Pasangan Cerita-cerita erotik seksi

Cerita erotik seksi - Fantasi erotik Login Tulis cerita Arkib video Bantuan  

Kategori-kategori cerita

Anggota polis Antara keluarga Biasa Bilik sembang Buat kali pertama Dubur Hamil Homosektual
Kawasan terbuka Kecurangan Kelab seks Lesbian Orang ternama Pasangan Pengikatan Penipuan
Perbezaan umur Secara geng Secara kumpulan Seks aniayaan Transekstual X Files

Pasangan Cerita-cerita

Cerita-cerita dalam kategori ini Pasangan

Diagih dengan
Terbaru
Dengan bunyi
A-Z
Yang paling popular
Pilih muka surat
42
43
44
45
46
»

Utang Uang, Dibayar Istri

 
Terserah: 16/05/2008 Dikarang oleh: cip kadal 0 Ulasan

Aku sebenarnya tidak tega menagih utang pada kawanku yang satu ini. Namun, karena keadaanku juga sangat mendesak, aku memberanikan diri dengan harapan temanku bisa membayar; minimal separuhnya dulu. Sayang sekali, Darta, kawanku yang baru menikah enam bulan yang lalu ini, tak bisa membayar barang sedikit pun. Memang aku mengerti keadaannya. Ia meni...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.166 cerita

Pengalaman

 
Terserah: 15/05/2008 Dikarang oleh: desijanto 0 Ulasan

Kisah yang aku tulis ini adalah kisah nyata yang aku alami sendiri dan terjadi dalam kehidupanku. Awalnya aku hanya iseng menulis hal seperti ini tapi setelah aku pikir-pikir toh tidak ada salahnya dan tidak ada orang lain yang tahu tentang siapa aku sebenarnya jadi aku memberanikan diri untuk menulis sedikit kisah hidup yang aku alami di ...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.166 cerita

Tetanggaku yang menggoda

 
Terserah: 14/05/2008 Dikarang oleh: popaya 0 Ulasan

Ini adalah cerita pengalamanku yang sedang kualami sekarang. Dan aku mengetiknya di sela-sela istirahat sehabis melakukan seks. Aku seorang pengusaha muda dan mahasiswa jurusan ekonomi. Aku tinggal di sebuah kompleks bank pemerintah yang kini bank tersebut sudah dimerger. Aku sudah mempunyai pacar yang kebetulan tetanggaku di kompleks tersebut. Ora...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.166 cerita

Isteri dengan kawanku oleh swinghusband (2)

 
Terserah: 13/05/2008 Dikarang oleh: swinghusband 0 Ulasan

Aku sangkakan rakaman sudah habis tapi masih lagi ada sambunganya mungkin setelah mereka berdua berehat dalam beberapa jam lalu isteriku pun mula merekod kembali. Aksi bermula dengan E masih meniarap keletihan dan Am sedang mencium belakang tengkuknya. Susulannya Am terus ke bahagian punggung E yang montok itu. Dia mengusap sambil menjilat bahagia...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.166 cerita

Isteri dengan kawanku oleh swinghusband (1)

 
Terserah: 12/05/2008 Dikarang oleh: swinghusband 0 Ulasan

Aku pun tak tahu bagaimana ia bermula agaknya dari pengaruh internet. Apabila di internet aku suka membaca cerita fantasi seks. Aku sudah berumahtangga mempunyai dua anak isteriku bekerja dikilang, aku juga bekerja kilang tapi lain kilang. Aku bertuah mempunyai isteri yg cantik kulitnya putih , walaupun bertudung dia masih dapat menarik perhatian l...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.166 cerita

Gadisku

 
Terserah: 08/05/2008 Dikarang oleh: yusry_sp 0 Ulasan

Akhirnya, aku tiba juga diKuala Lumpur. Aku tiba diKuala Lumpur untuk menyambung pengajianku. Aku datang dengan keretapi walaupun sebenarnya lebih cepat tiba dengan menaiki kereta tetapi aku ingin menikmati kecantikan dipanjang perjalanan. Selepas turun dari keretapi, aku mencari teksi untuk menuju kerumah sewaku yang sudah aku tempah seminggu yang...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.166 cerita

Imajinasi Istriku

 
Terserah: 03/05/2008 Dikarang oleh: payung 0 Ulasan

Aku dan istriku, sebut saja Ris sudah menikah kira-kira 4 tahun. Istriku saat ini berprofesi sebagai ibu rumah tangga, meskipun sempat kuliah di sebuah perguruan tinggi negeri. Sedikit gambaran fisik tentang istriku, Ris berkulit putih, berambut ikal sepunggung, dengan payudara yang cukup besar (36 ?), tinggi/berat sekitar 155/50, kecil namun sin...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.166 cerita

Permulaan sebuah carita yg panjang

 
Terserah: 01/05/2008 Dikarang oleh: anna_love2512 0 Ulasan

Hye sumer… Sbg memenuhi syarat kemasukan group ni, aku nk berkongsi cerita sebenar pengalaman seks pertama aku...tanggal 4 september 200* aku ng bf aku main ringan2 wat pertama kali..bermula drpd gurauan akhirnya membawa kpd reality..asalnye die ckp mintak aku belikan face mask tuk die g keje (masa tu jerebu)…aku ckp beli la sendiri..lgpon ofis ...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.166 cerita

Isteri

 
Terserah: 01/05/2008 Dikarang oleh: tarzanmalaya 0 Ulasan

Aku dan isteri tinggal disebuah bandar.Kami mempunyai seorang anak dan dia tinggal disebuah asrama.Aku sentiasa keluar negeri.Jadi isteri aku berseorangan dirumah selepas dia kembali dari kerja. Pada suatu hari aku bertanya sesuatu kepada isteri aku,”Sayang,apa U akan buat jika seseorang ingin melakukan seks dengan U?Isteri aku terkejut dengan p...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.166 cerita

Pelajar kolej

 
Terserah: 17/04/2008 Dikarang oleh: panglima 0 Ulasan

Masa tu cuti semester break ditempat aku mengaji. Budak 2 kampus berduyun 2 balik ke kampung halaman masing 2. Aku dan dua tiga member kamcing nak lepak kat kat sini dulu (Lembah Pantai), lengang sikit suasana, tak seharu biru biasanya. Aku, Kamal dan Munir memang suka bersadai jual muka kat One Utama, yakni sebuah shopping complex yang terserg...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.166 cerita

Meta cinta

 
Terserah: 16/04/2008 Dikarang oleh: dian malindo 0 Ulasan

Namaku Meta dalam diriku mengalir darah Kawanua dan Madura, tinggi 160 sentimeter, berat 56 kilogram, lingkar pinggang 65 sentime [17tahun2.com] ter yang istimewa dariku adalah kulitku yang mulato (kata Mas Pujo), namun yang paling istimewa bagi setiap cowok adalah bentuk pwykdnzayudaraku. Meskipun aku sudah pernah menyusui dua kali tapi bentuk pay...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.166 cerita

Lynn

 
Terserah: 16/04/2008 Dikarang oleh: junaida 0 Ulasan

Lynn merupakan seorang gadis yang cantik. Berkulit hitam manis dengan susuk tubuh yang mengiurkan hati setiap lelaki. Buah dadanya yang momtok dan punggungnya yang lentik sering menimbulkan rasa ghairah setiap orang. Keghairahan aku terhadap dirinya telah menimbulkan satu idea. Aku telah menculiknya semasa dia mahu pulang dari tempat kerja. Sete...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.166 cerita

Kekasih

 
Terserah: 15/04/2008 Dikarang oleh: ellyza 0 Ulasan

pada 31 ogos ku mngenali seorang jejaka.Permulaan sebagai kawan biasa akhir nya sebagai teman istimewa.Sejak mnjadi teman istimewa aku dan dia sering berjumper meluah kan rindu masing-masing. Pada suatu hari tercipta lah satu peristiwa.Dia telah membawa ku pulang kerumah nya setelah ketiadaan kawan-kawan nya.Aku di suruh masuk kedalam rumah,kemudi...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.166 cerita

Kak Rina

 
Terserah: 14/04/2008 Dikarang oleh: koyie 0 Ulasan

Kenangan bersama ustazah Salwa menjadikan aku begitu serik untuk bertandang ke rumah Saridah lagi terutama bila teringatkan buritnya yang berdarah terus mematikan selera seks ku terhadap pompuan. Aku memberitahu auntieku agar memberitahu Saridah yang aku tidak lagi datang ke rumahnya kerana kejadian bersama Salwa benar-benar menakutkan aku, malah k...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.166 cerita

Batang Kesayanganku

 
Terserah: 08/04/2008 Dikarang oleh: iqwan 0 Ulasan

Namaku ku An. sebelum aku bercerita lebih panjang, aku nak describe ttg diri aku sikit. masa kat sekolah aku merupakan pelajar tumpuan. aku dikatakan mempunyai muka yg cantik tetapi yg lebih penting mempunyai bodi yg cukup menarik. aku sedar aku memanglah menjadi tumpuan pelajar2 lelaki. tetapi masa tu aku masih tidak berminat utk berkasih kerana a...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.166 cerita

Kisah Mesum Dari Arisan Para Suami

 
Terserah: 05/04/2008 Dikarang oleh: materazzi 0 Ulasan

Tulisan ini diangkat berdasarkan kisah dan pengalaman yang sesungguhnya dengan nama pelaku serta tempat yang telah diubah. Apabila terdapat kesamaan nama maupun tempat peristiwa dalam tulisan ini, hal itu hanya merupakan suatu kebetulan belaka dan tidak ada hubungannya dengan siapa pun juga. “Apa yang akan aku lakukan di sini?” pikirku ketika ti...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.166 cerita

Login untuk ahli

Jika anda ahli erotikcerita.com sila isikan e-mel dan kata laluan anda di bawah.
E-mel
Kata laluan
 
login
Selanjutnya
Terlupa kata laluan
Ahli baru

Ingat?

Maklumat kategori

Kategori ini biasanya mengandungi cerita tentang pasangan mengadakan seks dengan pasangan yang lain. Seks 'swinger' sebegini berlaku semakin biasa dan dipandang sebagai sesuatu yang menghairahkan untuk memperbaharui hubungan seks suami isteri dengan cara mengkongsikan kehidupan seks dengan orang yang tidak dikenali mereka. Hantarkan cerita erotik anda tentang mengadakan seks dengan pasangan yang lain dan dapatkan keahlian percuma!
Karangkan "pasangan" cerita anda

Yang paling popular

Kedai Seks

Link rakan

Ketahui juga

Laman web ini tertakluk dalam 18 U.S.C. Section 2257
Anda perlu berumur sekurang-kurang 18 tahun untuk menggunakan laman web ini
© 2003-2014 Erotikcerita.com "No.1 in Malaysia and Indonesia for erotic stories!"

TERIMAH KASIH DAN JUMPA LAGI !!! :-)