Perkosaan Cerita-cerita erotik seksi

Cerita erotik seksi - Fantasi erotik Login Tulis cerita Arkib video Bantuan  

Kategori-kategori cerita

Anggota polis Antara keluarga Biasa Bilik sembang Buat kali pertama Dubur Hamil Homosektual
Kawasan terbuka Kecurangan Kelab seks Lesbian Orang ternama Pasangan Pengikatan Penipuan
Perbezaan umur Secara geng Secara kumpulan Seks aniayaan Transekstual X Files

Perkosaan Cerita-cerita

Cerita-cerita dalam kategori ini Perkosaan

Diagih dengan
Terbaru
Dengan bunyi
A-Z
Yang paling popular
Pilih muka surat
1
2
3
4
5
»

Aku dan Teman Ku Di Perkosa

 
Terserah: 26/08/2014 Dikarang oleh: rafki 0 Ulasan

Namaku Lia kini umurku 28 tahun dan aku masih bekerja di tempat yang sama seperti setahun yang lalu, walaupun aku masih agak syok dengan kejadian setahun yang lalu, tapi aku tetap merawat diriku sendiri, teman-teman kantorku bilang, sekarang aku terlihat makin cantik dan seksi, memang aku merasa bangga dengan kecantikan yang kumiliki, kulit yang pu...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.551 cerita

Dirogol Makcik

 
Terserah: 04/08/2014 Dikarang oleh: alan ameng 0 Ulasan

Aku anggap ini perkara biasa saja sebab dia adalah makcik ku. Nak dijadikan cerita, aku sedang makan sarapan didapur bila Auntie Liza keluar dari bilik air. Dia hanya berkemban. Auntie Liza terpaksa lalu depan aku kerana bilik air terletak di belakang dapur. Secara spontan mataku terus memandang ke gunung Auntie Liza semasa dia lalu di depanku....

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.551 cerita

Ketika Iblis Menguasai

 
Terserah: 02/08/2014 Dikarang oleh: kamalokk 0 Ulasan

Sobri Handoko, 50 tahun, akhirnya menghela napas lega setelah berhasil memarkir mobilnya di halaman sebuah rumah yang hampir-hampir dikatakan kumuh itu. Jalan depan yang begitu sempit memaksa duda beranak satu ini harus berjibaku, mengeluarkan seluruh kemampuan mengemudinya hanya demi memarkir CRV hitamnya di halaman rumah yang sedari pagi tadi dic...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.551 cerita

Istriku diperkosa Napi

 
Terserah: 12/07/2014 Dikarang oleh: jembutnakal 0 Ulasan

“Kemarin malam dua narapidana melarikan diri dari penjara. Kedua pria ini bersenjata dan sangat berbahaya.” Dony mematikan TV. “Jadi mereka tahu kemana kita pergi sekarang.” Dony yang berumur 39 tahun, dipenjara karena mengedarkan narkoba. Keterkaitannya dengan jaringan obat bius membuatnya mendapat hukuman penjara 20 tahun sampai seumur hi...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.551 cerita

Dirgol di PAgi Raya

 
Terserah: 12/07/2014 Dikarang oleh: hanamastura 0 Ulasan

Takbir raya berkumandang di speaker Hifi Sony milik Kak Ros. Wanita yang berusia 35 tahun itu mengeluh sayu. Apa tidaknya, orang lain terutama jiran-jiran sekelilingnya pasti sedang bergembira beraya di kampong masing-masing tetapi Kak Ros terpaksa beraya di rumahnya di tingkat 5 Flat Seri Kuantan,Kuala Lumpur. Ini semua gara-gara dia dan suaminya ...

Tag: raya, tudung Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.551 cerita

Isteri diperkosa

 
Terserah: 08/07/2014 Dikarang oleh: kimex 0 Ulasan

Hubungan kelamin dengan isteri aku dingin sejak dua minggu ini. Entah mengapa isteriku marah dan seperti membenci aku. Untuk memandang muka aku pun dia tidak sudi. Setahu aku tiada sebarang kesalahan yang aku lakukan begitu juga dengan dia. Ekin, isteriku seorang yang taat dan setia, aku tahu, dia tidak pernah menduakan aku sepanjang aku tiada diru...

Tag: isteri Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.551 cerita

Ketika Iblis Menguasai Nafsu

 
Terserah: 06/07/2014 Dikarang oleh: Jilbab Lover Writer 0 Ulasan

Mereka begitu asyik berbincang hingga hampir-hampir mereka tak mendengar ketika isteri Ustadz Mamat memanggil suaminya dengan suara yang halus hampir tak terdengar. “Abi, ini silahkan dicoba minumannya bersama,” demikian desah suara lembut nan merdu terdengar dari balik tirai. Pak Sobri pun mengerti karena memang para akhwat biasanya memerdu...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.551 cerita

Rogol

 
Terserah: 01/07/2014 Dikarang oleh: mkhitaryan93 0 Ulasan

Cerita yang akan dipaparkan ini merupakan sebuah kisah benar seperti yang diceritakan oleh Cik Rahimah Atan (bukan nama sebenar) seorang mangsa rogol yang pasti akan membuatkan anda semua merasa kepanasan dan keghairahan yang amat sangat. Kisah ini berlaku kepada 4 orang siswi malang dari sebuah Universiti di negara kita pada penghujung semest...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.551 cerita

Dirogol Perompak

 
Terserah: 25/06/2014 Dikarang oleh: ruzalina_ina 0 Ulasan

Amira ialah seorang isteri yang baru berusia 21 tahun. Dia mempunyai susuk tubuh yang tinggi lampai. Bentuk badannya pula jelas menjanjikan seribu kebahgiaan kepada lelaki yang berjaya menyetubuhinya. Kehalusan suaranya saja sudah cukup untuk mendenyutkan pelir lelaki. Kulitnya yang putih mulus itu sememangnya melengkapi kriteria seorang wanita jel...

Tag: rogol, perompak Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.551 cerita

Pemerkosaan Merriana

 
Terserah: 21/06/2014 Dikarang oleh: somplaxx 0 Ulasan

Ruangan OSIS Merriana sungguh luas dan didalamnya sudah ada beberapa fasilitas seperti meja bundar seperti dalam konfrensi serta proyektor yang siap digunakan untuk membahas kegiatan – kegiatan yang dilakukan, bahkan tak ketinggalan AC di dalamnya. Pagi itu mereka langsung membahas mengenai kegiatan acara yang akan diadakan bulan ini dan bulan –bu...

Tag: vagina, sperma, cairan Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.551 cerita

Nasib si perkosa (1)

 
Terserah: 15/06/2014 Dikarang oleh: notty_gurl 0 Ulasan

“Mau apa kalian!” “Saya rasa.. non sendiri juga sudah mengerti..” “Jangan mendekat! Kalau kalian berani macam-macam, saya akan menjerit!” “He.. he.. percuma saja non, jerit saja sepuas-puasnya, gubuk tua ini terletak beberapa puluh kilometer dari pemukiman penduduk yang terdekat.” “aa! TOLONG!” Jerit wanita itu sambil berusaha menghindari c...

Tag: buah dada, pantat, vagina Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.551 cerita

Malangnya Nasibku

 
Terserah: 12/06/2014 Dikarang oleh: LegolasPieyan 0 Ulasan

Hari itu sudah jam 8 malam, dan saya masih sibuk mengetik proposal boss saya. Belakangan ini kantor konsultan asing di mana saya bekerja sebagai sekretaris memang sedang sibuk-sibuknya. Banyak perusahaan lokal yang meminta jasa kami dalam mereorganisasi perusahaan mereka. Boss saya adalah seorang expatriat warga negara Perancis. Dia adalah seora...

Tag: perkosa Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.551 cerita

Muslihat ku

 
Terserah: 07/06/2014 Dikarang oleh: ali mat 0 Ulasan

Muslihat Suamiku... "Sayang...... Ape perasaan u if i benarkan u have sex with lelaki lain..? Sayang... teringin merasa dibelai lelaki lain selain diri I ?" pertanyaan suamiku Lan yang sedang ghairah menggomol dadaku kepadaku dan aku tersentak mendengar soalanya itu. " Bang ....Bang dah gila nak tengok isteri sendiri dibelai lelaki lain d...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.551 cerita

Bab (5) Kak azzaliza dan fatihah

 
Terserah: 06/06/2014 Dikarang oleh: zamkitepan 0 Ulasan

Imbas kembali Za….. Azzaliza menoleh tatkala mendengar pintu hadapan rumahnya dikuak. Suaminya Jai melangkah masuk ke rumah. Badannya basah dipenuhi keringat. Azzaliza tidah menghiraukan, tumpuannya kembali terarah pada bacaan Al-Quran anaknya semula. Jai memang selalu pulang malam. Pabila ditanya, kerja jawabnya. Tapi, melalui mul...

Tag: kakak, tudung, dara Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.551 cerita

Bab (4) Mereka berempat dan kakak yang satu

 
Terserah: 06/06/2014 Dikarang oleh: zamkitepan 0 Ulasan

“Nurul Fatihah Asqilah binti Isa. Sedap nama tu. Panggil Tihah, kan? Erm, jangan takut. Relaks… Tenang-tenang saja,” salah seorang laki-laki tadi memulakan bicara. “Lepaskan aku!!! Lepaskan aku!!! Lepaskan aku!!!” ronta Tihah garang. “Sssyyyhhh… Jangan bising-bising. Kalau Tihah jerit kuat-kuat pun, tak siapa denga...

Tag: tudung, kakak, tihah Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.551 cerita

Bab (3) Alam tidak berdinding

 
Terserah: 06/06/2014 Dikarang oleh: zamkitepan 0 Ulasan

Tihah berlari-lari anak membawa kakinya entah ke mana. Nafasnya tercungap-cungap. Relung akalnya seperti berat untuk berfikir. Dia terjelepuk ke lantai. Diseka nafasnya dalam-dalam, kemudian dihembuskannya. Tihah bangun semula. Matanya dipejam kuat-kuat, kemudian dibuka semula. Dilihat alam sekelilingnya. Putih. Semuanya berwarna putih. Tiada satu ...

Tag: melayu, tihah, sekolah Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.551 cerita

Login untuk ahli

Jika anda ahli erotikcerita.com sila isikan e-mel dan kata laluan anda di bawah.
E-mel
Kata laluan
 
login
Selanjutnya
Terlupa kata laluan
Ahli baru

Ingat?

Maklumat kategori

Perkosaan adalah sesuatu yang dilarang tetapi juga sesuatu keinginan yang kuat terbenam dalam sanubari lelaki. Keinginan untuk mendapatkan seorang wanita dengan cara paksaan, membuatnya mematuhi arahan dan menyerahkan diri di bawah keinginan anda adalah suatu fantasi lelaki yang jarang terdedah. Kami mempunyai kebanyakan cerita fantasi berbanding dengan cerita sebenar dalam kategori ini. Wanita juga mempunyai fantasi mebayangkan mereka "diambil" secara paksaan, dengan semua lubang mereka diisi pada masa yang sama. Cerita-cerita kami juga mengandungi kisah-kisah wanita diperkosa tetapi berakhir dengan menikmati keseronokan dan sudi menyerahkan tubuh mereka kepada lelaki yang mengosa mereka. Bacalah kesemua cerita kami hari ini juga atau menghantarkan cerita anda mengenai perkosaan dan menerima keahlian percuma.
Karangkan "perkosaan" cerita anda

Yang paling popular

Kedai Seks

Link rakan

Ketahui juga

Laman web ini tertakluk dalam 18 U.S.C. Section 2257
Anda perlu berumur sekurang-kurang 18 tahun untuk menggunakan laman web ini
© 2003-2014 Erotikcerita.com "No.1 in Malaysia and Indonesia for erotic stories!"

TERIMAH KASIH DAN JUMPA LAGI !!! :-)