 
Terserah: 19/12/2010 Dikarang oleh: sueciut 0 Ulasan

Nama aku sue dan aku sekarang dah berumur 22 tahun. aku sekarang sedang melanjutkan pengajian di salah sebuah pusat pengajian di negara kita ni.aku rasa tak payah lah aku senut nama tempat tu.hihihiii.aku mempunyai seorang boyfriend namanya ayie.aku kenal dia dah lama sejak tingkatan 4 lagi.aku sayang sangat kat dia.sebenarnya aku dan dia dah macam...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.922 cerita

Sila tulis cerita anda

 
Terserah: 12/12/2010 Dikarang oleh: master4040 0 Ulasan

Peringatan: Pilih tajuk yang padan dengan kandungan cerita anda. Cerita yang relavan membolehkan para pembaca dapat mencari dan mengenali cerita anda dengan mudah. Ini menambahkan peluang anda untuk mengumpul mata yang kemudiannya boleh digunakan untuk memperbaharui keahlian anda. Peringatan: Pilih tajuk yang padan dengan kandungan cerita anda. Cer...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.922 cerita

Istri Liar

 
Terserah: 01/12/2010 Dikarang oleh: zenazhar 0 Ulasan

Gw di sini mau cerita tentang pengalaman sama istri gw Rhea 25 th (baik nama gw maupun istri disamarkan).Dan sekali lagi ini adalah kisah nyata. Waktu itu kira – kira jam 6 an sore gw ama Rhea istri gw lagi di ruang tengah, kami cuma tinggal berdua karena kami baru beberapa bulan menikah dan belum punya anak. Sore itu Rhea membuka laptop di ruang...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.922 cerita

Jiran idaman...

 
Terserah: 29/11/2010 Dikarang oleh: tuntin 0 Ulasan

Isteriku bernama juwita. Ada satu kebiasaanku yang mungkin jarang orang lain miliki, yaitu keinginan sex yang tinggi. Mungkin para pembaca tidak percaya, kadang-kadang pada siang hari selagi ada tamu pun sering saya mengajak isteri saya sebentar ke kamar untuk melakukan hal itu. Yang anehnya, ternyata isteriku pun sangat menikmatinya. Walaupun demi...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.922 cerita

Malam pertama suami isteri siri

 
Terserah: 18/11/2010 Dikarang oleh: snms76 0 Ulasan

para pembaca sekian akan ku ceritakan kesah yang benar-benar terjadi pada ku untuk tatapan kalian semua..kisah terjadi pada majlis perkahwinan ku pada tanggal 23.12.2001 dan kini genaplah hampir sepuluh tahun usia perkahwinan aku (shah) dgn isteri ku (suzana)..aku menikah pada usia 25tahun manakala isteri ku 22tahun..aku tertarik dengan kejelitaan ...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.922 cerita

Jiran horny (2)

 
Terserah: 18/11/2010 Dikarang oleh: jjambul 0 Ulasan

Hey! Kali ini aku ingin menyambung kembali sebuah cerita megenai pegalaman dalam hubungan sex. Sebelum ini aku telah menceritakan pengalamanku dengan akak Ita (jiran sebelah rumah aku) Kali ini aku ingin menceritakan pula pengalamanku semasa aku di dalam tingkatan 3 di sebuah sekolah luar bandar di dalam daerah Segamat. Setelah Kak Ita berpindah...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.922 cerita

Bertukar Pasangan di Puchong

 
Terserah: 17/11/2010 Dikarang oleh: fork32 0 Ulasan

Nama aku Jay, aku seorang duda dan telah bercerai dengan bekas isteri ku namanya Nurulhuda dan lebih mesra di panggil Nurul. Sebab-sebab penceraian tidak perlulah diceritakan di sini, tetapi oleh kerana kami merupakan bekas kawan baik sebelum kahwin, dan belajar bersama di luar negara sebelum ini, aku mempunyai hubungan yang baik dengannya selepas...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.922 cerita

Sex ngan mamak

 
Terserah: 15/11/2010 Dikarang oleh: hamri83 0 Ulasan

Dia menekan kepala bossnya kearah lubang puki. Sebentar lagi lubang puki isteri saya akan dimasuki batang seorang mamak yang panjang. Bossnya bangun dan gosok batangnya dengan cecair puki. Pelahan-lahan dia masukkan batangnya. “uuuhhhhhh… uuuuuhhhhh… uuuuhhhhh…” kerangan isteri saya semakin jelas didengar. Kemudian mulalah permainan sorong tarik....

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.922 cerita

Puteriku (4)

 
Terserah: 09/11/2010 Dikarang oleh: anihsaaniahs 0 Ulasan

Bila aku mula mengucup bibirnya semula, Puteri menyingkap t-shirt aku. Aku menurut saja kehendaknya, selagi butuhku masih bersauh di dasar pepeknya. T-shirt merah dan coli hitamnya pula menyusul. “Can we shift a bit. Basah kat sini.” Dia juga bagaikan tidak mahu sauhku terbongkar dari lubuknya, bersama aku mengenjak perlahan-lahan ke...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.922 cerita

Sedapnya Cipap Lin

 
Terserah: 09/11/2010 Dikarang oleh: Mio Vera 0 Ulasan

Umur saya pada masa itu cuma 25 dan Lin 29. Lin adalah bangsa Chinese dan 4 tahun lebih tua dari saya. Orangnya bukanlah sangat cantik tapi OK-lah. Body figure pula, 32B, 25, 35. Saya bukan teman lelaki pertamanya oleh itu Lin bukan lagi perawan, dia sangat berpengalaman dalam seks isu. Di sini saya akan menceritakan kali pertama saya mengadakan h...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.922 cerita

Tukar Isteri

 
Terserah: 07/11/2010 Dikarang oleh: Mio Vera 0 Ulasan

Isteri saya Noridah, berumur 31 tahun, bekerja sebagai pegawai di sebuah bank. Kami telah lama mendirikan rumah tangga, atas dasar suka sama suka. Tapi sehingga kini, belum ada anak. Ramai saudara mara, kenalan, termasuk ibu bapa kami bertanya kenapa kami tidak ada anak. Nak kata tak mampu berkeluarga, kami berdua bergaji besar. Jadi, persoalan...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.922 cerita

Istriku dan laki -laki lain

 
Terserah: 06/11/2010 Dikarang oleh: wawan saputra 0 Ulasan

Istri saya berusia saat ini 34 tahun namun kalau dilihat dari postur tubuhnya yang mungil mungkin orang akan mengira dia berusia 20 tahunan sebut saja namanya Lia(samaran).Kulit istri saya putih dan kalau keluar rumah biasa mengenakan jilbab.Maklum istri saya termasuk orang yang taat beragama. Saya mempunyai fantasi seks melihat istri saya disetu...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.922 cerita

Perjumpaan semula

 
Terserah: 04/11/2010 Dikarang oleh: aqwasaqwda 0 Ulasan

Memang sudah menjadi lumrah manusia...kalau ada yg memberi pasti ada yg menerima...bermula dengan gurauan akhirnya menjadi kenyataan.Itulah yg terjadi pada 4 tahun yg lepas. Selepas sahaja tamat tingkatan lima,aku bersama-sama rina,imah dan syasha mengorak langkah ke menara gading di salah sebuah universiti di ibukota.Tak perlulah aku menyatakan n...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.922 cerita

3Some Pertama

 
Terserah: 04/11/2010 Dikarang oleh: crussing 0 Ulasan

Berhubung ini pengalaman pertama kami, maka agak grogi lah.. Terutama wf yg mulai manyun.. Ngobrol sbntar, lalu sy mulai menggoda wf yg sdg ddk nntn tv d pojok ranjang, dgn kissing n grepe2 dkt, wf agak ragu pertamany, akhrny nyaman juga. Aplg pas leher yg merupakn daerah sensitif doi..hehe.. Mulai larut kyny wf am godaan gw.. Si mr.Z hanya die...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.922 cerita

Asmara dalam Kereta

 
Terserah: 03/11/2010 Dikarang oleh: joran 0 Ulasan

Terpaksalah Roy tumpang kereta Khan, dia pun faham. Nurool ni memang lawa baru aja grade dan masih 6 bulan bekerja di sini. Berasal dari utara. Budaknya berkulit putih bertubuh langsing tinggi dan bila tersenyum amat manis sekali. Habis budak jantan kat sini nak tackle dia tapi sudah rezeki aku agaknya. Tapi part paling seksi buah dadanya yang ...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.922 cerita

Login untuk ahli

Jika anda ahli erotikcerita.com sila isikan e-mel dan kata laluan anda di bawah.
E-mel
Kata laluan
 
login
Selanjutnya
Terlupa kata laluan
Ahli baru

Ingat?

Maklumat kategori

Kategori ini biasanya mengandungi cerita tentang pasangan mengadakan seks dengan pasangan yang lain. Seks 'swinger' sebegini berlaku semakin biasa dan dipandang sebagai sesuatu yang menghairahkan untuk memperbaharui hubungan seks suami isteri dengan cara mengkongsikan kehidupan seks dengan orang yang tidak dikenali mereka. Hantarkan cerita erotik anda tentang mengadakan seks dengan pasangan yang lain dan dapatkan keahlian percuma!
Karangkan "pasangan" cerita anda

Yang paling popular

Kedai Seks

Link rakan

Ketahui juga

Laman web ini tertakluk dalam 18 U.S.C. Section 2257
Anda perlu berumur sekurang-kurang 18 tahun untuk menggunakan laman web ini
© 2003-2014 Erotikcerita.com "No.1 in Malaysia and Indonesia for erotic stories!"

TERIMAH KASIH DAN JUMPA LAGI !!! :-)