Pasangan Cerita-cerita erotik seksi

Cerita erotik seksi - Fantasi erotik Login Tulis cerita Arkib video Bantuan  

Kategori-kategori cerita

Anggota polis Antara keluarga Biasa Bilik sembang Buat kali pertama Dubur Hamil Homosektual
Kawasan terbuka Kecurangan Kelab seks Lesbian Orang ternama Pasangan Pengikatan Penipuan
Perbezaan umur Secara geng Secara kumpulan Seks aniayaan Transekstual X Files

Pasangan Cerita-cerita

Cerita-cerita dalam kategori ini Pasangan

Diagih dengan
Terbaru
Dengan bunyi
A-Z
Yang paling popular
Pilih muka surat
29
30
31
32
33
»

Pak Itam dan isteriku

 
Terserah: 04/01/2010 Dikarang oleh: Itam manis 0 Ulasan

Hidupku dikategorikan sebagai senang, bahagia, punya isteri cantik, umurnya awal 30 an, tinggi 5.5 berkaki panjang dan memiliki sesusuk tubuh yang menggiurkan. Pendek kata tubuh isteriku adalah idaman setiap lelaki didunia ini, payu daranya menggiurkan, kulitnya berwarna tan cerah seperti J.Lo dan buttock nya lebih cantik dari J.Lo sendiri. Aku ...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.684 cerita

Diajak selingkuh lagi

 
Terserah: 31/12/2009 Dikarang oleh: liatiseng 0 Ulasan

Kisah ini adalah salah satu kisah kelam dalam hidupku, kutuliskan agar mendapat hikmah bagi para pembaca Aku menjalin hubungan dengan seorang wanita yg sudah berkeluarga, aku sendiripun tidak pernah menyangka ini akan terjadi. Pada awalnya aku hanya menganggapnya sebagai seorang kakak saja. Mungkin benar kata pepatah jawa "tresno jalaran soko...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.684 cerita

Proyek Majikan

 
Terserah: 29/12/2009 Dikarang oleh: jeritan 0 Ulasan

Namaku adalah Herman, sebagai seorang pebisnis muda aku sudah bisa dikatakan sukses. Aku bisa berkata begitu karena selain punya usaha yang mapan, rumah yang mewah, aku juga memiliki seorang istri yang cantik bernama Ivana. Tetapi ada satu hal yang membuatku tak bisa dikatakan sebagai laki-laki yang berhasil, bahwa aku sendiri sams sekali tak bisa ...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.684 cerita

Nafsu Istri

 
Terserah: 29/12/2009 Dikarang oleh: jeritan 0 Ulasan

Aku sempat ragu lalu kusodorkan kembali pada gadis itu. “ Jangan ragu pak! Cowoq cowoq pemijat kami dijamin professional! Pasti istri bapak akan puas” Ujarnya berusaha meyakinkanku. “ Loh puas? Maksudnya?” gumamku penuh ketidakmengertian. “ Belum pernah menyewa messureboy plus,kayak begini Pak?” sambung gadis itu dengan pandangan mata yang geni...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.684 cerita

Demi Persahabatan (tamat)

 
Terserah: 29/12/2009 Dikarang oleh: jeritan 0 Ulasan

Ia berlutut ia antara pahaku dan kembali mencium dan menjilati kontolku sehingga mencapai ketegangan puncak. ''Gimana Gus, kamu mau main lagi kan?'' tanyanya sambil memandang wajahku. ''Ya sayang, tapi kamu tidak capek?'' tanyaku kembali. ''Nggak Gus, demi kamu, aku mau lagi'' jawabnya. Anna berbaring di sofa panjang dan ketika aku akan me...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.684 cerita

Inne teman chatingku

 
Terserah: 24/12/2009 Dikarang oleh: jam malam 0 Ulasan

Pengalaman ini bermula dari chatting di mirc,ketika saya bertemu dengan seorang cewe di channel bandung.Awalnya ngobrol ngalor ngidul biasa aja,sampe akhirnya ketika saya ajak ngobrol yang "nyerempet2",dia merespon dengan asik juga.Namanya ine (bukan nama sesungguhnya,sejujurnya,saya juga ngga pernah tahu siapa nama aslinya),mahasiswi semester 6 di...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.684 cerita

Tukar Pasangan Di Vila

 
Terserah: 16/12/2009 Dikarang oleh: zyncro 0 Ulasan

Suatu hari pak Beni mengajak ke 2 balitanya berlibur kerumah neneknya diluar kota untuk beberapa hari. aku tidak diajak. Tahu bahwa abangnya tidak mengajak aku ikut berlibur, mas Budi senyum2 saja kepadaku, "Nes, ada kesempatan nih. Mas Beni pergi dengan anak2 dan kamu gak ikut. Kita juga liburan yuk", ajaknya. "Mau kemana mas", tanyaku. "Temenku, ...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.684 cerita

Biniku dan Bangla

 
Terserah: 14/12/2009 Dikarang oleh: erorsanin 0 Ulasan

Cerita ini berlaku pada tahun lepas kira-kira bulan Disember. Di kawasan tempat tinggal kami ramai terdapat mat-mat bangla. Mereka ini selalu aje lalu-lalang di depan rumah kami. Dalam ramai-ramai bangla tu adalah seorang berdua yang aku kenal. Namanya Ragesh. Badannya agak kurus dan tinggi. Biasanya mat-mat bangla ni pada setiap petang pergi ke...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.684 cerita

Dendam Ghairah (2)

 
Terserah: 14/12/2009 Dikarang oleh: gengkamceng 0 Ulasan

Dari bagian 1 Linangan airmata yang membasahi pipi Norlinda jelas mempamirkan petanda akan penangan durjana Kol Abu. Setelah hampir 10 minit kangkang Norlinda dinayai pelantak hayunan Kol Abu, barulah sedikit demi sedikit dia dapat menyesuaikan dirinya dengan pengalaman baru itu. Perlahan lahan kangkang Norlinda mula belajar menyambut kehad...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.684 cerita

Dendam Ghairah (1)

 
Terserah: 14/12/2009 Dikarang oleh: gengkamceng 0 Ulasan

Aris merasa sungguh seronok kerana jemputannya mengajak Mejar Syed Jamaludin keluar pada malam ini telah mendapat respon yang baik. Aris memang sudah lama berkawan dengan Syed, tetapi tidaklah rapat sangat kerana mereka dari jabatan yang berlainan. Sejak berhenti kerja, Aris ingin aktif berniaga dengan majikan di tempat kerja lamanya. Secara kebetu...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.684 cerita

Cerita Merry

 
Terserah: 04/12/2009 Dikarang oleh: n9sword 0 Ulasan

Kisah pribadinya yaitu cerita sex ngentot dengan suamiku sendiri, berikut pengalamanku akan ku ceritakan disini cerita sex ini bermula ketika akang pulang kerumah waktu itu!waktu da berlalu aku duduk di sebelah akang nemenin akang yang lagi baca cerita dewasa 17tahun keatas di blog ini. sambil akang baca akang juga nakal manin payu dara aku dari lu...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.684 cerita

Azizah Janda

 
Terserah: 04/12/2009 Dikarang oleh: Sesirat 0 Ulasan

salam semua...... cerita yang ingin ku sampaikan ini adalah cerita sebenar yang aku lalui berkasih dengan janda anak 3....Nama ku kamal dan Cerita bermula apabila aku tersalah hantar pesanan ringkas SMS kepada Azizah.....bermula dari itu aku berkenalan dengan azizah melalui telefon sahaja.....Azizah berasal dari ipoh dan aku berasal dari selango...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.684 cerita

Anak

 
Terserah: 26/11/2009 Dikarang oleh: sukasamasuka 0 Ulasan

Aku bekerja di sebuah syarikat swasta di petaling jaya. Umur 26 tahun. Sudah 3 tahun berumahtangga, hidup kami mewah..soal wang tidak menjadi perkiraan, tapi masih belum dikurniakan cahaya mata. Aku dan suami telah puas beriktiar cara tradisional sebelum kami membuat pemeriksaan doktor. Akhirnya suamiku disahkan tidak subur walaupun zakarnya berfun...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.684 cerita

Cinta Alam Maya

 
Terserah: 26/11/2009 Dikarang oleh: roy2502 0 Ulasan

Aku pun tak tahu macamana aku boleh terpikat dengan wanita ini. Semuanya bermula bila membuka e-mailku dan menerima salam perkenalan dari seseorang yang bernama Azurra. Hampir setiap minggu aku menerima e-mail darinya. Setelah dua bulan, hubungan cinta maya kami semakin hebat. Aku kemudiannya menerima dua keping gambar separuh bogel darinya. Azu...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.684 cerita

Mat dan Biah

 
Terserah: 22/11/2009 Dikarang oleh: peik 0 Ulasan

Mat tak peduli. Sudah lama dia bersabar dengan karenah jandanya. Lagak Biah semakin mengundang amarah. Geram betul Mat dengan Biah. Kalau bukan mengenangkan anaknya yang seorang itu, tentu sudah lama diajarnya Biah. Mahunya dihentamnya Biah cukup-cukup. Bukan setakat wang nafkah sahaja yang Mat bagi, tapi rumah diapun Biah kebas. Tapi Biah tak pern...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.684 cerita

Login untuk ahli

Jika anda ahli erotikcerita.com sila isikan e-mel dan kata laluan anda di bawah.
E-mel
Kata laluan
 
login
Selanjutnya
Terlupa kata laluan
Ahli baru

Ingat?

Maklumat kategori

Kategori ini biasanya mengandungi cerita tentang pasangan mengadakan seks dengan pasangan yang lain. Seks 'swinger' sebegini berlaku semakin biasa dan dipandang sebagai sesuatu yang menghairahkan untuk memperbaharui hubungan seks suami isteri dengan cara mengkongsikan kehidupan seks dengan orang yang tidak dikenali mereka. Hantarkan cerita erotik anda tentang mengadakan seks dengan pasangan yang lain dan dapatkan keahlian percuma!
Karangkan "pasangan" cerita anda

Yang paling popular

Kedai Seks

Link rakan

Ketahui juga

Laman web ini tertakluk dalam 18 U.S.C. Section 2257
Anda perlu berumur sekurang-kurang 18 tahun untuk menggunakan laman web ini
© 2003-2015 Erotikcerita.com "No.1 in Malaysia and Indonesia for erotic stories!"

TERIMAH KASIH DAN JUMPA LAGI !!! :-)