Pasangan Cerita-cerita erotik seksi

Cerita erotik seksi - Fantasi erotik Login Tulis cerita Arkib video Bantuan  

Kategori-kategori cerita

Anggota polis Antara keluarga Biasa Bilik sembang Buat kali pertama Dubur Hamil Homosektual
Kawasan terbuka Kecurangan Kelab seks Lesbian Orang ternama Pasangan Pengikatan Penipuan
Perbezaan umur Secara geng Secara kumpulan Seks aniayaan Transekstual X Files

Pasangan Cerita-cerita

Cerita-cerita dalam kategori ini Pasangan

Diagih dengan
Terbaru
Dengan bunyi
A-Z
Yang paling popular
Pilih muka surat
4
5
6
7
8
»

Apakah cinta belum cukup

 
Terserah: 23/03/2013 Dikarang oleh: empty_xxx 0 Ulasan

"Aku sayang kamu Val, aku cinta kamu, tapi aku nggak suka cara kamu memaksaku..." Rani berlari menghempaskan pintu kamar kostku. "Ran.. tunggu...!" Sia-sia teriakanku, tidak mungkin aku mengejarnya. Apa kata orang satu kost, ketahuan deh berantemnya. Akh wanita, makhluk yang tidak pernah bisa kumengerti. Bogor, Februari 2005 Rani menghampirik...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 26.989 cerita

Kenikmatan dari pasangan

 
Terserah: 21/03/2013 Dikarang oleh: LegolasPieyan 0 Ulasan

Sebenarnya mereka mo bawa pasangannya, tapi karena aku gak punya pasangan tetap, gak jadi deh. "Kamu sih Nes, gak punya pasangan tetap", protes mereka. "Ngapain punya pasangan tetap, banyak kok lelaki yang mo bikin Ines klepek2 sampe lemes", aku membela diri. Akhirnya mereka mengalah. Kita nyampe di Anyer Jumat sore, banyak juga lelaki yang lalu l...

Tag: pasangan Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 26.989 cerita

Pijat Bareng Suami

 
Terserah: 16/03/2013 Dikarang oleh: anto antoku 0 Ulasan

Darwis nama si juru pijat itu. Ferry terkesan dengan kemampuan Darwis dalam memijat karena dia sangat ahli dan bisa menghilangkan kepenatan Ferry yang sehari-hari bekerja sebagai seorang sopir di perusahaannya tempat bekerja. Kejadian diawali saat satu hari di hari Minggu. Ferry menawari Dina istrinya untuk mencoba pijatan Darwis. Mulanya Din...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 26.989 cerita

Malam pertama kak effa

 
Terserah: 16/03/2013 Dikarang oleh: norashiken bi awang 0 Ulasan

nak story sikit ni....baru je berlaku kira2 3 bulan yang lalu.waktu tu min pergi ke rumah pakcik min sebab anaknya kawin.sepupu min tu namanya kak effa.kami memang close sebab umur kami hampir sebaya cuma bezanya min sambung belajar lepas STPM dan kak effa pulak terus bekerja lepas SPM.sekarang min baru masuk sem akhir tapi kak effa dah bertemu jod...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 26.989 cerita

Berbagi suami

 
Terserah: 16/03/2013 Dikarang oleh: norashiken bi awang 0 Ulasan

Sebenarnya apa yang terjadi sehingga aku mengetahui perselingkuhan mereka…? Pagi itu, Aku akan mengolah data-data penting milik klien perusahaanku. Data-data itu ada di komputerku di rumah dan aku lupa mengcopykannya ke flashdisk, sehingga aku segera pulang ke rumah untuk mengcopy data. Aku tiba di rumahku sekitar jam 9 pagi. Sesampai di rumah, ...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 26.989 cerita

Dikky dan Richard swinger

 
Terserah: 26/02/2013 Dikarang oleh: john muthu 0 Ulasan

Richard Handerson, berasal dari Amerika, kira-kira berumur 40 tahun. Dalam waktu singkat Rich demikian teman-teman di kantor suka memanggilnya, telah sangat akrab dengan saya, karena kebetulan kami mempunyai hobi yang sama yaitu bermain golf. Perusahaan tempat kami bekerja adalah suatu perusahaan yang bergerak dalam bidang advertising. Menurut cer...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 26.989 cerita

Badai Asmara

 
Terserah: 12/02/2013 Dikarang oleh: koyaguy 0 Ulasan

Sekarang giliran aku lak untuk memancut air aku, aku mulai mendayung semahu aku dengan kuat, perlahan, berhenti kejap, agar aku dapat main lama kemudian sambung balik dayung lagi (kekadang aku terasa seperti aku telah melapaskan air mani di rahim S namun aku diamkan saja) aku lakukan dayungan itu ke arah kiri dan kanan agar aku dapat rasakan kesel...

Tag: kisah cinta, alam percintaan, nikmat cinta Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 26.989 cerita

Lumrah Kehidupan Jb

 
Terserah: 10/02/2013 Dikarang oleh: koyaguy 0 Ulasan

I ni adalah sorang pelajar tingkatan lima, I tinggal di sebuah negeri di Johor. I ada ini pengalaman yang I tidak boleh lupa bila-bila masa pun walaupun baru brelaku tahun ni. I ada satu kawan I yang sangat rapat dengan I. Kawan I tu adelah sorang ewek yang sngat cun.. Nama dia pun.. Adelah, saya guna shortcut-JJS. JJS mempunyai dua buah payudara y...

Tag: kisah benar, lumrah kehidupan, jalan hitam Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 26.989 cerita

Dikala bersama dengan ratih

 
Terserah: 09/02/2013 Dikarang oleh: gaban84 0 Ulasan

Berikut Cerita yang Berjudul "Cerita ML Erotic Dengan Ratih Yang Montok" Malam ini saya ingin menceritakan pengalaman saya beberapa waktu yang lalu dan mungkin menarik bagi yang ingin membacanya. Suasana malam ini begitu sunyi di ruang tidur ini dan kebetulan suami malam ini sedang tidak berada di sini karena dinas ke luar. Mungkin suasana malam i...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 26.989 cerita

Istri yang Terbuai

 
Terserah: 07/02/2013 Dikarang oleh: evan gemilang 0 Ulasan

Seorang wiraswasta. Kami tinggal di Denpasar, Bali. Cerita ini bermula satu setengah tahun lalu, ketika teman kuliah suamiku datang dari Jakarta bersama suaminya. Sebut saja namanya Sally, sedangkan suaminya bernama Tomy. Usia mereka tak jauh berbeda dengan kami. Hari pertama tak ada yang terjadi alias biasa-biasa saja, namun masuk hari kedua, saya...

Tag: istri, teman, kontol Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 26.989 cerita

Madame

 
Terserah: 29/01/2013 Dikarang oleh: keboijo608 0 Ulasan

Kisah ini adalah asli seperti yang dituturkan kepada penulis oleh tokoh aslinya. Selamat Menikmati. Rasanya sayang kalau kisah pribadiku ini terlewatkan begitu saja. So, aku mau semua netter yang membuka HP ini jadi tempat membagi cerita. Ini adalah kisahku waktu melakukan sebuah penelitian ilmiah di Manado, kota yang terkenal dengan kecantikan ...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 26.989 cerita

Cerita suka suka (1)

 
Terserah: 28/01/2013 Dikarang oleh: keladi tua 0 Ulasan

Citer yang aku karang ni adalah suka-suka. Takde kena mengena dengan saper-saper samada yang masih hidup atau yang dah mati ataupun yang dah nak mati. Citer ni aku aku kutip dari mana ntah, aku pun tak tau pengarang sebenarnya. So, mintak maaf dan mintak izin dari pengarang sebenar untuk aku ubah citer originalnya. Citer ni panjang, so aku bua...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 26.989 cerita

Isteri Dirobek

 
Terserah: 24/01/2013 Dikarang oleh: xguynextdoorx 0 Ulasan

Aku mempunyai seorang isteri berusia 36 tahun. Lynn namanya. Berkulit putih dan mempunyai bentuk badan yang agak berisi dan mempunyai stretch mark di pinggul dan peha yang bagiku begitu seksi. Sebelum kahwin Lynn ni memang potongan macam model tapi dah kahwin badan mula berisi dan stretch mark mula timbul. Kalau nak tau, potongan lebih kurang rosma...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 26.989 cerita

Seks antara kita

 
Terserah: 18/01/2013 Dikarang oleh: qwerty0987 0 Ulasan

Dimulakan aku memperkenalkan diri, namaku Fara, umurku sekarang 23 tahun, aku bekerja sebagai salah satu syarikat di Klang. Kata kawan-kawan, aku memiliki wajah yang cantik, dengan rambut paras bahu, kulitku kuning langsat, tinggi 163 cm, dengan tubuh yang ramping dan seksi. Aku ingin menceritakan pengalaman sexku yang pertama dari kawan baik ib...

Tag: seks Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 26.989 cerita

Bulan madi di Phuket

 
Terserah: 10/01/2013 Dikarang oleh: bilisbilis 0 Ulasan

Setelah tujuh tahun berlalu, aku mula perasan kehidupan rumahtangga aku mula tawar. Kehidupan aku dan Mona, isteriku sudah berubah. Kehidupan kami suami isteri telah menjadi rutin harian saja. Bangun pagi tergesa-gesa bersiap ke tempat kerja. Bila malam baru berjumpa kembali dalam keadaan letih dan penat. Kalau Mona rajin kami makan malam di rumah ...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 26.989 cerita

Cintaku

 
Terserah: 04/01/2013 Dikarang oleh: amir smart 0 Ulasan

dan gf ku sedang berjauhan sekarang. semasa dekat, kami akan melakukan sex dlm 2-3 kali sebulan. aku akan pastikan gf ku puas sebelum aku pancut. tetapi bila berjauhan begini, rasa bersalah pula tidak dapat memberi nafkah batin seperti dahulu. lalu, aku cadangkan kepada gf ku supaya mencari seseorang yang dapat menggantikan aku untuk sementara wak...

Tag: muah Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 26.989 cerita

Login untuk ahli

Jika anda ahli erotikcerita.com sila isikan e-mel dan kata laluan anda di bawah.
E-mel
Kata laluan
 
login
Selanjutnya
Terlupa kata laluan
Ahli baru

Ingat?

Maklumat kategori

Kategori ini biasanya mengandungi cerita tentang pasangan mengadakan seks dengan pasangan yang lain. Seks 'swinger' sebegini berlaku semakin biasa dan dipandang sebagai sesuatu yang menghairahkan untuk memperbaharui hubungan seks suami isteri dengan cara mengkongsikan kehidupan seks dengan orang yang tidak dikenali mereka. Hantarkan cerita erotik anda tentang mengadakan seks dengan pasangan yang lain dan dapatkan keahlian percuma!
Karangkan "pasangan" cerita anda

Yang paling popular

Kedai Seks

Link rakan

Ketahui juga

Laman web ini tertakluk dalam 18 U.S.C. Section 2257
Anda perlu berumur sekurang-kurang 18 tahun untuk menggunakan laman web ini
© 2003-2014 Erotikcerita.com "No.1 in Malaysia and Indonesia for erotic stories!"

TERIMAH KASIH DAN JUMPA LAGI !!! :-)