Pasangan Cerita-cerita erotik seksi

Cerita erotik seksi - Fantasi erotik Login Tulis cerita Arkib video Bantuan  

Kategori-kategori cerita

Anggota polis Antara keluarga Biasa Bilik sembang Buat kali pertama Dubur Hamil Homosektual
Kawasan terbuka Kecurangan Kelab seks Lesbian Orang ternama Pasangan Pengikatan Penipuan
Perbezaan umur Secara geng Secara kumpulan Seks aniayaan Transekstual X Files

Pasangan Cerita-cerita

Cerita-cerita dalam kategori ini Pasangan

Diagih dengan
Terbaru
Dengan bunyi
A-Z
Yang paling popular
Pilih muka surat
4
5
6
7
8
»

Isteriku Aida (1)

 
Terserah: 21/05/2013 Dikarang oleh: bilisbilis 0 Ulasan

Disebuah rumah teres berkembar, tinggal sepasang suami isteri Amran dan Aida. Mereka telah berkahwin hampir 5 tahun namun belum dikurniakan cahaya mata. Aida seorang wanita yang sempurna dari segi wajah dan bentuk tubuh, setiap lelaki tidak akan melepaskan pandangan mata bila terpandang Aida. Amran berkerja sebagai seorang juruteknik sebuah kilang ...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.146 cerita

Cina buta

 
Terserah: 19/05/2013 Dikarang oleh: syaitan tanduk 0 Ulasan

Namanya Pak Lamin, ia berumur 67 tahun dan memiliki seorang isteri yang telah memberinya 7 orang anak. Pekerjaan harian Pak Lamin adalah sebagai nelayan di sebuah pekan pesisir pantai di utara. Sebagai nelayan pantai kehidupan Pak Lamin ibarat kais pagi makan pagi kais petang makan petang. Apatah lagi terPaksa pula bersaing dengan bot-bot besar yan...

Tag: cina buta, terpaksa Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.146 cerita

Awek ku (2)

 
Terserah: 18/05/2013 Dikarang oleh: james story 0 Ulasan

I selalu gak layan site kat sexmelayu ni sebab ada bermacam ragam cerita berkenaan dengan sex ada kat sini. Selalunya I copy semua cerita-cerita yang menarik dan menghairahkan lepas tu mana-mana yang paling best I print buat koleksi. Layan kat katil best woo. Umur I lebih kurang 29 and yang payah sangat tu I ni lama sangat nak 'cumm' kalau make lov...

Tag: awek , gersang, teman Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.146 cerita

Awek ku (1)

 
Terserah: 18/05/2013 Dikarang oleh: james story 0 Ulasan

Nama panggilan ku Wan dan kisah ini terjadi pada tahun 1995. Waktu itu aku baru saja 17 tahun dan sedang tunggu keputusan SPM. Jadi aku pun bekerja sebagai kerani disebuah syarikat swasta dekat dengan Jalan Pekeliling, KL. Oleh kerana merasakan yang aku ni dah dewasa, aku pun berpindah dari rumah ibubapa dan menyewa bilik bujang. Walhal rumah ibuba...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.146 cerita

Tek Nena istriku

 
Terserah: 17/05/2013 Dikarang oleh: LegolasPieyan 0 Ulasan

Tek Nena tengah menjemur baju ditengah pagi yg terik di hari minggu. Dahinya berpeluh terpapar sinar mentari, rambutnya yg terikat seadanya menampilkan guratan sisa kerokan yg memerah, mungkin semalam beliau masuk angin. Wajahnya terlihat gundah, mungkin pembicaraan kami semalam membuatnya bingung utk mengambil keputusan. Etek Nena, wanita berda...

Tag: seks Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.146 cerita

Farah Isteri Montok

 
Terserah: 15/05/2013 Dikarang oleh: zack18sx 0 Ulasan

Selimut yang separuh tersingkap itu mendedahkan kemontokan Farah yang tiada bandingan. Betapa bertuahnya dia apabila dapat memperisterikan semontok-montok perempuan. Farah ketika itu tidur tertiarap dalam keadaan telanjang bogel memperlihatkan bontotnya yang putih, tembam dan padat. Peha Farah pula teramat gebu, montok dan debab. Zakar...

Tag: suami , isteri Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.146 cerita

Kisah hidup ku

 
Terserah: 13/05/2013 Dikarang oleh: Jep Stardust 0 Ulasan

Ini adalah sebahagian daripada kisah peribadi ku yang akan kuceritakan satu-persatu di ruangan ini. Sebenarnya bila aku bersendirian selalu aku tersenyum bila mengenangkan kiah-kisah silam ku dan sesungguhnya tidak kunafikan bahawa aku adalah seorang yang pelahap dengan sex. Walaupun aku sudah beristeri tetapi naluri sex ku amat tinggi bila mel...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.146 cerita

Kiki (4)

 
Terserah: 30/04/2013 Dikarang oleh: bilisbilis 0 Ulasan

Dany dan Kiki turun untuk berkumpul kembali dengan yang lain setelah menghilang kurang lebih setengah jam. Sebuah handuk membungkus tubuh Kiki, melilit hingga atas belahan dadanya. Dia menemukan sebuh penjepit rambut di kamar mandi dan menguncir rambutnya ke belakang. Saat menuruni anak tangga yang menuju ke ruang tengah, dia merasa bagaikan seoran...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.146 cerita

Kiki (3)

 
Terserah: 30/04/2013 Dikarang oleh: bilisbilis 0 Ulasan

Setelah sekitar dua atau tiga menit berciuman, Kiki melepaskan diri, senyumnya terlihat jelas pancaran terpuaskan di wajahnya lalu dia mencium ujung hidung Johan. Tanpa berkata apapun dia berpaling ke arah Ahmad, tangannya segera mengalung di leher pria ini, dan langsung melumat bibirnya. Pria keturunan timur tengah ini merasa kalau sebuah ciuman y...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.146 cerita

Kiki (2)

 
Terserah: 30/04/2013 Dikarang oleh: bilisbilis 0 Ulasan

Sebentar kemudian, Johan sudah kembali, dia duduk diantara dua wanita ini dan membuka sebuah bungkus rokok. Di dalamnya ada beberap lintingan rokok lalu diambilnya sebuah. Dia lalu mengambil sebuah pemantik, dinyalakannya, dihisapnya dalam-dalam kemudian menyodorkan rokok yang baru saja dihisapnya itu pada Dina. Menatap ujung Candu itu yang meny...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.146 cerita

Kiki (1)

 
Terserah: 30/04/2013 Dikarang oleh: bilisbilis 0 Ulasan

“Apa nanti nggak terlihat aneh?” tanya Kiki pada suaminya di telpon. “Aku rasa tidak. Kamu kan sudah tahu siapa adikku. Jadi tidak harus sama aku untuk pergi ke sana kan?” “Memang sih,” jawab Kiki, sambil memainkan kabel telpon. “Lagian dulu kamu juga sudah pernah melihat pembukaan pertandingannya bareng mereka juga. Jadi sekarang sama saj...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.146 cerita

Poliandri Sekaligus Poligami

 
Terserah: 09/04/2013 Dikarang oleh: LegolasPieyan 0 Ulasan

“ Belum gimana sih rasanya, aku pingin, tapi orang gak punya cowok,” jawaban yang sama sekali tidak aku duga. Merasa mendapat lampu hijau, aku melanjutkan dengan “ kenapa harus punya cowok kalau hanya ingin merasakan ciuman,” “Maksudnya,” katanya Cukup lama aku memikirkan untuk menyusun kata-kata untuk mereply agar tidak menyinggung tapi juga s...

Tag: swinger Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.146 cerita

Mengganti Kasih

 
Terserah: 08/04/2013 Dikarang oleh: abangbiru 0 Ulasan

Lalu Eka memutar badannya dan mengganti piyamanya dengan kaos putih berkerah. Celana dalam dan BH warna hitam yang dikenakannya sempat terlihat oleh Antok tanpa sengaja. Pemandangan Eka berganti pakaian itu membuat ereksi pagi yang sedang dialami Antok semakin kuat. Segera saja ia turun dari tempat tidurnya dan menuju ke kamar mandi karena tak ing...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.146 cerita

Inah sang Prt, bisa diapakan saja...

 
Terserah: 07/04/2013 Dikarang oleh: LegolasPieyan 0 Ulasan

Linda mengemudikan mobilnya dengan kecepatan yang sedang-sedang saja, sesekali mulutnya bersenandung kecil mengikuti lagu yang sedang diputar pada stereo- tape, panasnya udara Jakarta pada siang hari yang terik itu tak mempengaruhi siapapun yang berada didalam kendaraan itu, karna Air-conditioner selalu siap memanjakan siapa pun yang berada didalam...

Tag: pembantu Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.146 cerita

Imah

 
Terserah: 06/04/2013 Dikarang oleh: delima sakti 0 Ulasan

Dari jauh Atan melihat emaknya sedang membeli di kedai mamak Muthu. Atan meneruskan perjalanan pulang dari sekolah. Niat hati ingin memanggil emaknya dibatalkan setelah emaknya berlalu dengan membawa beg plastik yang berisi barang-barang yang dibelinya. Seperti biasa, Atan selalu singgah di kedai Muthu untuk menghabiskan baki duit bekalan ke sekol...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.146 cerita

Mimpi itu jadi kenyataan

 
Terserah: 05/04/2013 Dikarang oleh: LegolasPieyan 0 Ulasan

Kurang ajarnya, wanita itu adalah kakak ipar sendiri. Kalau dibanding-bandingkan maka jelas istri saya memiliki beberapa kelebihan. Selain lebih muda, di mata saya lebih cantik dan manis. Postur tubuhnya lebih ramping dan berisi. Sedangkan kakak ipar saya yang sudah punya dua anak itu badannya sedikit gemuk, tetapi kulitnya lebih mulus. Entah apan...

Tag: swinger Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.146 cerita

Login untuk ahli

Jika anda ahli erotikcerita.com sila isikan e-mel dan kata laluan anda di bawah.
E-mel
Kata laluan
 
login
Selanjutnya
Terlupa kata laluan
Ahli baru

Ingat?

Maklumat kategori

Kategori ini biasanya mengandungi cerita tentang pasangan mengadakan seks dengan pasangan yang lain. Seks 'swinger' sebegini berlaku semakin biasa dan dipandang sebagai sesuatu yang menghairahkan untuk memperbaharui hubungan seks suami isteri dengan cara mengkongsikan kehidupan seks dengan orang yang tidak dikenali mereka. Hantarkan cerita erotik anda tentang mengadakan seks dengan pasangan yang lain dan dapatkan keahlian percuma!
Karangkan "pasangan" cerita anda

Yang paling popular

Kedai Seks

Link rakan

Ketahui juga

Laman web ini tertakluk dalam 18 U.S.C. Section 2257
Anda perlu berumur sekurang-kurang 18 tahun untuk menggunakan laman web ini
© 2003-2014 Erotikcerita.com "No.1 in Malaysia and Indonesia for erotic stories!"

TERIMAH KASIH DAN JUMPA LAGI !!! :-)