Pasangan Cerita-cerita erotik seksi

Cerita erotik seksi - Fantasi erotik Login Tulis cerita Arkib video Bantuan  

Kategori-kategori cerita

Anggota polis Antara keluarga Biasa Bilik sembang Buat kali pertama Dubur Hamil Homosektual
Kawasan terbuka Kecurangan Kelab seks Lesbian Orang ternama Pasangan Pengikatan Penipuan
Perbezaan umur Secara geng Secara kumpulan Seks aniayaan Transekstual X Files

Pasangan Cerita-cerita

Cerita-cerita dalam kategori ini Pasangan

Diagih dengan
Terbaru
Dengan bunyi
A-Z
Yang paling popular
Pilih muka surat
41
42
43
44
45
»

Ayuku

 
Terserah: 13/12/2008 Dikarang oleh: kuisboyz 0 Ulasan

Aku anak tunggal dalam sebuah keluarga yang sederhana. Ayahku seorang kontraktor manakala ibuku seorang akauntan di sebuah syarikat terkemuka di KL. Namun ibuku berhenti kerja setelah aku dilahirkan demi memberi sepenuh perhatian dalam mendidik aku. Memang aku mendapat perhatian dan kasih sayang sepenuhnya dari kedua-dua orang tuaku. Aku di...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 29.699 cerita

Tukar Pasangan

 
Terserah: 13/12/2008 Dikarang oleh: BKC2807 0 Ulasan

Nama saya Dikky, saya berumur 28 tahun, baru 3 (tiga) bulan bekerja di suatu perusahaan asing di Jakarta, atasan saya Mr. Richard Handerson, berasal dari Amerika, kira-kira berumur 40 tahun. Dalam waktu singkat Rich demikian teman-teman di kantor suka memanggilnya, telah sangat akrab dengan saya, karena kebetulan kami mempunyai hobi yang sama yaitu...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 29.699 cerita

Kekasihku

 
Terserah: 11/12/2008 Dikarang oleh: kantoi1968 0 Ulasan

Saya adalah seorang pelajar di Universiti di Malaysia dalam bidang engineering dan seperti insan lain saya juga tidak terlepas dari pengalaman hitam dan manis saya sendiri. Saya mempunyai seorang teman wanita yang sudah lama saya kenali yaitu sejak di bangku sekolah. Malangnya teman wanita saya tidak berjaya ke menara gading dan bekerja sebagai cle...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 29.699 cerita

Aku dan Ida

 
Terserah: 01/12/2008 Dikarang oleh: setanhensem1 0 Ulasan

Namaku Din. Aku ni boleh dikatakan hensem la.aku ada sorang awek namanya ida.kami dah lama kenal sejak dia tingkatan 4 lagi.kami tidak pernah melakukannya walaupun sekali.dosa la katakan.kalau yg ringan2 tu biasalah.. .hubungan kami berjalan dalam keadaan baik. satu mlm aku membawa ida kerumah aku untuk.pada mulanya dia menolak atas alasan takut.t...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 29.699 cerita

Cina Buta

 
Terserah: 29/11/2008 Dikarang oleh: 760805015675 1 Ulasan

Yasmin dan Ani merupakan rakan sekerja yang rapat. Mereka sering keluar bersama sepanjang masa makan. Ani yang berumur hampir mencecah 40 begitu senang bergaul dengan Yasmin yang sudah dianggapnya seperti adik. Ani merupakan seorang ketua di bahagian akaun dan Yasmin pula adalah merupakan pegawai bawahan Ani di sebuah syarikat kewangan terkenal di...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 29.699 cerita

Awek Kilang

 
Terserah: 29/11/2008 Dikarang oleh: zahidf5 0 Ulasan

Ini kisah benar yang terjadi lebih kurang 4 tahun dulu semasa aku bekerja di sebuah kilang electronic di bkt.tengah ,Pulau Pinang. Aku bekerja disitu sebagai seorang juruteknik... masa tu aku baru bekerja... aku jatuh hati pada seorang gadis yang bernama sue... sue ni memang cantik,iras-iras sofea-jane... body dia... fulamak!!buah dada yang ...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 29.699 cerita

Kakak angkat yang terangkat

 
Terserah: 26/11/2008 Dikarang oleh: cayang77 0 Ulasan

Apa yang aku nak citer kat korang nie memang sesuatu kisah benar... Aku nie keje kat satu opis kat KL nie... boleh dikatakan besar jugak la kompeni aku nie... kat opis aku nie ada la sorang akak nie... dia nie dah berumahtangga dan dah ada anak tapi tetek ngan cipap serta bontot dia still power lagi.. Satu hari dia mintak tolong aku repair komputer...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 29.699 cerita

Fatyn Tudung dan Kawan-kawan

 
Terserah: 24/11/2008 Dikarang oleh: mallyaakub 0 Ulasan

Malam tu Nazirah cuma pakai tudung, tapi sangkut kat bahu dengan dengan bra kaler krim. Panties lak kaler krim jugak. Lain dia tak pakai lagi. Amy lak cuma pakai tudung ikat kat belakang, bra tak pakai dengan panties kaler hitam. Geram gak aku tengok kawan-kawan Fatyn ni. Lebih-lebih bila tengok Nazirah. Sebab selalu tak dapat tengok apa pun, Nazir...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 29.699 cerita

Orgasme Ira

 
Terserah: 24/11/2008 Dikarang oleh: z3kalitriplez 0 Ulasan

lama baru dapat orgasme lagi atau sama sekali tidak pernah lagi. Kebosanan, tertekan perasaan, cara dan suasana yang monoton, faktor-faktor interpersonal seperti komunikasi yang tidak efektif, tidak percaya kepada pasangannya dapat menimbulkan ' Secondary orgasmic dysfunction ' ini. " mas Hendry hari ini Yana happy banget, ..... unforgetable...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 29.699 cerita

Kisah yang tak disangka

 
Terserah: 23/11/2008 Dikarang oleh: kariayam 0 Ulasan

Hmmm...aku nih jarg kuar ngan ppuan sebenarnya..tapi aku ader gak la koleksi awek yang best2.. plg aku ingat aku dpat awek yang tetek besar..aku knal dyer dlam internet.ktorg kawan dlam 2 thun..lme beb..then 1 hari tuh dyer kte nk kapel tp aku ckap klu nk kape kne buat phonne sex.dyer kte ok.tp aku xrase best pn buat cmtu so aku ajak dyer kuar esk...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 29.699 cerita

Pembokatku, kekasihku

 
Terserah: 21/11/2008 Dikarang oleh: Dwi Yus 0 Ulasan

Berawal kenalan di kantor lamaku yang menyatu dengan rumah bosku, seorang pembokat baru dari kampung di daerah Pemalang, Jawa Tengah, membalas datar sapaanku. Evi namanya, logatnya yang medok, membuat tensi hormonalku kian naik. Wajahnya biasa saja tapi manis, mungil, ABG menginjak 19 tahun, dibalut kulit sawo matangnya, mata indahnya dengan lirika...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 29.699 cerita

Isteri anak dua dan teman

 
Terserah: 09/11/2008 Dikarang oleh: rojak5159 0 Ulasan

Ini adalah kisah benar aku dengan Mat yang aku kenal dalam internet. Okay, biar I ceritakan sedikit tentang diri I dulu. I dah berumur 33 tahun, dah kawin dengan 2 orang anak, yang sulung berumur 6 tahun dan yang kedua berumur 3 tahun, Hubby I dah berumur 45 tahun. I dengan hubby I ni adalah Pensyarah kat salah sebuah IPT Awam (Tak payah tahul...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 29.699 cerita

Masa Kerja

 
Terserah: 04/11/2008 Dikarang oleh: sonny ericson 0 Ulasan

Aku ni masa sekolah dulu takdelah gila seks sangat macam member-member aku dulu. Ada yang bawak CD bluelah, majalah playboy dan memacam lagilah. Aku pernah sekali dua jek tengok itupun setakat majalah jek. Tapi sekarang aku nak citer masa aku kerja dekat sebuat pulau (resort di JR). Masa mula-mula datang interview ada 3 orang girl ni saing dengan a...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 29.699 cerita

Lubang Tanduk (2)

 
Terserah: 02/11/2008 Dikarang oleh: krull 0 Ulasan

Aku hanya mampu senyum bila bertentang mata ngan ina. Itu aja yang mampu aku lakukan. Bila petang mula menjelang aku memberi isyarat pada ina agar dapat bertemu buat seketika. Malam tu aku berjumpa ina ditempat biasa. Sampai jer ina aku kiss dia. Macam sebulan tak berjumpa.Ina tak mendiamkan diri, diapun membalas kuluman lidah aku. Tangan aku teru...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 29.699 cerita

Kegersangan

 
Terserah: 28/10/2008 Dikarang oleh: iyzat 0 Ulasan

Si zainab dengan lahapnya mengulum timun yang ada di atas meja di rumahnya sambil membayangkan yang timun tersebut adalah kepunyaan si benggali yang selalu menganggunya selama ini. Sudah seminggu zainab tidak merasa batang, jadi fikirannya meluap-luap untuk mendapatkan batang pada hari ini apabila secara sengaja bebggali yabg mengganggunya mengelu...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 29.699 cerita

Kenikmatan seks

 
Terserah: 17/10/2008 Dikarang oleh: rumina abdullah 0 Ulasan

Aku berkenalan ngan suami ku ketika aku baru pertama kali mendapt kerja di Kuala Lumpur. Perkenalan kami hanya sekadar teman biasa. Dia tidak penh menyentuh aku, sekali pun sekadar memegang tangan ku. mungkin kerana rasa hormat dia pada aku yang berasal dari kampung. Apatah lagi lebih dari itu. Hamppir 8 bulan kami kenal, baru dia berani memegang t...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 29.699 cerita

Login untuk ahli

Jika anda ahli erotikcerita.com sila isikan e-mel dan kata laluan anda di bawah.
E-mel
Kata laluan
 
login
Selanjutnya
Terlupa kata laluan
Ahli baru

Ingat?

Maklumat kategori

Kategori ini biasanya mengandungi cerita tentang pasangan mengadakan seks dengan pasangan yang lain. Seks 'swinger' sebegini berlaku semakin biasa dan dipandang sebagai sesuatu yang menghairahkan untuk memperbaharui hubungan seks suami isteri dengan cara mengkongsikan kehidupan seks dengan orang yang tidak dikenali mereka. Hantarkan cerita erotik anda tentang mengadakan seks dengan pasangan yang lain dan dapatkan keahlian percuma!
Karangkan "pasangan" cerita anda

Yang paling popular

Kedai Seks

Link rakan

Ketahui juga

Laman web ini tertakluk dalam 18 U.S.C. Section 2257
Anda perlu berumur sekurang-kurang 18 tahun untuk menggunakan laman web ini
© 2003-2016 Erotikcerita.com "No.1 in Malaysia and Indonesia for erotic stories!"

TERIMAH KASIH DAN JUMPA LAGI !!! :-)