Pasangan Cerita-cerita erotik seksi

Cerita erotik seksi - Fantasi erotik Login Tulis cerita Arkib video Bantuan  

Kategori-kategori cerita

Anggota polis Antara keluarga Biasa Bilik sembang Buat kali pertama Dubur Hamil Homosektual
Kawasan terbuka Kecurangan Kelab seks Lesbian Orang ternama Pasangan Pengikatan Penipuan
Perbezaan umur Secara geng Secara kumpulan Seks aniayaan Transekstual X Files

Pasangan Cerita-cerita

Cerita-cerita dalam kategori ini Pasangan

Diagih dengan
Terbaru
Dengan bunyi
A-Z
Yang paling popular
Pilih muka surat
29
30
31
32
33
»

Lin promoter ais krim

 
Terserah: 07/09/2009 Dikarang oleh: are ziq 0 Ulasan

Aku berkenalan dengan Lin, awek promoter aiskrim di sebuah pasaraya gergasi di selatan. Kami berkenalan agak rapat selepas kami bertukar nombor telefon. Dia ni tak la lawa sangat, tapi bodynya yang montok tu buat aku geram. Especially bontot dia. Fuh.. tonggek siot. Dah la body lentik, bontot lebar lak tu. Memang aku geram dengan pompuan jenis cam ...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.001 cerita

Permohonan Seorang Teman dan Suaminya

 
Terserah: 31/08/2009 Dikarang oleh: manroeben 0 Ulasan

Aku punya teman SMU dulu. Hubungan kami sangat baik, karena kami sama-sama aktif di OSIS. Setelah lulus, ia melanjutkan pendidikan ke Australia, sedangkan aku, karena keadaan ekonomi yang pas-pasan, puas menamatkan pendidikan di salah satu perguruan tinggi swasta di Jawa Tengah. Setelah lulus, aku bekerja di Jakarta. Entah suatu kebetulan atau buk...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.001 cerita

Dari wayang bawak ke rumah

 
Terserah: 27/08/2009 Dikarang oleh: Jejaka Idaman 0 Ulasan

Petang tu aku pegi tengak wayang kat panggung...dari situ dah mula bibit romentik antara aku dan Lia...hubungan kami sudah terjalin selama kira kira setahun setengah... Masa dalam panggung tu tak banyak "aksi" yang kami mainkan.coz ceritanya kira banyak unsur0unsur yang meghairahkan la jugak...selepas tengok wayang aku dan Lia pulang ke rumah k...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.001 cerita

Rosmah

 
Terserah: 24/08/2009 Dikarang oleh: burung_antoo 0 Ulasan

Peristiwa ini berlaku sekitar di sebuah perkampungan tepi sungai di Negeri Pahang. Samada kisah ini benar atau rekaan semata-mata terpulang kepada anda para pembaca untuk menilainya. Saya sebagai penulis cuma melakarkan kisah yang sering berlaku dalam masyarakat sejak dahulu hingga ke hari ini. Rosmah bte Idris (bukan nama sebenar) adalah seorang ...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.001 cerita

Pelukan Hangat Si Pemungut Sampah

 
Terserah: 23/08/2009 Dikarang oleh: zahidf5 0 Ulasan

Nama aku Rahman. Ini cerita kelapan aku dalam halaman web sumbercerita.com. Sepintas lalu, aku pernah menulis 7 cerita iaitu "Tiga Wanita Mangsa Intai", "Merogol Murid Montokku", "Mendapat Dua Dara Montok Dalam Sehari", "Seks Dengan Pensyarah Universiti", "Antara Cinta Dan Seks", "Dilancap Oleh Tukang Urut" dan "Yati, Si Pemungut Sampah". Sepan...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.001 cerita

Bos Aku Yang Gelap

 
Terserah: 19/08/2009 Dikarang oleh: peik 0 Ulasan

Cite gini...aku ni soang anak perantau....belajar boleh dikatakan tinggi jugak le...nama aku?..nama aku eeskkk tak payah le aku kasi tau ..tapi panggil aku mal sudah lah..heheheh...cite bermula begini jeng jeng...nih cerita benar jgn korang ingat tipu plak...k..selepas aku tamat pengajian aku di UTM skudai johor.....aku sibuk mencari kerja di kl.....

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.001 cerita

musnah

 
Terserah: 18/08/2009 Dikarang oleh: budaknakal73 0 Ulasan

Hidup ini tak ubah bagaikan putaran roda, suatu masa kita akan berada dikemuncak menikmati segala keindahan sambil menempa kejayaan demi kejayaan, namun akan sampai jua masa dan ketikanya kelak kita akan berada dibawah sekali yang sentiasa dihimpit dan ditekan oleh merekamereka yang pada saat dan ketika itu berada dibahagian yang lebih atas dari ki...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.001 cerita

Swinger with American guy

 
Terserah: 11/08/2009 Dikarang oleh: rexel 0 Ulasan

Nama saya Dikky, saya berumur 28 tahun, baru 3 (tiga) bulan bekerja di suatu perusahaan asing di Jakarta, atasan saya Mr. Richard Handerson, berasal dari Amerika, kira-kira berumur 40 tahun. Dalam waktu singkat Rich demikian teman-teman di kantor suka memanggilnya, telah sangat akrab dengan saya, karena kebetulan kami mempunyai hobi yang sama yaitu...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.001 cerita

Hujan

 
Terserah: 07/08/2009 Dikarang oleh: sempoi_prm 0 Ulasan

Aku ni pemalu sikit tapi orangnya mahu, jadi ada gak tengok orang buatkan, tapi aku takut nak buat walaupun keinginan tu kuat.lalu pada pagi tu,ada seorng awek ni..telah tegur aku..sebab dia rasa macam kawan dia di zaman sekolah,dari pekenalan itu,kami sering berjumpa n keluar bersama.Pada suatu hari,kami keluar berjalan-jalan di taman,tiba-tiba h...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.001 cerita

Yilly Menggodaku di Kereta dan akhirnya...

 
Terserah: 02/08/2009 Dikarang oleh: pantat85 0 Ulasan

Urusan kantor telah selesai dan hari itu juga aku harus kembali ke Jakarta karena ada janji dengan pacarku malam ini. Rasanya capek sekali terutama pikiranku. Aku segera ke Stasiun Bandung untuk memburu Kereta Api Argo Gede yang ke Jakarta. Tiket telah dipesankan relasiku di Bandung. Aku dapat tempat duduk di Kereta I bangku 8B. Setelah kutemuka...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.001 cerita

Sambungan

 
Terserah: 29/07/2009 Dikarang oleh: mat torpedo 0 Ulasan

Bila aku mula mencumbu mulut dan lidah Nora, dia pun memberi tindak balas dengan memelok leherku. Dia tidak lagi sedih. Aku menjadi berani dan mula memsukkan tanganku kedalam blouse dia dan terus ke buah dada. tangan nakal ku mula meraba buah dada dia yang mengkal dari luar coli. dengan mulut ku yang masih melumat mulut dan lidahnya, aku dapat rasa...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.001 cerita

Sahabat Istriku

 
Terserah: 18/07/2009 Dikarang oleh: Pemetik Bunga 0 Ulasan

Kisah ini terjadi beberapa bulan berselang saat kami sedang berada dikota B, kota kelahiran istriku, kebetulan kami mempunyai rumah disana dan saat itu liburan anak sekolah. Sudah 2 hari kami berada di kota, hampir seluruh sudut kota kami jelajahi dan anak anak juga sangat senang menikmati liburannya dengan mengunjungi berbagai lokasi wisata di ...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.001 cerita

Kekasihku di menara gading, Laila (2)

 
Terserah: 18/07/2009 Dikarang oleh: mata_sepet 0 Ulasan

Hopefully semua pembaca sihat. Ingat cerita aku sebelum neh? Kali neh aku nak sambung bagaimana akhirnya aku berjaya menggoda kekasihku ini. Ceritanya begini. Dalam kesibukan aku berorganisasi mengendalikan pelbagai aktiviti, akhirnya timbul perasaan bosan dalam aktiviti harian aku. Orang hanya berjumpa ngan aku bila mereka memerlukan bantuan. Mu...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.001 cerita

Hadiah hari lahir untukku

 
Terserah: 15/07/2009 Dikarang oleh: Pena Menari 0 Ulasan

Jam menunjukkan pukul 6 petang.Hari ini hari jadiku. Tapi aku masih terperok kat ofis ini dengan kerja yang melambak lambak. Aku tak sabar nak balik kerumah kerana suamiku berjanji hari ini dia ada suprise untukku. Dikepalaku bermain dengan aksi-aksi yang akan berlaku pada malam nanti. Dalam usia 30an ini, keinginan seksku memang tinggi, sehinggaka...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.001 cerita

Sedap hingga menjilat jari

 
Terserah: 14/07/2009 Dikarang oleh: me7710 0 Ulasan

Berniaga di pasar malam bukan menjadi minat aku. Tetapi oleh kerana itu sahaja peluang yang aku ada bersama suami ku maka penat pun tak apalah. Berniaga beberapa bulan rasa seronok tu datang juga kepada aku. Apalah lagi apabila melihat untung yang mendatang. Nasib menjual di pasar malam ni bukan menentu tapi itulah sumber rezeki kami berdua. Ak...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.001 cerita

Pendatang Baru di Pulau Mentawai

 
Terserah: 08/07/2009 Dikarang oleh: dewilianawati00 0 Ulasan

Kenaikan karier merupakan suatu anugerah yang amat tinggi bagi seseorang pekerja keras seperti Haryadi.Sebab selama ini ia sudah berusaha sekuat tenaga mencurahkan segala daya upaya untuk menambah prestasi kerjanya.Haryadi adalah seorang manager operasional sebuah perusahaan perkebunan terkemuka di negeri ini.Di usianya yang masih muda 30 tahun ia ...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.001 cerita

Login untuk ahli

Jika anda ahli erotikcerita.com sila isikan e-mel dan kata laluan anda di bawah.
E-mel
Kata laluan
 
login
Selanjutnya
Terlupa kata laluan
Ahli baru

Ingat?

Maklumat kategori

Kategori ini biasanya mengandungi cerita tentang pasangan mengadakan seks dengan pasangan yang lain. Seks 'swinger' sebegini berlaku semakin biasa dan dipandang sebagai sesuatu yang menghairahkan untuk memperbaharui hubungan seks suami isteri dengan cara mengkongsikan kehidupan seks dengan orang yang tidak dikenali mereka. Hantarkan cerita erotik anda tentang mengadakan seks dengan pasangan yang lain dan dapatkan keahlian percuma!
Karangkan "pasangan" cerita anda

Yang paling popular

Kedai Seks

Link rakan

Ketahui juga

Laman web ini tertakluk dalam 18 U.S.C. Section 2257
Anda perlu berumur sekurang-kurang 18 tahun untuk menggunakan laman web ini
© 2003-2014 Erotikcerita.com "No.1 in Malaysia and Indonesia for erotic stories!"

TERIMAH KASIH DAN JUMPA LAGI !!! :-)