Pasangan Cerita-cerita erotik seksi

Cerita erotik seksi - Fantasi erotik Login Tulis cerita Arkib video Bantuan  

Kategori-kategori cerita

Anggota polis Antara keluarga Biasa Bilik sembang Buat kali pertama Dubur Hamil Homosektual
Kawasan terbuka Kecurangan Kelab seks Lesbian Orang ternama Pasangan Pengikatan Penipuan
Perbezaan umur Secara geng Secara kumpulan Seks aniayaan Transekstual X Files

Pasangan Cerita-cerita

Cerita-cerita dalam kategori ini Pasangan

Diagih dengan
Terbaru
Dengan bunyi
A-Z
Yang paling popular
Pilih muka surat
7
8
9
10
11
»

Istri yang Terbuai

 
Terserah: 07/02/2013 Dikarang oleh: evan gemilang 0 Ulasan

Seorang wiraswasta. Kami tinggal di Denpasar, Bali. Cerita ini bermula satu setengah tahun lalu, ketika teman kuliah suamiku datang dari Jakarta bersama suaminya. Sebut saja namanya Sally, sedangkan suaminya bernama Tomy. Usia mereka tak jauh berbeda dengan kami. Hari pertama tak ada yang terjadi alias biasa-biasa saja, namun masuk hari kedua, saya...

Tag: istri, teman, kontol Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.649 cerita

Madame

 
Terserah: 29/01/2013 Dikarang oleh: keboijo608 0 Ulasan

Kisah ini adalah asli seperti yang dituturkan kepada penulis oleh tokoh aslinya. Selamat Menikmati. Rasanya sayang kalau kisah pribadiku ini terlewatkan begitu saja. So, aku mau semua netter yang membuka HP ini jadi tempat membagi cerita. Ini adalah kisahku waktu melakukan sebuah penelitian ilmiah di Manado, kota yang terkenal dengan kecantikan ...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.649 cerita

Cerita suka suka (1)

 
Terserah: 28/01/2013 Dikarang oleh: keladi tua 0 Ulasan

Citer yang aku karang ni adalah suka-suka. Takde kena mengena dengan saper-saper samada yang masih hidup atau yang dah mati ataupun yang dah nak mati. Citer ni aku aku kutip dari mana ntah, aku pun tak tau pengarang sebenarnya. So, mintak maaf dan mintak izin dari pengarang sebenar untuk aku ubah citer originalnya. Citer ni panjang, so aku bua...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.649 cerita

Isteri Dirobek

 
Terserah: 24/01/2013 Dikarang oleh: xguynextdoorx 0 Ulasan

Aku mempunyai seorang isteri berusia 36 tahun. Lynn namanya. Berkulit putih dan mempunyai bentuk badan yang agak berisi dan mempunyai stretch mark di pinggul dan peha yang bagiku begitu seksi. Sebelum kahwin Lynn ni memang potongan macam model tapi dah kahwin badan mula berisi dan stretch mark mula timbul. Kalau nak tau, potongan lebih kurang rosma...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.649 cerita

Seks antara kita

 
Terserah: 18/01/2013 Dikarang oleh: qwerty0987 0 Ulasan

Dimulakan aku memperkenalkan diri, namaku Fara, umurku sekarang 23 tahun, aku bekerja sebagai salah satu syarikat di Klang. Kata kawan-kawan, aku memiliki wajah yang cantik, dengan rambut paras bahu, kulitku kuning langsat, tinggi 163 cm, dengan tubuh yang ramping dan seksi. Aku ingin menceritakan pengalaman sexku yang pertama dari kawan baik ib...

Tag: seks Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.649 cerita

Bulan madi di Phuket

 
Terserah: 10/01/2013 Dikarang oleh: bilisbilis 0 Ulasan

Setelah tujuh tahun berlalu, aku mula perasan kehidupan rumahtangga aku mula tawar. Kehidupan aku dan Mona, isteriku sudah berubah. Kehidupan kami suami isteri telah menjadi rutin harian saja. Bangun pagi tergesa-gesa bersiap ke tempat kerja. Bila malam baru berjumpa kembali dalam keadaan letih dan penat. Kalau Mona rajin kami makan malam di rumah ...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.649 cerita

Cintaku

 
Terserah: 04/01/2013 Dikarang oleh: amir smart 0 Ulasan

dan gf ku sedang berjauhan sekarang. semasa dekat, kami akan melakukan sex dlm 2-3 kali sebulan. aku akan pastikan gf ku puas sebelum aku pancut. tetapi bila berjauhan begini, rasa bersalah pula tidak dapat memberi nafkah batin seperti dahulu. lalu, aku cadangkan kepada gf ku supaya mencari seseorang yang dapat menggantikan aku untuk sementara wak...

Tag: muah Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.649 cerita

Maafkan aku , Nani...

 
Terserah: 31/12/2012 Dikarang oleh: keladi tua 0 Ulasan

Semuanya berlaku ketika aku bersekolah di Kelang. Tahun itu aku sedang bersiap menduduki peperiksaan SPM. Aku tinggal di asrama. Sememangnya sejak mula aku tinggal di sini, banyak pekara tentang sex yg aku pelajari, dari kawan2, majalah dan buku bacaan.Pernah satu ketika kami lawan melancap di bilik air, siapa tahan paling lama dan pancut paling ja...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.649 cerita

Insan yang bernama seri (2)

 
Terserah: 31/12/2012 Dikarang oleh: keladi tua 0 Ulasan

Aku masih belum puas menikmati Seri lalu sekali lagi aku menggumuli tubuhnya sehingga dia sekali lagi terketar-ketar mencapai orgasme lalu tertidur. Aku sendiri yang kelenguhan mengocok Seri turut tertidur. Aku? Aku masih belum orgasme dari tadi. Walaupun menyeksakan tapi aku tidak mahu memberi shock pada Seri. Ini kali pertama Seri berhadapan deng...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.649 cerita

Insan yang bernama seri (1)

 
Terserah: 31/12/2012 Dikarang oleh: keladi tua 0 Ulasan

Perkenalan aku dengan seorang gadis yang bernama Seri bermula di dalam dunia internet. Sejak itu aku dan Seri sentiasa berSMS. Kami tidak pernah berjumpa kerana dia di utara dan aku pula di Kuala Lumpur. Selain dari bertanya khabar, aku sering mengusik Seri dengan mesej-mesej berbaur sex. Kadangkala, aku sering beronani sambil membaca SMS yang diha...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.649 cerita

Pak Cik Din

 
Terserah: 27/12/2012 Dikarang oleh: ali mat 0 Ulasan

"Daddy...malam tadi pakcik din datang baiki paip kat bilik daddy, baru tadi ni dia balik" bagaikan berdentum rasa dada aku bila dengar kata-kata anak aku yang umur 6 tahun tadi. "mommy mana?".."mommy tidur dalam bilik" jawab anak aku. "Tapikan daddy, malam tadi abang dengar mommy jerit-jerit kat dalam bilik masa pakcik din baiki paip..pagi tad...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.649 cerita

Isteriku tertipu (2)

 
Terserah: 15/12/2012 Dikarang oleh: bilisbilis 0 Ulasan

Sebulan selepas misi pertama aku, aku mulai ada keinginan untuk menjalankan misi aku yang kedua. Tapi kini. AKu inginkan orang lain untuk mengerjakan isteri aku. Kini, aku berpakat dengan rakan sekerjaku bernama Rizal. Orang yang aku pilih untu menjalankan misi aku ni semua sikit lebih kurang dengan aku dalam saiz badan. Tapi Rizal ni ada misai, ja...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.649 cerita

Isteriku tertipu (1)

 
Terserah: 15/12/2012 Dikarang oleh: bilisbilis 0 Ulasan

Namaku Jo. Aku sudah berkahwin. Isteriku bernama Za. Sudah 10 tahun kami berkahwin. Ini kisah benarku. Setelah berkahwin selama 5 tahun, aku mulai ada fantasi terhadap isteriku sendiri. Fantasi aku ialah Isteriku dalam keseronokan bermain dengan lelaki yang tak dikenalinya. Tetapi, Isteriku seorang yang alim dan amat sayang dengan diriku. Maka f...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.649 cerita

Berzina Ramai-Ramai (1)

 
Terserah: 13/12/2012 Dikarang oleh: anihsaaniahs 0 Ulasan

Hampir 1 jam 'bertarung' dengan Maz, jam menunjukkan 9 malam. Aku mengejutkan Lynn dan Ika yang masih tidur keletihan. Seksinya melihat Lynn dan Ika yang tidur berpelukan sambil berlaga tetek diorg yang besar tu. Batang aku yang lembik dikerjakan Maz tadi mula mengeras semula. " Eii..Rie, u tak puas lagi ke?" " Hehe..Laki mana yang tak tegang ten...

Tag: puki, tetek, pantat Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.649 cerita

Perempuan simpanan

 
Terserah: 07/12/2012 Dikarang oleh: carllord 0 Ulasan

Hari yang sepatutnya aku melapurkan diri sebagai kerani di sebuah klinik di bandar Kluang telah menjadi sebaliknya. Setelah turun dari kereta yang di pandu oleh Bala. Sambil berjalan menuju ke klinik yang dijanjikan, Bala disapa oleh se-orang Cina separuh umur. Bala berhenti seketika bercakap dengan Cina tersebut yang biji butir perbualan mereka ti...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.649 cerita

Tomboy

 
Terserah: 01/12/2012 Dikarang oleh: Super_man32 0 Ulasan

Aku dapat awek tomboy ni.......masa pi kenduri khawin rumah bapa angkatku,pada bulan febuari yang lalu.Awek tomboy ni masih muda remaja,usianya baru menjangkau 16 tahun...belajar di MRSM Perlis.Tubuhnya taklah sebesar mana...tinggi dengan aku hanya paras bahu saja.Kulitnya putih bersih,buah dadanya sederhana kecil,mulutnya kecil.Aku kenalnya masa s...

Tag: tomboy, liwat Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.649 cerita

Login untuk ahli

Jika anda ahli erotikcerita.com sila isikan e-mel dan kata laluan anda di bawah.
E-mel
Kata laluan
 
login
Selanjutnya
Terlupa kata laluan
Ahli baru

Ingat?

Maklumat kategori

Kategori ini biasanya mengandungi cerita tentang pasangan mengadakan seks dengan pasangan yang lain. Seks 'swinger' sebegini berlaku semakin biasa dan dipandang sebagai sesuatu yang menghairahkan untuk memperbaharui hubungan seks suami isteri dengan cara mengkongsikan kehidupan seks dengan orang yang tidak dikenali mereka. Hantarkan cerita erotik anda tentang mengadakan seks dengan pasangan yang lain dan dapatkan keahlian percuma!
Karangkan "pasangan" cerita anda

Yang paling popular

Kedai Seks

Link rakan

Ketahui juga

Laman web ini tertakluk dalam 18 U.S.C. Section 2257
Anda perlu berumur sekurang-kurang 18 tahun untuk menggunakan laman web ini
© 2003-2015 Erotikcerita.com "No.1 in Malaysia and Indonesia for erotic stories!"

TERIMAH KASIH DAN JUMPA LAGI !!! :-)