Pasangan Cerita-cerita erotik seksi

Cerita erotik seksi - Fantasi erotik Login Tulis cerita Arkib video Bantuan  

Kategori-kategori cerita

Anggota polis Antara keluarga Biasa Bilik sembang Buat kali pertama Dubur Hamil Homosektual
Kawasan terbuka Kecurangan Kelab seks Lesbian Orang ternama Pasangan Pengikatan Penipuan
Perbezaan umur Secara geng Secara kumpulan Seks aniayaan Transekstual X Files

Pasangan Cerita-cerita

Cerita-cerita dalam kategori ini Pasangan

Diagih dengan
Terbaru
Dengan bunyi
A-Z
Yang paling popular
Pilih muka surat
41
42
43
44
45
»

Janda

 
Terserah: 08/10/2008 Dikarang oleh: junaedijasep 0 Ulasan

Umur gue 24 ini kisah gue maen sama janda yg umur nya 10 thun lebih tue dri gue begini cerita nya waktu itu gue tinggal di dekat pabrik yg terbesar di daerah banten di situ gue di kenalin sama tetangga gue nma nya mpuk loh mau nggak knalan sma cwek tpi dia janda nm nya siti trus gue di kenalin sama mpuk ini dia org nya yg nm nya siti itu jun .ngga...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 29.259 cerita

Nikmatnya Tubuh Sinta Kawan Istriku

 
Terserah: 06/10/2008 Dikarang oleh: lakamisut 0 Ulasan

Perkenalkan Nama Bram (nama samaran)Usiaku 29th, ini adalah kisah nyata yang ku alami setahun yang lalu. Aku sudah menikah dengan seorang gadis bernama Dewi (nama samaran). usia pernikahanku baru berjalan tiga bulan. Aku nekerja di perusahaan ternama di kota tempat tinggalku. Kebiasaan kami setiap hari minggu selalu berkunjung ke rumah sahabat i...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 29.259 cerita

Budak Brunei

 
Terserah: 05/10/2008 Dikarang oleh: samihah 0 Ulasan

Kisah ini berlaku ketika aku menuntut di United Kingdom. Pada awal peringkat aku disini, semangat aku berkobar kobar utk belajar. Al maklum la, baru baru sampai.Selepas 2 atau 3 hari, nafsu aku mula memuncak muncak. Batang aku asyik meronta ronta. Aper taknya hari hari menyaksikan gelagat mat saleh melakukan maksiat didepan mata aku. Oleh kerana ta...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 29.259 cerita

Rosmah (6) (Lagi bang)

 
Terserah: 04/10/2008 Dikarang oleh: matt69 0 Ulasan

Cikgu Ramli terasa lapar lalu bangun menuju dapur. Hendak keluar membeli makanan terasa malas. Rugi rasanya masa yang ada. Hidangan yang lebih enak di bilik perlu dinikmati sepenuhnya. Cukuplah dengan mee segera yang sentiasa ada didapur orang bujang. Semasa menyediakan menu tetapnya Cikgu Ramli tersenyum sendirian kerana apa yang dihajatnya s...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 29.259 cerita

Liza sexer yg kuat mantap

 
Terserah: 02/10/2008 Dikarang oleh: razis 0 Ulasan

Umur aku 16..{thun lpas..} aku ni nk ktakan gila seks ad gak..tp x bpe sgt la.. klo aku jln mne2 je msti aku tngok bontot downg tu(pompuan jek)stim btang aku... time kt klas,aku sllu cite blue kt mmber aku..mmber aku 2 sume same cm aku..tibe2 bru nk cite cikgu da msuk..diiringi skali ngan bdak yg aku x knal..cntik orgnye..putih,gebu,dan teteknya yg...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 29.259 cerita

Ina janda

 
Terserah: 01/10/2008 Dikarang oleh: parangman 0 Ulasan

Satu hari aku dan kawan aku, Sam nama dia, pergi jalan-jalan kat bandar. Sam jumpa kawan dia Ina namanya, so aku dan Sam bawa dia gi jalan-jalan, tapi butuh aku dah tak tahan tengok tetek dia, aku pun apalagi cuba lah ajas. Nasib aku lebih baik dari Sam. Tanpa buang masa aku ajak Ina gi umah kawan aku. Aku minta izin dulu kat kawan aku, nak pinjam ...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 29.259 cerita

Lembah keramat yg cukup keramat

 
Terserah: 27/09/2008 Dikarang oleh: zulteh 0 Ulasan

Semasa cuti semester kali ini aku bercadang tidak pulang kerumah kerana homework byk sgt.. ramai rakan yg mengambil keputusan utk siapkan kerja yg diberikan pensyarah kerna lepas cuti byk peperiksaan mendatang.. satu ari sofea, telephone suruh datang ke rumahnya di lembah keramat kerna nak pinjam nota.. hampir nak sampai umahnya hujan turu...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 29.259 cerita

Kisah Nyataku

 
Terserah: 24/09/2008 Dikarang oleh: ikids 0 Ulasan

Kisahku ini adalah kisah nyata, namun nama-nama dan tempatnya sengaja aku ganti untuk menjaga kerahasiaan saja. Aku adalah seorang wanita setengah baya yang kini berusia 35 tahun. Singkatan namaku SK, tapi teman-temanku sering memanggilku Susi saja. Aku dilahirkan di Solo, kota yang katanya banyak mempunyai wanita-wanita ayu. Teman-temanku ...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 29.259 cerita

Zurina

 
Terserah: 23/09/2008 Dikarang oleh: ikids 0 Ulasan

Zurina kena batunya, dia nekad habis-habisan * Zurina gagal dalam peperiksaan tahun ketiga dan terpaksa berhenti belajar di UKM - entahlah mungkin kerana perbuatanku, atau mungkin memang jalan yang di pilihnya sendiri. Setahun selepas peristiwa di rumah kakak…aku bertemu semula dengan Zurina yang bekerja dengan company Mat Saleh. Bacala...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 29.259 cerita

Kali pertama dengan si dia

 
Terserah: 21/09/2008 Dikarang oleh: yanz_cry 0 Ulasan

Jan ialah salah seorang dari kawan pada Lisa. Pada mulanya lepas Lisa pergi aku tinggal sendirian. Mulala jd mcm jadi tak tentu arah sebab biasa sudah terbiasa dengan kehadiran Lisa dalam hidup aku. Aku mula rapat dengan Jan sejak lepas Lisa tak de. Mula2 tu saja ngayat tup2 mane tahu tibe2 sangkut plak dia dengan aku.. aku biasa ar tak nak kal...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 29.259 cerita

Menjamah Aisyah

 
Terserah: 19/09/2008 Dikarang oleh: mikai 0 Ulasan

Aisyah Pecah dara Hasil Nukilan "Jones" Pak Kadir menatap semahu hati pada sekujur tubuh Aisyah. Daging muda itu cukup menyentap ketegangan batangnya. Apa yang dilihatnya jelas menjanjikan kepuasan nafsu yang tiada tolok bandingnya. Di dalam penatapan tersebut, jelas sekali tumpuan utama Pak Kadir adalah pada bahagian pantat Aisyah. Bergulung b...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 29.259 cerita

Bestnye syg..

 
Terserah: 18/09/2008 Dikarang oleh: ketumbar 0 Ulasan

Pd 18hb jun 2004 adalah hari yg paling best buat aku.. pd hari tu aku ada date ngan bf buat kedua kali.. mcm biasa la seperti pasangan lain.. kuar jalan2, gi makan2.. penat je kiterorg gi la rehat kat tepi sebuah taman.. aku pandang dia mcm tak caye.. muke dia cute.. tak tahan seh.. aku pun gatal mengapai tangan dia lalu menyuruh dia ramas buah ...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 29.259 cerita

ML di kelas

 
Terserah: 15/09/2008 Dikarang oleh: sagara.la 0 Ulasan

Nih cerita sekitar 4 bulan setelah ML pertama gw ma kakak kelas (baca cerita : Petting yg ga penting) dimana qta lg disibukin ma persiapan mo ujian semesteran … tiap guru ngasih jadwal tambahan mata pelajaran sampe sore dg sdikit bumbu ancaman klo ga ikut bakalan dpt nilai jelek. Tp tanpa hal itu mgkn cerita gw ini ga kan ada … kisah rahasia gw dg ...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 29.259 cerita

Angella

 
Terserah: 13/09/2008 Dikarang oleh: aliabu135 0 Ulasan

Suatu hari aku ke rumah temanku utk berangkat ke kantor bersama. Ketika itu aku melihat Angela sedang sarapan di ruang makan sendirian. "Hi.." sapaku. "Ko Adi sedang mandi, mungkin sebentar lagi selesai." Katanya. Kemudian dia bangkit dan merapikan piring dan sendoknya dan langsung pamit untuk pergi ke kampus. Ketika Angella berdiri, aku b...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 29.259 cerita

Selingkuh Yana

 
Terserah: 11/09/2008 Dikarang oleh: z3kalitriplez 0 Ulasan

Dalam benakku sekilas terlintas bahwa ini adalah saatnya untuk memulai mencoba memainkan ulang 'rekaman' tersebut. "Yana...., mas mau ngentot Yana lagi tapi Yana harus membayangkan bahwa mas Hendry ini adalah mas Dedi..", kataku. Yana menggelengkan kepalanya sambil berkata "mas nanti tersinggung dan merasa cemburu kalau Yana membayangkan ma...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 29.259 cerita

Sandal Jepit Isteriku

 
Terserah: 10/09/2008 Dikarang oleh: triwan2007 0 Ulasan

Selera makanku mendadak punah. Hanya ada rasa kesal dan jengkel yang memenuhi kepala ini. Duh, betapa tidak gemas, dalam keadaan lapar memuncak seperti ini, makanan yang tersedia tak ada yang memuaskan lidah. Sayur sop rasanya manis bak kolak pisang, sedang perkedelnya asin tak ketulungan. "Ummi... Ummi, kapan kamu dapat memasak dengan benar? Se...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 29.259 cerita

Login untuk ahli

Jika anda ahli erotikcerita.com sila isikan e-mel dan kata laluan anda di bawah.
E-mel
Kata laluan
 
login
Selanjutnya
Terlupa kata laluan
Ahli baru

Ingat?

Maklumat kategori

Kategori ini biasanya mengandungi cerita tentang pasangan mengadakan seks dengan pasangan yang lain. Seks 'swinger' sebegini berlaku semakin biasa dan dipandang sebagai sesuatu yang menghairahkan untuk memperbaharui hubungan seks suami isteri dengan cara mengkongsikan kehidupan seks dengan orang yang tidak dikenali mereka. Hantarkan cerita erotik anda tentang mengadakan seks dengan pasangan yang lain dan dapatkan keahlian percuma!
Karangkan "pasangan" cerita anda

Yang paling popular

Kedai Seks

Link rakan

Ketahui juga

Laman web ini tertakluk dalam 18 U.S.C. Section 2257
Anda perlu berumur sekurang-kurang 18 tahun untuk menggunakan laman web ini
© 2003-2015 Erotikcerita.com "No.1 in Malaysia and Indonesia for erotic stories!"

TERIMAH KASIH DAN JUMPA LAGI !!! :-)