Akhirnya ustazah bersuami gugur jua - Perbezaan umur cerita

Cerita erotik seksi - Fantasi erotik Login Tulis cerita Arkib video Bantuan  

Kategori-kategori cerita

Anggota polis Antara keluarga Biasa Bilik sembang Buat kali pertama Dubur Hamil Homosektual
Kawasan terbuka Kecurangan Kelab seks Lesbian Orang ternama Pasangan Pengikatan Penipuan
Perbezaan umur Secara geng Secara kumpulan Seks aniayaan Transekstual X Files

5
Akhirnya ustazah bersuami gugur jua

Telah dihantar: 19/07/2010 Dihantar oleh: lingamindia 21 pandangan  

Akhirnya ustazah bersuami gugur jua
Ini suatu kisah membuat aku aku tersenyum dan beruntung kerana ini kisah aku dan ustazah yang bersuami ,kisah ini benar berlaku aku dan ustazah yang alim ini saja tahu.ketika itu berlaku ketika aku di sekolah menengah.aku adalah pelajar biasa sahaja tiada yg hebat.Disekolah aku ada guru-guru ada lelaki dan perempuan.Aku selalu melihat ustazah2 yag cantik2 aku ni citrasa tinggi dan aku nak cari ustazah bukan cikgu dan aku nk mencari pun yang bersuami tak nak yang bujang sebab dia lebih susah nak tackle,suami dia pun percaya kat dia.dan ini semua impian aku bersetubuh dengannya tapi dalam hati aku ada ke ustazah yang alim nak kangkang farajnya kepada pelajar dan curang pada suaminya.Jadi aku pun cari2 tengok kat sekolah dan jmpa lah seorang ustazah memang cantik dan bersuami.Namanya ustazah akma,umur dia 29 tahun kulit putih muka cantik tapi nampak solehah maklumla ustazah ,bagi aku dia memang seorang yang alim kerana dia seorang rajin member nasihat kepada pelajar dan membaca alqu...
Baca cerita selanjutnya, dapatkan akses sekarang juga!

Beli keahlian

Akses dengan SMS

Tulis cerita

Dapatkan akses sepenuh dalam laman kami dari $15 sebulan! Akses sepenuh kepada semua cerita dan wayang gambar di arkib wayang kami yang besar!
Anda mempunyai kod promosi? Gunalah di sini!

Taip kod promo pada kotak di bawah.
Tuliskan cerita anda dan mendapat keahlian percuma untuk 24 jam
Beli keahlian
Kod promo
ok
Tulis cerita

Pandangan ahli

Anda perlu login untuk memaparkan pandangan anda

#21 mantap

Ditulis oleh puying  19 Jun 2014
gimana cara membaca kelanjutan cerita gan. mohon pengarahan nya maklum newbie heheheheh

#20 emmm

Ditulis oleh sfz11  03 April 2014
bestttt

#19 top

Ditulis oleh m1cco  27 Februari 2013
Baca sepenuhnya bagaimana ya?

#18 zack

Ditulis oleh zack manje  05 Jun 2012
aqu nk knl kpada awek yg sex

#17 mcm maner nak bc, xleh bukak pun

Ditulis oleh atok nenek  01 Februari 2012
saya dah try bukak xboleh pun. kata bila tulis cerita akan jadi ahli dalam masa 24jam. bila dah tulis masih tak dapat baca. kenapa ye???

#16 kod promo..

Ditulis oleh jumjumatun  21 November 2011
cmne nk dpt kod promo?

#15 em

Ditulis oleh menuk  03 November 2011
mcm mna na bce

#14 zxvgvzbzb

Ditulis oleh Ethan Thandra  02 Oktober 2011
os this african language

#13 Akhirnya ustazah bersuami gugur jua

Ditulis oleh roky hulk  01 Oktober 2011
hmmmmmmmm

#12 a

Ditulis oleh Enggarito De Gea  28 September 2011
a

#11 asa

Ditulis oleh nokia63001992  03 Mac 2011
hm

#10 tewas

Ditulis oleh multimock  05 Februari 2011
pergh..

#9 rere

Ditulis oleh amangku  24 Januari 2011
ere

#8 akhirnya ustah bersuami gugur jua

Ditulis oleh azba01  07 Januari 2011
wow..mcm tak cayer yer tapi best gak

#7 ustazah fatin

Ditulis oleh exist  30 Disember 2010
mesti baca kawan-kawan....

#6 akhirnya ustazah bersuami gugur juga

Ditulis oleh exist  30 Disember 2010
best lah..

#5 luar biasa

Ditulis oleh haidar lukman  29 Oktober 2010
mana...tahan.....

#4 dahsat

Ditulis oleh keta honda  20 Oktober 2010
boleh tahan..

#3 aa

Ditulis oleh penulis tegar  08 Ogos 2010
kabo jelh mg tu cikgu..kn senang..bg aku ckgu lening byok hop galok..alu dop xkan bleh aku cuit sebarangan

#2 fantasi

Ditulis oleh Samadin  22 Julai 2010
cerita ceriti tahi mata wat iti...cerita bes tapi mengarut byk..

#1 1 dalam sejuta

Ditulis oleh nalneil  21 Julai 2010
susah nak percaya, kaum guru memang ketat dgn professionnya . susah jadi sebegini. tolong hormat sikit ya

Pembaca "Akhirnya ustazah bersuami gugur jua" juga telah membaca

» Buat kali pertama Kenikmatan Wulan » Biasa Indah gue di warnet
» Biasa Terbuai » Kecurangan Tante Nina
» Kecurangan Janda kota kembang » Biasa Terjebak dalam suasana romantis
» Biasa Elegi buat Ratna (2) » Lesbian Felicia
» Kawasan terbuka Ceritaku dan Lia » Biasa Pengalamanku dengan Mbak Ina (episod 1)
» Buat kali pertama Satu Malam » Biasa Tubuh mugil Susan
» Antara keluarga Liza, adik iparku » Kecurangan Klien langganan
» Perbezaan umur Tante Pang » Perbezaan umur Anak Tatangga yang menggairahkan
» Kecurangan Selimut » Biasa Pengalamanku dengan Mbak Ina (episod 2)
» Perbezaan umur Cinta seorang napi » Kecurangan Guru les

Login untuk ahli

Jika anda ahli erotikcerita.com sila isikan e-mel dan kata laluan anda di bawah.
E-mel
Kata laluan
 
login
Selanjutnya
Terlupa kata laluan
Ahli baru

Ingat?

Daripada pengarang

  Panjang

Yang paling popular

Kedai Seks

Link rakan

Ketahui juga

Laman web ini tertakluk dalam 18 U.S.C. Section 2257
Anda perlu berumur sekurang-kurang 18 tahun untuk menggunakan laman web ini
© 2003-2014 Erotikcerita.com "No.1 in Malaysia and Indonesia for erotic stories!"

TERIMAH KASIH DAN JUMPA LAGI !!! :-)