Pasangan Cerita-cerita erotik seksi

Cerita erotik seksi - Fantasi erotik Login Tulis cerita Arkib video Bantuan  

Kategori-kategori cerita

Anggota polis Antara keluarga Biasa Bilik sembang Buat kali pertama Dubur Hamil Homosektual
Kawasan terbuka Kecurangan Kelab seks Lesbian Orang ternama Pasangan Pengikatan Penipuan
Perbezaan umur Secara geng Secara kumpulan Seks aniayaan Transekstual X Files

Pasangan Cerita-cerita

Cerita-cerita dalam kategori ini Pasangan

Diagih dengan
Terbaru
Dengan bunyi
A-Z
Yang paling popular
Pilih muka surat
4
5
6
7
8
»

Adat Tinggal Berjiran

 
Terserah: 15/12/2013 Dikarang oleh: bilisbilis 0 Ulasan

Aku tak sambung perbualan tu, aku masuk rumah, malu pulak aku rasa. Pukul 9 malam, aku tak tahu nak buat apa, tinggal sorang sorang cukup boring. Aku keluar rumah kat serambi, ambil udara luar. Nampak Leman lepak kat kerusi. “Hai… jauh menung?” sapa ku. “Tak ada apa nak buat. Yah dah makan?” tanya Leman. “Belum. Tak ada selera nak maka...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 29.262 cerita

Rozita

 
Terserah: 26/11/2013 Dikarang oleh: azam80 0 Ulasan

Nama singkatanku ialah Pie. Aku berkerja sebagai seorang kontraktor. Aku berumur dalam lingkungan 40an.Kehidupan aku agak mewah sedikit dan jarang menghadapi masalah kewangan. Aku amat meminati wanita-wanita yang selalu kesepian samada isteri orang atau pun janda-janda muda. Beberapa wanita atau janda telah pernah aku tiduri sebelum ini. Disini aku...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 29.262 cerita

Penangan Kote Arab

 
Terserah: 09/11/2013 Dikarang oleh: Sahanim 0 Ulasan

Laki-bini orang boleh bergaul macam sekawan kambing dalam reban. Ada suatu hari dalam pesta menyambut Aidilfitri di luar negeri, ada Pak Arab dah mencuri pandangan kat Sarimah yang sedang menari di ruang galeri. Bila alunan muzik sentimental dibunyikan maka setiap pasangan meliuk-liuk di bawah sinar lampu kelam. Suaminya melepaskan pegangan unt...

Tag: penangan kote arab, isteri orang Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 29.262 cerita

Istriku dan teman2 ku

 
Terserah: 25/10/2013 Dikarang oleh: evan gemilang 0 Ulasan

Beberapa minggu yang lalu, istriku akhirnya mewujudkan fantasinya bercumbu dengan 2 laki laki sekaligus. Sejak saat itu dia berupaya untuk memenuhi keinginan nafsunya yang lebih besar. Dan akulah yg mewujudkan impiannya itu, tapi dalam jauh dalam pikiran ku, itu membuatku terangsang mengetahui sisi banal istriku Semalam, kami mengundang beberapa...

Tag: vagina, istri, teman Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 29.262 cerita

Laura

 
Terserah: 16/10/2013 Dikarang oleh: rafki 0 Ulasan

Halo, aku adalah Yosa, 25 (bukan nama sebenarnya) seorang mahasiswa semester akhir sebuah PTN di kota kembang. Aku adalah anak sulung dari empat bersaudara. Aku memiliki seorang teman dekat yang bernama Laura, Aku dan Laura berkenalan ketika kami masih sama-sama duduk satu kelas di sebuah SMA ternama di kota Pempek, Laura sangat dekat d...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 29.262 cerita

Chatting bersama ila

 
Terserah: 09/10/2013 Dikarang oleh: fir_90 0 Ulasan

Angah: hehe..suke ea ila: hehe,ske la.. papa kat blik ea? Angah: aah.. hehe.. privacy.. muah! ila: hehe, nakal jer papa ni.. mane ade YM dgn siape-siape, tunggu papa la muah3 Angah: heheh.. oo.. suke jer.. macam nak ape2 jer ila: mane adr nak ape2 papa la tu nak ape2.. busy nampak? Angah: hehehe.. tak der...

Tag: bertudung, pelajar, alim Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 29.262 cerita

Suami Angkat

 
Terserah: 30/09/2013 Dikarang oleh: Mamamia2 0 Ulasan

Saya tak lupa menanyakan nama dan no teleponnya lalu saya masukkan ke HP saya. “Mas mari saya bantu untuk ker rumah sakit terdekat, si mas ini dalam bahaya besar, bisa-bisa game kalau tidak mendapat pertolongan segera.” kata saya. “Mau dibawa ke rumah sakit mana pak,” kata seorang wanita yang dari tadi tidak terperhatikan saya. “Mbak ini siapa,...

Tag: suami, angkat, hamil Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 29.262 cerita

Ini hanya permainan (2)

 
Terserah: 26/09/2013 Dikarang oleh: paejo 0 Ulasan

Dikantor Arga tidak dapat bekerja dengan tenang, pikirannya dihantui berbagai misteri yang akan disuguhkan dalam liburan mereka nantinya. Diruang sebelah, dari dinding pemisah ruangan yang keseluruhan menggunakan kaca, Arga tersenyum melihat Aditya, keponakan Pak Prabu yang tampak asyik berbincang dengan Sintya. Tampaknya pemuda yang masuk dalam...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 29.262 cerita

Istriku Main bertiga (2)

 
Terserah: 23/09/2013 Dikarang oleh: evan gemilang 0 Ulasan

Kurang lebih satu jam kemudian suara bel pintu sungguh membuat istriku nervous, namun aku menenangkannya dan membuka pintu, mempersilahkan temanku masuk dan berkenalan dengan istriku. “Ronny”,dengan suara baritonnya Ronny mengenalkan diri sambil menjabat tangan istriku “Anita”istriku juga menjawab dengan lirih...namun dari pandangan matanya a...

Tag: istri, vagina, nafsu Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 29.262 cerita

Istriku Main bertiga (1)

 
Terserah: 23/09/2013 Dikarang oleh: evan gemilang 0 Ulasan

Cerita ini adalah true story kehidupan kami., aku dan istriku sudah berumah tangga selama hampir 20 tahun, saat ini usianya 38 tahun dan aku sedikit diatas 40 tahun, semenjak 6 tahun lalu kami menjalani 'swinging lifestyle' dan in adalah awal ceritanya, mungkin cerita ini akan menjadi panjang bila memang teman teman di DS menyukainya, anggap saja i...

Tag: istri, vagina, nafsu Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 29.262 cerita

Malin isteri ku

 
Terserah: 14/09/2013 Dikarang oleh: bilisbilis 0 Ulasan

Selesai makan malam, aku dan Malin mencari-cari kedai urut di sekitar Kuala Lumpur. Kemudian kami berhenti di suatu kedai urut. Di sana aku dan Malin di sambut oleh seorang lelaki berbangsa Melayu. Sungguh peramah. Isteri ku meminta aku diurut oleh lelaki pada waktu itu, dan kemudian aku bertanya pada Malin, " U macam mane? nak laki ke perempuan y...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 29.262 cerita

Keras di hati

 
Terserah: 27/08/2013 Dikarang oleh: garagaraemas 0 Ulasan

Aku tak bisa mengelak, karena aku takut kalau di antara mereka ada yang kecewa dan kemudian melaporkanku pada suamiku. Tetapi kuakui bahwa semua hal yang berlangsung itu kulakukan dengan penuh kesadaran dan bahkan kunikmati. Pada malam setelah Basri si Satpam yang terpaksa kuterima untuk menyetubuhiku di atas ranjang pengantinku, aku akhirnya jat...

Tag: tua, orang tua, pak cik Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 29.262 cerita

Kekasihku 3 Kakak Beradik

 
Terserah: 03/08/2013 Dikarang oleh: empty_xxx 0 Ulasan

Sesampai di rumah aku terkejut, Yanti sudah menungguku di kursi ruang tamu, sejak Yanti menjadi kekasihku dia kuberi satu anak kunci rumah dan kamarku. Jadi di rumah kontrakkanku Yanti merasa seperti di rumah sendiri. Saat itu temen satu kost sedang pulang ke daerah asalnya, biasanya setiap hari Sabtu minggu ke-empat. Yanti duduk sendiri sambil me...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 29.262 cerita

Sayang Dendam Suamiku (2)

 
Terserah: 30/07/2013 Dikarang oleh: akmal3 0 Ulasan

...Segala-galanya bermula dengan Nizam bekas boyfriend aku.Satuhariaku berkursus diLangkawi.Masa tuaku masih lagi seorang guru sekolah. Ketika nak balik di feri aku “Nizam?” dia tersengeh dan sedikit gugup. “Nor apa khabar” tanyanya. Aku tak faham dengan diriku,tiba-tiba saja aku berdebar bila berdepan dengan Nizam. Mungkin dalam hatiku m...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 29.262 cerita

Sayang Dendam Suamiku (1)

 
Terserah: 30/07/2013 Dikarang oleh: akmal3 0 Ulasan

Hariinicuaca agak panas. Aku berkemban sahaja dan membasuh pinggan mangkok di dapur. Suami ku dah lama keluar bekerja Namun tengahari nantibiasanyadia akan balik makan tengahari. Tak tentulah. Kalau kerjanya jauh dia tak balik,kalau kerjanyadekat dia balik. Begitulah berniaga. Sedang aku sibuk memasak aku dengar Kak Timah memberi salam dari...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 29.262 cerita

Stending dan terbang (2)

 
Terserah: 25/07/2013 Dikarang oleh: sendalcapidh 0 Ulasan

Beberapa hari kemudian, disaat sekolah sudah sepi, saya dan shelly masih membereskan ruang osis (piket), setelah selesai, kamipun memutuskan ngerjain pr di ruang UKS (soalnya ada TV, bisa jadi hiburan dan kebetulan kunci uks di kita). saat kami belajar, tiba-tiba si shelly mulai iseng, dia senggol tangan saya sampai kertas kecoret sata lagi nulis, ...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 29.262 cerita

Login untuk ahli

Jika anda ahli erotikcerita.com sila isikan e-mel dan kata laluan anda di bawah.
E-mel
Kata laluan
 
login
Selanjutnya
Terlupa kata laluan
Ahli baru

Ingat?

Maklumat kategori

Kategori ini biasanya mengandungi cerita tentang pasangan mengadakan seks dengan pasangan yang lain. Seks 'swinger' sebegini berlaku semakin biasa dan dipandang sebagai sesuatu yang menghairahkan untuk memperbaharui hubungan seks suami isteri dengan cara mengkongsikan kehidupan seks dengan orang yang tidak dikenali mereka. Hantarkan cerita erotik anda tentang mengadakan seks dengan pasangan yang lain dan dapatkan keahlian percuma!
Karangkan "pasangan" cerita anda

Yang paling popular

Kedai Seks

Link rakan

Ketahui juga

Laman web ini tertakluk dalam 18 U.S.C. Section 2257
Anda perlu berumur sekurang-kurang 18 tahun untuk menggunakan laman web ini
© 2003-2015 Erotikcerita.com "No.1 in Malaysia and Indonesia for erotic stories!"

TERIMAH KASIH DAN JUMPA LAGI !!! :-)