Pasangan Cerita-cerita erotik seksi

Cerita erotik seksi - Fantasi erotik Login Tulis cerita Arkib video Bantuan  

Kategori-kategori cerita

Anggota polis Antara keluarga Biasa Bilik sembang Buat kali pertama Dubur Hamil Homosektual
Kawasan terbuka Kecurangan Kelab seks Lesbian Orang ternama Pasangan Pengikatan Penipuan
Perbezaan umur Secara geng Secara kumpulan Seks aniayaan Transekstual X Files

Pasangan Cerita-cerita

Cerita-cerita dalam kategori ini Pasangan

Diagih dengan
Terbaru
Dengan bunyi
A-Z
Yang paling popular
Pilih muka surat
4
5
6
7
8
»

Istriku Main bertiga (1)

 
Terserah: 23/09/2013 Dikarang oleh: evan gemilang 0 Ulasan

Cerita ini adalah true story kehidupan kami., aku dan istriku sudah berumah tangga selama hampir 20 tahun, saat ini usianya 38 tahun dan aku sedikit diatas 40 tahun, semenjak 6 tahun lalu kami menjalani 'swinging lifestyle' dan in adalah awal ceritanya, mungkin cerita ini akan menjadi panjang bila memang teman teman di DS menyukainya, anggap saja i...

Tag: istri, vagina, nafsu Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.665 cerita

Malin isteri ku

 
Terserah: 14/09/2013 Dikarang oleh: bilisbilis 0 Ulasan

Selesai makan malam, aku dan Malin mencari-cari kedai urut di sekitar Kuala Lumpur. Kemudian kami berhenti di suatu kedai urut. Di sana aku dan Malin di sambut oleh seorang lelaki berbangsa Melayu. Sungguh peramah. Isteri ku meminta aku diurut oleh lelaki pada waktu itu, dan kemudian aku bertanya pada Malin, " U macam mane? nak laki ke perempuan y...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.665 cerita

Keras di hati

 
Terserah: 27/08/2013 Dikarang oleh: garagaraemas 0 Ulasan

Aku tak bisa mengelak, karena aku takut kalau di antara mereka ada yang kecewa dan kemudian melaporkanku pada suamiku. Tetapi kuakui bahwa semua hal yang berlangsung itu kulakukan dengan penuh kesadaran dan bahkan kunikmati. Pada malam setelah Basri si Satpam yang terpaksa kuterima untuk menyetubuhiku di atas ranjang pengantinku, aku akhirnya jat...

Tag: tua, orang tua, pak cik Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.665 cerita

Kekasihku 3 Kakak Beradik

 
Terserah: 03/08/2013 Dikarang oleh: empty_xxx 0 Ulasan

Sesampai di rumah aku terkejut, Yanti sudah menungguku di kursi ruang tamu, sejak Yanti menjadi kekasihku dia kuberi satu anak kunci rumah dan kamarku. Jadi di rumah kontrakkanku Yanti merasa seperti di rumah sendiri. Saat itu temen satu kost sedang pulang ke daerah asalnya, biasanya setiap hari Sabtu minggu ke-empat. Yanti duduk sendiri sambil me...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.665 cerita

Sayang Dendam Suamiku (2)

 
Terserah: 30/07/2013 Dikarang oleh: akmal3 0 Ulasan

...Segala-galanya bermula dengan Nizam bekas boyfriend aku.Satuhariaku berkursus diLangkawi.Masa tuaku masih lagi seorang guru sekolah. Ketika nak balik di feri aku “Nizam?” dia tersengeh dan sedikit gugup. “Nor apa khabar” tanyanya. Aku tak faham dengan diriku,tiba-tiba saja aku berdebar bila berdepan dengan Nizam. Mungkin dalam hatiku m...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.665 cerita

Sayang Dendam Suamiku (1)

 
Terserah: 30/07/2013 Dikarang oleh: akmal3 0 Ulasan

Hariinicuaca agak panas. Aku berkemban sahaja dan membasuh pinggan mangkok di dapur. Suami ku dah lama keluar bekerja Namun tengahari nantibiasanyadia akan balik makan tengahari. Tak tentulah. Kalau kerjanya jauh dia tak balik,kalau kerjanyadekat dia balik. Begitulah berniaga. Sedang aku sibuk memasak aku dengar Kak Timah memberi salam dari...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.665 cerita

Stending dan terbang (2)

 
Terserah: 25/07/2013 Dikarang oleh: sendalcapidh 0 Ulasan

Beberapa hari kemudian, disaat sekolah sudah sepi, saya dan shelly masih membereskan ruang osis (piket), setelah selesai, kamipun memutuskan ngerjain pr di ruang UKS (soalnya ada TV, bisa jadi hiburan dan kebetulan kunci uks di kita). saat kami belajar, tiba-tiba si shelly mulai iseng, dia senggol tangan saya sampai kertas kecoret sata lagi nulis, ...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.665 cerita

Stending dan terbang (1)

 
Terserah: 25/07/2013 Dikarang oleh: sendalcapidh 0 Ulasan

kenalin sobat semua, sebelumnya gw mau bilang nama-nama orang dibawah ini hanya samaran, kalau ada kesamaan nama mohon dimaklumi. nama gw Ferdi, cerita ini terjadi saat saya masih kelas 2 SMP tahun 2003 di salah satu kota besar. dulu belum ada istilah modus, cowo dan cewek masih saling percaya, ya kaya belum ada pembatas lah.... saat saya belum tah...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.665 cerita

Wanita Pujaan

 
Terserah: 25/07/2013 Dikarang oleh: sendalcapidh 0 Ulasan

Aksi pria membakar hasrat seksual wanita kerap dinantikan. Sayangnya, tak semua pria mampu melakukan dan mewujudkannya. Apa yang harus dilakukan para pria? Menjaga tingkah laku, saling menghargai, menjadi pendengar yang baik, memberi perhatian, dan menghujani pujian kepada pasangan wanita, sangat dibutuhkan. Tapi tahukah Anda, apa sebenarnya yan...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.665 cerita

Swing sama sahabat

 
Terserah: 16/07/2013 Dikarang oleh: lapicit 0 Ulasan

Saya ingin membagi sebuah cerita kepada rekan-rekan disini. Sebuah pengalaman berbeda yang baru beberapa minggu yang lalu. Nama telah dirubah untuk melindungi privasi. Hahaha. ******** Siang itu, aku dan Lina sedang bercakap-cakap dengan mesra. Topiknya juga seru, yaitu tentang sex. Kita sudah jadian selama hampir 3 tahun. Aku lalu menun...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.665 cerita

Boleh sajaja

 
Terserah: 08/07/2013 Dikarang oleh: lapicit 0 Ulasan

Aku sudah berkahwin dan mempunyai seorang anak. Hubungan aku suami isteri tiada apa-apa masalah. Dulu aku selalu rasa syak dan wasangka terhadap suami aku. Selalu juga dahulu aku tengok ada sms sms perempuan dalam handphonenya. Sudah mestinya ia menjadi pertikaian besar antara aku dan suami aku. Namun selepas itu ianya senyap selepas suami ku memut...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.665 cerita

Malam Pertama

 
Terserah: 03/07/2013 Dikarang oleh: shitz 0 Ulasan

Kisah ini adalah kisah aku dan suamiku semasa pengalaman malam pertamaku. Malam selepas acara potong kek aku berkemas-kemas untuk naik kebilik untuk tidur. Sebelum tidur suamiku memberikan hadiah kahwin kepadaku dan menyuruh aku membukanya. Terkejut aku melihat baju tidur yang sangat jarang dan cantik. Nak dijadikan cerita aku dan suamiku ada hu...

Tag: perawan, pasangan, pengantin Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.665 cerita

Tukar istri semalam suntuk

 
Terserah: 02/07/2013 Dikarang oleh: evan gemilang 0 Ulasan

Dari dulu memang aku pernah berkhayal bisa swinger dengan teman, bertukar istri pasti enak dan menantang. Apalagi nanti bisa sambil lihat langsung permainan seks istriku. Semua telah dirancang dengan teliti.Bukan mudah hendak mendapat peluang dan kesempatan melihat isteri main dngan lelaki lain.Ini adalah pertama kalau kalau jadi aku akan dapat mel...

Tag: istri, jilbab, tukaran Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.665 cerita

Tukar Isteri

 
Terserah: 04/06/2013 Dikarang oleh: an_sara 0 Ulasan

Dia begitu bernafsu mahu menikmati setiap inci pantat subur milik isteri kawan baiknya itu. Fazura pula terkangkang-kangkang sambil tertonggeng ditebuk oleh Kamal. Man! Enaknya bontot mon+++ bini kau Man! Kalau aku tahu dah lama aku tebuk bontot dia!! Jerit Kamal. Kau tengok Man aku belah lemak bontot bini kau. Oh nikmatnya Man! Macam nak mema...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.665 cerita

Perkhemahan Mak Lang (1)

 
Terserah: 01/06/2013 Dikarang oleh: norashiken bi awang 0 Ulasan

"tak boleh ke kalau saya tak join aktiviti ni cikgu? " aku seolah-olah membantah tindakan Pengetua sekolah yang meletakkan namaku sebagai guru pengiring. Hujung minggu ni sekolah aku bakal mengadakan kem bina semangat dan motivasi untuk pengawas- pengawas sekolahku seramai 36 orang. Namaku dicalonkan sebagai guru pengiring memandangkan aktiviti yan...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.665 cerita

Mek som dan zira

 
Terserah: 01/06/2013 Dikarang oleh: norashiken bi awang 0 Ulasan

Jam 4.30pm aku mengemas beg kerja. Laptop kusimpan dalam laci meja kerja dan dikunci selamat. Malas nak bawak balik laptop. Paling kuat pun main facebook, dengan update blog. Tu semua boleh guna smartphone. Lagi senang, sambil-sambil boleh whatsapp dengan suami dan kawan-kawan. Semasa masuk ke kereta tadi cikgu din sempat mencubit punggungku ...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.665 cerita

Login untuk ahli

Jika anda ahli erotikcerita.com sila isikan e-mel dan kata laluan anda di bawah.
E-mel
Kata laluan
 
login
Selanjutnya
Terlupa kata laluan
Ahli baru

Ingat?

Maklumat kategori

Kategori ini biasanya mengandungi cerita tentang pasangan mengadakan seks dengan pasangan yang lain. Seks 'swinger' sebegini berlaku semakin biasa dan dipandang sebagai sesuatu yang menghairahkan untuk memperbaharui hubungan seks suami isteri dengan cara mengkongsikan kehidupan seks dengan orang yang tidak dikenali mereka. Hantarkan cerita erotik anda tentang mengadakan seks dengan pasangan yang lain dan dapatkan keahlian percuma!
Karangkan "pasangan" cerita anda

Yang paling popular

Kedai Seks

Link rakan

Ketahui juga

Laman web ini tertakluk dalam 18 U.S.C. Section 2257
Anda perlu berumur sekurang-kurang 18 tahun untuk menggunakan laman web ini
© 2003-2015 Erotikcerita.com "No.1 in Malaysia and Indonesia for erotic stories!"

TERIMAH KASIH DAN JUMPA LAGI !!! :-)