Diperkosa kawan suami - Seks aniayaan cerita

Cerita erotik seksi - Fantasi erotik Login Tulis cerita Arkib video Bantuan  

Kategori-kategori cerita

Anggota polis Antara keluarga Biasa Bilik sembang Buat kali pertama Dubur Hamil Homosektual
Kawasan terbuka Kecurangan Kelab seks Lesbian Orang ternama Pasangan Pengikatan Penipuan
Perbezaan umur Secara geng Secara kumpulan Seks aniayaan Transekstual X Files

0
Diperkosa kawan suami

Telah dihantar: 27/01/2012 Dihantar oleh: roket123 1 pandangan  

Diperkosa kawan suami
aku nak citerkan kat korang pasal pengalaman aku diperkosa dgn kawan kawan suami aku. aku nie baru kawin, tapi takda anak masa tu, ntah camana masa hari ulangtahun perkawinan aku yg pertama kami dirayakan dlm upacara sederhana oleh teman kantor suami aku. teman suami aku pulak
ada yg bujang dan ada yg dah kawin. aku nie pulak dikategori dlm wanita yg ada rupa dan bodylah, walau tak secantik ratu dunia tapi kalau pria tengok harus menoleh 2 kali, bukan perasan tapi kenyataan karena aku selalu mendapat pujian dr teman suami aku sebab itu aku tahu malah ada yg berani ajak bergurau cara lucah dgn aku, tambah lagi kami laki bini open minded dan taklah terlalu kolot sgt, setakat nak ucap konek dan nonok tu biasalah terpacul dr mulut aku, tapi aku ni setakat berani cakap je, kalau ada yg mencoba-coba nak peluk aku atau ambil kesempatan aku melawan juga, untuk aku, nonok aku tu hanya utk pria bernama suami.so malam tu aku pakai baju seksi sikitlah ... dengan tali halus dan leher lebar menampa...
Baca cerita selanjutnya, dapatkan akses sekarang juga!

Beli keahlian

Akses dengan SMS

Tulis cerita

Dapatkan akses sepenuh dalam laman kami dari $15 sebulan! Akses sepenuh kepada semua cerita dan wayang gambar di arkib wayang kami yang besar!
Anda mempunyai kod promosi? Gunalah di sini!

Taip kod promo pada kotak di bawah.
Tuliskan cerita anda dan mendapat keahlian percuma untuk 24 jam
Beli keahlian
Kod promo
ok
Tulis cerita

Pandangan ahli

Anda perlu login untuk memaparkan pandangan anda

#1 okai

Ditulis oleh bikin1027  10 Mac 2012
iy benar juga

Pembaca "Diperkosa kawan suami" juga telah membaca

» Homosektual Kulum nikmat » Homosektual Pesakitku
» Homosektual Sepi Yang Terubat Jua 3 » Perbezaan umur PakSu Sayang
» Kawasan terbuka Cerita Dalam Bus » Kecurangan Nikmat Istri Shukri
» Perbezaan umur Mak temah » Homosektual Sepi Yang Terubat Jua 1
» Perbezaan umur Ibu Maya yang baik hati » Kecurangan Norlin
» Kecurangan Istri Jiranku » Homosektual Rizal dan Cikgu S
» Homosektual Sepi Yang Terubat Jua 2 » Perbezaan umur Pak Man
» Perbezaan umur Aku jadi pemuas nafsu ibu guru yang cantik sekali » Perbezaan umur Seminggu dengan tante
» Anggota polis Ditangkap Polis » Kecurangan Kain Dijemuran
» Kecurangan Tetanggaku » Kecurangan Bini member

Login untuk ahli

Jika anda ahli erotikcerita.com sila isikan e-mel dan kata laluan anda di bawah.
E-mel
Kata laluan
 
login
Selanjutnya
Terlupa kata laluan
Ahli baru

Ingat?

Yang paling popular

Kedai Seks

Link rakan

Ketahui juga

Laman web ini tertakluk dalam 18 U.S.C. Section 2257
Anda perlu berumur sekurang-kurang 18 tahun untuk menggunakan laman web ini
© 2003-2014 Erotikcerita.com "No.1 in Malaysia and Indonesia for erotic stories!"

TERIMAH KASIH DAN JUMPA LAGI !!! :-)