Secara geng Cerita-cerita erotik seksi

Cerita erotik seksi - Fantasi erotik Login Tulis cerita Arkib video Bantuan  

Kategori-kategori cerita

Anggota polis Antara keluarga Biasa Bilik sembang Buat kali pertama Dubur Hamil Homosektual
Kawasan terbuka Kecurangan Kelab seks Lesbian Orang ternama Pasangan Pengikatan Penipuan
Perbezaan umur Secara geng Secara kumpulan Seks aniayaan Transekstual X Files

Secara geng Cerita-cerita

Cerita-cerita dalam kategori ini Secara geng

Diagih dengan
Terbaru
Dengan bunyi
A-Z
Yang paling popular
Pilih muka surat
1
2
3
4
5
»

Ustazah gang bang (2)

 
Terserah: 23/12/2015 Dikarang oleh: asasi 0 Ulasan

Cerita ini adalah mengenai kisah mengenai 4 orang guru sekolah yang akan dirogol serentak oleh Maniam dan rakan-rakannya. 4 orang gadis ini merupakan guru yang mengajar dibeberapa buah sekolah di kawasan yang berdekatan.Raudhah merupakan seorang guru lepasan Ijazah yang kini mengajar di sekolah agama. Beliau merupakan seorang gadis yang san...

Tag: ustazah lagi, maniam, suka sangat Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 29.693 cerita

Halimah

 
Terserah: 17/12/2015 Dikarang oleh: afiqsyazwanalias 0 Ulasan

halimah Selama sebulan mereka tinggal bersama dan akhirnya mereka di ijabkabulkan di pejabat kadi dengan berwalikan hakim. Selepas itu, Hamdan pun mula menyemai benihnya yang seringkali muatannya melimpah keluar dari lubuk berahi Halimah. Hasilnya, Halimah disahkan mengandung. Seperti dahulu, Halimah kembali bergaya menggoda ketika mengandun...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 29.693 cerita

Fatni Isteri Gangbang

 
Terserah: 16/12/2015 Dikarang oleh: RaphaelZeroFour 0 Ulasan

Isteri aku Fatni adalah seorang pensyarah universiti di KL. Kami dah nak dekat 5 tahun berkahwin dan ada anak sorang. Aku rasa betul2 bertuah sebab dapat memperisterikan Fatni, sorang perempuan melayu yg amat cantik. Kulit putih, breast besar 36D, bontot besar, muka memang cantik chinese look, bertudung lagi, betul2 menawan.  Memang jarang p...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 29.693 cerita

Kena culik bayar hutang

 
Terserah: 16/12/2015 Dikarang oleh: RaphaelZeroFour 0 Ulasan

Sudah 3 bulan tak bayar hutang... sekarang dia mahu lari ka dari aku...” Raj berkata lagi. Kini baru Milah faham. Suaminya telah meminjam duit dengan ceti haram. Hatinya sangat marah dengan suaminya. Tidak cukup habis semua barang kemasnya di gadai, kini berhutang pula dengan ceti haram. Dan yang menjadi mangsanya adalah isterinya sendiri. Mila...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 29.693 cerita

Kisah Ah Beng (4)

 
Terserah: 05/12/2015 Dikarang oleh: jepuncms 0 Ulasan

Aku sudah tidak tertahan lagi dengan segala perbuatan Ah Beng dan rakan-rakannya. Namun untuk memberitahu sesiapa mengenai perkara ini aku tidak berani. Kepalaku berat memikirkan akan kejadian-kejadian yang telah berlaku ke atasku. Walaupun banyak wang yang aku perolehi namun apalah ertinya jika terpaksa menjadi hamba seks kepada anak murid sendiri...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 29.693 cerita

Seks dengan kawan suami

 
Terserah: 07/10/2015 Dikarang oleh: hanamastura 0 Ulasan

Aku nak citerkan kat korang fasal pengalaman aku kena rogol dengan kawan kawan suami aku. Aku nie baru kawin, tapi takda anak masa tu, ntah camana masa hari ulangtahun perkawinan aku yang pertama kami diraikan dalam satu majlis sederhana oleh kawan pejabat suami aku. Kawan suami aku pulak ada yang bujang dan ada yang sudah kawin. Aku nie pulak d...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 29.693 cerita

Terpaksa threesome berujung nikmat

 
Terserah: 05/10/2015 Dikarang oleh: empty_xxx 0 Ulasan

Kali ini aku mau cerita pengalaman aku di dunia perlendiran mungkin bisa disebut threesome. Karena aku main bersama 2 pria. Kejadiannya kira-kira 2008 awal, waktu itu keadaan ekonomi keluarga sedang tidak stabil dan aku perlu uang (lupa waktu itu untuk apa), karena aku tidak berani minta uang ke orang tua, jadi aku coba pinjam pada teman lama yang ...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 29.693 cerita

The Orgy Club (3)

 
Terserah: 28/09/2015 Dikarang oleh: lin jhr 0 Ulasan

“Amel ya...dia sebenernya anak yang baik, orangnya gak bertele-tele, pinter lagi, gua baru tau cerita dia kaya gitu, ke gua aja yang kenal lebih lama belum pernah cerita, tapi ke lu udah, gua rasa dia juga sebenernya ada hati ke lu Ric” kata Indra mangut-mangut mendengar curhatku, “oh iya makasih Mas!” katanya pada si mas pembantu kantin yang baru ...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 29.693 cerita

The Orgy Club (2) Kehangatan di Ruang Tengah

 
Terserah: 28/09/2015 Dikarang oleh: lin jhr 0 Ulasan

Hari itu aku tidur lelap sambil tersenyum dan tak sempat kurasakan apapun, tapi ketika aku terjaga karena alarm pada BB-ku berbunyi tepat pukul enam sore sesuai yang telah kustel sebelumnya. Baru terasa badanku pegal-pegal terutama lutut dan pinggangku, bahkan untuk bangun dari tempat tidurpun berat sekali rasanya. Jika saja Indra tidak meneleponku...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 29.693 cerita

The Orgy Club (1) Welcome to the Club

 
Terserah: 28/09/2015 Dikarang oleh: lin jhr 0 Ulasan

Namaku Rico (20 tahun), seorang mahasiswa perantauan yang kuliah di ibukota. Aku mau bercerita tentang pengalaman gilaku di sebuah kost-kostan mahasiswa. Kost-kostan itu untuk campur pria dan wanita, beberapa dari penghuninya mahasiswa seperti aku dan beberapa lainnya karyawan. Sebulan pertama segalanya nampak normal-normal saja, tapi beberapa hari...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 29.693 cerita

Isteriku Dijadikan Hamba Seks (8)

 
Terserah: 27/09/2015 Dikarang oleh: mtganime 0 Ulasan

Aku cepat-cepat keluar dari bilik, takut isteriku melihatku. Dari luar kudengar mereka dengan kasar memperkosa Huda. Sampai akhirnya kedengaran Huda merintih-rintih lagi. "Tolong encik... sudah... saya tak larat... aduh... aduhhhh... aaaakkhhh...." tiba-tiba kedengaran Huda menjerit kuat dan setelah itu tak kedengaran lagi suaranya. Kuintip ke ...

Tag: gangbang, paksaan, tudung Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 29.693 cerita

Isteriku Dijadikan Hamba Seks (7)

 
Terserah: 10/09/2015 Dikarang oleh: mtganime 0 Ulasan

"Jom, kita tengok 15 konek bermain-main dengan pepek bini kau," katanya. *** Aku masih sukar mempercayai keputusanku menjual isteriku untuk acara pesta seks gila itu. Lebih sukar lagi untuk mempercayai kenyataan bahwa aku menikmatinya. Kini, dari sudut yang tak terlihat, kusaksikan Huda dikerumuni 15 lelaki bogel, didorong ke kolam renang. D...

Tag: tudung, jilbab, gangbang Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 29.693 cerita

Hutang Kereta

 
Terserah: 28/08/2015 Dikarang oleh: Putrakembara 0 Ulasan

Pulang dari hospital petang itu Norida melihat ada sebuah kereta Honda Civic warna hitam berada di hadapan rumahnya. Kelihatan dua orang lelaki berada di dalam kereta tersebut. Hatinya berdebar-debar, bimbang sesuatu yang tidak baik akan berlaku kepadanya. Dalam hati dia berdoa agar benda-benda seperti itu terhindar dari dirinya. Norida berhenti...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 29.693 cerita

Naki dan bangla

 
Terserah: 13/08/2015 Dikarang oleh: Farisyaizour 0 Ulasan

Aku mempunyai tetek yang besar dan badan yang menggiurkan. Aku mula berjinak-jinak dengan seks semasa couple dengan kekasihku, waktu tu umurku 16 tahun. Namun, biasa la lelaki, dah dapat madu sepah dibuang. Keinginan seks ku tak dapat dipenuhi dan pantat ku meronta-ronta inginkan batang. Maka bermula detik hitam aku yang telah memusnahkan hidupku....

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 29.693 cerita

Isteriku Dijadikan Hamba Seks (5)

 
Terserah: 04/08/2015 Dikarang oleh: mtganime 0 Ulasan

Tubuh Nur Diyana memang luar biasa. Kecil, tetapi tetek dan bontotnya kelihatan mantap. Itu rupanya yang menarik nafsu Yap. Yap menunduk ke arah Yana yang duduk bersimpuh. Yana menggeliat saat Yap mencubit kedua putingnya. Gadis itu baru merintih ketika Yap menarik kedua daging mungil itu ke atas. "Bangun..." katanya. Sambil merintih kesakitan, ...

Tag: gangbang, rogol, triple_penetration Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 29.693 cerita

Isteriku Dijadikan Hamba Seks (4)

 
Terserah: 04/08/2015 Dikarang oleh: mtganime 0 Ulasan

Kau kena balas dendam ni," katanya sambil matanya terleka di kaca TV yang memperlihatkan adegan saat isteriku mengolom konek Nabil. "Macam mana?" sahutku. "Dia mesti bagi kita chance untuk rogol awek dia," jawab Pali. Pali serius dengan ucapannya. Buktinya, dia langsung menelefon Nabil saat itu juga. "Kau mane boleh sontot Huda sorang-sorang...

Tag: gangbang, rogol, paksaan Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 29.693 cerita

Login untuk ahli

Jika anda ahli erotikcerita.com sila isikan e-mel dan kata laluan anda di bawah.
E-mel
Kata laluan
 
login
Selanjutnya
Terlupa kata laluan
Ahli baru

Ingat?

Maklumat kategori

Cerita seks mengenai seorang gadis mengadakan seks dengan beberapa lelaki atau seorang lelaki dengan beberapa perempuan pada masa yang sama. Seks berkumpulan (Gang Bang) adalah fantasi muktamad yang menjadi kenyataan apabila wanita seperti anda mendapatkan keseronokan yang mana kesemua lubang diisi pada masa yang sama. Fantasi muktamad anda sebagai lelaki adalah nafsu anda dipenuhi oleh sekumpulan wanita seksi. Kami mempunyai cerita erotik yang merangkumi segala pengalaman seks berkumpulan, jika anda mempunyai sebarang cerita yang ingin berkongi dengan kami, sila hantarkan pengalaman anda dan kami akan mengongsikan pengalaman itu dengan ahli-ahli berminat dalam aksi-aksi gang bang sebegini.
Karangkan "secara geng" cerita anda

Yang paling popular

Kedai Seks

Link rakan

Ketahui juga

Laman web ini tertakluk dalam 18 U.S.C. Section 2257
Anda perlu berumur sekurang-kurang 18 tahun untuk menggunakan laman web ini
© 2003-2016 Erotikcerita.com "No.1 in Malaysia and Indonesia for erotic stories!"

TERIMAH KASIH DAN JUMPA LAGI !!! :-)