Pesta Sex di Kos-kosan - Secara kumpulan cerita

Cerita erotik seksi - Fantasi erotik Login Tulis cerita Arkib video Bantuan  

Kategori-kategori cerita

Anggota polis Antara keluarga Biasa Bilik sembang Buat kali pertama Dubur Hamil Homosektual
Kawasan terbuka Kecurangan Kelab seks Lesbian Orang ternama Pasangan Pengikatan Penipuan
Perbezaan umur Secara geng Secara kumpulan Seks aniayaan Transekstual X Files

0
Pesta Sex di Kos-kosan

Telah dihantar: 07/12/2011 Dihantar oleh: petrix212 0 pandangan  

Pesta Sex di Kos-kosan
Pagi itu aku gue langsung konak ingat Tia, sempat terlintas untuk ML dengannya.
Sesampainya di kampus Erik langsung menghampiriku, erik adalah teman seperjuanganku, biasa dalam hal berburu kenikmatan sesaat. "wan, gimana kalau ntar malam kita berburu lagi, udah lama nih nggak pernah diasah? erik berkata sambil tersenyum.
Akh aku lagi ada proyek Rik, nanti aja klu sdh selesai, baru kita berburu lagi, tempatnya terserah kamu deh." balasku sambil berlalu..
Sebenarnya aku masih kepikiran sama Tia…maka akupun menyusun rencana untuk ntar malam..
Untuk diketahui sebenarnya keinginan untuk ML itu nggak muncul begitu saja, ini karena kejadian beberapa malam yang lalu, saat itu suasana tempat kost lagi sunyi, akupun iseng naik ke lantai dua untuk minjam buku, sesampainya di depan kamar Tia, terdengar eluhan-eluhan nikmat…nalurikupun segera menuntun untuk melihat yang terjadi di dalam, kebetulan sedikit ada celah di balik kaca nako jendelanya. wah ternyata si Tia lagi dient*t ama pacarnya. S...
Baca cerita selanjutnya, dapatkan akses sekarang juga!

Beli keahlian

Akses dengan SMS

Tulis cerita

Dapatkan akses sepenuh dalam laman kami dari $15 sebulan! Akses sepenuh kepada semua cerita dan wayang gambar di arkib wayang kami yang besar!
Anda mempunyai kod promosi? Gunalah di sini!

Taip kod promo pada kotak di bawah.
Tuliskan cerita anda dan mendapat keahlian percuma untuk 24 jam
Beli keahlian
Kod promo
ok
Tulis cerita

Pandangan ahli

Anda perlu login untuk memaparkan pandangan anda

Masih tiada pandangan. Paparkan pandangan anda sekarang juga!

Pembaca "Pesta Sex di Kos-kosan " juga telah membaca

» Kecurangan Guru les » Biasa Ana yang gila sex
» Biasa Cumbuan Arya » Dubur Rizal
» Biasa Percumbuan terpanjang » Antara keluarga Liza, adik iparku
» Antara keluarga Cermin antik » Kecurangan Klien langganan
» Antara keluarga Nikmatku dengan mama » Biasa Gairah tubuh Luki
» Kecurangan Main Dgn Jantan India » Biasa Pengalamanku dengan Mbak Ina (episod 2)
» Perbezaan umur Tante Pang » Kecurangan Kak Imah.. (bukan nama sebenar leyy!)
» Biasa Elegi buat Ratna (2) » Buat kali pertama Keponakkanku Nina
» Antara keluarga Pengalamanku dengan Wira » Buat kali pertama Aku dan Ani
» Dubur Azman » Dubur Gairah sahabat temanku

Login untuk ahli

Jika anda ahli erotikcerita.com sila isikan e-mel dan kata laluan anda di bawah.
E-mel
Kata laluan
 
login
Selanjutnya
Terlupa kata laluan
Ahli baru

Ingat?

Daripada pengarang

Yang paling popular

Kedai Seks

Link rakan

Ketahui juga

Laman web ini tertakluk dalam 18 U.S.C. Section 2257
Anda perlu berumur sekurang-kurang 18 tahun untuk menggunakan laman web ini
© 2003-2014 Erotikcerita.com "No.1 in Malaysia and Indonesia for erotic stories!"

TERIMAH KASIH DAN JUMPA LAGI !!! :-)